Jeetje, waar had ie het allemaal over ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:50 schreef Alicey het volgende:
Nadat de kip zijn kop verloor bleef het beest verder praten, en ging een menigte toespreken..
Ik weet het niet, ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jeetje, waar had ie het allemaal over ?
hij ging daarna de gebraden haan uitgangen en sprak op Capitol Hill het Amerikaanse Congress toequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jeetje, waar had ie het allemaal over ?
De congresleden waren er dan ook als de kippen bij..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij ging daarna de gebraden haan uitgangen en sprak op Capitol Hill het Amerikaanse Congress toe
Een zwarte .. ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:04 schreef liefie_ het volgende:
Tengo la camisa negra
hyde park?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:04 schreef Sebasser het volgende:
Kennen jullie dat parkje in londen ?
waar allemaal mensen op kratjes staan en verhalen vertellen en de mensen dan vragen laten stellen enzo ?
blouse/shirt dacht ikquote:
dat is een redelijk groot parkje hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij wel, straks ff bekijken.
Nu echt weg enzoot.
Gelukkig, ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is een redelijk groot parkje hoor
en alicey ik lig al de hele middag onder een deken
maja ik heb ook de hele ochtend buiten gestaan haha
We zijn uiteten geweest en daarna wezen shoppen. Ik heb een geil grijs/groen piraten t-shirtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:31 schreef liefie_ het volgende:
hoe was de kip wonderer?
jeugdvakantiewerk... ik was postquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige.
Je hebt de hele ochtend buiten gestaan? Inclusief hoosbuien of dat niet?
Hyde park speakers corner?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:04 schreef Sebasser het volgende:
Kennen jullie dat parkje in londen ?
waar allemaal mensen op kratjes staan en verhalen vertellen en de mensen dan vragen laten stellen enzo ?
Hier (groningen) is het warm en benauwd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:12 schreef Alicey het volgende:
Ben ik de enige die hier met een dekentje zit, of IS het gewoon koud?
ja dat gebeurt nogal eens daar in Londonquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:08 schreef Sebasser het volgende:
Nee, het is gaan regenen.
Gelukkig zit ik nog 'hoog' en droog in groningenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat gebeurt nogal eens daar in London![]()
nou daar was het afgelopen week ook al niet veilig meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nog 'hoog' en droog in groningen
Ik heb hem nog gevoeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou daar was het afgelopen week ook al niet veilig meer
met dank aan de Gasunie
Awwww!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeugdvakantiewerk... ik was post
Niet ideaal idd..quote:het viel mee gelukkig ik had me onder een boom gepositioneerd en er viel maar af en toe een drupje
Hier (Rotterdam) niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hier (groningen) is het warm en benauwd.
Wat is er met NaNking?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:34 schreef Sebasser het volgende:
Alicey, misschien moet je eens langs Nanking gaan.
Diana was jarig ja, ik sprak der net.
Ze is aardig dronken
Vandaag volgens mij wel weer iets beter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:31 schreef maedel het volgende:
Ik dacht al dat ik me aanstelde dat ik het koud heb dezer dagen...
Wij hebben 's avonds alweer lekker het (petroleum)kachteltje aan.
Maar, ik zie dat meer mensen vinden dat het geen lekker zomerweer is![]()
Neem hem mee terug.quote:Of eigenlijk:![]()
Gelukkig ga ik over een paar dagen een weekje naar de zon![]()
En je hebt geen flauw idee hoe hij binnen is gekomen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:12 schreef liefie_ het volgende:
er zit een vreemde knul aan de onbijt tafel
Is ie leuk?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:12 schreef liefie_ het volgende:
er zit een vreemde knul aan de onbijt tafel
ik gok door het keukenraamquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je hebt geen flauw idee hoe hij binnen is gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |