Di Tomasso dacht ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef TimmyAsd het volgende:
voor wie was het vorig jaar dan die stilte?
Nop.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Dacht te lezen dat degene die de laatste reactie had ene nieuwe moest openen
dat is henkquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, ik snap dat niet, ik heb een hele mooi wedstrijd gezien hoor je Henk Ten Cate heel negatief doen.
Idd, iets van de Denen komen voor spek en bonen naar amsterdam.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:14 schreef Bananenman het volgende:
Deze TT is niet arrogant genoeg, veel te neutraal
Dus zullen ze dinsdag wel aankomenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
een dag later
Ach, dat zal vast niet het hele gesprek zijn, wel?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, ik snap dat niet, ik heb een hele mooi wedstrijd gezien hoor je Henk Ten Cate heel negatief doen.
Goede en ambitieuze trainer idd, beter dan die zoutzak die bij ons aan het roer staat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef Roeni3 het volgende:
Heerlijk, zoals HtC het allemaal nog beter wil.
ik stoor me daar niet aan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Zo zijn/waren Cruijff en Van Gaal ook, en je weet wat die bereikt hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ligt eerder een het drama bestuur in Rotterdamquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Goede en ambitieuze trainer idd, beter dan die zoutzak die bij ons aan het roer staat.
Dan moet ie daar wat aan doen of opstappen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ligt eerder een het drama bestuur in Rotterdam
Bij Ajax moet het altijd beter. Een verademing zo'n trainer na al die slappe zakken de laatste jaren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bij Ajax moet het altijd beter. Een verademing zo'n trainer na al die slappe zakken de laatste jaren.
Als je dat niet snapt zit je bij de verkeerde club.
Die teller telt iedereen dubbel he. Dus eigenlijk zaten er maar 23500 mensen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:52 schreef piertje2 het volgende:
Het leek in het stadion net alsof het niet echt vol zat, maar toch waren er bijna 47000 mensen ...
Maar voor de rest leuke wedstrijd gezien
hahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die teller telt iedereen dubbel he. Dus eigenlijk zaten er maar 23500 mensen.
en waar bazeer je dat op?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef Jasza het volgende:
Waren 42.000 mensen ofzo.
zelfs bij 410 grote leegtes of leek dat zo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Schatting![]()
Misschien nog wel wat lager, iig niet hoger.
Klopt, maar evengoed was het nog behoorlijk leeg. Viel me zwaar tegen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef Jasza het volgende:
410 staat allemaal op elkaar dus dat is niet als vergelijking te gebruiken. Daarnaast waarom wil je het eigenlijk zo graag weten, lekker boeiend.
Je moet wel bedenken dat het een normaal competitieduel is he, die zijn al jaren niet meer uitverkochtquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt, maar evengoed was het nog behoorlijk leeg. Viel me zwaar tegen.
ach alst woensdag maar vol zit met het vlaggetjes zwaaienquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
ja maar 410 is toch wel uitverkocht qua seizoenskaarten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat het een normaal competitieduel is he, die zijn al jaren niet meer uitverkocht![]()
Yup, en er is geen vrije verkoop van 410. Dus dat het een competitieduel is moet niet uitmaken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ja maar 410 is toch wel uitverkocht qua seizoenskaarten?
Geloof ik nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ja maar 410 is toch wel uitverkocht qua seizoenskaarten?
409 ook helemaal? Lijkt me persoonlijk sterk maargoed.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yup, en er is geen vrije verkoop van 410. Dus dat het een competitieduel is moet niet uitmaken.
Hij was voor zijn doen erg positiefquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed verhaal van Ten Cate waarom Rosenberg op de tribune zat.
En heeft HeatWave al gereageerd over Rosales?
Er is niet voor niks een wachtlijst.. Maarja las ook van mensen die vorige week nog een SCC 409 konden krijgen. Supporterszaken doet gewoon maar wat...quote:
wel lekkere vriendinquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geloof ik niet![]()
Wel triest dat gezicht van Rosenberg![]()
![]()
waar zou dat op slaan? geld is geld lijkt mij, en het bestuur denkt al helemaal zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
Die wachtlijst is pure schijt volgens mij, heb het gevoel dat ze dat vak gewoon niet helemaal vol willen krijgen ofzo.
Volgende week naar de schiettent in Breda. Komt goed.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:18 schreef piertje2 het volgende:
Ten Cate wil gewoon vanaf speelronde 1 t/m 34 op #1 staan![]()
Een gedeelte zal wel weer te lat op hun stoel zittenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:09 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ach alst woensdag maar vol zit met het vlaggetjes zwaaien![]()
Niet gehoord, wat was het liedje?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, dat liedje op de melodie van I'm a big big girl, in a big big world was wel een beetje matigjesVooral de melodie dan
20:30 is wel vreemd als je 20:45 gewend bent.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een gedeelte zal wel weer te lat op hun stoel zitten
Verneukt het hele concept weer
Dat ook nog..quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
20:30 is wel vreemd als je 20:45 gewend bent.
Mannetje hoor die Henk.quote:Bevrijd van de angst
Door SJOERD MOSSOU
AMSTERDAM - Mauro Rosales krulde de bal niet eens zo onaardig voor het doel, maar Henk ten Cate riep zijn rechtsbuiten met een strenge blik tot de orde. Dúrf je man uit te spelen, gebaarde de Ajax-coach halverwege de tweede helft tegen RKC (5-0), máák die actie. Een handvol minuten later speelde Rosales zijn tegenstander Frank van Mosselveld door de benen. Ondanks de matige voorzet die volgde, applaudisseerde Ten Cate.
De nieuwe trainer strijdt in zijn eerste weken bij Ajax vooral tegen angst en twijfels. Ten Cate constateerde al snel verkramping bij zijn spelers, alsof de bal een vijand was geworden. Dúrven is sinds zijn entree het sleutelwoord van de trainer. Ryan Babel móet niet zo veel meer op linkervleugel, hij mág vooral. De opdracht die de tiener meekrijgt is simpel: volg je gevoel, zoek de actie. Babel bloeit op en speelde tegen RKC opnieuw prima, net als Rosales op de andere vleugel. Beide aanvallers worstelden het afgelopen seizoen met zichzelf.
Vrijuit is iets anders dan vrijblijvend, weet Ten Cate. De trainer wil dat Ajax de schroom van zich afgooit, maar hij aarzelt niet om kritisch te zijn op zijn ploeg. Na de eenvoudige 5-0 overwinning van gisteren op RKC wees de trainer met nadruk op de mindere fases.
,,We kunnen nog veel beter,’’ zei Ten Cate. ,,Op het middenveld hanteerden we lange tijd een te laag tempo. En in de laatste 20 minuten hadden we het publiek meer moeten bieden.’’
De coach is veel bezig met Hedwiges Maduro, nog zo’n speler die lang gebukt ging onder twijfels. De middenvelder moet in de visie van Ten Cate nog veel meer vóóruit spelen. Dat heeft te maken met positie kiezen en opengedraaid staan, maar meer met lef. ,,Ook van Stekelenburg wil ik dat hij dúrft te voetballen,’’ aldus Ten Cate. ,,In het Ajax van midden jaren 90 was Van der Sar een extra man in de opbouw. Dominant voetbal begint met vertrouwen.’’
Om zijn spelers te bevrijden van de angst, tracht de coach rond wedstrijden zo veel mogelijk druk weg te nemen. In de aanloop naar het eerste duel met FC Kopenhagen relativeerde Ten Cate de kracht van de Denen . ,,We moeten niet doen of het weet ik veel wat voor wereldploeg is,’’ vond de coach. Wesley Sneijder merkte pas op dat de uitgebreide video-analyses tegenwoordig achterwege blijven. In besprekingen voor een wedstrijd draait het om het eigen spel, niet om de valkuilen en gevaren bij de tegenstander. Ten Cate: ,,Als je dat te veel benadrukt, leidt dat tot angst.’’
Tegen RKC hielp Jaap Stam wederom een handje bij het groeiproces van Ajax. Een fout heeft dankzij de verdediger niet zo snel fatale gevolgen, dat scheelt. Bovendien is Stam in de opbouw een toegevoegde waarde, door iedere bal zelfverzekerd naar een medespeler te spelen.
Sneijder kan dat vanaf het middenveld ook, onderstreepte hij na ruim een half uur. De Utrechter vond Rosales op de rechterkant, die Van Mosselveld uitspeelde. Babel kopte de voorzet bij de tweede paal in: 1-0.
Vlak voor rust maakte Sneijder 2-0, nadat de zwak fluitende Reinhold Wiedemeijer een overtreding op RKC-spits Hans van der Haar over het hoofd had gezien. Toen John Heitinga in de tweede helft snel 3-0 maakte, was het duel gespeeld. Opvallend was dat Klaas Jan Huntelaar niet scoorde, Sneijder en Rosales deden dat nog wel: 5-0. ,,Ik hoop niet dat iedereen nu gaat roepen dat Klaas zo goed meevoetbalde,’’ aldus Ten Cate. ,,Hij was nuttig als aanspeelpunt, maar hij speelde niet goed. Van mij mag Klaas af en toe voor eigen succes gaan.’’
Ja het was echt leeg, kijk hoe de choreo verneukt werd rechtsboven op het vak daardoor...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was weer spannend vrijdagquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja het was echt leeg, kijk hoe de choreo verneukt werd rechtsboven op het vak daardoor...
Precies. Net of je dood bent als je nog flink doorzet na de 3-0. Kom op zeg, je bent professional. Paar dagen rust en woensdag weer aan de bak moet kunnen. We zijn geen mietjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Het lijkt me dat ze gewoon naar de trainer moeten luisteren. En als die wil dat ze er naar de 3-0 of 4-0 nog vol voor gaan moet dat gewoon gebeuren.
Lol je was er geeneens hehe, tsja ze tellen de seizoenskaarten en alle kaartjes die gekocht zijn bij ticketboxquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:40 schreef PLAE@ het volgende:
Ze tellen standaard alle seizoenskaarten als toeschouwer of die mensen nou daadwerkelijk binnen zijn of niet.
Ik lag vandaag gewoon nog op m'n nest te maffen en vrienden van me zijn ook op vakantie. Volgens teletekst waren we echter allemaal aanwezig. Nouja iig betalend.
is er wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yup, en er is geen vrije verkoop van 410. Dus dat het een competitieduel is moet niet uitmaken.
Jep, nog een blessure in de verdediging en we krijgen weer het gezeik van vorig jaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:53 schreef Nashje het volgende:
Grygera paar weken geblesseerd. Zal wel een gevalletje Maxwell worden.
En dan vertrekt Schilder ook nog eens.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jep, nog een blessure in de verdediging en we krijgen weer het gezeik van vorig jaar
Oh? Welke clubs hebben er interesse dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan vertrekt Schilder ook nog eens.
Waar staat dit eigenlijk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:53 schreef Nashje het volgende:
Grygera paar weken geblesseerd. Zal wel een gevalletje Maxwell worden.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oh? Welke clubs hebben er interesse dan?
quote:Volgens AT5 bestaat er vanuit de Eredivisie veel belangstelling voor Schilder. Zo zouden RKC Waalwijk, Sparta, NAC Breda en ADO Den Haag geïnteresseerd zijn in het twintigjarige talent.
Diverse sites. Maar die paar weken schijnen toch mee te vallen. Hij zou er alleen woensdag waarschijnlijk niet bij zijn. Gelukkig.quote:
Nou Koeman zit nu bij PSV en zie daar..... de eerste rel is er al weerquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:17 schreef D1 het volgende:
Heerlijk, slecht spelen en winnen, goed spelen en winnen, matig spelen en ook winnen. Het seizoen begint lekker. En eindelijk een coach die blijft hameren op verbetering en spelers hun vrijheid geeft.
Wat ik me nou afvraag, zouden dergelijke opstootjes zoals onder Koeman ook onder Ten Cate gebeuren? Hij lijkt in ieder geval een stuk meer overwicht op de groep te hebben, en toch de spelers meer vrijheid te geven binnen hun eigen rol.
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen Digitale TV van @Home.
Kom ik daar ineens AT5 tegen. En dat in Brabant.
Zie je daar nog eens wat van Ajax?
Vond ze je middelvinger mooi?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:01 schreef HeatWave het volgende:
Net even het feyenoord meisje een fijne maandagochtend toegewenst.
Bij het nieuws zit altijd een blokje 'sport' Tijdens de voetbalcompetitie is dat meestal een blokje 'Ajax'quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen Digitale TV van @Home.
Kom ik daar ineens AT5 tegen. En dat in Brabant.
Ik heb dr een "agossie" schouderklopje gegeven en een hele nare cynische glimlachquote:
Als ze op haar clubvoorkeur na niet verkeerd is, zie ik niet in waarom je haar niet vergaand zou troosten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dr een "agossie" schouderklopje gegeven en een hele nare cynische glimlach.
Dat heb ik al gepostquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hietweef, wat vond je van Rosales?
Ja weet ik, maar die waren zelfs ook leeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
is er wel.
Die eerste rijen allemaal.
Mwah, hij zet de groep gewoon in zn eentje voor lul (en zichzelf bovenal ook) en niemand doet wat. Ik vind het een beetje slap, zeker omdat het vorig seizoen ook al speelde. Maar goed dat is niet echt een onderwerp om op dit forum te bespreken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
Het seizoen is weer echt begonnen, eerste wedstrijd op eigen vak en dan meteen 5-0. Het moet en kan allemaal nog beter, maar toch een goede start. De sms-jes met de tussenstanden bij FCG - Feyenoord waren ook erg goed, maakt de overwinning nóg mooier! Nu woensdag maar weer gaan knallen en donderdag goed loten, heb vertrouwen in een goed seizoen!
Op zich nog best gelachen om die trieste gasten bovenin 410, vooral toen ze 410-nummers gingen zingen, met bijbehorende gebaren. Ach, niemand moet zich aan hem storen, hij probeert gewoon de boel wat op te fokken. Als hij echt zo'n hekel heeft aan de mentaliteit op 409/410, dan had hij maar een SCC voor een ander vak moeten nemen.
En jullie laten dit als "vak" zijnde gewoon gebeuren???????quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, hij zet de groep gewoon in zn eentje voor lul (en zichzelf bovenal ook) en niemand doet wat. Ik vind het een beetje slap, zeker omdat het vorig seizoen ook al speelde. Maar goed dat is niet echt een onderwerp om op dit forum te bespreken.
Mja t was de eerste wedstrijd en vorig seizoen had het al niet veel langer moeten duren. Degene die zich op het vak profileren als zijnde gezagshebbenden moeten hun verantwoordelijkheden maar eens nemen, vind ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
En jullie laten dit als "vak" zijnde gewoon gebeuren???????
Snap ik ook niet. Gewoon eens een keer goed ingrijpen dan. Ik weet niet wat er zich afgespeeld heeft, maar als ik het zo lees, moet er toch eens ingegrepen worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
En jullie laten dit als "vak" zijnde gewoon gebeuren???????
Als die gozer echt zo idioot doet, moet je het hem toch maar eens laten weten dat hij beter z'n smoel kan houden en anders maar op moet rotten. Desnoods wordt hij van het vak afgeslagen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Nadeel is gewoon dat 410 stilviel, nadat die kerel zo liep te irriteren. Kijk, als je gewoon onverstoord doorgaat, krijgt hij ook het idee dat zijn kritiek niets uithaalt, maar nu bleef men een groot gedeelte van de tweede helft stil. Maar goed, deze discussie kan beter elders gevoerd worden.
Iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als die gozer echt zo idioot doet, moet je het hem toch maar eens laten weten dat hij beter z'n smoel kan houden en anders maar op moet rotten. Desnoods wordt hij van het vak afgeslagen.
Vind het triest voor Lindenbergh hoe weinig hij wordt gebruikt. Denkt hij eindelijk de transfer van zijn leven te hebben gemaakt, wordt 'ie nooit opgesteld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:10 schreef Pritt het volgende:
Straftraining voor Klaas.
En over HtC, die wil alles naar 't gemiddelde brengen. Slechte wedstrijden (FCKop) vindt hij goed en goede wedstrijden (RKC) vindt hij slecht.
Nog heugelijk roddelnieuws: Heereveen geintresseerd in Lindenbergh.
Je bedoelt de stewards neem ik aan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja t was de eerste wedstrijd en vorig seizoen had het al niet veel langer moeten duren. Degene die zich op het vak profileren als zijnde gezagshebbenden moeten hun verantwoordelijkheden maar eens nemen, vind ik.
Binnen 410 zijn er, net zoals binnen de F-side, toch zgn. capo's?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt de stewards neem ik aan?
Precies, paar tatsen doet vaak wonderen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als die gozer echt zo idioot doet, moet je het hem toch maar eens laten weten dat hij beter z'n smoel kan houden en anders maar op moet rotten. Desnoods wordt hij van het vak afgeslagen.
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt de stewards neem ik aan?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Capo'sMachtsbeluste mannetjes die totaal geen invloed hebben buiten hun eigen groepje zijn dat toch?
Wat je er ook van vind, het zijn tenminste wel echte supporters die alles voor hun club over hebben. Kun je van jou niet zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Capo'sMachtsbeluste mannetjes die totaal geen invloed hebben buiten hun eigen groepje zijn dat toch?
http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQquote:
Duitse arbitrage bij Ajax - Kopenhagen
Amsterdam, 21 augustus 2006
Scheidsrechter Herbert Fandel is door de UEFA aangewezen voor de arbitrage in de wedstrijd Ajax - Kopenhagen aanstaande woensdag om 20.30 uur in de Amsterdam ArenA.
Fandel is een bekende van Ajax, want in het seizoen 2002-2003 floot hij in het Stadio Olimpico in Rome Ajax tegen AS Roma. De clubs speelden toen in de tweede ronde van de Champions League. De eindstand was 1-1. Andy van der Meyde opende in de eerste minuut de score en hoewel Cassano in de 24ste minuut gelijk maakte, was Ajax met die gelijke stand verzekerd van een startbewijs voor de kwartfinale! Van der Meyde en Bogdan Lobont kregen in dat duel geel van de Duitse scheidsrechter. De Romeinen kregen drie keer geel.
De scheidsrechter krijgt assistentie van Carsten Kadach en Volker Wezel. De vierde official is Manuel Gräfe.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Binnen 410 zijn er, net zoals binnen de F-side, toch zgn. capo's?
Volgens mij was dat een grapjequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef -Wolf- het volgende:
Rustig jongens. Genoeg.
Waar komt dat gerucht over die straftraining van Huntelaar? Wat voor training? Ik las net dat het een besloten training is deze ochtend.
Whaha, das mijn youtube filmpje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQ
lekkere goal was dat![]()
Hoe kom jij daarbij dan?quote:
Hier idem... vriendin is weer eens niet te spreken over het schitterende resultaat dat haar 'club' heeft behaald.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dr een "agossie" schouderklopje gegeven en een hele nare cynische glimlach.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat je er ook van vind, het zijn tenminste wel echte supporters die alles voor hun club over hebben. Kun je van jou niet zeggen.
Sowieso weet je niet eens waar je het over hebt, maar goed dat is niks nieuws.
Gabriquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef StarGazer het volgende:
Gabri wordt als hij zo doorgaat mijn nieuwe heldDruk zetten, ballen afpakken en aanvallende impulsen.
![]()
![]()
Goede contacten met andere supportersgroepen en natuurlijk niet in de laatste plaats met Ajax zelf. Ik wind me verder niet op hoor, maar vind het alleen irritant dat jij altijd van alles roept over dingen waar je niks van weet/snapt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Wind je niet zo op, het is maar een mening, aan jou dan aan te geven waarom het wel zo is. Waar hebben de capo's dan nog meer invloed op buiten hun vak? Denk overigens dat niet iedereen in het vak alles voor ajax over heeft...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goede contacten met andere supportersgroepen en natuurlijk niet in de laatste plaats met Ajax zelf.
Omdat ik een andere mening hebt snap ik er niets van? Is het dan niet aan jou (of wie dan ook) de taak om mij van jou mening te overtuigen of mij duidelijk te maken hoe het volgens jou wel is?quote:Ik wind me verder niet op hoor, maar vind het alleen irritant dat jij altijd van alles roept over dingen waar je niks van weet/snapt.
Zolang je een bepaalde groep medesupporters bijna 90 minuten lang staat uit te schelden voor alles wat los en vast zit en expres loopt te etteren lijkt me toch dat bepaalde grenzen wel overschreden worden. De capo's/initiatiefnemers hebben zeker een paar 100 man support, dus meer dan genoeg middelen om enkele storende factoren aan te pakken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
goed bezig dus. Maar hoeveel invloed hebben ze dan om zo'n druktemaker in het vak aan te pakken? Hij heeft toch ook gewoon recht om voetbal te kijken, net als de rest van het vak?
Je oordeelt eerst en vraagt me daarna hoe een en ander in elkaar zit. Hoort andersom te zijn.quote:Omdat ik een andere mening hebt snap ik er niets van? Is het dan niet aan jou (of wie dan ook) de taak om mij van jou mening te overtuigen of mij duidelijk te maken hoe het volgens jou wel is?
ach het is al klaar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wissel even MSN uit ofzo, dan hoeft het niet in dit topic.
Wat mij betreft was deze discussie allang over... ik ga er nu niet meer op in.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wissel even MSN uit ofzo, dan hoeft het niet in dit topic.
idd, we zijn toch geen criminele instelling waarbij alles moet gebeuren met goedkeuring van een "baasje"?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef the_hunter het volgende:
Waarom zou de capo die gozer aan moeten pakken? Als iedereen zich stoort, zou iedereen dat toch kunnen doen? Onderneem eens actie ipv hier op internet te schreeuwen.
we verschillen duidelijk van mening, maar het is alweer klaar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zolang je een bepaalde groep medesupporters bijna 90 minuten lang staat uit te schelden voor alles wat los en vast zit en expres loopt te etteren lijkt me toch dat bepaalde grenzen wel overschreden worden. De capo's/initiatiefnemers hebben zeker een paar 100 man support, dus meer dan genoeg middelen om enkele storende factoren aan te pakken.
[..]
Je oordeelt eerst en vraagt me daarna hoe een en ander in elkaar zit. Hoort andersom te zijn.
Hou eens op met baasje. Als je die jongen niet kent, oordeel dan ook niet over hem...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
idd, we zijn toch geen criminele instelling waarbij alles moet gebeuren met goedkeuring van een "baasje"?
Ja, hoezo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Noemen die gasten zichzelf ook capo eigenlijk?
Capo is Italiaans voor hoofd. Capo van 410 zou dan Hoofd van 410 zijn, lijkt mij dan de "baas". Wiki geeft: Capo, een (onder)baas in de Maffia.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hou eens op met baasje. Als je die jongen niet kent, oordeel dan ook niet over hem...
Nee tuurlijk niet, je krijgt eerst de onderbaas aan de lijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef Superheld het volgende:
En nemen ze ook de telefoon op met: "met de capo van vak410"?
Ja. Op 410 hebben ze net als op de F-side geen leiders. Wel een aantal jongens die veel regelen en waarvan veel geaccepteerd wordt. Zoals in elke supportersgroep dus. De capo is alleen de ZANGleider. Niet meer en niet minder...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Capo is Italiaans voor hoofd. Capo van 410 zou dan Hoofd van 410 zijn, lijkt mij dan de "baas". Wiki geeft: Capo, een (onder)baas in de Maffia.
zit ik er dan ver naast?
En ze hebben ongetwijfeld ook hun eigen t-shirts laten drukken, die alleen de capo's mogen dragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef Superheld het volgende:
En nemen ze ook de telefoon op met: "met de capo van vak410"?
Die kale?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
Mwoah, als we het over dezelfde hebben, weet ik niet of hij zichzelf wel capo noemt. Hij wordt wel zo betiteld, maar echt ermee te koop lopen doet hij niet, als we het over dezelfde hebben dan.
Dus de zangleider moet die kerel aanspreken op zijn gedragquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja. Op 410 hebben ze net als op de F-side geen leiders. Wel een aantal jongens die veel regelen en waarvan veel geaccepteerd wordt. Zoals in elke supportersgroep dus. De capo is alleen de ZANGleider. Niet meer en niet minder...
We hebben over dezelfde, maar ik weet niet waarom dit allemaal ineens zo belangrijk is?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die kale?
Nee hij loopt er niet mee te koop en noemt zichzelf ook niet zo, maar hij noemt het wel zo. Snap je het nog?
Zie het als een voetbalpleintje. Veel kinderen die spelen maar als puntje bij paaltje komt is degene met een bal de baas (lees: iemand die de leiding neemt).quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dus de zangleider moet die kerel aanspreken op zijn gedrag![]()
Waarom moet dit nou afgekapt worden? Het is weer eens wat anders dan opstellingen posten of uitslagvoorspellingen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef devv05 het volgende:
Kap nou maar met deze onzin.
Omdat er een hoop mensen poep praten. Mensen als Pyth en the hunter snappen hoe t werkt maar voor de rest.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom moet dit nou afgekapt worden?
Ik snap inderdaad ook niet waarom je in een Ajax topic het niet over de perikelen van oa. supportersvakken mag hebben?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom moet dit nou afgekapt worden? Het is weer eens wat anders dan opstellingen posten of uitslagvoorspellingen...
Het is toch ook 1 grote grap, kom op zegquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Omdat er een hoop mensen poep praten. Mensen als Pyth en the hunter snappen tenminste hoe t werkt maar voor de rest.....
Wat een onzin zeg. Er wordt al vrijwel meteen geroepen dat dit hier maar niet besproken moet worden. Alsof het allemaal geheim is ofzo. En als mensen poep praten kun je het ze ook even uitleggen toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Omdat er een hoop mensen poep praten. Mensen als Pyth en the hunter snappen hoe t werkt maar voor de rest.....
quote:21/8/2006 - Koeman: geen kampioenskandidaat meer
(Gepost door K)
Na de eerste competitiewedstrijd heeft Erwin Koeman al de teleurstellende conclusie getrokken dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is dit seizoen. "We weten nu waar we staan. We zijn in elk geval geen kampioenskandidaat meer" aldus de coach van Feyenoord in de gratis krant Metro.
Feyenoord Netwerk
Op de officiele website wilde hij de verwcahtingen in ieder geval temperen. "Supporters betalen om ons te zien spelen en mogen verwachten wat ze willen. Maar als je eerlijk bent, moet je zeggen dat de titel voor ons niet reëel is." [reageer]
Zolang zij sfeer brengen heb ik er geen problemen mee.. dus ik snap jou probleem ook niet.. ik zou me eerder druk maken om de boefjes van Den Bosch als ik jou was..quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is toch ook 1 grote grap, kom op zeg![]()
Zangleiders, capo's, externe eenlingen die blijkbaar de sfeer op het vak bepalen.
zoiets ontstaat toch natuurlijk. en om t dan helemaal een naam te geven en zo te overdrijven is ook niet mijn ding maar goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Zangleiders, capo's, externe eenlingen die blijkbaar de sfeer op het vak kunnen bepalen/beinvloeden.
Dat probeer ik ook, maar sommigen willen het niet snappen. Dan kunnen we het beter ergens anders over hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Er wordt al vrijwel meteen geroepen dat dit hier maar niet besproken moet worden. Alsof het allemaal geheim is ofzo. En als mensen poep praten kun je het ze ook even uitleggen toch?
Eens. Het lijkt inderdaad wel een beetje triest zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Er wordt al vrijwel meteen geroepen dat dit hier maar niet besproken moet worden. Alsof het allemaal geheim is ofzo. En als mensen poep praten kun je het ze ook even uitleggen toch?
amen. t is geen fucking kindercreche. Maar sommigen willen dat blijkbaar wel. of is het het stiekem welquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:02 schreef Superheld het volgende:
Ik vind het ook maar triest dat een 'capo' iemand moet aanspreken en desnoods op zijn bek moet slaan, als ik van iemand last heb ga ik er naar toe maargoed zal wel aan mij liggen.
En dat probeer ik de hele tijd te zeggen. Anderen moeten ook initiatief tonen op het vak.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:02 schreef Superheld het volgende:
Ik vind het ook maar triest dat een 'capo' iemand moet aanspreken en desnoods op zijn bek moet slaan, als ik van iemand last heb ga ik er naar toe maargoed zal wel aan mij liggen.
Zeker weten, zowel Gabri als Jaap Stam maken Ajax direct een paar klassen beter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar sommigen willen het niet snappen. Dan kunnen we het beter ergens anders over hebben.
Gabri bevalt me ontzettend in de wedstrijden die ik heb zien spelen. Daar gaan we veel plezier aan beleven.
Ik dacht altijd dat 410 standaard wordt bevolkt door echte diehard Ajaxfansquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En dat probeer ik de hele tijd te zeggen. Anderen moeten ook initiatief tonen op het vak.
Zit jij op het rolstoelterrasquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang zij sfeer brengen heb ik er geen problemen mee.. dus ik snap jou probleem ook niet.. ik zou me eerder druk maken om de boefjes van Den Bosch als ik jou was..
Positief vond ik ook dat we een grote overwinning kunnen behalen zonder dat Huntelaar scoort. Overigens vond ik Huntelaar goed spelen gisteren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker weten, zowel Gabri als Jaap Stam maken Ajax direct een paar klassen beter.
Heb je helemaal gelijk in, maar als ik voor mezelf spreek, kon ik er alleen maar om lachen. Die gast (en zijn groepje) zette zichzelf alleen maar voor, door de 410-style overdreven na te bootsen. Totaal niet storend in mijn ogen, maar ik kan me voorstellen dat anderen zich wel aangevallen voelden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:02 schreef Superheld het volgende:
Zijn zeg maar meer culturen die botsen. Net zoiets als dat je 410 en F-side ook niet bij elkaar moet zetten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat 410 standaard wordt bevolkt door echte diehard Ajaxfans? Hoe komt zo'n triesteling daar dan verzeild?
![]()
Juist doordat er meerdere toppers bij Ajax gekomen zijn, lijkt het alsof Wesley Sneijder zich beter kan onderscheiden, alsof er minder druk is. Of zou het komen door zijn vaderschap?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Positief vond ik ook dat we een grote overwinning kunnen behalen zonder dat Huntelaar scoort. Overigens vond ik Huntelaar goed spelen gisteren.
?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zit jij op het rolstoelterras![]()
als ik ergens moe van werd is het wel dat gezeik over dat mokkel van m haha.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef M0NTANA het volgende:
Of zou het komen door zijn vaderschap?
Niet iedereen die bij ons op Zuid staat is F-side he. Zeker weten van niet. En de meeste echte F-siders van Zuid vinden het super wat 410 doet. Zolang het maar niet bij ons op Zuid gebeurt. Ik denk er hetzelfde over. Ga vooral zo door 410 en trek je nergens wat van aan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn zeg maar meer culturen die botsen. Net zoiets als dat je 410 en F-side ook niet bij elkaar moet zetten.
Sneijder heeft inderdaad zelf gezegd dat hij nu veel minder de druk voelt van het 'dragen' van het team. Daardoor kan hij vrijer spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Juist doordat er meerdere toppers bij Ajax gekomen zijn, lijkt het alsof Wesley Sneijder zich beter kan onderscheiden, alsof er minder druk is. Of zou het komen door zijn vaderschap?
Is inderdaad gehandicaptenplatform. Waarom sta ik niet in de OP bij 126?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of wat is dat vak 016? (zie stadionoverzicht in OP)
Sorry, zal er niet meer over beginnen dan. Je werd er zo moe van dat je de wedstrijd niet haalde?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als ik ergens moe van werd is het wel dat gezeik over dat mokkel van m haha.
Ja zie het nu pas... Dat is indd dat platform...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of wat is dat vak 016? (zie stadionoverzicht in OP)
hier nog een, dat mokkel mag nu wel eens werpen zeg... zal je zien: is ie er niet bij tegen FCK...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als ik ergens moe van werd is het wel dat gezeik over dat mokkel van m haha.
Dat zei Jack gisteren toch al?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hier nog een, dat mokkel mag nu wel eens werpen zeg... zal je zien: is ie er niet bij tegen FCK...
Daar zit ik meestalquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Is inderdaad gehandicaptenplatform. Waarom sta ik niet in de OP bij 126?![]()
![]()
Dan speelt Perez op 10. Ben daar ook wel benieuwd naar. Zo'n verzwakking zal dat niet zijn denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hier nog een, dat mokkel mag nu wel eens werpen zeg... zal je zien: is ie er niet bij tegen FCK...
ow... niet gezien..quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zei Jack gisteren toch al?
Doe eens rustig?quote:
Best redelijk, niet opvallend dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef Pritt het volgende:
Hoe deed Ogararu 't, kon 't niet echt opmaken uit NOS-radio en talpa samenvatting.
Iedereen leeft op van de kwaliteitsimpuls en het daaropvolgende stukje extra vertrouwen, Johnny Heitiga speelde gisteren foutloos in het centrum, Urby Emanuelson was weer ouderwets bezig en Hedwiges Maduro leek zich ook weer helemaal lekker te voelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat er meer dragende spelers bij Ajax zijn komt natuurlijk niet alleen Wesley ten goede, je ziet Rosales en Babel ook helemaal opleven. Er kan eens een foutje gemaakt worden zonder dat dat nu al te dramatische gevolgen heeft.
Das gewoon lekkerder voetballen met Gabri en Stam in je team.
idd, Maduro had een paar lekkere passes in huis, die ik al een tijd niet meer van hem gezien heb.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen leeft op van de kwaliteitsimpuls en het daaropvolgende stukje extra vertrouwen, Johnny Heitiga speelde gisteren foutloos in het centrum, Urby Emanuelson was weer ouderwets bezig en Hedwiges Maduro leek zich ook weer helemaal lekker te voelen.
Denk dat je kwijt ipv weg bedoeld?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Kunnen gele kaarten eigenlijk weggescholden worden? Want die kaart voor Stam was natuurlijk te schandalig voor woorden.
Idd, met Stam achterin zit je toch een stuk rustiger en met meer vertrouwen te kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Redelijk, ik vond vooral het centrale duo goed...
Hij wist Ryan Babel goed te vinden, over grote afstand ook. Bij Babel zelf ging ook bijna alles goed, is weleens anders geweest. Hoop dat dit even doorzet, dat we een mooie reeks neerzetten en verder groeien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
idd, Maduro had een paar lekkere passes in huis, die ik al een tijd niet meer van hem gezien heb.
Mooi nieuws van Ajax Netwerk, Babel lijkt dus volop vertrouwen te krijgen van Henkquote:21/8/2006 - Ten Cate: lyrisch over Babel
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
Tegenover De Telegraaf liet Ajax coach Ten Cate zich lyrisch uit over Babel, die voorlopig de strijd met Perez en Rosenberg voor de linksbuitenpositie lijkt te hebben gewonnen. "Voor mijn gevoel speelt Ryan al een paar jaar in het eerste, maar ik zag dat hij pas negentien is. Vier jaar jonger dus dan Huntelaar… Hij kan echt heel, heel goed worden. Geweldige speler, geweldig talent. Maar moet zich nog in alles ontwikkelen. Dan is het belangrijk dat hij vrij in zijn kop is. Anders kun je blokkeren. Ik denk dat onze aanpak goed werkt. We stimuleren vooral zijn kwaliteiten. Bij mij is het glas namelijk nooit half leeg."
hou die rustquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan wel in beroep gaan, maar zal niet veel zin hebben. Al was het idd een debiele kaart, als het tegen KJH was mocht werkelijk alles van die krullenkop-bloemennicht...
Altijdquote:
eensch, had het gevoel dat die goal van Babel ook wel eens afgefloten had kunnen worden wegens duwen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan wel in beroep gaan, maar zal niet veel zin hebben. Al was het idd een debiele kaart, als het tegen KJH was mocht werkelijk alles van die krullenkop-bloemennicht...
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerdquote:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
I stand corrected, ik lees net dat Junker in plaats van Gronkjaer speelt.
Ja, dat dachten wij ook idd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eensch, had het gevoel dat die goal van Babel ook wel eens afgefloten had kunnen worden wegens duwen.
Tis een weelde inddquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerd
Dat zien we graag, bij ons gaat het beter, de rest gaat naar de klotequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerd
VI.nlquote:
Volgens mij is hij geblesseerdquote:
De gebroeders Koeman waren nooit de rustigste in het veld natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
volgens mij ookquote:
en zo hoort het, overtuigend de CL inquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef Radegast het volgende:
Maakt niet uit welke gasten FCK opstelt, ze gaan er toch met minstens twee doelpunten verschil vanaf.![]()
En daarna lekker doorstoten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
en zo hoort het, overtuigend de CL in
ho isquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En daarna lekker doorstoten.
Doorstoten is sowieso nooit erg.![]()
waarschijnlijk door Montanaquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Ordinair het volgende:
Waarom lees ik steeds fuck?
Ja, elke maandagavond om 19:00 FC Godenzonen...VASTE PRIK!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef patrickt37 het volgende:
Sexueel gefrustreerd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
ho is
je hebt het te pakken ofniet :p
Nee die hebben geen Junker. Ging over het nationale elftal idd. Junker is van Vitesse.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:08 schreef Doezelhaar het volgende:
Junker ipv Gronkjear heeft te maken met het Deense nationale elftal toch ?
Het gaat hier over Kopenhagen, of hebben die ook een Junker?
www.ultrasuid.comquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef Messenga het volgende:
Ergens nog een samenvatting van gister? Ben vannacht pas thuisgekomen van vakantie.
http://www.ultrasuid.comquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef Messenga het volgende:
Ergens nog een samenvatting van gister? Ben vannacht pas thuisgekomen van vakantie.
zoals ik zei, m'n Deens is niet echt denderend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:08 schreef Doezelhaar het volgende:
Junker ipv Gronkjear heeft te maken met het Deense nationale elftal toch ?
Het gaat hier over Kopenhagen, of hebben die ook een Junker?
Kom nou. 1e wedstrijd, NAC. Niet meteen net als Erwin Koeman conclusies gaan trekkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Badabingea het volgende:
Die Cziommer is ook niet slecht bezig.
Ja, net door AZ gekocht. Die komt de komende tijd dus niet hierheen? Meer iets voor het AZ topic?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Badabingea het volgende:
Die Cziommer is ook niet slecht bezig.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Badabingea het volgende:
Die Babel is ook niet slecht bezig.
die site is ook sexy jaquote:
Jeugd is ook weer begonnen!!! Wormgoorquote:De competitie is voor Ajax A1 gestart met een 1-3 overwinning bij Excelsior. Hoogstaand was het duel niet en pas twee minuten voor tijd viel de beslissing. Marvin Hasselbaink was met twee goals het meest trefzeker.
De Amsterdamse eerlijkheid kwam in de analyse van de wedstrijd snel boven drijven. ,,Het was niet om aan te zien", luidde de openingszin van teammanager Rolf Grootenboer. Het kunstgrasveld van Excelsior bleek van een mindere kwaliteit en het was duidelijk dat Ajax op gang moest komen in de competitie. Vorige week was dan wel met 5-0 van Feyenoord gewonnen en dat leverde de Super Cup op, maar deze week was het toch weer een ander verhaal.
Na een ruim kwartier opende Marvin Hasselbaink de score voor de Amsterdammer in Rotterdam en Vito Wormgoor gaf in de 37ste minuut zijn ploeg wat meer lucht. Lang konden de gasten daar niet van genieten, want hoewel de kansen om verder afstand te nemen zich opstapelden, was het Excelsior dat op slag van rust een defensieve fout afstrafte, 1-2.
Ajax hielp Excelsior zo weer in het zadel en de thuisploeg speelde in de tweede helft 'alles of niets' voetbal. En daar heeft Ajax het altijd lastig mee. Excelsior kreeg echter geen oplegde kansen meer en twee minuten voor tijd besliste Hasselbaink de wedstrijd door 1-3 te maken.
Opstelling Ajax A1:
Koen Verhoeff; Marco Neuvel, Ivo de Heus, Toby Alderweireld, Christian Supusepa; Vito Wormgoor; Siem de Jong (71. Marvin Zeegelaar), Jan-Arie van der Heijden; Marvin Hasselbaink, Jordy Brouwer (65. Joey Godée), John Goossens (85. Ben Rienstra).
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:41 schreef Houniet het volgende:
Jan-Arie van der Heijden, klinkt als..
Die hasselbaink is broertje van?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jeugd is ook weer begonnen!!! Wormgoor
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die hasselbaink is broertje van?
Ik weet het, maar de reistijd vanuit Cambridge staat me een beetje tegen. En als ik straks in Singapore zit wordt dat er niet beter opquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Ze zijn nog te koop geloof ik.
Mja als je er niks voor over hebt houdt het op he...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:53 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de reistijd vanuit Cambridge staat me een beetje tegen. En als ik straks in Singapore zit wordt dat er niet beter op![]()
Wat wel weer een voordeel is is dat ik waarschijnlijk in Singapore meer van Ajax kan zien dan in Engeland. Dus daar hopen we dan maar op...
teletekst supporterquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:53 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de reistijd vanuit Cambridge staat me een beetje tegen. En als ik straks in Singapore zit wordt dat er niet beter op![]()
Wat wel weer een voordeel is is dat ik waarschijnlijk in Singapore meer van Ajax kan zien dan in Engeland. Dus daar hopen we dan maar op...
Ik ben een teletekst supporterquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja als je er niks voor over hebt houdt het op he...
Het was me ook niet zo opgevallen, in tegenstelling tot bij het Amsterdam tournooi.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Om maar even een belangrijk discussiepunt aan te snijden:
Viel het jullie gisteren ook op dat Ajax nieuwe, elektronische reclameborden heeft? Veel mensen schijnen zich eraan te ergeren maar ik heb er verder niet veel van gemerkt, ze deden het prima.
Die stonden er tijdens het AT ook en toen hadden ze felblauwe reclameborden met witte letters en felgroene borden met gele letters en daar werd je dus wel echt gek van....quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Viel het jullie gisteren ook op dat Ajax nieuwe, elektronische reclameborden heeft? Veel mensen schijnen zich eraan te ergeren maar ik heb er verder niet veel van gemerkt, ze deden het prima.
Hehe bovenste rijquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag kaarten voor 413, helaas rij 24 maar ik ben er wel bij
Morgen ook kaartjes halenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag kaarten voor 413, helaas rij 24 maar ik ben er wel bij
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:21 schreef denthemen het volgende:
weet iemand al wat over dat ajax tv? Wat moet je aanschaffen en wat zijn de kosten?
Hij zit vooral op de bank bij Jong Ajax, meen ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef D1 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de ontwikkeling van die Boerrichter? Heeft iemand hem de laatste tijd nog zien spelen, en zo ja, zit er een opgaande lijn in?
Gewoon lopend naar 409/410.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef firecow het volgende:
[..]
Hehe bovenste rij![]()
Zullen vast wel her en der lege plekjes komen... Gewoon lekker zakken als er plek overblijft.....
Familie van de Jerrel Hasselbaink?quote:
Dus niet echt de toekomst voor Ajax 1 op linksbuiten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij zit vooral op de bank bij Jong Ajax, meen ik.
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Familie van de Jerrel Hasselbaink?
Vind het prima.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het belangrijkste vergeten zijn.
De stoeltjes dus. Het logo dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |