Mooi nieuws van Ajax Netwerk, Babel lijkt dus volop vertrouwen te krijgen van Henkquote:21/8/2006 - Ten Cate: lyrisch over Babel
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
Tegenover De Telegraaf liet Ajax coach Ten Cate zich lyrisch uit over Babel, die voorlopig de strijd met Perez en Rosenberg voor de linksbuitenpositie lijkt te hebben gewonnen. "Voor mijn gevoel speelt Ryan al een paar jaar in het eerste, maar ik zag dat hij pas negentien is. Vier jaar jonger dus dan Huntelaar… Hij kan echt heel, heel goed worden. Geweldige speler, geweldig talent. Maar moet zich nog in alles ontwikkelen. Dan is het belangrijk dat hij vrij in zijn kop is. Anders kun je blokkeren. Ik denk dat onze aanpak goed werkt. We stimuleren vooral zijn kwaliteiten. Bij mij is het glas namelijk nooit half leeg."
hou die rustquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan wel in beroep gaan, maar zal niet veel zin hebben. Al was het idd een debiele kaart, als het tegen KJH was mocht werkelijk alles van die krullenkop-bloemennicht...
Altijdquote:
eensch, had het gevoel dat die goal van Babel ook wel eens afgefloten had kunnen worden wegens duwen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan wel in beroep gaan, maar zal niet veel zin hebben. Al was het idd een debiele kaart, als het tegen KJH was mocht werkelijk alles van die krullenkop-bloemennicht...
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerdquote:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
I stand corrected, ik lees net dat Junker in plaats van Gronkjaer speelt.
Ja, dat dachten wij ook idd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eensch, had het gevoel dat die goal van Babel ook wel eens afgefloten had kunnen worden wegens duwen.
Tis een weelde inddquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerd
Dat zien we graag, bij ons gaat het beter, de rest gaat naar de klotequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerd
VI.nlquote:
Volgens mij is hij geblesseerdquote:
De gebroeders Koeman waren nooit de rustigste in het veld natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
volgens mij ookquote:
en zo hoort het, overtuigend de CL inquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef Radegast het volgende:
Maakt niet uit welke gasten FCK opstelt, ze gaan er toch met minstens twee doelpunten verschil vanaf.![]()
En daarna lekker doorstoten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
en zo hoort het, overtuigend de CL in
ho isquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En daarna lekker doorstoten.
Doorstoten is sowieso nooit erg.![]()
waarschijnlijk door Montanaquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Ordinair het volgende:
Waarom lees ik steeds fuck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |