Het is wel waar.quote:
Ik moest lachen, zo hardop enzootquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:42 schreef Alicey het volgende:
Ik zal je even voorstellen:quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik moest lachen, zo hardop enzoot.
Volgens mij is Rena de vrouw versie van jou, of andersom natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je even voorstellen:
Dames, dit is rena. Ze is een vrouw, erg tof, erg lief, erg leuk, erg... tof. Ze valt op mannen. Dus smaak heeft ze ook, dat wordt ook bewezen door het feit dat ze mij adoreert.
Dus, iedereen > rena, rena > iedereen.
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik een kerel ben en Erik een wijf?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij is Rena de vrouw versie van jou, of andersom natuurlijk.
Nee, hoor, ik heb een andere vrouwversiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij is Rena de vrouw versie van jou, of andersom natuurlijk.
Nu wordt het wel een erg ingewikkeld verhaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik een kerel ben en Erik een wijf?![]()
Ja! Dat is precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik een kerel ben en Erik een wijf?![]()
Gut, je lijkt mijn bodyguard welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, NanKing, ik verwacht dat je rena tof gaat behandelen, want tof is ze wel.
Pas maar op voor christenen die willen bekeren, en ongetwijfeld uit willen gaan leggen dat lesbeaus niet zijn zoals God het bedoeld had.quote:
Doe ik dat niet danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, NanKing, ik verwacht dat je rena tof gaat behandelen, want tof is ze wel.
IKWILDE DAT OOK GAAN DOEN!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde je net aan gaan kondigen.
je kwam online op msn enzoot
Als je maar niet denkt dat ik voor je met NanKing ga vechten, of met iemand anders, want in zo;n geval ben ik echt een mietjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef rena het volgende:
[..]
Gut, je lijkt mijn bodyguard welGeil
![]()
pak ik ze vol op hun bekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op voor christenen die willen bekeren, en ongetwijfeld uit willen gaan leggen dat lesbeaus niet zijn zoals God het bedoeld had.
Duidelijker kun je een statement niet maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pak ik ze vol op hun bek
vooral de vrouwen
Als God zo tegen lesbeaus en homo's is dan had de sukkel maar geen "fouten" moeten makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op voor christenen die willen bekeren, en ongetwijfeld uit willen gaan leggen dat lesbeaus niet zijn zoals God het bedoeld had.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als God zo tegen lesbeaus en homo's is dan had de sukkel maar geen "fouten" moeten maken.
Ach, God zit vast zelf gewoon nog in de kast.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als God zo tegen lesbeaus en homo's is dan had de sukkel maar geen "fouten" moeten maken.
Je was toch al een echt mietje?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik voor je met NanKing ga vechten, of met iemand anders, want in zo;n geval ben ik echt een mietje.
Raar dat ze zich dan ongemakkelijk voelen....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:56 schreef NanKing het volgende:
Of wat nog leuker is, je gaat voor ze staan, staart ze een seconde of 10 aan en dan heel hard gaan lachen, op de grond rollen van het lachen. Dan voelen ze zich kei ongemakkelijk
.
Mwoah ze zijn wel volhardend. Ik moet meestal lachen als ze dingen gaan vertellen Dat vind ik best jammer, want het komt wel erg respectloos over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:56 schreef NanKing het volgende:
Ik ga altijd heel lief in discussie met die reli fanaten die buiten staan bij concerten ed.
Of wat nog leuker is, je gaat voor ze staan, staart ze een seconde of 10 aan en dan heel hard gaan lachen, op de grond rollen van het lachen. Dan voelen ze zich kei ongemakkelijk
.
Nou op zich is het niet raar, als ik zo iemand zou zijn zou ik me altijd ongemakkelijk voelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Raar dat ze zich dan ongemakkelijk voelen....![]()
quote:
Hm ik vind het ook redelijk respectloos dat zij menen te weten hoe ik mijn leven moet leiden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mwoah ze zijn wel volhardend. Ik moet meestal lachen als ze dingen gaan vertellen Dat vind ik best jammer, want het komt wel erg respectloos over., maar toch blijven ze vriendelijk en blijven ze uitleggen.
Is toch een bepaald slag mensen, mensen zoals wij komen voor dat soort dingen niet in aanmerking!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou op zich is het niet raar, als ik zo iemand zou zijn zou ik me altijd ongemakkelijk voelen.
Ohja, één keer mormonen in de klas gehad voor voorlichting, en een keer Hare Krishna's, en die laatste is echt een enge groep, vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt met die relihuilies te maken gehad.
Nou je hebt (zover ik weet) 2 soorten relihuillies.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt met die relihuilies te maken gehad.
Hare Krisna's zijn wel grappigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, één keer mormonen in de klas gehad voor voorlichting, en een keer Hare Krishna's, en die laatste is echt een enge groep, vind ik.
Sommigen hebben wel goede bedoelingen. Het is alleen jammer dat het zelden tot echte discussie komt omdat ze zelf minder van hun geloof af weten dan ik..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm ik vind het ook redelijk respectloos dat zij menen te weten hoe ik mijn leven moet leiden.
En dat vriendelijk uitleggen is volgens mij alleen een grote poppenkast.
Ik ga binnenkort eens bij ze langs. Ik vind ze wel vriendelijk over komen eik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hare Krisna's zijn wel grappig.
Hier in Rotterdam waren ze vroeger heel vaak te vinden op de hoogstraat.
Dan staan ze zeker ook met hun mond vol tanden, als je dingen gaat vertellen die ze niet wetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommigen hebben wel goede bedoelingen. Het is alleen jammer dat het zelden tot echte discussie komt omdat ze zelf minder van hun geloof af weten dan ik..
Hoe ze het bij mij in de klas vertelde kwam het echt over als een hersenspoelende sekte. Ik werd er compleet ongemakkelijk van.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hare Krisna's zijn wel grappig.
Hier in Rotterdam waren ze vroeger heel vaak te vinden op de hoogstraat.
Zekerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens bij ze langs. Ik vind ze wel vriendelijk over komen eik.
Nee, dan gaan ze er gewoon tegenin. Ze luisteren toch niet wat je vertelt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan staan ze zeker ook met hun mond vol tanden, als je dingen gaat vertellen die ze niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |