Ik haat ze ook. Vooral die in dat zwarte shirt. Suffe huppelkutquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Gadverdamme wat een achterlijke wijven zeg, die 2 blonde. Allebei met zon gemaakt stemmetje praten. GATVER. En dan die gasten die allemaal zogenaamd geinteresseerd zijn over waarom ze haar toiletspullen is vergeten, ik bedoel, kom op.
Die met dat witte shirt is ook een suffe huppelkut.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik haat ze ook. Vooral die in dat zwarte shirt. Suffe huppelkut![]()
ze zitten al 2 dagen bij elkaar. Ze zijn aan elkaar gewend, en hebben zo al een band gesmeedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:17 schreef melke het volgende:
Stream 3, zouden ze elkaar toch ook niet echt een beetje leuk vinden?
Ik apprecieer het zeer, als er gerept wordt over olijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is toch een fijn ouderwetsch woord.
Dat zegt nu nog niets, misschien veranderd dat welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:24 schreef arneaux het volgende:
Ze zuipen toch wel een stuk minder dan de vorige bewoners.
> SCquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:24 schreef Dr_Greene het volgende:
![]()
Dr_Greene houdt het voor gezien en gaat![]()
Dát en ze vinden elkaar ook wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zitten al 2 dagen bij elkaar. Ze zijn aan elkaar gewend, en hebben zo al een band gesmeed
(die waarschijnlijk zal blijven bestaan, zie andere reality soaps)
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, maar dat maakt het er wel leuker opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:23 schreef BorTheWolf het volgende:
Die 2 blonde wijfen zijn van het niveau van dat ze op de kaart van europa, Nederland nog geen eens kunnen aanwijzen.
Rosé zuipend in de Jordaan fretend van een kaasplankje. Gok ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
Ik hoorrrr veel rrrrollende rrrrrrrrr's bij een stel van die blonde dozen.
Gooisch of Bloemendaalsch bekend geluid.
Neen, alleen de flimpjes op de Talpa site, streams blijven gratisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:26 schreef Jimbo het volgende:
klopt t btw dat de steams na t weekend aleen voor debetalende mens is ?
Jaja, dat zeggen ze zeker ook over jouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik apprecieer het zeer, als er gerept wordt over olijk.![]()
SC ==>quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, alleen de flimpjes op de Talpa site, streams blijven gratis
quote:
--> FBquote:
Ja wat is het nou, neucken of niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die met dat witte shirt is ook een suffe huppelkut.
Maar wel lekker, daar wil ik vanaf zijn.
Ik zou haar wel neucken ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, neucken of niet?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef Zhenar het volgende:
Blonde Doos #2: "Ik hoorde opeens mijn buurvrouwtje en die woont echt naast me en..."Dat is toch de definitie van buurvrouw, trut?!
![]()
Het wordt steeds verwarrenderquote:
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze zeker ook over jou![]()
De streams bedoel je?quote:
Altijd lachenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:29 schreef Zhenar het volgende:
Okee, alleen mannen over. Nu hopen dat ze de vrouwen cijfers gaan geven enzo![]()
Dat bedoel ik, hoe dommer hoe beter/leuker toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:30 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohh ohh ohhh wat een niveau. lachen dit.
In haar mond, bij voorkeur, om de bijwerkingen te neutraliseren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:28 schreef Gert het volgende:
Ja wat is het nou, neucken of niet?
[afbeelding]
Ik heb nog te weinig gezien om cijfers te geven maar die Marcia staat voorlopig op een 8, gevolgd door Micheline met een 7+.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:29 schreef Zhenar het volgende:
Okee, alleen mannen over. Nu hopen dat ze de vrouwen cijfers gaan geven enzo![]()
hou op schei uit, heb het nu 3 x terug gelezen en lig telkens weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:31 schreef Flujas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe dommer hoe beter/leuker toch?
Er zit al weer een hertje bij.quote:
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Praat me even bij.
Lees maar even terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Praat me even bij.
WHAHAHAHAHA!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben t over de Mount Everest. En daarna zegt die ene blonde tegen die andere :"Fijn het gevoel dat we in Oostenrijk zijn."
zit niet te wachten op een swaffelende kapsterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:32 schreef Zhenar het volgende:
Gaat er nog geswaffeld worden of hoe zit dat?!![]()
![]()
Damn, dit gaat nog smullen worden. Altijd fijn als domme mensen ontmaskerd wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben t over de Mount Everest. En daarna zegt die ene blonde tegen die andere :"Fijn het gevoel dat we in Oostenrijk zijn."
Viel me ook op, Egbert wordt de Rob van deze BB, dus de leiderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert werpt zich op als "leider praktische zaken".
Hij maakt zich oa druk om de hoeveelheid vuilniszakken.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert werpt zich op als "leider praktische zaken".
Hij maakt zich oa druk om de hoeveelheid vuilniszakken.
Doe ik al heel de tijd. Maar hadden ze t er nou echt over dat ze de douchekop tegen de billen aan wilde drukken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Luister ff naar het gesprek tussen de 2 blode sisters omfg
De écbte leider.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel me ook op, Egbert wordt de Rob van deze BB, dus de leider
Ja volgensmij bedoelde ze het wassen van hun doos... dat dat moeilijk gaat hierquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe ik al heel de tijd. Maar hadden ze t er nou echt over dat ze de douchekop tegen de billen aan wilde drukken?
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jahquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe ik al heel de tijd. Maar hadden ze t er nou echt over dat ze de douchekop tegen de billen aan wilde drukken?
Ze zijn echt n btje raar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jah
whahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jah
#2 klaagde ook nogal dat haar vaginale douche in haar andere koffer zatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Yeah same here. Goeie groep.. maar ben het nu echt zat... zit al vanaf half11 te kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:44 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik heb er ook geen kracht meer voor. ga maffen, lees alles morgen wel terug. Heb tot nu toe wel een goede indruk gekregen van het hele stel.
joep doei en de mazzel.
Ja hoi. Dat hoort dus in SC!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:44 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik heb er ook geen kracht meer voor. ga maffen, lees alles morgen wel terug. Heb tot nu toe wel een goede indruk gekregen van het hele stel.
joep doei en de mazzel.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo! Dit zijn commentaren op de streamverslagen!
Hallo en doei horen in de SC![]()
Gut wat zijn oma en opa weer eensgezind.quote:
Als er geen modjes zijn, dan modden wijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Gut wat zijn oma en opa weer eensgezind.![]()
Nou dt valt allemaal wel mee, ik vind t gewoon normale interesse.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:51 schreef Flujas het volgende:
Egbert in a ""Rob-a-like"" verhoor met Etienne op stream 1
Nee man, dit is facistoïde gedrag van Herr Egbert.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dt valt allemaal wel mee, ik vind t gewoon normale interesse.
ok het was een kort verhoor, maar het begin is gemaaktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dt valt allemaal wel mee, ik vind t gewoon normale interesse.
Doei!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:54 schreef babette21 het volgende:
ik ken ook twee broertjes die Tijn en Rik heten... maar die zitten nog in de luiers
anyway............. hallo weer allemaal
Capslock...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:56 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT LOPEN DIE GASTEN NOU POPIEJOPIE TE LULLEN![]()
![]()
Ja en hij zou het weten hoor !!!11!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
Die zenders kosten 2500euro hoorde ik Etiënne zeggen
Ja enquote:
Waarom zeg je de hele tijd wat we zelf kunnen zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert "nou nog een echt de allerlaatste"
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom zeg je de hele tijd wat we zelf kunnen zien
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Shithij gaat nog niet naar bed !
Ik doe LIVE commentaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom zeg je de hele tijd wat we zelf kunnen zien
iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:03 schreef the_fucker het volgende:
Die ouwe is een hoop airtime voor zichzelf aan het creeeren.
Dat stel ik op prijs, want ik heb nog steeds geen geluid.quote:
is het toch ook? beetje een badhuis achtig ideequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
Etiënne vind het een beetje Arabisch ingericht
Ow, hoe komt dat? (even kort tussendoor natuurlijk)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat stel ik op prijs, want ik heb nog steeds geen geluid.
Even kort tussendoor: kwestie van stekkertje dat niet past. Te lui om het op te lossen. Omdat het me eigenlijk wel bevaltquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, hoe komt dat? (even kort tussendoor natuurlijk)
Maar dan mis je veelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Even kort tussendoor: kwestie van stekkertje dat niet past. Te lui om het op te lossen. Omdat het me eigenlijk wel bevalt![]()
Ik ook niet, dus ga vooral doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Dat stel ik op prijs, want ik heb nog steeds geen geluid.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef arneaux het volgende:
Hij gaat nu ook al afwassen. Heeft iemand gezien oftie fatsoenlijk loopt?
Hehehe. Ik had 'm eerder nog op 55 geschatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:10 schreef Dynabite het volgende:
D(ouwe) Egbert is "pas" 45 jaar. Je zou hem geen dag jonger dan 60 geven ...![]()
Ze mogen morgen in de tuinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:14 schreef avonne het volgende:
Als je zo kijkt is het wel een donker hol, hoor. Of zouden ze morgen het licht weer feller laten schijnen?
Dit zag ik in een ander topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:15 schreef the_fucker het volgende:
Weet iemand hoe het nou zit met die neonazi die er zou zitten, of is dat een hoax ?
Yeah rightquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze mogen morgen in de tuinOf op het dakterras
![]()
Nee, weten we nog niet. Zal ook niet het eerste zijn waar iemand over begint: "Hallo, ik ben Piet, en ik ben een neonazi"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:15 schreef the_fucker het volgende:
Weet iemand hoe het nou zit met die neonazi die er zou zitten, of is dat een hoax ?
Dat weet ik dus niet zeker, zou best kunnen maar mss ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
Mij lijkt die Egbert juist wel een toffe vent...
En zal het in het regelboek staan dat er geen tuin is dan?
Yep, voor zover ik weet zelfde locatie als BB5quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:25 schreef the_fucker het volgende:
Waar staat dit huis eigenlijk, nog steeds op het (voormalige) terein van FFF in Almere ?
Heel gek, als het s'nachts stil is in het BB-huis denk ik altijd aan de vele flodder-films ie op diezelfe plek zijn opgenomen en de overleden Coen Vrijberge de koning. ik ben een beetje een mafkeesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, voor zover ik weet zelfde locatie als BB5
Ik vroeg net waar het werd opgenomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:
Flodder werd toch gemaakt op het tereein in Almere...dus waar BB 1 t/m 4 werden opgenomen en niet 5 en 6?
Aalsmeer (BB5 ook)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:33 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ik vroeg net waar het werd opgenomen.
Yep, en daar kreeg je een correct antwoord op. Dezelfde plek als BB 5. Niet dezelfde plek als BB 1-4.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:33 schreef the_fucker het volgende:
Ik vroeg net waar het werd opgenomen.
Je kunt ook even normaal reageren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, en daar kreeg je een correct antwoord op. Dezelfde plek als BB 5. Niet dezelfde plek als BB 1-4.
Ze reageert toch normaal?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:37 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Je kunt ook even normaal reageren.
Het is in ieder geval geen lekker geil plaatje voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spannend he?..... NOT
[afbeelding]
Zeer bijzonderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:44 schreef Wiehoe het volgende:
Spectaculaire update: Egbert snuit zijn neus!!!
[afbeelding]
Vermoedelijk lacht hij om het besef dat er niemand op de wc zat, terwijl hij dat wel dacht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:48 schreef Isabeau het volgende:
En nu lacht hij...om zichzelf?
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:49 schreef Peter6000 het volgende:
Vermoedelijk lacht hij om het besef dat er niemand op de wc zat, terwijl hij dat wel dacht.
Ik kan er niet warm van worden, Peterquote:
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:53 schreef Isabeau het volgende:
Hij ligt er bij alsof hij denkt "Mijn hemel, waar ben ik in godsnaam aan begonnen"
Chantal??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:15 schreef Isabeau het volgende:
Wie is er aan het snurken denk je?
Beetje respect he??? Dat heet een bibs....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:16 schreef Hertenkamp het volgende:
Dat zal wel lekker slapen met zo'n afgeknelde reet
[afbeelding]
Ik mis haar nu alquote:
Het gemis wordt al ietsje minderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:19 schreef Zeehond het volgende:
GNA GNA GNA
Haha ik kom bijna in de kerstsfeer als ik die ingebonden rollade daar zie liggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje respect he??? Dat heet een bibs....![]()
Ja duhhhh, zit me ff lekker te maken. Heb nu 10 vissticks voor me liggen, maar heb ook liever een rolade...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:21 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Haha ik kom bijna in de kerstsfeer als ik die ingebonden rollade daar zie liggen![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:32 schreef Zeehond het volgende:
Stream 3 staat op de rode telefoon.
Ach, soms is dat ook wel leuk. Dido hield soms hele verhalen in haar slaap.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:33 schreef Isabeau het volgende:
Je moet gewoon niet aan BB meedoen als je niet 'mooi' kan slapen.
Er zit een soort van plexiglas bouwsel omheen, misschien dat ze dat eerst moeten slopen? Lijkt me wel grappig: eerst paniek over wie dat ding aan gaat nemen en dan ook nog de paniek dat ze er bij moeten komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:35 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
ik wou net afsluiten!
Zit er nou een kap overheen? Is die dichtgelijmd?![]()
Doe ik ook, aleen niemand begrijpt het, want ik klets in het Spaansquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:36 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ach, soms is dat ook wel leuk. Dido hield soms hele verhalen in haar slaap.![]()
Optisch bedrog, er is een ingangquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:38 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Er zit een soort van plexiglas bouwsel omheen, misschien dat ze dat eerst moeten slopen? Lijkt me wel grappig: eerst paniek over wie dat ding aan gaat nemen en dan ook nog de paniek dat ze er bij moeten komen.
Ik denk dat ze over een tijdje eerder naar een UITGANG zitten te hopen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Optisch bedrog, er is een ingang
RIPquote:
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze over een tijdje eerder naar een UITGANG zitten te hopen...![]()
waarschijnlijk zijn er al te veel bouwvakkers tegen aangeknaltquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is daar al een cap van?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ach wat toevallig daar is Dido....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:36 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ach, soms is dat ook wel leuk. Dido hield soms hele verhalen in haar slaap.![]()
Nope, maar ik weet zeker dat een glaspanel van de RED phone toegankelijk isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:42 schreef Zeehond het volgende:
Is daar al een cap van?
Ik heb het duo even gevolgd toen ze net in bed lagen. Ik moet helaas berichten dat ze nog infantieler klonken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:48 schreef avonne het volgende:
vraagje: een half uurtje geleden was het duo wakker. Wat zeiden ze tegen elkaar? Klonken hun stemmen toen anders? (normaal bijvoorbeeld?)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:56 schreef Rica het volgende:
Wonderlijk dat ze allemaal slapen. Als ik mee zou doen was ik vast de enige geweest die de eerste nacht geen oog dicht had gedaan.
Inderdaad. Ik heb ook het gevoel dat in voorgaande jaren de 'eerste avond/nacht' veel langer duurde. Iedereen lag redelijk vroeg op bed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:56 schreef Rica het volgende:
Wonderlijk dat ze allemaal slapen. Als ik mee zou doen was ik vast de enige geweest die de eerste nacht geen oog dicht had gedaan.
Ik denk niet dat iedereen op dit moment echt slaapt. Verder wordt er in de selectie natuurlijk al gekeken naar het karakter van mensen, lijkt me. Ik zou niet meer kunnen slapen, plassen, eten etc. bij de gedachte dat er mensen meekijken in ieder geval. Gelukkig heb ik niet de behoefte ooit mee te doen aan zo'n programma.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:56 schreef Rica het volgende:
Net als ik nuquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:56 schreef Rica het volgende:
Ja maar ze hadden kennelijk geen benul van tijd want ze stonden om half elf al "lang zal ze leven" voor Marlies te zingen. Die was om twaalf uur jarig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ook het gevoel dat in voorgaande jaren de 'eerste avond/nacht' veel langer duurde. Iedereen lag redelijk vroeg op bed.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:01 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen op dit moment echt slaapt. Verder wordt er in de selectie natuurlijk al gekeken naar het karakter van mensen, lijkt me. Ik zou niet meer kunnen slapen, plassen, eten etc. bij de gedachte dat er mensen meekijken in ieder geval. Gelukkig heb ik niet de behoefte ooit mee te doen aan zo'n programma.
Hoe laat zijn ze er eigenlijk in gegaan? Al zo snel geen besef van tijd meer....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:04 schreef Rica het volgende:
Ja maar ze hadden kennelijk geen benul van tijd want ze stonden om half elf al "lang zal ze leven" voor Marlies te zingen. Die was om twaalf uur jarig.
Om half 11 dachten ze idd al dat het een uur of 2 was....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat zijn ze er eigenlijk in gegaan? Al zo snel geen besef van tijd meer....
Ze dachten bij het naar bed gaan overigens wel dat het al een uur of 5 was.
Om tien uur gingen de streams aan. Dus net daarvoor denk ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat zijn ze er eigenlijk in gegaan? Al zo snel geen besef van tijd meer....
Ze dachten bij het naar bed gaan overigens wel dat het al een uur of 5 was.
Het was meer als zomaar hallo, Isabeau.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi(dit gaat weggeëdit worden omdat je hier geen hallo en doei meer mag zeggen
)
oke danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi(dit gaat weggeëdit worden omdat je hier geen hallo en doei meer mag zeggen
)
ga elders klagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:56 schreef the_fucker het volgende:
Neeeeeeeeee, niet nóg meer van die nuttelopze screenshots, please!
Ik gebruik(te) altijd Frapsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
met welk programma maken jullie screenshots.
Ik had vroeger een goed programma maar ben de naam kwijt
Ik gebruik Gadwin, sinds gisteren, en werkt primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
met welk programma maken jullie screenshots.
Ik had vroeger een goed programma maar ben de naam kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |