Ja duhhhh, zit me ff lekker te maken. Heb nu 10 vissticks voor me liggen, maar heb ook liever een rolade...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:21 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Haha ik kom bijna in de kerstsfeer als ik die ingebonden rollade daar zie liggen![]()

quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:32 schreef Zeehond het volgende:
Stream 3 staat op de rode telefoon.

Ach, soms is dat ook wel leuk. Dido hield soms hele verhalen in haar slaap.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:33 schreef Isabeau het volgende:
Je moet gewoon niet aan BB meedoen als je niet 'mooi' kan slapen.

Er zit een soort van plexiglas bouwsel omheen, misschien dat ze dat eerst moeten slopen? Lijkt me wel grappig: eerst paniek over wie dat ding aan gaat nemen en dan ook nog de paniek dat ze er bij moeten komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:35 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
ik wou net afsluiten!
Zit er nou een kap overheen? Is die dichtgelijmd?![]()

Doe ik ook, aleen niemand begrijpt het, want ik klets in het Spaansquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:36 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ach, soms is dat ook wel leuk. Dido hield soms hele verhalen in haar slaap.![]()

Optisch bedrog, er is een ingangquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:38 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Er zit een soort van plexiglas bouwsel omheen, misschien dat ze dat eerst moeten slopen? Lijkt me wel grappig: eerst paniek over wie dat ding aan gaat nemen en dan ook nog de paniek dat ze er bij moeten komen.

Ik denk dat ze over een tijdje eerder naar een UITGANG zitten te hopen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Optisch bedrog, er is een ingang

RIPquote:

Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze over een tijdje eerder naar een UITGANG zitten te hopen...![]()

waarschijnlijk zijn er al te veel bouwvakkers tegen aangeknaltquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]

Is daar al een cap van?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]

En ach wat toevallig daar is Dido....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:36 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ach, soms is dat ook wel leuk. Dido hield soms hele verhalen in haar slaap.![]()

Nope, maar ik weet zeker dat een glaspanel van de RED phone toegankelijk isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:42 schreef Zeehond het volgende:
Is daar al een cap van?

Ik heb het duo even gevolgd toen ze net in bed lagen. Ik moet helaas berichten dat ze nog infantieler klonken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:48 schreef avonne het volgende:
vraagje: een half uurtje geleden was het duo wakker. Wat zeiden ze tegen elkaar? Klonken hun stemmen toen anders? (normaal bijvoorbeeld?)

quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:56 schreef Rica het volgende:
Wonderlijk dat ze allemaal slapen. Als ik mee zou doen was ik vast de enige geweest die de eerste nacht geen oog dicht had gedaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |