Inderdaad. Ik heb ook het gevoel dat in voorgaande jaren de 'eerste avond/nacht' veel langer duurde. Iedereen lag redelijk vroeg op bed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:56 schreef Rica het volgende:
Wonderlijk dat ze allemaal slapen. Als ik mee zou doen was ik vast de enige geweest die de eerste nacht geen oog dicht had gedaan.
Ik denk niet dat iedereen op dit moment echt slaapt. Verder wordt er in de selectie natuurlijk al gekeken naar het karakter van mensen, lijkt me. Ik zou niet meer kunnen slapen, plassen, eten etc. bij de gedachte dat er mensen meekijken in ieder geval. Gelukkig heb ik niet de behoefte ooit mee te doen aan zo'n programma.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:56 schreef Rica het volgende:
Wonderlijk dat ze allemaal slapen. Als ik mee zou doen was ik vast de enige geweest die de eerste nacht geen oog dicht had gedaan.
Net als ik nuquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:56 schreef Rica het volgende:
Ja maar ze hadden kennelijk geen benul van tijd want ze stonden om half elf al "lang zal ze leven" voor Marlies te zingen. Die was om twaalf uur jarig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ook het gevoel dat in voorgaande jaren de 'eerste avond/nacht' veel langer duurde. Iedereen lag redelijk vroeg op bed.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:01 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen op dit moment echt slaapt. Verder wordt er in de selectie natuurlijk al gekeken naar het karakter van mensen, lijkt me. Ik zou niet meer kunnen slapen, plassen, eten etc. bij de gedachte dat er mensen meekijken in ieder geval. Gelukkig heb ik niet de behoefte ooit mee te doen aan zo'n programma.
Hoe laat zijn ze er eigenlijk in gegaan? Al zo snel geen besef van tijd meer....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:04 schreef Rica het volgende:
Ja maar ze hadden kennelijk geen benul van tijd want ze stonden om half elf al "lang zal ze leven" voor Marlies te zingen. Die was om twaalf uur jarig.
Om half 11 dachten ze idd al dat het een uur of 2 was....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat zijn ze er eigenlijk in gegaan? Al zo snel geen besef van tijd meer....
Ze dachten bij het naar bed gaan overigens wel dat het al een uur of 5 was.
Om tien uur gingen de streams aan. Dus net daarvoor denk ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat zijn ze er eigenlijk in gegaan? Al zo snel geen besef van tijd meer....
Ze dachten bij het naar bed gaan overigens wel dat het al een uur of 5 was.
Het was meer als zomaar hallo, Isabeau.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi(dit gaat weggeëdit worden omdat je hier geen hallo en doei meer mag zeggen
)
oke danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi(dit gaat weggeëdit worden omdat je hier geen hallo en doei meer mag zeggen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |