B&J smaak. Koffie-ijs met caramel, koekkruimels en chocolade-koetjes. Erg lekker. 600 calorieen per kwartliterquote:
Ligt eraan hoeveel je er voor over hebtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar toch wel 'n schandknaapje, niet?
volgens mij wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar toch wel 'n schattig knaapje, niet?
Jij bent nog vééls te klein voor mij, Erikjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je er voor over hebt.
Daar weet jij niks vanafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij bent nog vééls te klein voor mij, Erikje
Vrij weinig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo, en hoeveel heb jij er voor over?
En waarom wil je dan mij aan het twijfelen brengen over jouw ontwikkeling?quote:
Mindfucking. It's all in your mind. Mwhuhahaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En waarom wil je dan mij aan het twijfelen brengen over jouw ontwikkeling?
En vanwaar dan het bloossmileytje?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mindfucking. It's all in your mind. Mwhuhaha.
Om het realistisch te houden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En vanwaar dan het bloossmileytje?
Zie, en daarom ben je dus nog veels te klein voor mij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben niet helemaal met mijn hoofd bij de dingen die ik aan het doen ben.
Nee. En waarom zou je dat willen weten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:40 schreef TehRockstar het volgende:
Erik, ben je naakt?
Vermoeiend, hč? Zo'n discussie met mij over de meest triviale kwestiesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zal wel gelijk hebben.
Vooral als ik niet oplet met wat ik typ. Hoewel, het is niet zozeer vermoeiend als dat het verwarrend is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vermoeiend, hč? Zo'n discussie met mij over de meest triviale kwesties
sweet dreams Erikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dan zal ik binnenkort wel zeer verfrissend voor de dag komen. Maar goed, ik ga er een eind aan breien (figuurlijk, ik kan niet breien namelijk) en wens jullie een rustige nacht toe, vol met allerlei toffe nachtelijke dingetjes
.
a.s. maandag moet ie opsodemieteren!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
Hier wel. Met jou? En die Huurder from Hell?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Dag Jerruh.
Weet jij heel toevallig hoelaat giechelhoofdje en ik bij de trut moeten zijn om naar binnen te komen?
uur of tien ofzo, er staat iig al snel een rij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Dag Jerruh.
Weet jij heel toevallig hoelaat giechelhoofdje en ik bij de trut moeten zijn om naar binnen te komen?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
a.s. maandag moet ie opsodemieteren!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |