SC ==>quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, alleen de flimpjes op de Talpa site, streams blijven gratis
quote:
--> FBquote:
Ja wat is het nou, neucken of niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die met dat witte shirt is ook een suffe huppelkut.
Maar wel lekker, daar wil ik vanaf zijn.
Ik zou haar wel neucken ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, neucken of niet?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef Zhenar het volgende:
Blonde Doos #2: "Ik hoorde opeens mijn buurvrouwtje en die woont echt naast me en..."Dat is toch de definitie van buurvrouw, trut?!
![]()
Het wordt steeds verwarrenderquote:
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze zeker ook over jou![]()
De streams bedoel je?quote:
Altijd lachenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:29 schreef Zhenar het volgende:
Okee, alleen mannen over. Nu hopen dat ze de vrouwen cijfers gaan geven enzo![]()
Dat bedoel ik, hoe dommer hoe beter/leuker toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:30 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohh ohh ohhh wat een niveau. lachen dit.
In haar mond, bij voorkeur, om de bijwerkingen te neutraliseren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:28 schreef Gert het volgende:
Ja wat is het nou, neucken of niet?
[afbeelding]
Ik heb nog te weinig gezien om cijfers te geven maar die Marcia staat voorlopig op een 8, gevolgd door Micheline met een 7+.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:29 schreef Zhenar het volgende:
Okee, alleen mannen over. Nu hopen dat ze de vrouwen cijfers gaan geven enzo![]()
hou op schei uit, heb het nu 3 x terug gelezen en lig telkens weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:31 schreef Flujas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe dommer hoe beter/leuker toch?
Er zit al weer een hertje bij.quote:
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Praat me even bij.
Lees maar even terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Praat me even bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |