Dat zeg ik ook altijd, maar ik merk dat ik er soms toch nog wel zwaar aan til als mensen negatief doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef Sunjammer het volgende:
*headbang*
Mjah ach, wat anderen er van denken. I don't care anymore.
Heb wel wat anders aan m'n hoofd nu.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar ik merk dat ik er soms toch nog wel zwaar aan til als mensen negatief doen
Misschien kom jij wel uber-macho overquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, toen ik daarachter kwam dat men mij zo zag, heb ik het hen maar verteld. En daarvoor hield ik het in het midden (en eerder ook voor mezelf). Waar ze 't vandaan haalden dat ik hetero ben weet ik nog steeds niet
Nee recht voor je gezicht is de ober gay, je bent toch gay en dan zeg je dat je niet snapt waar ze het over hebben. En overigens sommigen denken dat mijn beste vriendin mijn vriendin is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. "Je hebt nooit een vriendin, ben je homo ofzo?"
Dat soort vragen?
Mja, I knowquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb wel wat anders aan m'n hoofd nu.
Maar nee, 't boeit me echt niet meer. Their loss.
Sam is meer afkorting van mijn echte naam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:57 schreef wonderer het volgende:
Waar kom je eigenlijk vandaan, Sam?
Uhm nee.. ik volg jouw voorbeeld nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mijn manier.
Oh, vandaar. Misschien moet je es met xman gaan praten, die is Marokkaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sam is meer afkorting van mijn echte naam.
Ben islamitisch opgevoed maar doe tegenwoordig vrij weinig mee
ooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh... I'll get you rrrrrrrrrrrrrabbit!quote:
Ik ben geen Marokkaan. En overigens ik heb geaccepteert dat ik homo ben, het is niet zo dat ik twijfel en ik heb dit jaar eindelijk aan een aantal mensen verteld dat ik homo ben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Misschien moet je es met xman gaan praten, die is Marokkaan
En ontzettend homoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Misschien moet je es met xman gaan praten, die is Marokkaan
't is geen IRC hier..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Sunjammer het volgende:
Dat zal ze leren!
*drinken inschenk*
Ik had gister vermonty Python ijsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore slaps Sunjammer around a bit with a large trout.
Que?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef wonderer het volgende:
Ik had gister vermonty Python ijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |