quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een oppervlakkige, bange idioten zijn jullie.
Dank je, dat is nou echt lief om te zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Heterogejank kan je beter mee leven?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat homogejank.
Dat jij nou zo dapper bent om met jouw kledingkeus over straat te gaan...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat men een dubbele nationaliteit heeft. Mijn zus heeft ook een dubbele nationaliteit (Amerikaans/Nederlands)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wist niet dar Marokkanen ook Nederlanders zijn.
Leg uit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn grote liefde heeft ook een dubbele nationaliteit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat men een dubbele nationaliteit heeft. Mijn zus heeft ook een dubbele nationaliteit (Amerikaans/Nederlands)
"Grote liefde"? *nieuwsgierig isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn grote liefde heeft ook een dubbele nationaliteit.. (Frans/Duits)
plop!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat jij nou zo dapper bent om met jouw kledingkeus over straat te gaan...
Gewoon, dat je ook maar wat roept om aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon, dat je ook maar wat roept om aandacht te krijgen.
Dat zuigt. Opnieuw dan mar he?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef samjustme het volgende:
Ik ben gezakt voor mijn theorie-examen![]()
Owh, da's minder... Hoeveel had je mis zeg maar?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef samjustme het volgende:
Ik ben gezakt voor mijn theorie-examen![]()
Ja helaas weer opnieuw maar ja ik heb het onderschat vandaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zuigt. Opnieuw dan mar he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |