Deze al bijna 5 jaar!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:27 schreef MikelenniuM het volgende:
Poep-topiques hebben toch een hele korte levensduur?![]()
In 2006 had ik 't al bij het juiste eind. Het is gewoon een complot, ik zweer 't je. We kunnen aids en kanker bijna genezen.. maar hier is nog geen oplossing voor gevonden. WANNEER STELT GEKKE GEERTJE DAAR NOU EENS KAMERVRAGEN OVERquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
idd.. een eeuwig gevecht..
MAAR IK ZAL NIET OPGEVEN, IK STRIJD TOT HET BITTERE EINDE
en volgens profiteren de toiletpapierfabrikanten hier vreselijk mee.. door inferieur reet-afveeg papier te produceren, zodat je iedere keer 10 rollen nodig hebt![]()
Lopend schijten is dan ook niet aan te raden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Heb je net een lekker potje lopen schijten, ..........
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Prachtig, dat zijn de grote jongens om trots op te zijn.![]()
Wat ook irri is dat je denkt dat je reet schoon is, en dan ga je een stuk wandelen de stad in ofzo en dan kriebelt het weer. Huppeke de plee weer in en weer vegen want hij bleek toch niet goed schoon te zijn.![]()
Oplossing!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef RiftNL het volgende:
De beste oplossing:
Pak een oud washandje die je niet gebruikt om je te wassen en veeg het daarmee afBinnen 1 minuut helemaal schoon
Washandje goed uitspoelen voor de volgende keer
Behalve de 4,5 miljard mensen die geen WC-papier gebruiken niemand nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Waar woon jij dan ?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef Daaps het volgende:
Eerste post op FOK toegewijd aan dit topic..![]()
Vooral na een avondje bier drinken zit de schijterij er flink aan..
Hier mijn irritatiepunten op die momenten:
- Na 1 rol voelt je aars nogal beurs en branderig aan, alsof je er een bos brandnetels in hebt gesopt..
- na 2 rollen voel je het torentje plee-papier in je hol steken omdat de pot bomvol ligt.. Heb 't wellis gehad dat ik omhoog sprong, denkende dat er een beest z'n winterslaap in mij ging houden..
- Merken dat 't papier op is terwijl je bruine vriend naar buiten aan kruipt..
As a matter of speech, hè..quote:
Hihi woordgrap in de OPquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Schijtziek wordt je er soms van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |