Ja, begraven onder een berg baggerquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou niet zo min over jezelf denken hoor
en jij lever best af en toe zinnige vragen en opmerkingen op Fok hoor![]()
Het zegt hooguit dat de intensiteit beperkt is. Maar alleen al het feit dat er draadloze apparatuur is die op batterijen werkt zegt genoeg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben verder ook geen electrotechnicus, maar het schijnt dat dat toch echt wél wat zegt.
Maar dat is soms best wel leuk hoor, om te moeten zoeken naar een pareltjequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, begraven onder een berg bagger.
Had meer met de hygiëne en de voedselvoorziening te maken dan met het voorhanden zijn van umts denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ze al die apparatuur niet hadden werden ze nog niet eens de helft van de leeftijd die wij bereiken.
Een heul nieuw sierraadquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is soms best wel leuk hoor, om te moeten zoeken naar een pareltje
Ja, dat was tofquote:zoals linksplakkers![]()
Ja, maar ik bedoel te zeggen dat er altijd wel iets is waar we aan doodgaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Had meer met de hygiëne en de voedselvoorziening te maken dan met het voorhanden zijn van umts denk ik![]()
quote:
quote:Met het 'stratenmakerdecolleté' moet het na deze uitzending maar eens afgelopen zijn. Wij introduceren de 'bilparel'.
Oké, ja, da's waarquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel te zeggen dat er altijd wel iets is waar we aan doodgaan.
Het lijkt me vreselijk om als enige niet dood te gaan. Al je vrienden en familie verliezen steeds maar weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Oké, ja, da's waar
Eigenlijk is dat ook een heel blije constatering. Stel dat je niet dood zou gaan zeg![]()
![]()
Dat is ook een van de redenen waarom er heel veel depressieve bejaarden zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk om als enige niet dood te gaan. Al je vrienden en familie verliezen steeds maar weer..
Ik vind bejaarden viesquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom er heel veel depressieve bejaarden zijn.
Ik word niet bejaard. Ik word wel oud, maar blijf mooi (quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..].
Wacht maar tot je zelf een oud bejaard Erikje bent.
Jij bent een vampier? Cool/quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word niet bejaard. Ik word wel oud, maar blijf mooi (), en dan ga ik gewoon dood en verga tot zand in enkele minuten.
Ok dit bewijst hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word niet bejaard. Ik word wel oud, maar blijf mooi (), en dan ga ik gewoon dood en verga tot zand in enkele minuten.
Eindelijk erkenning.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ok dit bewijst het. Je bent officieel een nicht
.
die had je nu juist met dat kaarsje moeten gaan zoekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was apart, heul veul kaarsjes, kei romantisch, alleen miste ik een knapperd in plaats van mjin familie.
Maar 2 biertje en 5 glazen wijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, hij had maar twee biertjes op en 5 glazen wijn. Wel vage discussies enzo, maar voor de rest vrij normaal. Trouwens wel een meuradem
.
Gefequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:24 schreef NanKing het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, weet alleen nog niet waar.
mini feestje, Diana en ik zijn 5 jaar samen![]()
Dankquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gefeli
ci
teerd.
(Zoals mijn tante dat altijd doet)
Tante Erik, wat een foute dragqueen naamquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dankje
wel
.
(zoals de tante Erik dat altijd doet)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef NanKing het volgende:
Wat een woordje vergeten al niet kan verzoorzaken.
Ik ken iemand trouwens die heeft een toffe dragnaam
Miss Lucked.
Drags zijn tofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Maar zo zijn er veel meer te bedenken. Miss Teak, Miss Gien, Miss Andrie (die is wel erg tof
![]()
![]()
, omdat Misandrie mannenhaat betekent
).
Zullen een gooi naar leiderschap doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, grote kans. Want wij zijn zo tof dat mensen ons ook tof vinden. Althans, wij elkaar
.
Ik funtcioneer niet goed in teamverbandquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zullen een gooi naar leiderschap doen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik funtcioneer niet goed. Maar je mag best mijn baas zijn.
Mooi, dan is dat geregeld.quote:
en moet NanKing dan ook zo'n spannend pakje aan zoals die Sitah dat had/heeft bij Hans Klok ?quote:
dat drags best tof zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je het ook gelezen wat ik tikte?
Ja, je had assistente vervangen door baas, en daar vervolgens allerlei boze smileys onder gepost.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh jij wilt dus graag Hans Klok zijn met wapperende blonde manen en een overhemd dat open staat tot voorbij je navelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jij wilt dus graag Hans Klok zijn met wapperende blonde manen en een overhemd dat open staat tot voorbij je navel![]()
Het resultaat van mijn middag creatief. En ik begon gewoon wat te schetsen, steeds meer en toen kwam dit. Als ik het zo zie is het bijna een karikatuur van mijn moeder, onbedoeld, dat welquote:
Weet je aan wie ik moest denkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het resultaat van mijn middag creatief. En ik begon gewoon wat te schetsen, steeds meer en toen kwam dit. Als ik het zo zie is het bijna een karikatuur van mijn moeder, onbedoeld, dat wel.
Maar dat is mijn moeder dus!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Weet je aan wie ik moest denken![]()
![]()
.
Madonna
Ja, mijn echte naam is Lourdes, en inderdaad, ik ben een bedevaartsoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jouw mamma is Madonna?
Madonna is jouw Mamma?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, mijn echte naam is Lourdes, en inderdaad, ik ben een bedevaartsoord.
Dan moet het vanavond wel druk gewest zijn bij je, want volgens mij zijn alle postende mensen nu op bedevaart gegaan. Het was hier wel errug rustigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, mijn echte naam is Lourdes, en inderdaad, ik ben een bedevaartsoord.
Die dingen kunnen ook prima door de man gebruikt worden hoor. Ik heb nog wel een instructiefilmpje voor je.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
Speeltjes voor de homoseksuele vrouwen:
Waar de L-esbeaus allemaal wel niet mee aan de gang gaanJeweet!
18 inch double dildo.
Op drogisterij.nl 'Best verkocht'!
[afbeelding]
Of deze "Flexible Jelly Rubber Double Header" (doorzichtig en in meerdere kleuren!)
[afbeelding]
Er is meer voor de vrouw/Lesbeau op deze wereld dan voor de man.
T is Nie eerlijk zeg ik je![]()
Daar hoef je geen lesbeau voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
Speeltjes voor de homoseksuele vrouwen:
Waar de L-esbeaus allemaal wel niet mee aan de gang gaanJeweet!
18 inch double dildo.
Op drogisterij.nl 'Best verkocht'!
[afbeelding]
Of deze "Flexible Jelly Rubber Double Header" (doorzichtig en in meerdere kleuren!)
[afbeelding]
Er is meer voor de vrouw/Lesbeau op deze wereld dan voor de man.
T is Nie eerlijk zeg ik je![]()
De grootste (denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef wonderer het volgende:
Vraagje, als tommy's lepeltje lepeltje liggen, wie ligt er dan achter?
Ik moest bij je naam denken aan de tekenfilm Jimmy Neutron.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:47 schreef Jimbo het volgende:
ik kom ook even langs om te zeggen dat ik jullie lesbo's (en vooral de bi's (V)) adoreer , Ga zo door dames , vooral met het maken van video materiaal en andere ongein
huhuhuhquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar hoef je geen lesbeau voor te zijn hoor.
En wie zegt dat alle lesbo's zoiets in hun vagina willen? nou? nou?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
huhuhuherg leuk.
Je bedoelt zeker in me eigen achterwerk steken zeker?
En als dat mijn ding vooralsnog niet is? nou? nou?
![]()
Inderdaad, nou niet. Maar morgen ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wie zegt dat alle lesbo's zoiets in hun vagina willen? nou? nou?
Ik bedoelde dat een heteroseksuele vrouw er ook wel gebruik van kan maken,maar je mag het van mij ook in je achterwerk steken hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
huhuhuherg leuk.
Je bedoelt zeker in me eigen achterwerk steken zeker?
En als dat mijn ding vooralsnog niet is? nou? nou?
![]()
Ik zei toch ook er is meer aan speeltjes voor lesbeaus en (hetero) vrouwen ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat een heteroseksuele vrouw er ook wel gebruik van kan maken,maar je mag het van mij ook in je achterwerk steken hoor.
Oh je hebt nog gelijk ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik zei toch ook er is meer aan speeltjes voor lesbeaus en (hetero) vrouwen ?
(ik ga ff terruglezen)
Ouwehoeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef -Lotte- het volgende:
Wat doen we nu in dit topic? Ik heb ff zitten scrollen... maar snap er nog niet veel van
Wat wonderer zegt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef -Lotte- het volgende:
Wat doen we nu in dit topic? Ik heb ff zitten scrollen... maar snap er nog niet veel van
Ik snap 'm nu half het vertrek van...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef NanKing het volgende:
Erik, doe je msn eens aan.
Ik snapte je opmerking niet helemaal.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:40 schreef a-child-in-chains het volgende:
Sheeeeeeeeeeeeett! !Nu snap ik em.
Dit is geen R&P SC... Dit Topic is echt bedoelt voor Lesbaus!
Ik zit hier fout.
(solly, alsjebliefdankUwel.)
L-on!![]()
mazzel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |