WHAHAHAHAHA!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben t over de Mount Everest. En daarna zegt die ene blonde tegen die andere :"Fijn het gevoel dat we in Oostenrijk zijn."
zit niet te wachten op een swaffelende kapsterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:32 schreef Zhenar het volgende:
Gaat er nog geswaffeld worden of hoe zit dat?!![]()
![]()
Damn, dit gaat nog smullen worden. Altijd fijn als domme mensen ontmaskerd wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben t over de Mount Everest. En daarna zegt die ene blonde tegen die andere :"Fijn het gevoel dat we in Oostenrijk zijn."
Viel me ook op, Egbert wordt de Rob van deze BB, dus de leiderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert werpt zich op als "leider praktische zaken".
Hij maakt zich oa druk om de hoeveelheid vuilniszakken.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert werpt zich op als "leider praktische zaken".
Hij maakt zich oa druk om de hoeveelheid vuilniszakken.
Doe ik al heel de tijd. Maar hadden ze t er nou echt over dat ze de douchekop tegen de billen aan wilde drukken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Luister ff naar het gesprek tussen de 2 blode sisters omfg
De écbte leider.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel me ook op, Egbert wordt de Rob van deze BB, dus de leider
Ja volgensmij bedoelde ze het wassen van hun doos... dat dat moeilijk gaat hierquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe ik al heel de tijd. Maar hadden ze t er nou echt over dat ze de douchekop tegen de billen aan wilde drukken?
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jahquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe ik al heel de tijd. Maar hadden ze t er nou echt over dat ze de douchekop tegen de billen aan wilde drukken?
Ze zijn echt n btje raar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jah
whahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |