Heel gek, als het s'nachts stil is in het BB-huis denk ik altijd aan de vele flodder-films ie op diezelfe plek zijn opgenomen en de overleden Coen Vrijberge de koning. ik ben een beetje een mafkeesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, voor zover ik weet zelfde locatie als BB5
Ik vroeg net waar het werd opgenomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:
Flodder werd toch gemaakt op het tereein in Almere...dus waar BB 1 t/m 4 werden opgenomen en niet 5 en 6?
Aalsmeer (BB5 ook)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:33 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ik vroeg net waar het werd opgenomen.
Yep, en daar kreeg je een correct antwoord op. Dezelfde plek als BB 5. Niet dezelfde plek als BB 1-4.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:33 schreef the_fucker het volgende:
Ik vroeg net waar het werd opgenomen.
Je kunt ook even normaal reageren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, en daar kreeg je een correct antwoord op. Dezelfde plek als BB 5. Niet dezelfde plek als BB 1-4.
Ze reageert toch normaal?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:37 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Je kunt ook even normaal reageren.
Het is in ieder geval geen lekker geil plaatje voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spannend he?..... NOT
[afbeelding]
Zeer bijzonderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:44 schreef Wiehoe het volgende:
Spectaculaire update: Egbert snuit zijn neus!!!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |