Is inderdaad gehandicaptenplatform. Waarom sta ik niet in de OP bij 126?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of wat is dat vak 016? (zie stadionoverzicht in OP)
Sorry, zal er niet meer over beginnen dan. Je werd er zo moe van dat je de wedstrijd niet haalde?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als ik ergens moe van werd is het wel dat gezeik over dat mokkel van m haha.
Ja zie het nu pas... Dat is indd dat platform...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of wat is dat vak 016? (zie stadionoverzicht in OP)
hier nog een, dat mokkel mag nu wel eens werpen zeg... zal je zien: is ie er niet bij tegen FCK...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als ik ergens moe van werd is het wel dat gezeik over dat mokkel van m haha.
Dat zei Jack gisteren toch al?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hier nog een, dat mokkel mag nu wel eens werpen zeg... zal je zien: is ie er niet bij tegen FCK...
Daar zit ik meestalquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Is inderdaad gehandicaptenplatform. Waarom sta ik niet in de OP bij 126?![]()
![]()
Dan speelt Perez op 10. Ben daar ook wel benieuwd naar. Zo'n verzwakking zal dat niet zijn denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hier nog een, dat mokkel mag nu wel eens werpen zeg... zal je zien: is ie er niet bij tegen FCK...
ow... niet gezien..quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zei Jack gisteren toch al?
Doe eens rustig?quote:
Best redelijk, niet opvallend dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef Pritt het volgende:
Hoe deed Ogararu 't, kon 't niet echt opmaken uit NOS-radio en talpa samenvatting.
Iedereen leeft op van de kwaliteitsimpuls en het daaropvolgende stukje extra vertrouwen, Johnny Heitiga speelde gisteren foutloos in het centrum, Urby Emanuelson was weer ouderwets bezig en Hedwiges Maduro leek zich ook weer helemaal lekker te voelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat er meer dragende spelers bij Ajax zijn komt natuurlijk niet alleen Wesley ten goede, je ziet Rosales en Babel ook helemaal opleven. Er kan eens een foutje gemaakt worden zonder dat dat nu al te dramatische gevolgen heeft.
Das gewoon lekkerder voetballen met Gabri en Stam in je team.
idd, Maduro had een paar lekkere passes in huis, die ik al een tijd niet meer van hem gezien heb.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen leeft op van de kwaliteitsimpuls en het daaropvolgende stukje extra vertrouwen, Johnny Heitiga speelde gisteren foutloos in het centrum, Urby Emanuelson was weer ouderwets bezig en Hedwiges Maduro leek zich ook weer helemaal lekker te voelen.
Denk dat je kwijt ipv weg bedoeld?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Kunnen gele kaarten eigenlijk weggescholden worden? Want die kaart voor Stam was natuurlijk te schandalig voor woorden.
Idd, met Stam achterin zit je toch een stuk rustiger en met meer vertrouwen te kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Redelijk, ik vond vooral het centrale duo goed...
Hij wist Ryan Babel goed te vinden, over grote afstand ook. Bij Babel zelf ging ook bijna alles goed, is weleens anders geweest. Hoop dat dit even doorzet, dat we een mooie reeks neerzetten en verder groeien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
idd, Maduro had een paar lekkere passes in huis, die ik al een tijd niet meer van hem gezien heb.
Mooi nieuws van Ajax Netwerk, Babel lijkt dus volop vertrouwen te krijgen van Henkquote:21/8/2006 - Ten Cate: lyrisch over Babel
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
Tegenover De Telegraaf liet Ajax coach Ten Cate zich lyrisch uit over Babel, die voorlopig de strijd met Perez en Rosenberg voor de linksbuitenpositie lijkt te hebben gewonnen. "Voor mijn gevoel speelt Ryan al een paar jaar in het eerste, maar ik zag dat hij pas negentien is. Vier jaar jonger dus dan Huntelaar… Hij kan echt heel, heel goed worden. Geweldige speler, geweldig talent. Maar moet zich nog in alles ontwikkelen. Dan is het belangrijk dat hij vrij in zijn kop is. Anders kun je blokkeren. Ik denk dat onze aanpak goed werkt. We stimuleren vooral zijn kwaliteiten. Bij mij is het glas namelijk nooit half leeg."
hou die rustquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan wel in beroep gaan, maar zal niet veel zin hebben. Al was het idd een debiele kaart, als het tegen KJH was mocht werkelijk alles van die krullenkop-bloemennicht...
Altijdquote:
eensch, had het gevoel dat die goal van Babel ook wel eens afgefloten had kunnen worden wegens duwen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan wel in beroep gaan, maar zal niet veel zin hebben. Al was het idd een debiele kaart, als het tegen KJH was mocht werkelijk alles van die krullenkop-bloemennicht...
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerdquote:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
I stand corrected, ik lees net dat Junker in plaats van Gronkjaer speelt.
Ja, dat dachten wij ook idd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eensch, had het gevoel dat die goal van Babel ook wel eens afgefloten had kunnen worden wegens duwen.
Tis een weelde inddquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerd
Dat zien we graag, bij ons gaat het beter, de rest gaat naar de klotequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerd
VI.nlquote:
Volgens mij is hij geblesseerdquote:
De gebroeders Koeman waren nooit de rustigste in het veld natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
volgens mij ookquote:
en zo hoort het, overtuigend de CL inquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef Radegast het volgende:
Maakt niet uit welke gasten FCK opstelt, ze gaan er toch met minstens twee doelpunten verschil vanaf.![]()
En daarna lekker doorstoten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
en zo hoort het, overtuigend de CL in
ho isquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En daarna lekker doorstoten.
Doorstoten is sowieso nooit erg.![]()
waarschijnlijk door Montanaquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Ordinair het volgende:
Waarom lees ik steeds fuck?
Ja, elke maandagavond om 19:00 FC Godenzonen...VASTE PRIK!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef patrickt37 het volgende:
Zie je daar nog eens wat van Ajax?
Sexueel gefrustreerd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
ho is
je hebt het te pakken ofniet :p
Nee die hebben geen Junker. Ging over het nationale elftal idd. Junker is van Vitesse.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:08 schreef Doezelhaar het volgende:
Junker ipv Gronkjear heeft te maken met het Deense nationale elftal toch ?
Het gaat hier over Kopenhagen, of hebben die ook een Junker?
www.ultrasuid.comquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef Messenga het volgende:
Ergens nog een samenvatting van gister? Ben vannacht pas thuisgekomen van vakantie.
http://www.ultrasuid.comquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef Messenga het volgende:
Ergens nog een samenvatting van gister? Ben vannacht pas thuisgekomen van vakantie.
zoals ik zei, m'n Deens is niet echt denderend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:08 schreef Doezelhaar het volgende:
Junker ipv Gronkjear heeft te maken met het Deense nationale elftal toch ?
Het gaat hier over Kopenhagen, of hebben die ook een Junker?
Kom nou. 1e wedstrijd, NAC. Niet meteen net als Erwin Koeman conclusies gaan trekkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Badabingea het volgende:
Die Cziommer is ook niet slecht bezig.
Ja, net door AZ gekocht. Die komt de komende tijd dus niet hierheen? Meer iets voor het AZ topic?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Badabingea het volgende:
Die Cziommer is ook niet slecht bezig.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Badabingea het volgende:
Die Babel is ook niet slecht bezig.
die site is ook sexy jaquote:
Jeugd is ook weer begonnen!!! Wormgoorquote:De competitie is voor Ajax A1 gestart met een 1-3 overwinning bij Excelsior. Hoogstaand was het duel niet en pas twee minuten voor tijd viel de beslissing. Marvin Hasselbaink was met twee goals het meest trefzeker.
De Amsterdamse eerlijkheid kwam in de analyse van de wedstrijd snel boven drijven. ,,Het was niet om aan te zien", luidde de openingszin van teammanager Rolf Grootenboer. Het kunstgrasveld van Excelsior bleek van een mindere kwaliteit en het was duidelijk dat Ajax op gang moest komen in de competitie. Vorige week was dan wel met 5-0 van Feyenoord gewonnen en dat leverde de Super Cup op, maar deze week was het toch weer een ander verhaal.
Na een ruim kwartier opende Marvin Hasselbaink de score voor de Amsterdammer in Rotterdam en Vito Wormgoor gaf in de 37ste minuut zijn ploeg wat meer lucht. Lang konden de gasten daar niet van genieten, want hoewel de kansen om verder afstand te nemen zich opstapelden, was het Excelsior dat op slag van rust een defensieve fout afstrafte, 1-2.
Ajax hielp Excelsior zo weer in het zadel en de thuisploeg speelde in de tweede helft 'alles of niets' voetbal. En daar heeft Ajax het altijd lastig mee. Excelsior kreeg echter geen oplegde kansen meer en twee minuten voor tijd besliste Hasselbaink de wedstrijd door 1-3 te maken.
Opstelling Ajax A1:
Koen Verhoeff; Marco Neuvel, Ivo de Heus, Toby Alderweireld, Christian Supusepa; Vito Wormgoor; Siem de Jong (71. Marvin Zeegelaar), Jan-Arie van der Heijden; Marvin Hasselbaink, Jordy Brouwer (65. Joey Godée), John Goossens (85. Ben Rienstra).
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:41 schreef Houniet het volgende:
Jan-Arie van der Heijden, klinkt als..
Die hasselbaink is broertje van?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jeugd is ook weer begonnen!!! Wormgoor
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die hasselbaink is broertje van?
Ik weet het, maar de reistijd vanuit Cambridge staat me een beetje tegen. En als ik straks in Singapore zit wordt dat er niet beter opquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Ze zijn nog te koop geloof ik.
Mja als je er niks voor over hebt houdt het op he...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:53 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de reistijd vanuit Cambridge staat me een beetje tegen. En als ik straks in Singapore zit wordt dat er niet beter op![]()
Wat wel weer een voordeel is is dat ik waarschijnlijk in Singapore meer van Ajax kan zien dan in Engeland. Dus daar hopen we dan maar op...
teletekst supporterquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:53 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de reistijd vanuit Cambridge staat me een beetje tegen. En als ik straks in Singapore zit wordt dat er niet beter op![]()
Wat wel weer een voordeel is is dat ik waarschijnlijk in Singapore meer van Ajax kan zien dan in Engeland. Dus daar hopen we dan maar op...
Ik ben een teletekst supporterquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja als je er niks voor over hebt houdt het op he...
Het was me ook niet zo opgevallen, in tegenstelling tot bij het Amsterdam tournooi.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Om maar even een belangrijk discussiepunt aan te snijden:
Viel het jullie gisteren ook op dat Ajax nieuwe, elektronische reclameborden heeft? Veel mensen schijnen zich eraan te ergeren maar ik heb er verder niet veel van gemerkt, ze deden het prima.
Die stonden er tijdens het AT ook en toen hadden ze felblauwe reclameborden met witte letters en felgroene borden met gele letters en daar werd je dus wel echt gek van....quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Viel het jullie gisteren ook op dat Ajax nieuwe, elektronische reclameborden heeft? Veel mensen schijnen zich eraan te ergeren maar ik heb er verder niet veel van gemerkt, ze deden het prima.
Hehe bovenste rijquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag kaarten voor 413, helaas rij 24 maar ik ben er wel bij
Morgen ook kaartjes halenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag kaarten voor 413, helaas rij 24 maar ik ben er wel bij
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:21 schreef denthemen het volgende:
weet iemand al wat over dat ajax tv? Wat moet je aanschaffen en wat zijn de kosten?
Hij zit vooral op de bank bij Jong Ajax, meen ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef D1 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de ontwikkeling van die Boerrichter? Heeft iemand hem de laatste tijd nog zien spelen, en zo ja, zit er een opgaande lijn in?
Gewoon lopend naar 409/410.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef firecow het volgende:
[..]
Hehe bovenste rij![]()
Zullen vast wel her en der lege plekjes komen... Gewoon lekker zakken als er plek overblijft.....
Familie van de Jerrel Hasselbaink?quote:
Dus niet echt de toekomst voor Ajax 1 op linksbuiten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij zit vooral op de bank bij Jong Ajax, meen ik.
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Familie van de Jerrel Hasselbaink?
Vind het prima.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het belangrijkste vergeten zijn.
De stoeltjes dus. Het logo dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |