nou zal ik dan eens naar je rug komen kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Uiteindelijk maakt de praktijk uit wat je aantrekkelijk vindt.![]()
Is mijn ervaring
Ik dacht dat je niet van haar hield.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zal ik dan eens naar je rug komen kijken![]()
![]()
ja dat kan ik toch hier vanaf mijn bureau niet zienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van haar hield.
Euh....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat kan ik toch hier vanaf mijn bureau niet zien![]()
en volgens jouw is de praktijk anders, dus dan maar de proef op de som nemen![]()
draai ik het omquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh....
Waarom willen mensen toch altijd iets van mij...![]()
ben ik saai?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een ongelofelijke rottige en saaie dag. Bah..
Nee, maar ik, en sjaggo, en stom, en zo.quote:
mijn supernicht collega blijkt nu the sound of music nmog nooit gezien te hebben. ja, die ene film met julie andrews, hoe heet ie ook al weer? ja de sound of music! nou, die heb ik nog nooit gzien. nog nooit gezien? zelfs ik heb die film gezien. dat valt wel weer tegen vanje dan. ben je toch weer neit echt die supernicht die ik dacht dat je was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik, en sjaggo, en stom, en zo.
Maak er dan zèlf wat van, wees creatief!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een ongelofelijke rottige en saaie dag. Bah..
die gaat vast voorgesteld worden aan een 21 jarige gitaristquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met die achttienjarige hetero gaat gebeuren dit weekend...
Hij zal er wel ééntje binnen gelokt hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
http://www.parool.nl/nieuws/2006/AUG/16/ams3.html Ja, Nederland is zo fucking tolerant...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
http://www.parool.nl/nieuws/2006/AUG/16/ams3.html Ja, Nederland is zo fucking tolerant...
Of eentje kwam hem tegen in het Vondelpark na zonsondergang toen hij daar liep te tippelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zal er wel ééntje binnen gelokt hebben.
Ik wist niet dar Marokkanen ook Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
Joh, Marokkanen, Antillianen, Chinezen, noem maar op, je mag ze geen buitenlanders noemen, dat is namelijk racisme en discriminatiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wist niet dar Marokkanen ook Nederlanders zijn.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg Nederland. En daar wonen ze toevallig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een oppervlakkige, bange idioten zijn jullie.
Dank je, dat is nou echt lief om te zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Heterogejank kan je beter mee leven?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat homogejank.
Dat jij nou zo dapper bent om met jouw kledingkeus over straat te gaan...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat men een dubbele nationaliteit heeft. Mijn zus heeft ook een dubbele nationaliteit (Amerikaans/Nederlands)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leg uit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn grote liefde heeft ook een dubbele nationaliteit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat men een dubbele nationaliteit heeft. Mijn zus heeft ook een dubbele nationaliteit (Amerikaans/Nederlands)
"Grote liefde"? *nieuwsgierig isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn grote liefde heeft ook een dubbele nationaliteit.. (Frans/Duits)
plop!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat jij nou zo dapper bent om met jouw kledingkeus over straat te gaan...
Gewoon, dat je ook maar wat roept om aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon, dat je ook maar wat roept om aandacht te krijgen.
Dat zuigt. Opnieuw dan mar he?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef samjustme het volgende:
Ik ben gezakt voor mijn theorie-examen![]()
Owh, da's minder... Hoeveel had je mis zeg maar?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef samjustme het volgende:
Ik ben gezakt voor mijn theorie-examen![]()
Ja helaas weer opnieuw maar ja ik heb het onderschat vandaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zuigt. Opnieuw dan mar he?
Meer dan gemiddeldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh, da's minder... Hoeveel had je mis zeg maar?
Het was mijn eerste keer dus ik hoop dat ik het volgende keer wel voor elkaar krijgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's minder... theoretisch dan.
Ik complementeer graag knappe mannenquote:
Ik ben absoluut niet foto-geniek. Zelfs niet op pasfoto's.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik complementeer graag knappe mannen![]()
Heb vandaag pasfoto's laten maken, vond dat ik best wel goed op stond
En?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:30 schreef TehRockstar het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/rozemaandag2006/P7242162?full=1
Jou avatar bewijst het tegendeel. Als ik niet in de kast zat dan zou ik het wel plaatsen. Maybe binnenkortquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet foto-geniek. Zelfs niet op pasfoto's.
Kasten zijn vervelend. Open die deur!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jou avatar bewijst het tegendeel. Als ik niet in de kast zat dan zou ik het wel plaatsen. Maybe binnenkort![]()
Alles op zijn tijd. Een aantal mensen zijn al van op de hoogtequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kasten zijn vervelend. Open die deur!
En ik wil toch een andere avatar.
Dat gaat best, hoor. Ik heb ook een tijd gehad dat ik het wel wist, maar verder niemand.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe kan je in de kast zitten terwijl je 't al weet enzo?
Ehm, omdat de rest van de wereld denkt dat je hetero bent?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe kan je in de kast zitten terwijl je 't al weet enzo?
Het is niet zo dat niemand van op de hoogte is. Maar ja ik moest het zelf zeker weten voordat ik het aan iemand zou vertellenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat best, hoor. Ik heb ook een tijd gehad dat ik het wel wist, maar verder niemand.
Idd hoewel ik de verhalen over trouwen en kinderen al echt zat ben om aan te horen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ehm, omdat de rest van de wereld denkt dat je hetero bent?
Bwahahaha... ja die hoor ik ook nog steeds. Maar de mensen die dat vragen zijn niet zo intelligent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd hoewel ik de verhalen over trouwen en kinderen al echt zat ben om aan te horen.
*gniffel*quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bwahahaha... ja die hoor ik ook nog steeds. Maar de mensen die dat vragen zijn niet zo intelligent.
Eh, toen ik daarachter kwam dat men mij zo zag, heb ik het hen maar verteld. En daarvoor hield ik het in het midden (en eerder ook voor mezelf). Waar ze 't vandaan haalden dat ik hetero ben weet ik nog steeds nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ehm, omdat de rest van de wereld denkt dat je hetero bent?
Ik vind het niet erg dat mensen denken dat ik hetero ben. Want ik had voorheen last van dat iedereen op school zich afvraagde of ik homo was en dat is knap vervelend als je zelf nog niet uit bent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bwahahaha... ja die hoor ik ook nog steeds. Maar de mensen die dat vragen zijn niet zo intelligent.
Oh.. "Je hebt nooit een vriendin, ben je homo ofzo?"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen denken dat ik hetero ben. Want ik had voorheen last van dat iedereen op school zich afvraagde of ik homo was en dat is knap vervelend als je zelf nog niet uit bent.
Dat zeg ik ook altijd, maar ik merk dat ik er soms toch nog wel zwaar aan til als mensen negatief doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef Sunjammer het volgende:
*headbang*
Mjah ach, wat anderen er van denken. I don't care anymore.
Heb wel wat anders aan m'n hoofd nu.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar ik merk dat ik er soms toch nog wel zwaar aan til als mensen negatief doen
Misschien kom jij wel uber-macho overquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, toen ik daarachter kwam dat men mij zo zag, heb ik het hen maar verteld. En daarvoor hield ik het in het midden (en eerder ook voor mezelf). Waar ze 't vandaan haalden dat ik hetero ben weet ik nog steeds niet
Nee recht voor je gezicht is de ober gay, je bent toch gay en dan zeg je dat je niet snapt waar ze het over hebben. En overigens sommigen denken dat mijn beste vriendin mijn vriendin is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. "Je hebt nooit een vriendin, ben je homo ofzo?"
Dat soort vragen?
Mja, I knowquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb wel wat anders aan m'n hoofd nu.
Maar nee, 't boeit me echt niet meer. Their loss.
Sam is meer afkorting van mijn echte naam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:57 schreef wonderer het volgende:
Waar kom je eigenlijk vandaan, Sam?
Uhm nee.. ik volg jouw voorbeeld nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mijn manier.
Oh, vandaar. Misschien moet je es met xman gaan praten, die is Marokkaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sam is meer afkorting van mijn echte naam.
Ben islamitisch opgevoed maar doe tegenwoordig vrij weinig mee
ooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh... I'll get you rrrrrrrrrrrrrabbit!quote:
Ik ben geen Marokkaan. En overigens ik heb geaccepteert dat ik homo ben, het is niet zo dat ik twijfel en ik heb dit jaar eindelijk aan een aantal mensen verteld dat ik homo ben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Misschien moet je es met xman gaan praten, die is Marokkaan
En ontzettend homoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Misschien moet je es met xman gaan praten, die is Marokkaan
't is geen IRC hier..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Sunjammer het volgende:
Dat zal ze leren!
*drinken inschenk*
Ik had gister vermonty Python ijsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore slaps Sunjammer around a bit with a large trout.
Que?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef wonderer het volgende:
Ik had gister vermonty Python ijs
B&J smaak. Koffie-ijs met caramel, koekkruimels en chocolade-koetjes. Erg lekker. 600 calorieen per kwartliterquote:
Ligt eraan hoeveel je er voor over hebtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar toch wel 'n schandknaapje, niet?
volgens mij wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar toch wel 'n schattig knaapje, niet?
Jij bent nog vééls te klein voor mij, Erikjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je er voor over hebt.
Daar weet jij niks vanafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij bent nog vééls te klein voor mij, Erikje
Vrij weinig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo, en hoeveel heb jij er voor over?
En waarom wil je dan mij aan het twijfelen brengen over jouw ontwikkeling?quote:
Mindfucking. It's all in your mind. Mwhuhahaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En waarom wil je dan mij aan het twijfelen brengen over jouw ontwikkeling?
En vanwaar dan het bloossmileytje?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mindfucking. It's all in your mind. Mwhuhaha.
Om het realistisch te houden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En vanwaar dan het bloossmileytje?
Zie, en daarom ben je dus nog veels te klein voor mij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben niet helemaal met mijn hoofd bij de dingen die ik aan het doen ben.
Nee. En waarom zou je dat willen weten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:40 schreef TehRockstar het volgende:
Erik, ben je naakt?
Vermoeiend, hè? Zo'n discussie met mij over de meest triviale kwestiesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zal wel gelijk hebben.
Vooral als ik niet oplet met wat ik typ. Hoewel, het is niet zozeer vermoeiend als dat het verwarrend is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vermoeiend, hè? Zo'n discussie met mij over de meest triviale kwesties
sweet dreams Erikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dan zal ik binnenkort wel zeer verfrissend voor de dag komen. Maar goed, ik ga er een eind aan breien (figuurlijk, ik kan niet breien namelijk) en wens jullie een rustige nacht toe, vol met allerlei toffe nachtelijke dingetjes
.
a.s. maandag moet ie opsodemieteren!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
Hier wel. Met jou? En die Huurder from Hell?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Dag Jerruh.
Weet jij heel toevallig hoelaat giechelhoofdje en ik bij de trut moeten zijn om naar binnen te komen?
uur of tien ofzo, er staat iig al snel een rij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Dag Jerruh.
Weet jij heel toevallig hoelaat giechelhoofdje en ik bij de trut moeten zijn om naar binnen te komen?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
a.s. maandag moet ie opsodemieteren!!!
Of voor mensen die vandaag vrij zijn. Waar ik dus niet bij hoor...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor
in b.v. Wellington in Nieuw Zeeland![]()
Okay dan mental support voor alle werkendenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Of voor mensen die vandaag vrij zijn. Waar ik dus niet bij hoor...
Join the club!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:18 schreef NathaN het volgende:
Mja, ik doelde dus vrij specifiek op mijn situatie in een retorische vraag, maar dat geeft niet. Het is veel erger dat ik nog nagenoeg een hele werkdag te gaan heb.
Gelukkig geen secret handshake en dat soort dingen, want dan zou ik afhaken...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:36 schreef NathaN het volgende:
There's a club?
een clubje om bij aan te hakenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:48 schreef NathaN het volgende:
Het is een haakclubje?
Dan haak ik af hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:56 schreef Sunjammer het volgende:
Club voor Liefhebbers van Bloempottenschilderen? Het zogenaamde CLB?
is dit dan niet een nog toepasselijker topic voor die opmerkingquote:
Ik ken de soundtrack noch de film.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef NathaN het volgende:
*Met soundtrack van Star Trek Nemesis op de schtergrond werk*
(Een van de weinige goeie dingen aan de film)
En nu staat de soundtrack van Sleepy Hollow aan. Danny Elfman (icm Tim Burton en Johnny Depp) rocks!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ken de soundtrack noch de film.
Ik zit hier te 'prutsen' met de soundtrack van de DaVinci Code.
Waarom zou je rekening houden met je collega?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:39 schreef NathaN het volgende:
Mijn collega vond het minder. Dan maar Nina Simone.
Ik ook hoor. Ik heb gewoon een koptelefoon op. Iedereen draait hier z'n/haar eigen muziek...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:22 schreef NathaN het volgende:
Omdat ik wel aardig ben?
Nee, jij roept nooit dingen om aandacht te krijgen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:54 schreef TehRockstar het volgende:
Hee piemol.
Waarom zit je tussen haakjes? Claustrofobietherapie?quote:
Waarom onthoud je dat soort dingen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, jij roept nooit dingen om aandacht te krijgen...
Dat heet geheugen en is één van de fundamenten voor intelligentie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:03 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom onthoud je dat soort dingen?
Ik ben wél intelligent.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat heet geheugen en is één van de fundamenten voor intelligentie.
Dat hoef je niet altijd te verstoppen hoorquote:
Ik heb ook nooit gezegd dat je dat niet was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben wél intelligent.
Impliceer ik het, of lees je het er zelf in? Zelfs al zou ik het impliceren, dan nog ben jij het die het er in leest. Twijfel je aan je eigen intelligentie dat je meteen tot die conclusie komt en je meteen verdedigt?quote:
Ik ben veel te dom om zo diepgravend te zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Impliceer ik het, of lees je het er zelf in? Zelfs al zou ik het impliceren, dan nog ben jij het die het er in leest. Twijfel je aan je eigen intelligentie dat je meteen tot die conclusie komt en je meteen verdedigt?
Kijk, dat zijn antwoorden waar we wat mee kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben veel te dom om zo diepgravend te zijn.
Daar moet wel wat meer voor gebeuren, toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het weer tijd voor het zoveelste "relletje"?
Ach, maar van het een komt het ander, en voor dat iedereen het weet wordt er van alle kanten met modder over en weer gegooid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar moet wel wat meer voor gebeuren, toch?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, maar van het een komt het ander, en voor dat iedereen het weet wordt er van alle kanten met modder over en weer gegooid.
Je hebt niet in de kip geprikt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, Kip Siam schijnt een lichtgebonden saus te hebben....Ik denk dat ik een foutje heb gemaakt, want mijn vork kan er rechtop in blijven staan
Nee, de kipblokjes van de AH zijn tegenwoordig zo enorm groot dat je halve kipfilets op je bord hebt liggenquote:
Dat schijnt niet alleen zo te zijn, dat is bij mij ook altijd het geval.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, Kip Siam schijnt een lichtgebonden saus te hebben....Ik denk dat ik een foutje heb gemaakt, want mijn vork kan er rechtop in blijven staan
En je kan je blokjes zelf op maat makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:29 schreef NathaN het volgende:
Ik heb die kipblokjes nooit gesnapt. Een hele kipfilet en scherp mes zijn goedkoper...
Andyvie, da's een uitnodiging, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:30 schreef Twoflower het volgende:
Dat schijnt niet alleen zo te zijn, dat is bij mij ook altijd het geval.
En in leuke vormpjes als je een beetje handig bent...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En je kan je blokjes zelf op maat maken.
Het kost me verdomme twintig minuten om alle vet en harde stukjes van de kipfilets af te prutsen. Dan heb ik liever kipblokjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:29 schreef NathaN het volgende:
Ik heb die kipblokjes nooit gesnapt. Een hele kipfilet en scherp mes zijn goedkoper...
Je slacht ook eerst zelf nog de kip? Of is Amerikaanse kipfilet zo slecht?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
Het kost me verdomme twintig minuten om alle vet en harde stukjes van de kipfilets af te prutsen. Dan heb ik liever kipblokjes
Weekend is nooit te vroeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef pievdb het volgende:
juist, ja, eindelijk weekend
geen uur te vroeg!
Met een goed mes is dat toch geen probleem?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kost me verdomme twintig minuten om alle vet en harde stukjes van de kipfilets af te prutsen. Dan heb ik liever kipblokjes
De kip is hier zo slechtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je slacht ook eerst zelf nog de kip? Of is Amerikaanse kipfilet zo slecht?
LBquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dr zit me toch een nicht in Big Brother
Rik uit Den Bosch......
pezen bij een kip, moet je eens een fazant van z'n pezen ontdoen, daar trek je jezelf lam aan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
De kip is hier zo slechtAllemaal vieze stukjes en snot en pezen enzo. Echt kutwerk om dat allemaal te verwijderen.
LBquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:01 schreef pievdb het volgende:
[..]
pezen bij een kip, moet je eens een fazant van z'n pezen ontdoen, daar trek je jezelf lam aan.
Ben je droknen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben aangeschoten terug uit de kameleon en de regneboog
LBquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben aangeschoten terug uit de kameleon en de regneboog
Dat kan ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
staat natuurlijk voor lekkere belg![]()
Geen idee.. ik ken je nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:13 schreef pievdb het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n belangrijk leven![]()
Hai!quote:
Ik ben aangeschoten en in zit nu op www.gaychat.nl mensen gek te makenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!![]()
![]()
Jaaa goed he??Werk is helemaal oke en alles en nu bij mijn ouders, morgen een comp mee naar Zwolle om iig verder te kunnen zeg maar... Naja en verder eehhh... ik werk dan he
bevalt me erg goed moet ik zeggen, muv het fietsen dan, als het enorm regent of als ik diep in de nacht terug moet
comp van mezelf is nog niet gemaakt, ondertussen krijg ik bijna 1500 pleurie van de belastingdienst qua woontoeslag waar ik nog stééds niks van gehoord heb
en verder zijn gangetje....
Maaarrrrrr hoe is het met jou??![]()
Animal Cops Houston en Animal Precinct?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Waxxer het volgende:
Omdat ik nl weer van alles kan doen ipv belspelletjes kijken en kijken naar Amerikaanse dierenbeschermingsprogramma's en tepelstaren in de late avond en als ik zogeheten "vroege dienst" (beginnen om 6u![]()
) heb.
Goed! Ook ik mis je stuiterbuien.quote:
Aangeschoten??!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten en in zit nu op www.gaychat.nl mensen gek te maken. Maar verder gaat het prima. Werk is erg okay, en het gaat gewoon lekker nu. Alleen nog een vriendje weet je
Ik verslik me in het lachen om je opmerkingenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aangeschoten??!Je bent toch geen fazant?!
![]()
Of heb je weer, om Stroekie te citeren, het bubbelend en verslavende gerstenat tot je genomen en genoten van de vele gele rakkers in grote ferme glazen?
En ik leef ook al járen zonder vriendje.Niet wanhopig worden hoor, dat is allemaal verkeerde en dus negatieve energie.
Och Vlarp joh, ik weet ondertussen wel waar je de kemphanen in Houston kunt vinden!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Animal Cops Houston en Animal Precinct?
WIE!?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och Vlarp joh, ik weet ondertussen wel waar je de kemphanen in Houston kunt vinden!![]()
Vreselijk, als je geen internet hebt en het vakantie is zodat je de school niet in kunt, ik bedoel, als je op een gegeven moment naar Sally Jr. zit te kijken ben je heeeeeeellll ver heen...
Hahaha nou, straks gaan we weer drie deeltjes per dag verder hoor!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed! Ook ik mis je stuiterbuien.
Ik ga over 3 weken naar school, ik werk keiveel enzo en tja, weinig anders boeiends!
soms, heel soms zeg ik ook wel gewoon zuipen hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aangeschoten??!Je bent toch geen fazant?!
![]()
Of heb je weer, om Stroekie te citeren, het bubbelend en verslavende gerstenat tot je genomen en genoten van de vele gele rakkers in grote ferme glazen?
En ik leef ook al járen zonder vriendje.Niet wanhopig worden hoor, dat is allemaal verkeerde en dus negatieve energie.
Ik heb zin in school maar niet i/d rompslompquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha nou, straks gaan we weer drie deeltjes per dag verder hoor!![]()
Goed dat je naar school gaat!!Je zult zien dat alles beter gaat op die manier, als je maar volhoudt!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verslik me in het lachen om je opmerkingen
Ik ben nu aangeschoten, NIET wanhopig. Dat komt morgen pas weer.
En dan omheug da pilske he??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms, heel soms zeg ik ook wel gewoon zuipen hoor![]()
Dag Waxxer, tot snelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaarrrr nu ga ik echt slapen, morgen weer een drukke dag en alles....
Dus slaap lekker en tot een wat snellere volgende keer!
Trek je conclusies..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg! Vorig jaar zat t hier vol met BB kijkers..
en toen was het in het begin net herken de homoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg! Vorig jaar zat t hier vol met BB kijkers..
Ja wie zou er de kastnicht zijn , was dat Menno, Joost Rikkert of toch stiekum Roelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef wonderer het volgende:
Was dat vorig jaar? Wow, wat gaat de tijd snel.
De leuke mensen zijn uit t topic verdwenen?quote:
Please, note the sarcasm.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goedendag. Welkom bij de Belasti....
Ehm.... Goedendag!
Aangenaam. T?
en die weten na verloop van tijd heus wel weer de weg terug naar dit topic te vindenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De leuke mensen zijn uit t topic verdwenen?
dat is toch elk moment van de dag het juiste moment voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
is dit een goed moment om weer op te komen dagen?
maar in het licht van de opmerking van CDP ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch elk moment van de dag het juiste moment voor![]()
oh, jij hebt de livestreams nog niet gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar in het licht van de opmerking van CDP ?
ik weet dat ze geen daglicht krijgen.. is dat niet tegen de arboregels?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij hebt de livestreams nog niet gezien![]()
But isn't there more in live then BB 6 livestreams![]()
Luv youquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De leuke mensen zijn uit t topic verdwenen?
Jij bent een zeikerd, die de laatste tijd echt een azijnpisser is geworden nu die niet meer over z'n werk kan janken?![]()
ach dan brengt Hummie toch gewoon al en toe de hoogtezon in stellingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik weet dat ze geen dachlicht krijgen.. is dat niet tegen de arboregels?
en ach weer een saaie zondag middag posten over de camera's zoals vorig jaar en het stroomt hier weer volquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar in het licht van de opmerking van CDP ?
Ik ga verkassen naar Den Haag, zodra ik daar een stekkie heb gevondenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
Peet, waar hang jij toch steeds uit?
Ik ook welquote:
Ohw... da's kutquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik ook welen m'n fiets is vannacht gejat
en ben ook nog eens jarig vandaag
Nee, maar het was wel een geweldig leuk oud barrelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw... da's kut. Was't een dure fiets? Of gewoon zo'n barrel?
En gefeliciteerd!!
Oh! Die zijn gaaf ja.. zondequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:21 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel een geweldig leuk oud barrelvoor en achter bagagedrager en hij was rood met wit en 't was een oude postfiets en......
![]()
Dank je
't Is m'n eigen schuld hoor. Ik had er maar een simpel sloje aan. Ik vertrouwde er op dat niemand m'n fiets zou jatten, omdat ie nogal opvallend is. Dus als ik iemand er op zie rijden danquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef Vlarp het volgende:
En ineens valt m'n oog op m'n signature
Bloed valt niet op op roodquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:23 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
't Is m'n eigen schuld hoor. Ik had er maar een simpel sloje aan. Ik vertrouwde er op dat niemand m'n fiets zou jatten, omdat ie nogal opvallend is. Dus als ik iemand er op zie rijden dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |