Ja enquote:
Waarom zeg je de hele tijd wat we zelf kunnen zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert "nou nog een echt de allerlaatste"
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom zeg je de hele tijd wat we zelf kunnen zien
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Shithij gaat nog niet naar bed !
Ik doe LIVE commentaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom zeg je de hele tijd wat we zelf kunnen zien
iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:03 schreef the_fucker het volgende:
Die ouwe is een hoop airtime voor zichzelf aan het creeeren.
Dat stel ik op prijs, want ik heb nog steeds geen geluid.quote:
is het toch ook? beetje een badhuis achtig ideequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
Etiënne vind het een beetje Arabisch ingericht
Ow, hoe komt dat? (even kort tussendoor natuurlijk)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat stel ik op prijs, want ik heb nog steeds geen geluid.
Even kort tussendoor: kwestie van stekkertje dat niet past. Te lui om het op te lossen. Omdat het me eigenlijk wel bevaltquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, hoe komt dat? (even kort tussendoor natuurlijk)
Maar dan mis je veelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Even kort tussendoor: kwestie van stekkertje dat niet past. Te lui om het op te lossen. Omdat het me eigenlijk wel bevalt![]()
Ik ook niet, dus ga vooral doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Dat stel ik op prijs, want ik heb nog steeds geen geluid.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:00 schreef arneaux het volgende:
Hij gaat nu ook al afwassen. Heeft iemand gezien oftie fatsoenlijk loopt?
Hehehe. Ik had 'm eerder nog op 55 geschatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:10 schreef Dynabite het volgende:
D(ouwe) Egbert is "pas" 45 jaar. Je zou hem geen dag jonger dan 60 geven ...![]()
Ze mogen morgen in de tuinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:14 schreef avonne het volgende:
Als je zo kijkt is het wel een donker hol, hoor. Of zouden ze morgen het licht weer feller laten schijnen?
Dit zag ik in een ander topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:15 schreef the_fucker het volgende:
Weet iemand hoe het nou zit met die neonazi die er zou zitten, of is dat een hoax ?
Yeah rightquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze mogen morgen in de tuinOf op het dakterras
![]()
Nee, weten we nog niet. Zal ook niet het eerste zijn waar iemand over begint: "Hallo, ik ben Piet, en ik ben een neonazi"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:15 schreef the_fucker het volgende:
Weet iemand hoe het nou zit met die neonazi die er zou zitten, of is dat een hoax ?
Dat weet ik dus niet zeker, zou best kunnen maar mss ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
Mij lijkt die Egbert juist wel een toffe vent...
En zal het in het regelboek staan dat er geen tuin is dan?
Yep, voor zover ik weet zelfde locatie als BB5quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:25 schreef the_fucker het volgende:
Waar staat dit huis eigenlijk, nog steeds op het (voormalige) terein van FFF in Almere ?
Heel gek, als het s'nachts stil is in het BB-huis denk ik altijd aan de vele flodder-films ie op diezelfe plek zijn opgenomen en de overleden Coen Vrijberge de koning. ik ben een beetje een mafkeesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, voor zover ik weet zelfde locatie als BB5
Ik vroeg net waar het werd opgenomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:
Flodder werd toch gemaakt op het tereein in Almere...dus waar BB 1 t/m 4 werden opgenomen en niet 5 en 6?
Aalsmeer (BB5 ook)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:33 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ik vroeg net waar het werd opgenomen.
Yep, en daar kreeg je een correct antwoord op. Dezelfde plek als BB 5. Niet dezelfde plek als BB 1-4.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:33 schreef the_fucker het volgende:
Ik vroeg net waar het werd opgenomen.
Je kunt ook even normaal reageren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, en daar kreeg je een correct antwoord op. Dezelfde plek als BB 5. Niet dezelfde plek als BB 1-4.
Ze reageert toch normaal?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:37 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Je kunt ook even normaal reageren.
Het is in ieder geval geen lekker geil plaatje voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spannend he?..... NOT
[afbeelding]
Zeer bijzonderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:44 schreef Wiehoe het volgende:
Spectaculaire update: Egbert snuit zijn neus!!!
[afbeelding]
Vermoedelijk lacht hij om het besef dat er niemand op de wc zat, terwijl hij dat wel dacht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:48 schreef Isabeau het volgende:
En nu lacht hij...om zichzelf?
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:49 schreef Peter6000 het volgende:
Vermoedelijk lacht hij om het besef dat er niemand op de wc zat, terwijl hij dat wel dacht.
Ik kan er niet warm van worden, Peterquote:
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:53 schreef Isabeau het volgende:
Hij ligt er bij alsof hij denkt "Mijn hemel, waar ben ik in godsnaam aan begonnen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |