Ik weet het, maar de reistijd vanuit Cambridge staat me een beetje tegen. En als ik straks in Singapore zit wordt dat er niet beter opquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Ze zijn nog te koop geloof ik.

Mja als je er niks voor over hebt houdt het op he...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:53 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de reistijd vanuit Cambridge staat me een beetje tegen. En als ik straks in Singapore zit wordt dat er niet beter op![]()
Wat wel weer een voordeel is is dat ik waarschijnlijk in Singapore meer van Ajax kan zien dan in Engeland. Dus daar hopen we dan maar op...

teletekst supporterquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:53 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de reistijd vanuit Cambridge staat me een beetje tegen. En als ik straks in Singapore zit wordt dat er niet beter op![]()
Wat wel weer een voordeel is is dat ik waarschijnlijk in Singapore meer van Ajax kan zien dan in Engeland. Dus daar hopen we dan maar op...

Ik ben een teletekst supporterquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja als je er niks voor over hebt houdt het op he...

Het was me ook niet zo opgevallen, in tegenstelling tot bij het Amsterdam tournooi.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Om maar even een belangrijk discussiepunt aan te snijden:
Viel het jullie gisteren ook op dat Ajax nieuwe, elektronische reclameborden heeft? Veel mensen schijnen zich eraan te ergeren maar ik heb er verder niet veel van gemerkt, ze deden het prima.

Die stonden er tijdens het AT ook en toen hadden ze felblauwe reclameborden met witte letters en felgroene borden met gele letters en daar werd je dus wel echt gek van....quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Viel het jullie gisteren ook op dat Ajax nieuwe, elektronische reclameborden heeft? Veel mensen schijnen zich eraan te ergeren maar ik heb er verder niet veel van gemerkt, ze deden het prima.

Hehe bovenste rijquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag kaarten voor 413, helaas rij 24 maar ik ben er wel bij

Morgen ook kaartjes halenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag kaarten voor 413, helaas rij 24 maar ik ben er wel bij

quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:21 schreef denthemen het volgende:
weet iemand al wat over dat ajax tv? Wat moet je aanschaffen en wat zijn de kosten?

Hij zit vooral op de bank bij Jong Ajax, meen ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef D1 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de ontwikkeling van die Boerrichter? Heeft iemand hem de laatste tijd nog zien spelen, en zo ja, zit er een opgaande lijn in?

Gewoon lopend naar 409/410.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef firecow het volgende:
[..]
Hehe bovenste rij![]()
Zullen vast wel her en der lege plekjes komen... Gewoon lekker zakken als er plek overblijft.....

Familie van de Jerrel Hasselbaink?quote:

Dus niet echt de toekomst voor Ajax 1 op linksbuiten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij zit vooral op de bank bij Jong Ajax, meen ik.

Jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Familie van de Jerrel Hasselbaink?

Vind het prima.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:

quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het belangrijkste vergeten zijn.
De stoeltjes dus. Het logo dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |