Tuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen Digitale TV van @Home.
Kom ik daar ineens AT5 tegen. En dat in Brabant.
Zie je daar nog eens wat van Ajax?
Vond ze je middelvinger mooi?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:01 schreef HeatWave het volgende:
Net even het feyenoord meisje een fijne maandagochtend toegewenst.
Bij het nieuws zit altijd een blokje 'sport' Tijdens de voetbalcompetitie is dat meestal een blokje 'Ajax'quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen Digitale TV van @Home.
Kom ik daar ineens AT5 tegen. En dat in Brabant.
Zie je daar nog eens wat van Ajax?
Ik heb dr een "agossie" schouderklopje gegeven en een hele nare cynische glimlachquote:
Als ze op haar clubvoorkeur na niet verkeerd is, zie ik niet in waarom je haar niet vergaand zou troosten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dr een "agossie" schouderklopje gegeven en een hele nare cynische glimlach.
Dat heb ik al gepostquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hietweef, wat vond je van Rosales?
Ja weet ik, maar die waren zelfs ook leeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
is er wel.
Die eerste rijen allemaal.
Mwah, hij zet de groep gewoon in zn eentje voor lul (en zichzelf bovenal ook) en niemand doet wat. Ik vind het een beetje slap, zeker omdat het vorig seizoen ook al speelde. Maar goed dat is niet echt een onderwerp om op dit forum te bespreken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
Het seizoen is weer echt begonnen, eerste wedstrijd op eigen vak en dan meteen 5-0. Het moet en kan allemaal nog beter, maar toch een goede start. De sms-jes met de tussenstanden bij FCG - Feyenoord waren ook erg goed, maakt de overwinning nóg mooier! Nu woensdag maar weer gaan knallen en donderdag goed loten, heb vertrouwen in een goed seizoen!
Op zich nog best gelachen om die trieste gasten bovenin 410, vooral toen ze 410-nummers gingen zingen, met bijbehorende gebaren. Ach, niemand moet zich aan hem storen, hij probeert gewoon de boel wat op te fokken. Als hij echt zo'n hekel heeft aan de mentaliteit op 409/410, dan had hij maar een SCC voor een ander vak moeten nemen.
En jullie laten dit als "vak" zijnde gewoon gebeuren???????quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, hij zet de groep gewoon in zn eentje voor lul (en zichzelf bovenal ook) en niemand doet wat. Ik vind het een beetje slap, zeker omdat het vorig seizoen ook al speelde. Maar goed dat is niet echt een onderwerp om op dit forum te bespreken.
Mja t was de eerste wedstrijd en vorig seizoen had het al niet veel langer moeten duren. Degene die zich op het vak profileren als zijnde gezagshebbenden moeten hun verantwoordelijkheden maar eens nemen, vind ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
En jullie laten dit als "vak" zijnde gewoon gebeuren???????
Snap ik ook niet. Gewoon eens een keer goed ingrijpen dan. Ik weet niet wat er zich afgespeeld heeft, maar als ik het zo lees, moet er toch eens ingegrepen worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
En jullie laten dit als "vak" zijnde gewoon gebeuren???????
Als die gozer echt zo idioot doet, moet je het hem toch maar eens laten weten dat hij beter z'n smoel kan houden en anders maar op moet rotten. Desnoods wordt hij van het vak afgeslagen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Nadeel is gewoon dat 410 stilviel, nadat die kerel zo liep te irriteren. Kijk, als je gewoon onverstoord doorgaat, krijgt hij ook het idee dat zijn kritiek niets uithaalt, maar nu bleef men een groot gedeelte van de tweede helft stil. Maar goed, deze discussie kan beter elders gevoerd worden.
Iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als die gozer echt zo idioot doet, moet je het hem toch maar eens laten weten dat hij beter z'n smoel kan houden en anders maar op moet rotten. Desnoods wordt hij van het vak afgeslagen.
Vind het triest voor Lindenbergh hoe weinig hij wordt gebruikt. Denkt hij eindelijk de transfer van zijn leven te hebben gemaakt, wordt 'ie nooit opgesteld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:10 schreef Pritt het volgende:
Straftraining voor Klaas.
En over HtC, die wil alles naar 't gemiddelde brengen. Slechte wedstrijden (FCKop) vindt hij goed en goede wedstrijden (RKC) vindt hij slecht.
Nog heugelijk roddelnieuws: Heereveen geintresseerd in Lindenbergh.
Je bedoelt de stewards neem ik aan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja t was de eerste wedstrijd en vorig seizoen had het al niet veel langer moeten duren. Degene die zich op het vak profileren als zijnde gezagshebbenden moeten hun verantwoordelijkheden maar eens nemen, vind ik.
Binnen 410 zijn er, net zoals binnen de F-side, toch zgn. capo's?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt de stewards neem ik aan?
Precies, paar tatsen doet vaak wonderen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als die gozer echt zo idioot doet, moet je het hem toch maar eens laten weten dat hij beter z'n smoel kan houden en anders maar op moet rotten. Desnoods wordt hij van het vak afgeslagen.
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt de stewards neem ik aan?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Capo'sMachtsbeluste mannetjes die totaal geen invloed hebben buiten hun eigen groepje zijn dat toch?
Wat je er ook van vind, het zijn tenminste wel echte supporters die alles voor hun club over hebben. Kun je van jou niet zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Capo'sMachtsbeluste mannetjes die totaal geen invloed hebben buiten hun eigen groepje zijn dat toch?
http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQquote:
Duitse arbitrage bij Ajax - Kopenhagen
Amsterdam, 21 augustus 2006
Scheidsrechter Herbert Fandel is door de UEFA aangewezen voor de arbitrage in de wedstrijd Ajax - Kopenhagen aanstaande woensdag om 20.30 uur in de Amsterdam ArenA.
Fandel is een bekende van Ajax, want in het seizoen 2002-2003 floot hij in het Stadio Olimpico in Rome Ajax tegen AS Roma. De clubs speelden toen in de tweede ronde van de Champions League. De eindstand was 1-1. Andy van der Meyde opende in de eerste minuut de score en hoewel Cassano in de 24ste minuut gelijk maakte, was Ajax met die gelijke stand verzekerd van een startbewijs voor de kwartfinale! Van der Meyde en Bogdan Lobont kregen in dat duel geel van de Duitse scheidsrechter. De Romeinen kregen drie keer geel.
De scheidsrechter krijgt assistentie van Carsten Kadach en Volker Wezel. De vierde official is Manuel Gräfe.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Binnen 410 zijn er, net zoals binnen de F-side, toch zgn. capo's?
Volgens mij was dat een grapjequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef -Wolf- het volgende:
Rustig jongens. Genoeg.
Waar komt dat gerucht over die straftraining van Huntelaar? Wat voor training? Ik las net dat het een besloten training is deze ochtend.
Whaha, das mijn youtube filmpje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQ
lekkere goal was dat![]()
Hoe kom jij daarbij dan?quote:
Hier idem... vriendin is weer eens niet te spreken over het schitterende resultaat dat haar 'club' heeft behaald.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dr een "agossie" schouderklopje gegeven en een hele nare cynische glimlach.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat je er ook van vind, het zijn tenminste wel echte supporters die alles voor hun club over hebben. Kun je van jou niet zeggen.
Sowieso weet je niet eens waar je het over hebt, maar goed dat is niks nieuws.
Gabriquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef StarGazer het volgende:
Gabri wordt als hij zo doorgaat mijn nieuwe heldDruk zetten, ballen afpakken en aanvallende impulsen.
![]()
![]()
Goede contacten met andere supportersgroepen en natuurlijk niet in de laatste plaats met Ajax zelf. Ik wind me verder niet op hoor, maar vind het alleen irritant dat jij altijd van alles roept over dingen waar je niks van weet/snapt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Wind je niet zo op, het is maar een mening, aan jou dan aan te geven waarom het wel zo is. Waar hebben de capo's dan nog meer invloed op buiten hun vak? Denk overigens dat niet iedereen in het vak alles voor ajax over heeft...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goede contacten met andere supportersgroepen en natuurlijk niet in de laatste plaats met Ajax zelf.
Omdat ik een andere mening hebt snap ik er niets van? Is het dan niet aan jou (of wie dan ook) de taak om mij van jou mening te overtuigen of mij duidelijk te maken hoe het volgens jou wel is?quote:Ik wind me verder niet op hoor, maar vind het alleen irritant dat jij altijd van alles roept over dingen waar je niks van weet/snapt.
Zolang je een bepaalde groep medesupporters bijna 90 minuten lang staat uit te schelden voor alles wat los en vast zit en expres loopt te etteren lijkt me toch dat bepaalde grenzen wel overschreden worden. De capo's/initiatiefnemers hebben zeker een paar 100 man support, dus meer dan genoeg middelen om enkele storende factoren aan te pakken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
goed bezig dus. Maar hoeveel invloed hebben ze dan om zo'n druktemaker in het vak aan te pakken? Hij heeft toch ook gewoon recht om voetbal te kijken, net als de rest van het vak?
Je oordeelt eerst en vraagt me daarna hoe een en ander in elkaar zit. Hoort andersom te zijn.quote:Omdat ik een andere mening hebt snap ik er niets van? Is het dan niet aan jou (of wie dan ook) de taak om mij van jou mening te overtuigen of mij duidelijk te maken hoe het volgens jou wel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |