als je m in je aars douwt gaat ie branden?quote:
met dat geval kun jeje reet schoonspoelen volgens mij..quote:
zo heb ik de toiletten van de V&D in Groningen weleens lamgelegdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:05 schreef piekartz87 het volgende:
ik heb een zo'n grote drol gelegt dat de wc niet meer wou doorspoelen. een hele prestatie al zeg ik het zelf.
maar laatste tijd heb ik wel een beetje hetzelfde probleem als de topic starter:P
De laatste paar weken wanneer ik dagelijks naar het toilet ga heb ik meestal een 'relaxe drol' (lees: nauwlijks hoeven vegen).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:05 schreef piekartz87 het volgende:
maar laatste tijd heb ik wel een beetje hetzelfde probleem als de topic starter:P
Hard, doet zelfs een beetje pijn. Maar een genot als het er uit is. Een soort van poeporgasme. Daarna 1 vochtig doekje en klaarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De laatste paar weken wanneer ik dagelijks naar het toilet ga heb ik meestal een 'relaxe drol' (lees: nauwlijks hoeven vegen).
Hoe is je stoelgang de laatste tijd? Wat een vraag.Maar... serieus!
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
.... ik dagelijks naar het toilet ga ....
Ik weet niet wat erger is.. dat soort drollen, of het feit dat ik meteen snap wat je bedoeld..quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had vorige week een zak pinda's opgevreten, de drollen die ik de dag d'r na uitkakte leken wel mini-Godzilla's.
Whahaha, echte kerels schijten overal, op elk moment. Vrouwen kunnen niet poepen ergens anders dan in huis. Dusssssss woessyyyyquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
n00b, echte mannen gaan eens per week, en draaien dan zo'een grote dat ze eerst die drol weg moeten spoelen zodat er ruimte overblijft voor de bult papiertjes, want een (al is het maar enigszins) getinte anus kan niet, natuurlijk.
![]()
dan piel je ze eerst af voordat je het opeet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:12 schreef doppelgänger het volgende:
Weet je wat ook erg is.. Als je je reet afveegt en dat je van die kiwi pitjes of volkoren korrels ziet.. Die zijn dus gewoon doodleuk ongeschonden je kanaal door gekomen..
Soms wil ik gewoon terug gaan naar de supermarkt met zo'n velletje besmeurt wc-papier met zo'n grove graankorrel erop. En dan gillen "Onverteerbaar voedsel! Daar betaal ik godverdomme niet voor!!"
das een mooie voor www.briefgeheimen.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef Robin2130 het volgende:
zo heb ik de toiletten van de V&D in Groningen weleens lamgelegd
Ik draai sinds de kerst nog elke dag een zware jongenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:01 schreef immortalsean het volgende:
echte mannen gaan eens per week, en draaien dan zo'een grote
Ik trof in La France een 'gewoon' toilet aan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:27 schreef Uiensoep het volgende:
Ik ken dat heel goed ja!
Het kutste was nog in frankrijk met hun kleine potten:
Heb je de hele pot ondergescheten, uren erover gedaan je kont af te vegen, moet je de plee door trekken. Dat hele ding zat verstoptKan je hem weer gaan ontstoppen tussen al die schijt
Ik had het op Kreta, had te laat door dat het wc papier in een aparte prullenbak moest.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ik trof in La France een 'gewoon' toilet aan!
Ik schijten, en ja hoor een veger, dus veel papier, dus plee verstopt
Staat er 1 of andere gast op me te wachten!
Dus ik met een rode kop zeggen in alle talen die ik ken, dat de plee kapot is :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |