Mooi, dan weten we dat jij dus de hele dag rondloopt met een volgepoepte onderbroek tot dat je gaat douchen.quote:
mooie reet heb jijquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Heb je net een lekker potje lopen schijten, trots draai je om kijkt in de pleepot en denkt bij jezelf "wat een prachtige zieke hoop schijt heb ik zojuist geproduceerd, bijna zonde om door te spoelen"
Hoppeke vegen dat kontgat, je kijkt naar het velletje ziet nog veel stront er aan. Hoppeke weer vegen etc. etc. etc.Na 20 veegbeurten die elkaar steeds harder opvolgen blijft er maar stront zichtbaar op het velletje.
Het is een gevecht tussen je reet, het wc papier en jou. Wanneer wordt die reet verdomme nou schoon, ik wil geen fucking stront meer aan het velletje zien.
Geef je op of ga je door tot het bittere eind?
Schijtziek wordt je er soms van.![]()
Is een oplossing inderdaad, maar om nou elke keer een douche na een stevige schijtbeurt te nemen.quote:
Is een tip!quote:
Kijk, een serieuze reactie. Iemand die deze taboe durft te doorbreken en open over zijn schijtervaringen durft te praten. In plaats die zielige wannabee grappig reacties, kom op serieuze reacties mensen dit is een serieus topic voor bullSHIT ga je maar naar onzin.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Haha, ik kan me helemaal verplaatsen in de topicstarter. Wat ik ook wel eens heb is dat je eerst je kont helemaal schoon hebt geveegd (wat al een kloteklus was) en 1 seconde daarna moet je weer schijten en kan het hele proces weer van vooraf aan beginnen.
Dan zit er geen stront meer aan maar bloedquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongens met schuurpapier hoef je maar 3 keer te vegen !
Dat las ik ergens
Prachtig, dat zijn de grote jongens om trots op te zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef BlaineDeMono het volgende:
Normaal leg ik een keigrote homp van misschien wel 5 kilo ofzo
Super tip! We gonna check it out bro.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef BobRooney het volgende:
All Bran eten, is erg vezelrijk, en daar krijg je lekker harde schijt van, het vliegt met 1 keer perzen, zo je reet uit, en je kont is met 1 veeg schoon...eerlijk waar.
dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Prachtig, dat zijn de grote jongens om trots op te zijn.![]()
Wat ook irri is dat je denkt dat je reet schoon is, en dan ga je een stuk wandelen de stad in ofzo en dan kriebelt het weer. Huppeke de plee weer in en weer vegen want hij bleek toch niet goed schoon te zijn.![]()
Gooi het er uit, doorbreek de taboe.quote:
Geprobeerd, dan brokkelt het toiletpapier uit elkaar en blijft aan je aars plakken. Zit je eerst het papier uit je reet te plukken voordat het veegfestijn zich kan voortzetten. Of jij bent er gewoon een *STER* in.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tip: pak een stoot wc-papier en maak die een beetje nat (met water uit de KRAAN uiteraard).
Veeg je reet, herhaal dit een tweede keer (en heeeel af en toe een derde keer) en je reet is weer schoon.
Op zo'n moment volg je gewoon de stappen en op het laatst ga je dan met een DROOG papiertje redelijk grof langs je aars heen. Laat de rotzooi vanzelf losquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Geprobeerd, dan brokkelt het toiletpapier uit elkaar en blijft aan je aars plakken. Zit je eerst het papier uit je reet te plukken voordat het veegfestijn zich kan voortzetten. Of jij bent er gewoon een *STER* in.![]()
Uit eigen ervaring kan ik ook peperkoek ten zeerste aanraden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef BobRooney het volgende:
All Bran eten, is erg vezelrijk, en daar krijg je lekker harde schijt van, het vliegt met 1 keer perzen, zo je reet uit, en je kont is met 1 veeg schoon...eerlijk waar.
Tuurlijk schat. Wat jij wilquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mooi, dan weten we dat jij dus de hele dag rondloopt met een volgepoepte onderbroek tot dat je gaat douchen.
Wie ruikt er nou zijn eigen reet? Je kan er niet eens bij komen zonder hulpstukken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef jpg97 het volgende:
Vochtige toiletdoekjes gebruiken
alleen wordt je reet er zo klam vanen ruikt je reet daarna naar Aloë Vera
Hehe weet je wanneer pas je hele aars nat wordt? Bij van die lekkere toiletten met het ''waterputje'' precies in het midden. Daar valt dan precies je drol in en spat al het water lekker tegen je kont.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:07 schreef PvtRyan het volgende:
Om dat dan te voorkomen moet je halverwege een tactische doorspoel doen, waarbij dan je hele aars weer nat wordt![]()
Oe kietelt aan je billekes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hehe weet je wanneer pas je hele aars nat wordt? Bij van die lekkere toiletten met het ''waterputje'' precies in het midden. Daar valt dan precies je drol in en spat al het water lekker tegen je kont.
Ze noemen mij niet voor niks "slangenmens"quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wie ruikt er nou zijn eigen reet? Je kan er niet eens bij komen zonder hulpstukken.![]()
ze noemt je schatquote:
Preutse muts, tyf op uit dit topic dan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef Blackletter het volgende:
gadverdamme, hier wil ik niet eens over praten. dat zijn de dingen die je van mij voor je mag houden
![]()
En dan te bedenken dat sommige mensen elkaar ook nog baffenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:52 schreef Schorpioen het volgende:
je smeert het alleen uit, maar het wordt niet echt schoon.
doe normaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Preutse muts, tyf op uit dit topic dan.![]()
Waarom moest ik hier nou om lachenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het is een gevecht tussen je reet, het wc papier en jou.
Ben je nou nog niet weg.quote:
Ja dat gekriebel is irritant he?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat ook irri is dat je denkt dat je reet schoon is, en dan ga je een stuk wandelen de stad in ofzo en dan kriebelt het weer. Huppeke de plee weer in en weer vegen want hij bleek toch niet goed schoon te zijn.![]()
Ja en dan is het ideaal als het een half uur duurt voordat die stortbak weer helemaal vol isquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:07 schreef PvtRyan het volgende:
Geweldig als dat gebeurd en er vervolgens zoveel papier in de pot ligt dat doorspoelen niet meer lukt![]()
Heb je er nog langer plezier van.
Om dat dan te voorkomen moet je halverwege een tactische doorspoel doen, waarbij dan je hele aars weer nat wordt![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Anders word je gewoon caberetier.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Heb je net een lekker potje lopen schijten, trots draai je om kijkt in de pleepot en denkt bij jezelf "wat een prachtige zieke hoop schijt heb ik zojuist geproduceerd, bijna zonde om door te spoelen"
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik vind het heel herkenbaar!
Weet je wat nog erger is???quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef Tuvai.net het volgende:
Dan moet je niet zoveel MacDonalds, Burger King en Kentucky Fried Chicken vreten dat je van die raargekleurde, natte spetterpoep krijgt. Vreet fatsoenlijk veel brood en zo en dan heb je van die mooie donkere harde drolen die iets droger zijn dan je gewoonlijke drollen, en dan hoef je ook niet zo vaak te vegen.
Zit wat in, maar ik wil af en toe lekker junkfood niet opofferen puur om minder mijn reet te hoeven vegen. Er moet gewoon een fatsoenlijk middel komen waarmee je reet meteen brandschoon is na het ontlasten, dat wc papier is zo achterhaald, zoals eerder al gezegd in de topic, je reinste uitbuiting.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef Tuvai.net het volgende:
Dan moet je niet zoveel MacDonalds, Burger King en Kentucky Fried Chicken vreten dat je van die raargekleurde, natte spetterpoep krijgt. Vreet fatsoenlijk veel brood en zo en dan heb je van die mooie donkere harde drolen die iets droger zijn dan je gewoonlijke drollen, en dan hoef je ook niet zo vaak te vegen.
*denkt aan dat verhaal over iemand die zijn konthaar weg had gehaald en vervolgens enorme spijt kreeg*quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:42 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
Om je konthaar mee weg te halendan heb je er ook geen last meer van
by the way: ik hoop van harte dat iemand ooit in je bek schijt terwijl je ligt te slapenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:01 schreef Gijsje25 het volgende:
by the way: poepen is a-sexy and............. i love sexy
Tyf op met je sexy MUTS! Dit is een SCHIJT topic S C H I J T, en jij schijt ook. Van die vette ranzige drollen, kom je thuis in je zogenaamd sexy outfit, make up op net lekker de aandachtshoer uitgehangen in de disco. En dan komt het gevoel hoor, je moet zo ongelofelijk nodig schijten. En daar gaat madame, kleding uit en lekker ranzig dat stront uit je aars persen, vervolgens je reet vegen alsof je schuurpapier hebt. Fuck you met je sexy, je schijt stront uit net als iedereen hier. Lekker ranzig schijtprinsesje. How sexy is that.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:09 schreef Gijsje25 het volgende:
ook niet sexy
Naar 'stront' kneus, leer spellen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef DR878 het volgende:
Geen wonder dat nederlanders altijd naar strond stinken!
[afbeelding]
![]()
Tip: gebruik 2 velletjes (in ieder geval voor de "zwaardere lading" in het begin"quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:30 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
Of nog mooier,
Ben je lekker aan het vegen met dat goedkoop schijtpapier,hup je vinger er doorheen!
Poep onder je vingernagel.
Kun je eerst daarmee aan de slag voordat je verder kunt met vegen.
![]()
Valt mee dat het geen "sjieke slip" isquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:42 schreef Brezah_Ananas het volgende:
En wel goed doorspoelen he !!![]()
Collega hier heeft net hier hendig sjiek zijn bruine vriend laten liggen drijven....![]()
Kon ik die zooi weer doorspoelen !!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Weet je wat leuk is? Je vinger door je bezweette reet vegen en vervolgens tegen iemand zeggen "Moet je 's ruiken man!" terwijl je met de vinger in kwestie naar die persoon wijst.
Zure gezichten.
Och God, ben je nog steeds zo hitsig ja?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef Honeycomb het volgende:
Anale aandachtshoer
I like it when you talk dirty.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef Honeycomb het volgende:
Anale aandachtshoer
WHoehahahahahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Twéé velletjes??? Ik gebruik er minstens 6 per keer.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Tip: gebruik 2 velletjes (in ieder geval voor de "zwaardere lading" in het begin"
Jij luistert naar Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:02 schreef jpg97 het volgende:
Gewoon een stoma aanvragen![]()
Bespaart je een hoop geld aan WC-Papier en een hoop ellende + je krijgt een mooie roze anus.
Dat heb ik dus nooit gelukkig!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Jij luistert naar Hans Teeuwen![]()
![]()
Verder zeer herkenbaar dit verhaal![]()
Vooral als je lang op de pot zit, een paar flinke bruine kogels afschiet en je na een tijdje denkt: 'mwah, wordt nou wel tijd om me kont te vegen'. Ik mijn kont vegen, heerlijk schoon na 5 min. Maar dan komt het gevoel naar boven dat je lichaam vraagt om herstart en er nog eens is een hoopje bovenop je wc-papier gooit. Daar gaat al je arbeid om een schone reet en kun je weer van voor af aan beginnen![]()
als je m in je aars douwt gaat ie branden?quote:
met dat geval kun jeje reet schoonspoelen volgens mij..quote:
zo heb ik de toiletten van de V&D in Groningen weleens lamgelegdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:05 schreef piekartz87 het volgende:
ik heb een zo'n grote drol gelegt dat de wc niet meer wou doorspoelen. een hele prestatie al zeg ik het zelf.
maar laatste tijd heb ik wel een beetje hetzelfde probleem als de topic starter:P
De laatste paar weken wanneer ik dagelijks naar het toilet ga heb ik meestal een 'relaxe drol' (lees: nauwlijks hoeven vegen).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:05 schreef piekartz87 het volgende:
maar laatste tijd heb ik wel een beetje hetzelfde probleem als de topic starter:P
Hard, doet zelfs een beetje pijn. Maar een genot als het er uit is. Een soort van poeporgasme. Daarna 1 vochtig doekje en klaarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De laatste paar weken wanneer ik dagelijks naar het toilet ga heb ik meestal een 'relaxe drol' (lees: nauwlijks hoeven vegen).
Hoe is je stoelgang de laatste tijd? Wat een vraag.Maar... serieus!
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
.... ik dagelijks naar het toilet ga ....
Ik weet niet wat erger is.. dat soort drollen, of het feit dat ik meteen snap wat je bedoeld..quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had vorige week een zak pinda's opgevreten, de drollen die ik de dag d'r na uitkakte leken wel mini-Godzilla's.
Whahaha, echte kerels schijten overal, op elk moment. Vrouwen kunnen niet poepen ergens anders dan in huis. Dusssssss woessyyyyquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
n00b, echte mannen gaan eens per week, en draaien dan zo'een grote dat ze eerst die drol weg moeten spoelen zodat er ruimte overblijft voor de bult papiertjes, want een (al is het maar enigszins) getinte anus kan niet, natuurlijk.
![]()
dan piel je ze eerst af voordat je het opeet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:12 schreef doppelgänger het volgende:
Weet je wat ook erg is.. Als je je reet afveegt en dat je van die kiwi pitjes of volkoren korrels ziet.. Die zijn dus gewoon doodleuk ongeschonden je kanaal door gekomen..
Soms wil ik gewoon terug gaan naar de supermarkt met zo'n velletje besmeurt wc-papier met zo'n grove graankorrel erop. En dan gillen "Onverteerbaar voedsel! Daar betaal ik godverdomme niet voor!!"
das een mooie voor www.briefgeheimen.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef Robin2130 het volgende:
zo heb ik de toiletten van de V&D in Groningen weleens lamgelegd
Ik draai sinds de kerst nog elke dag een zware jongenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:01 schreef immortalsean het volgende:
echte mannen gaan eens per week, en draaien dan zo'een grote
Ik trof in La France een 'gewoon' toilet aan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:27 schreef Uiensoep het volgende:
Ik ken dat heel goed ja!
Het kutste was nog in frankrijk met hun kleine potten:
Heb je de hele pot ondergescheten, uren erover gedaan je kont af te vegen, moet je de plee door trekken. Dat hele ding zat verstoptKan je hem weer gaan ontstoppen tussen al die schijt
Ik had het op Kreta, had te laat door dat het wc papier in een aparte prullenbak moest.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ik trof in La France een 'gewoon' toilet aan!
Ik schijten, en ja hoor een veger, dus veel papier, dus plee verstopt
Staat er 1 of andere gast op me te wachten!
Dus ik met een rode kop zeggen in alle talen die ik ken, dat de plee kapot is :p
Soms lijkt er geen einde aan te komen. Dan denk je 'dit is echt de laatste!' met half dichtgeknepen oog kijk je angstig op het papiertje, en jawel kijkt het stront je weer in de ogen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:34 schreef GasTurbine het volgende:
Als je hebt gescheten, maar er elke keer maar een heel klein stukje stront aan het papier blijft zitten, en elke keer weer,, een heel klein miniscuul veegje, en daar kan ik zo gek door worden![]()
![]()
quote:de eeuwige veger
En nog een half velletje voor het bloed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:47 schreef Bakkerdebaksteen het volgende:
ik heb dus heel af en toe wel eens zo'n kogel dat het echt voelt alsof ik uitscheur...
en dus best wel pijnlijk.![]()
maar zoooo opgelucht als ie dr uit is![]()
en zowat maar half velletje nodig![]()
Je moet wel bij elke veeg een ongebruikt velletje nemen natuurlijk, dan heb je dat probleem helemaal nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoppeke vegen dat kontgat, je kijkt naar het velletje ziet nog veel stront er aan. Hoppeke weer vegen etc. etc. etc.Na 20 veegbeurten die elkaar steeds harder opvolgen blijft er maar stront zichtbaar op het velletje.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
das een mooie voor www.briefgeheimen.nl
gezien ik maar één keer per week hoef te poepen, kan ik lekker wel mooi kiezen wanneer ik ga poepen, want op de één of andere manier voelt m'n anus aan dat ik overdag nooit poep, en dus netjes wacht tot 's avonds dat 'ie me pas signaaltjes gaat geven van dat hij een dikke bolus wil draaien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:43 schreef oor het volgende:
en meestal gebeurt het als je echt geen zin hebt om te schijten of je hebt er ook geen tijd voor.
Jij droogt de douche uit?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik vind het heel herkenbaar!
(ik ga ook meestal maar om de dag), maar vooral de dag na het uitgaan
kan ie nog weleens zacht zijn. Dat is irritant!
Ik ga dan echt door tot het einde, tot er geen bruine streep meer te zien is op het papier.
Dan ga ik ook echt hardhandig te werk hoor!
Ik schraap m'n schijthuis helemaal leeg wanneer dit het geval is!![]()
Soms gaan er wel 4 wc-rollen op!![]()
Wanneer het echt te lang duurt was ik m'n reet in de douche!![]()
Nadeel: kan je de douche weer gaan uitdrogen erna, weegt niet op tegen
de geringe tijdsduur bij zo'n procedure!![]()
anders gaat ie schimmelenquote:
andere mensen ja....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:07 schreef Asics het volgende:
hahaha heel herkenbaar
ik hoor wel eens van andere mensen die dat ook hebben
de meeste mensen schijten maar een keer per dag, dat valt dus goed te combineren met een douche.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mooi, dan weten we dat jij dus de hele dag rondloopt met een volgepoepte onderbroek tot dat je gaat douchen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
jammer dat mijn "werk" aanklopt wanneer hij dat zelf wil.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:09 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
de meeste mensen schijten maar een keer per dag, dat valt dus goed te combineren met een douche.
Je hebt het hier nog steeds over de douche toch?quote:
Kerel geloof je nog steeds dat vrouwen poepen??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
En geen vrouwen natuurlijk die hier (serieus) reageren.
Vrouwen hebben geen konthaar. Of iig niet zoveel konthaar dat het in de weg zit. Vrouwen met konthaar zijn overigensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
En geen vrouwen natuurlijk die hier (serieus) reageren.
The 3 Shelsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:09 schreef carlito1 het volgende:
Damm dat mensen zo'n probleem hebben met schijten?
Ik ga 1 keer per dag en dan gaat alles er zo uit Gelukkig.
Alleen ja voor onze wc papier mochten ze wel wat anders verzinnen.
Wie kent de Film demolition man met Sylvester stalone en wesley snipes? Daar gebruiken ze apparte schelpen. ipv een wc
.
Gr
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:42 schreef Votz het volgende:
Dat heb ik als ik boerenkool of spinazie heb gegeten. In plaats van de stront weg te vegen zit je je gat dicht te plamuren en na een wind kun je bellen gaan blazen.
Daar moet je 'm eerst zo lang voor inhouden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef blistah het volgende:
Ik houd van die stevige jongens die echt helemaal niks achter laten.
Doe eens niet zo schijnheilig, je denkt toch zeker niet dat elke vrouw haar best doet om plukken konthaar weg te scheren. Die hebben wel wat beters te doen.. Ik heb konthaar, laat die vrouwen het lekker ook hebben!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef Honeycomb het volgende:
Vrouwen met konthaarMet wat voor vrouwen ga jij om?
hahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:30 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
Of nog mooier,
Ben je lekker aan het vegen met dat goedkoop schijtpapier,hup je vinger er doorheen!
Poep onder je vingernagel.
Kun je eerst daarmee aan de slag voordat je verder kunt met vegen.
![]()
Prophecy shit. De K betekent een Kut dag voor jou morgen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:40 schreef Tha_Flash het volgende:
en natuurlijk altijd omkijken wat voor figuurtje je er van gemaakt hebt.....
goh, hij lijkt op de letter K vandaag !!!
Schijten is goed !!! elke dag weer !!
schopje truth ????quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:35 schreef rahk-00 het volgende:
[..]
Prophecy shit. De K betekent een Kut dag voor jou morgen!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef JingleKoning het volgende:
Ik ga zometeen weer een paar negers uit m,n kont laten knallen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tyf op met je sexy MUTS! Dit is een SCHIJT topic S C H I J T, en jij schijt ook. Van die vette ranzige drollen, kom je thuis in je zogenaamd sexy outfit, make up op net lekker de aandachtshoer uitgehangen in de disco. En dan komt het gevoel hoor, je moet zo ongelofelijk nodig schijten. En daar gaat madame, kleding uit en lekker ranzig dat stront uit je aars persen, vervolgens je reet vegen alsof je schuurpapier hebt. Fuck you met je sexy, je schijt stront uit net als iedereen hier. Lekker ranzig schijtprinsesje. How sexy is that.![]()
Bedoel je dit verhaal?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:00 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
*denkt aan dat verhaal over iemand die zijn konthaar weg had gehaald en vervolgens enorme spijt kreeg*
quote:I have recently made a mistake in my life, and I offer my story to all though tasteless, that you may learn from my error. It all started, as many things do, with me having trouble pooping. No, I was not constipated; this was not a regularity problem but a matter of technique. It seems my butt-hair had grown to such a length that tiny grogans were constantly getting tied up in the matted jungle between my butt cheeks.
It led to much frustration, with me KNOWING that I still had something to drop, but unable to shake the tenacious turd loose from its butt hair dwelling. Eventually I would have to do two things: either reach down with some paper and try to pinch off the lingering loaf (which required careful precision to avoid smearing the creature all over my rear, especially since I had no way of seeing what I was doing) or just go for broke, start wiping, and hope that I could remove all the leftover fecal matter before the toilet paper reached its Can't-Be-Flushed threshold. I was contemplating this problem, when I had what seemed at the time to be a bright idea. "Hey, this is my butt and my butt-hair, right? So why don't I just eliminate all the hair, and then my grogans will flow out like beer from a keg!" I said to myself. It is a statement that will go down in history with a lot of other regretted statements. "How many Indians could there be?" said by General Custer. "Looks like a good day for a drive!" by JFK. "There! America On-line now has complete Usenet access!" by some idiot system tech. Such was my anal shaving idea.
I performed the operation that night, with a cheap disposable razor and a towel to sit on. Starting from the bottom, and shaving from the crack to the cheeks, I began the arduous process of ridding my donkey of hair. Occasionally, I would have to clean the razor of accumulated hair, which I
did by wiping it on the towel. Slowly, my twin mounds and the between-ravine began to resemble the hairless cheeks of a newborn babe. Finally, I wiped the razor one last time, and surveyed my work. The towel was covered with a pile of hair. My donkey was smooth as ivory. I smiled, satisfied, thinking my troubles were over. Little did I know. I now have a great respect for anal-hair.
Like everything in this world God created, it has its mighty purpose in existence. It was only after I had removed it that I started to learn how much I had been taking it for granted. For one, it provides friction. I learned this the next day, when I walked out into the sun heading for class. After climbing two flights of stairs and starting to sweat, I started to notice something unpleasant. The sweat was accumulating in my crack, and was causing the unpleasant sensation of my two butt cheeks sliding past each other with every step. I thought about going to the bathroom and wiping it off, but had to get to class. Eventually, I thought, it would dry. Unfortunately, it did dry, but only after mingling with the microscopic poop -molecules lingering around my brown starfish. When I stood up after class, my cheeks were stuck together with a slimy sticky poop/sweat combination.
As I made my way back to my dorm, it started to itch. DAMN, did it itch! Felt like a swarm of ants was making its way up and down my crack. Fighting to keep from jamming my hand down there and scratching away, I rushed back to the dorm. Unfortunately, this exertion caused me to sweat, and when I finally reached my room, my cheeks were sliding back and forth against each other like a pair of horny cane-toads. I quickly dropped my pants, and attempted to dry my donkey off by sticking it in front of a fan and spreading my cheeks. As I pulled the two mounds of flesh apart, a horrible stench burst free and filled the room. Every dog within a 4 block radius started to howl. I had it worst of all, as the ripe aroma of festering poop/sweat went into the fan and blew back into my face. I fought to keep from heaving. And as I sat there, fighting vomit, my donkey cheeks spread and dripping, with the concentrated aroma of my body odor mixed with the tangy smell of my own poop blowing right into my face, I had only one thought: "It will be like this until the hair grows back. Weeks."
Later on, trying to deal as best I could, wiping my donkey at every opportunity, I discovered another wonderful use for donkey-hair - ventilation. I attempted to launch a fart, only to have it get stuck between my butt cheeks. Apparently, with no hair, the two pink twins can get vacuum sealed together, and the result was a frustrating fart that slid up and down between my cheeks like a lost gerbil. As if that wasn't enough, I am now enduring further torture. As anyone who has ever shaved anything knows, when hair is
first growing in, it comes in as stubble. Imagine your donkey having the texture of a brillo pad. Well, that is what I am dealing with now. It is a hellish torture, and there are many times when I just look out the window and contemplate why I shouldn't just jump out and get it all over with in one fleshy splat, rather than endure this constant agony.
Friends-DON'T SHAVE YOUR ASS-HAIR
gvd dat had ik laatstquote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Waris7 het volgende:
Getverdemme, wat een goor topic![]()
Eigenlijk best wel grappig![]()
Mensen ik geef je één tip: NOOIT PEPER ETEN EN DAN GAAN KAKKEN
serieus![]()
Heb ik ook met noten. Ik verteer nogal snel, dus als ik dan zo'n zak gele m&m's heb opgevroten spuit m'n reet ze uit met zo'n plop, en het lijkt vaak wel een machinegeweer. Ik pers ook zo hard dat er gaten in het omhulsel van de WC zittenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:41 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is???
Dat je de indonesische waterplant kankung hebt gegeten, deze verteert nl. niet in je darmen en bij het schijten zit dan het ene met het andere stuk drol verbonden met de onverteerde stukken kankung.
Dat spul staat bij mij dus op de perm ban lijst.
Kun je gvd gaan pulken om naar buiten hangende stukken k..... te verwijderen![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 12:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
... dan raakt het puntje de WC, breekt dat ding af en valt ie naar voren, waarbij je zo'n zwiepert van die drol tegen je balzak voelt glijden![]()
Tip: Ga van de bril zitten draai, alsof je een hoelahoep om hebt, rustig de drol in een tulband. Niemand die je aanraakt.quote:Op maandag 3 september 2007 12:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Wat ook een groot probleem is, als je zo'n WC hebt met een soort ligbank voor de drol voordat het water hem naar beneden afvoert, en je zit op zo'n WC echt een HEUL grote drol te persen (zo één die je om je nek kan leggen als sjaal zo lang) en dan raakt het puntje de WC, breekt dat ding af en valt ie naar voren, waarbij je zo'n zwiepert van die drol tegen je balzak voelt glijdenBallen afvegen is de kwestie dan (of een breezert zoeken, die likt dat wel schoon).
Dat noemen ze ook wel Ballentikkers. Nee doe mij maar duikstront, die valt na het naarbuiten werken direct de plee in en hoppa zo door het riool in. Vegen of doortrekken is dan niet echt nodig.quote:Op maandag 3 september 2007 12:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
breekt dat ding af en valt ie naar voren, waarbij je zo'n zwiepert van die drol tegen je balzak voelt glijden![]()
Daar komt je vriendin goed te pasquote:Op maandag 3 september 2007 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel Ballentikkers. Nee doe mij maar duikstront, die valt na het naarbuiten werken direct de plee in en hoppa zo door het riool in. Vegen of doortrekken is dan niet echt nodig.
Spetterpoep daarentegen is echt vreselijk irritant. Nadat je je ster grondig hebt schoongeveegd kun je vervolgens de toiletpot schoonvegen!![]()
Wat eet je dan zo op een dag? Boerenkool?quote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef Borreke het volgende:
Zo herkenbaar! En mijn ma die dan altijd zeikt dat ik zuinig met het papier moet doen. Voor elke beurt heb ik minstens 1 rol nodig![]()
Niet een hele ontbijtkoek opeten voor je gaat schijtenquote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Waris7 het volgende:
Getverdemme, wat een goor topic![]()
Eigenlijk best wel grappig![]()
Mensen ik geef je één tip: NOOIT PEPER ETEN EN DAN GAAN KAKKEN
serieus![]()
Ik weet niet hoelang of groot jouw balzak is, maar volgens mij is dat haast niet mogelijk tenzij je voorover gebukt staat. Het is juist de bedoeling van evolutie geweest om te zorgen dat er een tussenstuk is dat je balzak niet nasty wordt door je eigen poep met nootjesquote:Op maandag 3 september 2007 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel Ballentikkers. Nee doe mij maar duikstront, die valt na het naarbuiten werken direct de plee in en hoppa zo door het riool in. Vegen of doortrekken is dan niet echt nodig.
Spetterpoep daarentegen is echt vreselijk irritant. Nadat je je ster grondig hebt schoongeveegd kun je vervolgens de toiletpot schoonvegen!![]()
Dat gebeurt bij mij regelmatigquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vandaag lekker wezen kleien.
Hoppetee zo een prachtige grote jongen eruit. Dus ik denk, dat wordt weinig vegen vandaag. Dat is lekker.![]()
Voel nog wat borrelen, nog maar ff blijven zitten.
En jawel, komt er nog een lichtbruine zachte derrie uitglijden. En jawel, vegen vegen vegen.![]()
Zag er op zich wel geinig uit, zo een donkere grote zware jongen, en dan zo een lichtbruine derrie er bovenop.
Die zijn idd echt zwaar irritant, alle plees hier in Spanje hebben dat, moet je eerst een kilo papier dr in leggen wil je het niet laten plonzen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hehe weet je wanneer pas je hele aars nat wordt? Bij van die lekkere toiletten met het ''waterputje'' precies in het midden. Daar valt dan precies je drol in en spat al het water lekker tegen je kont.
Heeft ook weer zijn voordelen, zo een plateauplee spettert al je pis terug over de rand als je aan het pissen bent. Als je pech hebt krijg jeje drol niet weg zonder er met de borstel doorheen te raggen, moet je nog een keer doorspoelen om de borstel van je schijt te ontdoen.quote:Op maandag 3 september 2007 16:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Die zijn idd echt zwaar irritant, alle plees hier in Spanje hebben dat, moet je eerst een kilo papier dr in leggen wil je het niet laten plonzen.
Nog altijd beter dan zo'n gapend gat in Frankrijk.quote:Op maandag 3 september 2007 16:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Die zijn idd echt zwaar irritant, alle plees hier in Spanje hebben dat, moet je eerst een kilo papier dr in leggen wil je het niet laten plonzen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:17 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
"Ik kan het zelf met Kandoo! "
Plotseling moeten poepen terwijl je staat te lossen op een bouwput is nooit grappig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef Bakkerdebaksteen het volgende:
[..]
jammer dat mijn "werk" aanklopt wanneer hij dat zelf wil.
ik kan het niet plannen zegmaar, en dat is vervelend als je net begonnen bent met lossen op een bouwput waar geen schijthuizen staan...![]()
Evenals enorme buikkrampen krijgen, waardoor je gewoon MOET zitten. En dan is het nog 10 minuten lopen naar huis... en je loopt en zit en loopt sneller. Je buik begint zo'n druk op je anus uit te voeren dat je het nog maar net houdt. Je bent bijna thuis het huis is in zicht, je kan niet rennen, want dat gehobbel zou je anus onder hevige druk niet meer houden. Je staat voor de deur je pakt je sleutel..hij zit goed op slot en POEF!!!! je houdt het niet meer en schijt in je broek....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:53 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Plotseling moeten poepen terwijl je staat te lossen op een bouwput is nooit grappig.
Ben je soms 1 meter groot of zo? Ook al ben je geen 2 meter, dan kan je heus nog wel op de pot komen hoor tenzij je echt een liliputter bent....quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef roburt het volgende:
ja dat had ik ook een keer killah.
ik was alleen bij iemand thuis maar toen ik snel naar de wc liep kwam er achter dat hun een hele hoge wc hadden. (het waren 2meter mensen en die moeder was gehandicapt dus speciale wc extra hoog)
ik was nooit heel groot en ik kon niet op die wc zitten.
al rennend naar huis was ik alleen telaat
herkenbaar maar volgens mij ruik je dat alleen zelf of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik heb nog wel een last van kleine, harde brokjes die blijven steken, nét voordat ze naar buiten zouden moeten komen.
Deze blíjven dan maar afgeven, de enige oplossing is dan * insert finger in anus en lospeuteren *
Vervolgens vinger schoonmaken (en concluderen dat het de hele dag ruikbaar blijft aan die vingerm, hoe goed deze ook gewassen wordt).
Begrijp je nou eindelijk waarom je stinky genoemd wordt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:41 schreef roburt het volgende:
[..]
herkenbaar maar volgens mij ruik je dat alleen zelf of heb ik het mis?
Ik weet niet maar ik ga niet een vinger in mn reet steken om de laatste brokken uit mn anus te peuteren...quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik heb nog wel een last van kleine, harde brokjes die blijven steken, nét voordat ze naar buiten zouden moeten komen.
Deze blíjven dan maar afgeven, de enige oplossing is dan * insert finger in anus en lospeuteren *
Vervolgens vinger schoonmaken (en concluderen dat het de hele dag ruikbaar blijft aan die vingerm, hoe goed deze ook gewassen wordt).
zucht, kan je wel lezen vmbo'er?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Begrijp je nou eindelijk waarom je stinky genoemd wordt?
Dat is erg hequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef Sjibble het volgende:
moet je je reet ook niet af lopen vegen terwijl je pas halverwege het schijten bent!!![]()
Nee, niet aan je handen, ik bedoelquote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef roburt het volgende:
[..]
gvd dat had ik laatst![]()
je bedoelt toch dat de peper nog aan je handen zit?
serieus, dat is erg![]()
Ik jou PM's sturen? Misschien krijg je inderdaad PM's maar dan niet van mij, wie kan nou niet lezen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:59 schreef roburt het volgende:
[..]
zucht, kan je wel lezen vmbo'er?
er staat erboven toch duidelijk dat ik zeg dat andere mensen dat niet ruiken, dus mensen vallen mij daar niet mee lastig.
en kan je misschien stoppen met personal messages met dreigementen naar mij te sturen. heb je niks beters te doen dan iemand via internet lastig te vallen.
held
En het erge is soms, dat mijn anusje heel erg verlegen is!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
quote:I'd be going, "You ever, sometime,
right, you get on that toilet
"and when you shit,
that water splash up on your ass?
"Don't that make you mad, right?
You know what really make me mad?
"It's when shit come
halfway out your ass,
"then go back up
in that motherfucker.
"Right? Why do shit be teasing
your ass, right?
"Just get the fuck out, right?
"You know what really bother me
"is when you be straining
for a long time, right?
"And one little pebble shit come out.
"Right? Be some shit this big, right?
"Push your head
up your asshole, say:
'That's all the shit I'm gonna get,
motherfucker? '
"You know what really
make me mad,
"when your ass
don't cooperate with you
"and clench up
and break the shit in half.
"You be mad
as a motherfucker too,
"because you know
you got to wipe your ass
"for, like, five hours and shit, right?
"Use rolls of toilet paper
on that motherfucker.
"You know what really make me mad,
though, is afterwards, right?
"You done all the shitting you
gonna do for the whole day, right?
"You finish shitting and you flush
the toilet and wait a second
"and one chunk come back.
"What does that chunk want?"
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:07 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Dat is erg hekomt er nog zon halve drol uit... maar 1x bleef die steken heb ik em er met wcpapier in mn hand uitgetrokken
![]()
![]()
Hmmmz, blijkbaar toch niet.quote:
Dit is ook herkenbaar idd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Haha, ik kan me helemaal verplaatsen in de topicstarter. Wat ik ook wel eens heb is dat je eerst je kont helemaal schoon hebt geveegd (wat al een kloteklus was) en 1 seconde daarna moet je weer schijten en kan het hele proces weer van vooraf aan beginnen.
Gast, hoe verzin je het?quote:Op maandag 3 september 2007 12:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Heb ik ook met noten. Ik verteer nogal snel, dus als ik dan zo'n zak gele m&m's heb opgevroten spuit m'n reet ze uit met zo'n plop, en het lijkt vaak wel een machinegeweer. Ik pers ook zo hard dat er gaten in het omhulsel van de WC zitten
Wat ook een groot probleem is, als je zo'n WC hebt met een soort ligbank voor de drol voordat het water hem naar beneden afvoert, en je zit op zo'n WC echt een HEUL grote drol te persen (zo één die je om je nek kan leggen als sjaal zo lang) en dan raakt het puntje de WC, breekt dat ding af en valt ie naar voren, waarbij je zo'n zwiepert van die drol tegen je balzak voelt glijdenBallen afvegen is de kwestie dan (of een breezert zoeken, die likt dat wel schoon).
Ik denk niet dat het verzonnen is. Draai jij nooit zulke bazendrollen dan? Overigens hebben we hier in España overal plons WC's dus hier is het altijd diepzeeduiken. Daarom leg ik altijd schijtpapier in de WC voordat ik ga scheiten, maar dat loopt ook niet altijd even goed af. Details volgen bij interesse.quote:
Graag meer detailsquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verzonnen is. Draai jij nooit zulke bazendrollen dan? Overigens hebben we hier in España overal plons WC's dus hier is het altijd diepzeeduiken. Daarom leg ik altijd schijtpapier in de WC voordat ik ga scheiten, maar dat loopt ook niet altijd even goed af. Details volgen bij interesse.
terechte klacht!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het is een gevecht tussen je reet, het wc papier en jou. Wanneer wordt die reet verdomme nou schoon, ik wil geen fucking stront meer aan het velletje zien.
Mensen die..quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Mensen die geen schijfetish hebben
Dat laatste brengt tevens de nadelen van een plonsdrol met zich mee, vocht op ongewenste plekken zoals de bips en het klokkenspel, die op dat moment nog geheel weerloos boven het waterspektakel hangt.quote:Op maandag 13 december 2010 00:45 schreef Warpants het volgende:
paar tips:
De bekende "plonsdrol" voorkomen:
2 opties:
- leg wat wc-papier in het water, en knal die bruine jongen eruit
- schuif naar voren, zodat die Jay-z lekker smooth langs de toiletpot glijdt.
ter voorkoming van de "bruine terreur" :
- vochtig toiletpapier, en eindigen met normaal toiletpapier, snel en effectief
ter voorkoming van vergassing:
nadat je je nageboorte eruit hebt geperst, METEEN doortrekken, dan is de stank ook weg
verhip, er zit een lek in mijn theorie! *opent haastig natuurkundige boeken*quote:Op maandag 13 december 2010 00:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat laatste brengt tevens de nadelen van een plonsdrol met zich mee, vocht op ongewenste plekken zoals de bips en het klokkenspel, die op dat moment nog geheel weerloos boven het waterspektakel hangt.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:27 schreef MikelenniuM het volgende:
Poep-topiques hebben toch een hele korte levensduur?![]()
Boooh boooh booh!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Deze al bijna 5 jaar!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:27 schreef MikelenniuM het volgende:
Poep-topiques hebben toch een hele korte levensduur?![]()
In 2006 had ik 't al bij het juiste eind. Het is gewoon een complot, ik zweer 't je. We kunnen aids en kanker bijna genezen.. maar hier is nog geen oplossing voor gevonden. WANNEER STELT GEKKE GEERTJE DAAR NOU EENS KAMERVRAGEN OVERquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
idd.. een eeuwig gevecht..
MAAR IK ZAL NIET OPGEVEN, IK STRIJD TOT HET BITTERE EINDE
en volgens profiteren de toiletpapierfabrikanten hier vreselijk mee.. door inferieur reet-afveeg papier te produceren, zodat je iedere keer 10 rollen nodig hebt![]()
Lopend schijten is dan ook niet aan te raden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Heb je net een lekker potje lopen schijten, ..........
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Oplossing!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef RiftNL het volgende:
De beste oplossing:
Pak een oud washandje die je niet gebruikt om je te wassen en veeg het daarmee afBinnen 1 minuut helemaal schoon
Washandje goed uitspoelen voor de volgende keer
Behalve de 4,5 miljard mensen die geen WC-papier gebruiken niemand nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Waar woon jij dan ?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef Daaps het volgende:
Eerste post op FOK toegewijd aan dit topic..![]()
Vooral na een avondje bier drinken zit de schijterij er flink aan..
Hier mijn irritatiepunten op die momenten:
- Na 1 rol voelt je aars nogal beurs en branderig aan, alsof je er een bos brandnetels in hebt gesopt..
- na 2 rollen voel je het torentje plee-papier in je hol steken omdat de pot bomvol ligt.. Heb 't wellis gehad dat ik omhoog sprong, denkende dat er een beest z'n winterslaap in mij ging houden..
- Merken dat 't papier op is terwijl je bruine vriend naar buiten aan kruipt..
As a matter of speech, hè..quote:
Hihi woordgrap in de OPquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gequote voor het internet, dank je voor deze verklaring.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Leonidas82 het volgende:
wat ook zo ranzig is:
ff met je hand wrijven onder dat stuk tussen je ballen en aars en dan eraan ruiken. Ruikt fuck naar kruiden en zweet
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Leonidas82 het volgende:
wat ook zo ranzig is:
ff met je hand wrijven onder dat stuk tussen je ballen en aars en dan eraan ruiken. Ruikt fuck naar kruiden en zweet
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ff de douchestraal op de hardste straal en schoonspuiten die anus!
Perineum.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Leonidas82 het volgende:
wat ook zo ranzig is:
geniale man.quote:Op maandag 23 mei 2011 05:00 schreef RodeNek het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_het_verkeerd.html
he he eindelijk iemand die 't snapt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:57 schreef BlaZ het volgende:
Vochtige doekjes in plaats van wc-papier!!!!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |