Ik haat ze ook. Vooral die in dat zwarte shirt. Suffe huppelkutquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Gadverdamme wat een achterlijke wijven zeg, die 2 blonde. Allebei met zon gemaakt stemmetje praten. GATVER. En dan die gasten die allemaal zogenaamd geinteresseerd zijn over waarom ze haar toiletspullen is vergeten, ik bedoel, kom op.
Die met dat witte shirt is ook een suffe huppelkut.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik haat ze ook. Vooral die in dat zwarte shirt. Suffe huppelkut![]()
ze zitten al 2 dagen bij elkaar. Ze zijn aan elkaar gewend, en hebben zo al een band gesmeedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:17 schreef melke het volgende:
Stream 3, zouden ze elkaar toch ook niet echt een beetje leuk vinden?
Ik apprecieer het zeer, als er gerept wordt over olijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is toch een fijn ouderwetsch woord.
Dat zegt nu nog niets, misschien veranderd dat welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:24 schreef arneaux het volgende:
Ze zuipen toch wel een stuk minder dan de vorige bewoners.
> SCquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:24 schreef Dr_Greene het volgende:
![]()
Dr_Greene houdt het voor gezien en gaat![]()
Dát en ze vinden elkaar ook wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zitten al 2 dagen bij elkaar. Ze zijn aan elkaar gewend, en hebben zo al een band gesmeed
(die waarschijnlijk zal blijven bestaan, zie andere reality soaps)
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, maar dat maakt het er wel leuker opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:23 schreef BorTheWolf het volgende:
Die 2 blonde wijfen zijn van het niveau van dat ze op de kaart van europa, Nederland nog geen eens kunnen aanwijzen.
Rosé zuipend in de Jordaan fretend van een kaasplankje. Gok ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
Ik hoorrrr veel rrrrollende rrrrrrrrr's bij een stel van die blonde dozen.
Gooisch of Bloemendaalsch bekend geluid.
Neen, alleen de flimpjes op de Talpa site, streams blijven gratisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:26 schreef Jimbo het volgende:
klopt t btw dat de steams na t weekend aleen voor debetalende mens is ?
Jaja, dat zeggen ze zeker ook over jouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik apprecieer het zeer, als er gerept wordt over olijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |