Animal Cops Houston en Animal Precinct?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Waxxer het volgende:
Omdat ik nl weer van alles kan doen ipv belspelletjes kijken en kijken naar Amerikaanse dierenbeschermingsprogramma's en tepelstaren in de late avond en als ik zogeheten "vroege dienst" (beginnen om 6u![]()
) heb.
Goed! Ook ik mis je stuiterbuien.quote:
Aangeschoten??!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten en in zit nu op www.gaychat.nl mensen gek te maken. Maar verder gaat het prima. Werk is erg okay, en het gaat gewoon lekker nu. Alleen nog een vriendje weet je
Ik verslik me in het lachen om je opmerkingenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aangeschoten??!Je bent toch geen fazant?!
![]()
Of heb je weer, om Stroekie te citeren, het bubbelend en verslavende gerstenat tot je genomen en genoten van de vele gele rakkers in grote ferme glazen?
En ik leef ook al járen zonder vriendje.Niet wanhopig worden hoor, dat is allemaal verkeerde en dus negatieve energie.
Och Vlarp joh, ik weet ondertussen wel waar je de kemphanen in Houston kunt vinden!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Animal Cops Houston en Animal Precinct?
WIE!?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och Vlarp joh, ik weet ondertussen wel waar je de kemphanen in Houston kunt vinden!![]()
Vreselijk, als je geen internet hebt en het vakantie is zodat je de school niet in kunt, ik bedoel, als je op een gegeven moment naar Sally Jr. zit te kijken ben je heeeeeeellll ver heen...
Hahaha nou, straks gaan we weer drie deeltjes per dag verder hoor!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed! Ook ik mis je stuiterbuien.
Ik ga over 3 weken naar school, ik werk keiveel enzo en tja, weinig anders boeiends!
soms, heel soms zeg ik ook wel gewoon zuipen hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aangeschoten??!Je bent toch geen fazant?!
![]()
Of heb je weer, om Stroekie te citeren, het bubbelend en verslavende gerstenat tot je genomen en genoten van de vele gele rakkers in grote ferme glazen?
En ik leef ook al járen zonder vriendje.Niet wanhopig worden hoor, dat is allemaal verkeerde en dus negatieve energie.
Ik heb zin in school maar niet i/d rompslompquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha nou, straks gaan we weer drie deeltjes per dag verder hoor!![]()
Goed dat je naar school gaat!!Je zult zien dat alles beter gaat op die manier, als je maar volhoudt!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verslik me in het lachen om je opmerkingen
Ik ben nu aangeschoten, NIET wanhopig. Dat komt morgen pas weer.
En dan omheug da pilske he??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms, heel soms zeg ik ook wel gewoon zuipen hoor![]()
Dag Waxxer, tot snelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaarrrr nu ga ik echt slapen, morgen weer een drukke dag en alles....
Dus slaap lekker en tot een wat snellere volgende keer!
Trek je conclusies..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg! Vorig jaar zat t hier vol met BB kijkers..
en toen was het in het begin net herken de homoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg! Vorig jaar zat t hier vol met BB kijkers..
Ja wie zou er de kastnicht zijn , was dat Menno, Joost Rikkert of toch stiekum Roelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef wonderer het volgende:
Was dat vorig jaar? Wow, wat gaat de tijd snel.
De leuke mensen zijn uit t topic verdwenen?quote:
Please, note the sarcasm.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goedendag. Welkom bij de Belasti....
Ehm.... Goedendag!
Aangenaam. T?
en die weten na verloop van tijd heus wel weer de weg terug naar dit topic te vindenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De leuke mensen zijn uit t topic verdwenen?
dat is toch elk moment van de dag het juiste moment voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
is dit een goed moment om weer op te komen dagen?
maar in het licht van de opmerking van CDP ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch elk moment van de dag het juiste moment voor![]()
oh, jij hebt de livestreams nog niet gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar in het licht van de opmerking van CDP ?
ik weet dat ze geen daglicht krijgen.. is dat niet tegen de arboregels?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij hebt de livestreams nog niet gezien![]()
But isn't there more in live then BB 6 livestreams![]()
Luv youquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De leuke mensen zijn uit t topic verdwenen?
Jij bent een zeikerd, die de laatste tijd echt een azijnpisser is geworden nu die niet meer over z'n werk kan janken?![]()
ach dan brengt Hummie toch gewoon al en toe de hoogtezon in stellingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik weet dat ze geen dachlicht krijgen.. is dat niet tegen de arboregels?
en ach weer een saaie zondag middag posten over de camera's zoals vorig jaar en het stroomt hier weer volquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar in het licht van de opmerking van CDP ?
Ik ga verkassen naar Den Haag, zodra ik daar een stekkie heb gevondenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
Peet, waar hang jij toch steeds uit?
Ik ook welquote:
Ohw... da's kutquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik ook welen m'n fiets is vannacht gejat
en ben ook nog eens jarig vandaag
Nee, maar het was wel een geweldig leuk oud barrelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw... da's kut. Was't een dure fiets? Of gewoon zo'n barrel?
En gefeliciteerd!!
Oh! Die zijn gaaf ja.. zondequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:21 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel een geweldig leuk oud barrelvoor en achter bagagedrager en hij was rood met wit en 't was een oude postfiets en......
![]()
Dank je
't Is m'n eigen schuld hoor. Ik had er maar een simpel sloje aan. Ik vertrouwde er op dat niemand m'n fiets zou jatten, omdat ie nogal opvallend is. Dus als ik iemand er op zie rijden danquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef Vlarp het volgende:
En ineens valt m'n oog op m'n signature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |