Is inderdaad gehandicaptenplatform. Waarom sta ik niet in de OP bij 126?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of wat is dat vak 016? (zie stadionoverzicht in OP)
Sorry, zal er niet meer over beginnen dan. Je werd er zo moe van dat je de wedstrijd niet haalde?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als ik ergens moe van werd is het wel dat gezeik over dat mokkel van m haha.
Ja zie het nu pas... Dat is indd dat platform...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of wat is dat vak 016? (zie stadionoverzicht in OP)
hier nog een, dat mokkel mag nu wel eens werpen zeg... zal je zien: is ie er niet bij tegen FCK...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als ik ergens moe van werd is het wel dat gezeik over dat mokkel van m haha.
Dat zei Jack gisteren toch al?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hier nog een, dat mokkel mag nu wel eens werpen zeg... zal je zien: is ie er niet bij tegen FCK...
Daar zit ik meestalquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Is inderdaad gehandicaptenplatform. Waarom sta ik niet in de OP bij 126?![]()
![]()
Dan speelt Perez op 10. Ben daar ook wel benieuwd naar. Zo'n verzwakking zal dat niet zijn denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hier nog een, dat mokkel mag nu wel eens werpen zeg... zal je zien: is ie er niet bij tegen FCK...
ow... niet gezien..quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zei Jack gisteren toch al?
Doe eens rustig?quote:
Best redelijk, niet opvallend dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef Pritt het volgende:
Hoe deed Ogararu 't, kon 't niet echt opmaken uit NOS-radio en talpa samenvatting.
Iedereen leeft op van de kwaliteitsimpuls en het daaropvolgende stukje extra vertrouwen, Johnny Heitiga speelde gisteren foutloos in het centrum, Urby Emanuelson was weer ouderwets bezig en Hedwiges Maduro leek zich ook weer helemaal lekker te voelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat er meer dragende spelers bij Ajax zijn komt natuurlijk niet alleen Wesley ten goede, je ziet Rosales en Babel ook helemaal opleven. Er kan eens een foutje gemaakt worden zonder dat dat nu al te dramatische gevolgen heeft.
Das gewoon lekkerder voetballen met Gabri en Stam in je team.
idd, Maduro had een paar lekkere passes in huis, die ik al een tijd niet meer van hem gezien heb.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen leeft op van de kwaliteitsimpuls en het daaropvolgende stukje extra vertrouwen, Johnny Heitiga speelde gisteren foutloos in het centrum, Urby Emanuelson was weer ouderwets bezig en Hedwiges Maduro leek zich ook weer helemaal lekker te voelen.
Denk dat je kwijt ipv weg bedoeld?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Kunnen gele kaarten eigenlijk weggescholden worden? Want die kaart voor Stam was natuurlijk te schandalig voor woorden.
Idd, met Stam achterin zit je toch een stuk rustiger en met meer vertrouwen te kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Redelijk, ik vond vooral het centrale duo goed...
Hij wist Ryan Babel goed te vinden, over grote afstand ook. Bij Babel zelf ging ook bijna alles goed, is weleens anders geweest. Hoop dat dit even doorzet, dat we een mooie reeks neerzetten en verder groeien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
idd, Maduro had een paar lekkere passes in huis, die ik al een tijd niet meer van hem gezien heb.
Mooi nieuws van Ajax Netwerk, Babel lijkt dus volop vertrouwen te krijgen van Henkquote:21/8/2006 - Ten Cate: lyrisch over Babel
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
Tegenover De Telegraaf liet Ajax coach Ten Cate zich lyrisch uit over Babel, die voorlopig de strijd met Perez en Rosenberg voor de linksbuitenpositie lijkt te hebben gewonnen. "Voor mijn gevoel speelt Ryan al een paar jaar in het eerste, maar ik zag dat hij pas negentien is. Vier jaar jonger dus dan Huntelaar… Hij kan echt heel, heel goed worden. Geweldige speler, geweldig talent. Maar moet zich nog in alles ontwikkelen. Dan is het belangrijk dat hij vrij in zijn kop is. Anders kun je blokkeren. Ik denk dat onze aanpak goed werkt. We stimuleren vooral zijn kwaliteiten. Bij mij is het glas namelijk nooit half leeg."
hou die rustquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan wel in beroep gaan, maar zal niet veel zin hebben. Al was het idd een debiele kaart, als het tegen KJH was mocht werkelijk alles van die krullenkop-bloemennicht...
Altijdquote:
eensch, had het gevoel dat die goal van Babel ook wel eens afgefloten had kunnen worden wegens duwen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan wel in beroep gaan, maar zal niet veel zin hebben. Al was het idd een debiele kaart, als het tegen KJH was mocht werkelijk alles van die krullenkop-bloemennicht...
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerdquote:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
I stand corrected, ik lees net dat Junker in plaats van Gronkjaer speelt.
Ja, dat dachten wij ook idd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eensch, had het gevoel dat die goal van Babel ook wel eens afgefloten had kunnen worden wegens duwen.
Tis een weelde inddquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerd
Dat zien we graag, bij ons gaat het beter, de rest gaat naar de klotequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Over rust gesproken, opvallend hoe rustig het is in 't Ajax kamp, vergeleken met de onrust die er in Rotterdam en Eindhoven heerst. Dat is weer eens wat anders, normaal gesproken is 't omgekeerd
VI.nlquote:
Volgens mij is hij geblesseerdquote:
De gebroeders Koeman waren nooit de rustigste in het veld natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |