Ronald Koeman is ook niet echt een boeiende gast, bovendien zit die zowat wekelijks bij Voetbal Insite.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, triest mannetje die kuijt met zijn geslijm voor de camera's altijd. Waarom nodigen ze niet iemand van PSV uit? Ik wil horen hoe ze het vertrek van Ooijer en Vennegoor gaan opvangen.
Ronald Koeman vond ik laatst nog wel boeiend bij Voetbal Insite.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is ook niet echt een boeiende gast, bovendien zit die zowat wekelijks bij Voetbal Insite.
Ik vind trouwens sowieso gasten die (tijdelijk) niet meer in de voetballerij werkzaam zijn interessanter. Die durven ten minste te zeggen wat ze denken en dat maakt het toch leuker. Is zeg maar hetzelfde als met politici, zolang ze in de actieve politiek zitten praten ze in bedekte termen, maar later in hun memoires slijpen ze de messen.
Het gaat hier om studio voetbalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef Urquhart het volgende:
Ze mogen Peter R de Vries wel weer eens uitnodigen. Die heeft altijd wel een leuke mening, en durft tenminste tegen Derksen in te gaan.
Nou, PSV is werkelijk wat anders dan Feyenoord. Ik had een overgang naar PSV, ongeacht Hiddink erbij betrokken was of niet, een stuk minder wonderbaarlijk gevonden dan een overgang naar Feyenoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als Morientes naar PSV was gegaan had dat niet zozeer aan PSV gelegen, maar vooral aan Hiddink.
Ik denk dat VD Herik heel wat heeft uit te leggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:38 schreef Ricky_ het volgende:
En Jorien. Wat heeft die nou weer toe te voegen.
hij heeft zn muil nog niet opengetrokken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doet hij dadelijk wel tegen Jorien
Het is een mooie vent, maar te politiek correct hiervoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die 5min waren ook leuk voor Kuyt
Inderdaad, dan nog liever een sleutelhangerquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het is een mooie vent, maar te politiek correct hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |