quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:40 schreef a-child-in-chains het volgende:
Sheeeeeeeeeeeeett! !Nu snap ik em.
Dit is geen R&P SC... Dit Topic is echt bedoelt voor Lesbaus!
Ik zit hier fout.
(solly, alsjebliefdankUwel.)
L-on!![]()
mazzel!![]()
We gaan als een speerquote:
Als beschuit door een doucheputjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:29 schreef maedel het volgende:
[..]
We gaan als een speer![]()
Vooral met deze snelheden op de site![]()
Ja, jij ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Tha_Erik ben je nu ook al Lesbo ?
Ik was net aan dat andere gewend
Nee maar in principe is een heteroman ook een lesbo jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Zullen we dan lesboseks hebben?
Ja, behalve het vrouw-zijn. Maar deze lieve lesbeautjes zijn mijn geesteskindjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar in principe is een heteroman ook een lesbo ja![]()
Ja, want in principe is een heteroman een vrouwquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar in principe is een heteroman ook een lesbo ja![]()
Hoezo kutdag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:07 schreef NanKing het volgende:
Mogguh.
je voor een ieder op deze prachtig geweldige kutdag
.
Volgens mij ben je een wolvin in schaapskleren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:21 schreef NanKing het volgende:
Ik was lichtelijk met mijn verkeerde been uit ben gestapt vanmorgen.
Ik ben weer lief.
Betraptquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een wolvin in schaapskleren.
Dat is je moar geraajuhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal het niet doorvertellen.![]()
Vrouwen die purrr doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Purrrrrr. *lief doet*
Ik ben eigenlijk een hele slechte tommiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik bescherm je tegen al het gevaar, ook de potentiele gevaren.![]()
Of moeten we de rollen niet omdraaien eigenlijk, tommy?
Wat een team zijn we ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Ìk ben wel weer stoer, maar geen tommie. We vullen elkander zo wel goed aan dan.
Da's oko stom, dat je een half jaar weg bent, maar dat het slechts een weekje lijktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:49 schreef liefie_ het volgende:
nou popjes
nu maken jullie me wat verdrietig hoor
ik ben een half jaar weg en hij is nog niet vol!!!
nou zeg heb je me gewoon niet gemist?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's oko stom, dat je een half jaar weg bent, maar dat het slechts een weekje lijkt.
Ik heb expres weinig gepost als blijk van jouw afwezigheid en zodat je niks zou missenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zeg heb je me gewoon niet gemist?
dat is liefquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb expres weinig gepost als blijk van jouw afwezigheid en zodat je niks zou missen.
Je hebt een goede invloed op ons allen.quote:
whoei dan gaan we m vullen!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
echt wel![]()
want met je terugkeer stijgt het aantal postings weer duidelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |