WHAHAHAHAHA!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben t over de Mount Everest. En daarna zegt die ene blonde tegen die andere :"Fijn het gevoel dat we in Oostenrijk zijn."
zit niet te wachten op een swaffelende kapsterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:32 schreef Zhenar het volgende:
Gaat er nog geswaffeld worden of hoe zit dat?!![]()
![]()
Damn, dit gaat nog smullen worden. Altijd fijn als domme mensen ontmaskerd wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben t over de Mount Everest. En daarna zegt die ene blonde tegen die andere :"Fijn het gevoel dat we in Oostenrijk zijn."
Viel me ook op, Egbert wordt de Rob van deze BB, dus de leiderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert werpt zich op als "leider praktische zaken".
Hij maakt zich oa druk om de hoeveelheid vuilniszakken.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert werpt zich op als "leider praktische zaken".
Hij maakt zich oa druk om de hoeveelheid vuilniszakken.
Doe ik al heel de tijd. Maar hadden ze t er nou echt over dat ze de douchekop tegen de billen aan wilde drukken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Luister ff naar het gesprek tussen de 2 blode sisters omfg
De écbte leider.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel me ook op, Egbert wordt de Rob van deze BB, dus de leider
Ja volgensmij bedoelde ze het wassen van hun doos... dat dat moeilijk gaat hierquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe ik al heel de tijd. Maar hadden ze t er nou echt over dat ze de douchekop tegen de billen aan wilde drukken?
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jahquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe ik al heel de tijd. Maar hadden ze t er nou echt over dat ze de douchekop tegen de billen aan wilde drukken?
Ze zijn echt n btje raar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jah
whahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jah
#2 klaagde ook nogal dat haar vaginale douche in haar andere koffer zatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Yeah same here. Goeie groep.. maar ben het nu echt zat... zit al vanaf half11 te kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:44 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik heb er ook geen kracht meer voor. ga maffen, lees alles morgen wel terug. Heb tot nu toe wel een goede indruk gekregen van het hele stel.
joep doei en de mazzel.
Ja hoi. Dat hoort dus in SC!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:44 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik heb er ook geen kracht meer voor. ga maffen, lees alles morgen wel terug. Heb tot nu toe wel een goede indruk gekregen van het hele stel.
joep doei en de mazzel.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo! Dit zijn commentaren op de streamverslagen!
Hallo en doei horen in de SC![]()
Gut wat zijn oma en opa weer eensgezind.quote:
Als er geen modjes zijn, dan modden wijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Gut wat zijn oma en opa weer eensgezind.![]()
Nou dt valt allemaal wel mee, ik vind t gewoon normale interesse.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:51 schreef Flujas het volgende:
Egbert in a ""Rob-a-like"" verhoor met Etienne op stream 1
Nee man, dit is facistoïde gedrag van Herr Egbert.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dt valt allemaal wel mee, ik vind t gewoon normale interesse.
ok het was een kort verhoor, maar het begin is gemaaktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dt valt allemaal wel mee, ik vind t gewoon normale interesse.
Doei!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:54 schreef babette21 het volgende:
ik ken ook twee broertjes die Tijn en Rik heten... maar die zitten nog in de luiers
anyway............. hallo weer allemaal
Capslock...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:56 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT LOPEN DIE GASTEN NOU POPIEJOPIE TE LULLEN![]()
![]()
Ja en hij zou het weten hoor !!!11!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
Die zenders kosten 2500euro hoorde ik Etiënne zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |