Oh, heerlijk, zonder context lezenquote:
ik ben al 5 keer terug gekomen van disney hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nu Liefie_ weer terrug is van Disney kunnen de Lezzie-toptics weer met vole snelheid!
L-on!
Ja en dat is niet alles wat we gaan vullenquote:
Maar ik krijg d'r.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja en dat is niet alles wat we gaan vullen(sop sop)
volgende TT wordt: [Lesbeau #23] Iedereen wil Liefie_ !
En toen ben je ook weer 5 x terrug gegaan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben al 5 keer terug gekomen van disney hoor
ooeeh vechten om mijquote:
welke?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Overigens ga ik nu een hele slechte film kijken.
Ik ben nu een slechte film aan het kijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Overigens ga ik nu een hele slechte film kijken.
duh dat is minder tofquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
Heel apart. Ik was in zo'n alternatieve punkwinkel. Allemaal leuke sleutelhangers met "My parents said I could be anything I wanted so I became lesbian", "sorry guys, eat pussy" en meer van dat leuks... maar NERGENS iets dat met mannelijke homoseksualiteit te maken heeft...
why?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:00 schreef wonderer het volgende:
Maar ik wil een leuke mannen-homo dingetje voor aan mijn tas
mindfuckenquote:
nogmaals, vrouwen hebben alles in deze wereld, ITS A WOMANS WORLD! (geen mannenwereld..)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
Heel apart. Ik was in zo'n alternatieve punkwinkel. Allemaal leuke sleutelhangers met "My parents said I could be anything I wanted so I became lesbian", "sorry guys, eat pussy" en meer van dat leuks... maar NERGENS iets dat met mannelijke homoseksualiteit te maken heeft...
Ja, verdomde wereldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:09 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
nogmaals, vrouwen hebben alles in deze wereld, ITS A WOMANS WORLD! (geen mannenwereld..)
Lesbisch wordt ook al veel meer geaccepteerd dan mannelijke homoseksualiteit.
Wie?Bi of lesbisch emeiden?quote:
Toch denk ik dat je in Nederland wel wat meer gay-pride dingetjes kan vinden voor mannen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:09 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
nogmaals, vrouwen hebben alles in deze wereld, ITS A WOMANS WORLD! (geen mannenwereld..)
eeeuuuh HUH?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Wie?Bi of lesbisch emeiden?
Like they would give a fuck or would be aroused if you kissed men instead of women...
The other way around is another story...
Nee, narrowminded hetero's die mijn gay pride dingetje zien en dan in de war raken. Vooropgesteld dat ze het uberhaupt herkennen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Wie?Bi of lesbisch emeiden?
Like they would give a fuck or would be aroused if you kissed men instead of women...
The other way around is another story...
Ik vind 'm wel grappigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
Zag overigens wel een "Gays should be allowed to marry and be miserable like the rest of us" button maar daar stond ik dan weer niet achter.
In de zakenwereld is het voornamelijk nog steeds een mannenwereld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:09 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
hihiquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:30 schreef NanKing het volgende:
a-child-in-chains, ben jij toevallig familie van dromenvanger?
Je bent wel in een erg relativerende bui meneer Erikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat nu vuil is, is morgen ook nog vuil, maar het is nog maar de vraag of wij er morgen nog zijn.
ik de was doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:48 schreef wonderer het volgende:
Ik moet eigenlijk de badkamer schoonmaken. En afwassen.
Daar houd ik niet van, als mijn vader zijn baard bijhoudt dan zijn er ook overal haartjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
Brad heeft gister zijn haar gekortwiekt dus de hele wastafel zit onder de zwarte haartjes. *zucht*
zelf laten doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
Brad heeft gister zijn haar gekortwiekt dus de hele wastafel zit onder de zwarte haartjes. *zucht*
Eigenlijk wel, he?quote:
ja maar dan denkt ie dat ie t altijd kan makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, he?
Ach nou ja, ik vind het niet zo'n ramp, ik heb er alleen nu even geen zin in
schijnbaar niet zo goed, anders had ze ondertussen wel een nieuwe post geplaatstquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:31 schreef liefie_ het volgende:
hoe was de kip wonderer?
samonellaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schijnbaar niet zo goed, anders had ze ondertussen wel een nieuwe post geplaatst![]()
Of juist wel goed, want anders had ze msch de kip weggemieterd en was verder gaan posten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schijnbaar niet zo goed, anders had ze ondertussen wel een nieuwe post geplaatst![]()
Het zou natuurlijk kunnen, maar het is iets minder waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:
of zij en vriend werden hitsig van kip en zijn hun bed niet meer uit geweest...
of de kip bleek een afbeelding van maria in zn ingewanden te hebben en ze zijn nog steeds bezig met de kerk en de pers en zo
of hij was niet helemaal dood en ging rondjes rennen in huis toen ie ondooit was en toen ze met een bijl in hem hakte kwam overal bloed en ze zijn nog aan het schoonmaken
maar wel tofferquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen, maar het is iets minder waarschijnlijk.
kortom kiplekkerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:
of zij en vriend werden hitsig van kip en zijn hun bed niet meer uit geweest...
dan hadden we vast al wereld schokkend nieuws of fok op of de radio gehoord over occulte waarnemingen in USAquote:of de kip bleek een afbeelding van maria in zn ingewanden te hebben en ze zijn nog steeds bezig met de kerk en de pers en zo
Ik denk dat Brad spontaan dat nummer van Foreinger is gaan aanheffen voor die kipquote:of hij was niet helemaal dood en ging rondjes rennen in huis toen ie ondooit was en toen ze met een bijl in hem hakte kwam overal bloed en ze zijn nog aan het schoonmaken
Ja ze hadden een kip met gouden eieren in hun vriezerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef liefie_ het volgende:
of er zat geld in van de maffia en die waren hun kip kwijt maar hebben m opgespoort en hebben ze nu vastgebonden achter gelaten
nu moet ik eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |