Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt de stewards neem ik aan?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Capo'sMachtsbeluste mannetjes die totaal geen invloed hebben buiten hun eigen groepje zijn dat toch?
Wat je er ook van vind, het zijn tenminste wel echte supporters die alles voor hun club over hebben. Kun je van jou niet zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Capo'sMachtsbeluste mannetjes die totaal geen invloed hebben buiten hun eigen groepje zijn dat toch?
http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQquote:
Duitse arbitrage bij Ajax - Kopenhagen
Amsterdam, 21 augustus 2006
Scheidsrechter Herbert Fandel is door de UEFA aangewezen voor de arbitrage in de wedstrijd Ajax - Kopenhagen aanstaande woensdag om 20.30 uur in de Amsterdam ArenA.
Fandel is een bekende van Ajax, want in het seizoen 2002-2003 floot hij in het Stadio Olimpico in Rome Ajax tegen AS Roma. De clubs speelden toen in de tweede ronde van de Champions League. De eindstand was 1-1. Andy van der Meyde opende in de eerste minuut de score en hoewel Cassano in de 24ste minuut gelijk maakte, was Ajax met die gelijke stand verzekerd van een startbewijs voor de kwartfinale! Van der Meyde en Bogdan Lobont kregen in dat duel geel van de Duitse scheidsrechter. De Romeinen kregen drie keer geel.
De scheidsrechter krijgt assistentie van Carsten Kadach en Volker Wezel. De vierde official is Manuel Gräfe.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Binnen 410 zijn er, net zoals binnen de F-side, toch zgn. capo's?
Volgens mij was dat een grapjequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef -Wolf- het volgende:
Rustig jongens. Genoeg.
Waar komt dat gerucht over die straftraining van Huntelaar? Wat voor training? Ik las net dat het een besloten training is deze ochtend.
Whaha, das mijn youtube filmpje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQ
lekkere goal was dat![]()
Hoe kom jij daarbij dan?quote:
Hier idem... vriendin is weer eens niet te spreken over het schitterende resultaat dat haar 'club' heeft behaald.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dr een "agossie" schouderklopje gegeven en een hele nare cynische glimlach.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat je er ook van vind, het zijn tenminste wel echte supporters die alles voor hun club over hebben. Kun je van jou niet zeggen.
Sowieso weet je niet eens waar je het over hebt, maar goed dat is niks nieuws.
Gabriquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef StarGazer het volgende:
Gabri wordt als hij zo doorgaat mijn nieuwe heldDruk zetten, ballen afpakken en aanvallende impulsen.
![]()
![]()
Goede contacten met andere supportersgroepen en natuurlijk niet in de laatste plaats met Ajax zelf. Ik wind me verder niet op hoor, maar vind het alleen irritant dat jij altijd van alles roept over dingen waar je niks van weet/snapt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Wind je niet zo op, het is maar een mening, aan jou dan aan te geven waarom het wel zo is. Waar hebben de capo's dan nog meer invloed op buiten hun vak? Denk overigens dat niet iedereen in het vak alles voor ajax over heeft...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goede contacten met andere supportersgroepen en natuurlijk niet in de laatste plaats met Ajax zelf.
Omdat ik een andere mening hebt snap ik er niets van? Is het dan niet aan jou (of wie dan ook) de taak om mij van jou mening te overtuigen of mij duidelijk te maken hoe het volgens jou wel is?quote:Ik wind me verder niet op hoor, maar vind het alleen irritant dat jij altijd van alles roept over dingen waar je niks van weet/snapt.
Zolang je een bepaalde groep medesupporters bijna 90 minuten lang staat uit te schelden voor alles wat los en vast zit en expres loopt te etteren lijkt me toch dat bepaalde grenzen wel overschreden worden. De capo's/initiatiefnemers hebben zeker een paar 100 man support, dus meer dan genoeg middelen om enkele storende factoren aan te pakken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
goed bezig dus. Maar hoeveel invloed hebben ze dan om zo'n druktemaker in het vak aan te pakken? Hij heeft toch ook gewoon recht om voetbal te kijken, net als de rest van het vak?
Je oordeelt eerst en vraagt me daarna hoe een en ander in elkaar zit. Hoort andersom te zijn.quote:Omdat ik een andere mening hebt snap ik er niets van? Is het dan niet aan jou (of wie dan ook) de taak om mij van jou mening te overtuigen of mij duidelijk te maken hoe het volgens jou wel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |