ach het is al klaar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wissel even MSN uit ofzo, dan hoeft het niet in dit topic.
Wat mij betreft was deze discussie allang over... ik ga er nu niet meer op in.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wissel even MSN uit ofzo, dan hoeft het niet in dit topic.
idd, we zijn toch geen criminele instelling waarbij alles moet gebeuren met goedkeuring van een "baasje"?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef the_hunter het volgende:
Waarom zou de capo die gozer aan moeten pakken? Als iedereen zich stoort, zou iedereen dat toch kunnen doen? Onderneem eens actie ipv hier op internet te schreeuwen.
we verschillen duidelijk van mening, maar het is alweer klaar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zolang je een bepaalde groep medesupporters bijna 90 minuten lang staat uit te schelden voor alles wat los en vast zit en expres loopt te etteren lijkt me toch dat bepaalde grenzen wel overschreden worden. De capo's/initiatiefnemers hebben zeker een paar 100 man support, dus meer dan genoeg middelen om enkele storende factoren aan te pakken.
[..]
Je oordeelt eerst en vraagt me daarna hoe een en ander in elkaar zit. Hoort andersom te zijn.
Hou eens op met baasje. Als je die jongen niet kent, oordeel dan ook niet over hem...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
idd, we zijn toch geen criminele instelling waarbij alles moet gebeuren met goedkeuring van een "baasje"?
Ja, hoezo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Noemen die gasten zichzelf ook capo eigenlijk?
Capo is Italiaans voor hoofd. Capo van 410 zou dan Hoofd van 410 zijn, lijkt mij dan de "baas". Wiki geeft: Capo, een (onder)baas in de Maffia.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hou eens op met baasje. Als je die jongen niet kent, oordeel dan ook niet over hem...
Nee tuurlijk niet, je krijgt eerst de onderbaas aan de lijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef Superheld het volgende:
En nemen ze ook de telefoon op met: "met de capo van vak410"?
Ja. Op 410 hebben ze net als op de F-side geen leiders. Wel een aantal jongens die veel regelen en waarvan veel geaccepteerd wordt. Zoals in elke supportersgroep dus. De capo is alleen de ZANGleider. Niet meer en niet minder...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Capo is Italiaans voor hoofd. Capo van 410 zou dan Hoofd van 410 zijn, lijkt mij dan de "baas". Wiki geeft: Capo, een (onder)baas in de Maffia.
zit ik er dan ver naast?
En ze hebben ongetwijfeld ook hun eigen t-shirts laten drukken, die alleen de capo's mogen dragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef Superheld het volgende:
En nemen ze ook de telefoon op met: "met de capo van vak410"?
Die kale?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
Mwoah, als we het over dezelfde hebben, weet ik niet of hij zichzelf wel capo noemt. Hij wordt wel zo betiteld, maar echt ermee te koop lopen doet hij niet, als we het over dezelfde hebben dan.
Dus de zangleider moet die kerel aanspreken op zijn gedragquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja. Op 410 hebben ze net als op de F-side geen leiders. Wel een aantal jongens die veel regelen en waarvan veel geaccepteerd wordt. Zoals in elke supportersgroep dus. De capo is alleen de ZANGleider. Niet meer en niet minder...
We hebben over dezelfde, maar ik weet niet waarom dit allemaal ineens zo belangrijk is?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die kale?
Nee hij loopt er niet mee te koop en noemt zichzelf ook niet zo, maar hij noemt het wel zo. Snap je het nog?
Zie het als een voetbalpleintje. Veel kinderen die spelen maar als puntje bij paaltje komt is degene met een bal de baas (lees: iemand die de leiding neemt).quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dus de zangleider moet die kerel aanspreken op zijn gedrag![]()
Waarom moet dit nou afgekapt worden? Het is weer eens wat anders dan opstellingen posten of uitslagvoorspellingen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef devv05 het volgende:
Kap nou maar met deze onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |