Nou niet zo min over jezelf denken hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's wel een goede vraag, ja.
Waarom verzin ik nou neit zo vaak van die goede en gevatte dingen. Want ik post wel een hele hoop, maar echt veel zeggen doe ik niet.
Ja, begraven onder een berg baggerquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou niet zo min over jezelf denken hoor
en jij lever best af en toe zinnige vragen en opmerkingen op Fok hoor![]()
Het zegt hooguit dat de intensiteit beperkt is. Maar alleen al het feit dat er draadloze apparatuur is die op batterijen werkt zegt genoeg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben verder ook geen electrotechnicus, maar het schijnt dat dat toch echt wél wat zegt.
Maar dat is soms best wel leuk hoor, om te moeten zoeken naar een pareltjequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, begraven onder een berg bagger.
Had meer met de hygiëne en de voedselvoorziening te maken dan met het voorhanden zijn van umts denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ze al die apparatuur niet hadden werden ze nog niet eens de helft van de leeftijd die wij bereiken.
Een heul nieuw sierraadquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is soms best wel leuk hoor, om te moeten zoeken naar een pareltje
Ja, dat was tofquote:zoals linksplakkers![]()
Ja, maar ik bedoel te zeggen dat er altijd wel iets is waar we aan doodgaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Had meer met de hygiëne en de voedselvoorziening te maken dan met het voorhanden zijn van umts denk ik![]()
quote:
quote:Met het 'stratenmakerdecolleté' moet het na deze uitzending maar eens afgelopen zijn. Wij introduceren de 'bilparel'.
Oké, ja, da's waarquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel te zeggen dat er altijd wel iets is waar we aan doodgaan.
Het lijkt me vreselijk om als enige niet dood te gaan. Al je vrienden en familie verliezen steeds maar weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Oké, ja, da's waar
Eigenlijk is dat ook een heel blije constatering. Stel dat je niet dood zou gaan zeg![]()
![]()
Dat is ook een van de redenen waarom er heel veel depressieve bejaarden zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk om als enige niet dood te gaan. Al je vrienden en familie verliezen steeds maar weer..
Ik vind bejaarden viesquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom er heel veel depressieve bejaarden zijn.
Ik word niet bejaard. Ik word wel oud, maar blijf mooi (quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..].
Wacht maar tot je zelf een oud bejaard Erikje bent.
Jij bent een vampier? Cool/quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word niet bejaard. Ik word wel oud, maar blijf mooi (), en dan ga ik gewoon dood en verga tot zand in enkele minuten.
Ok dit bewijst hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word niet bejaard. Ik word wel oud, maar blijf mooi (), en dan ga ik gewoon dood en verga tot zand in enkele minuten.
Eindelijk erkenning.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ok dit bewijst het. Je bent officieel een nicht
.
die had je nu juist met dat kaarsje moeten gaan zoekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was apart, heul veul kaarsjes, kei romantisch, alleen miste ik een knapperd in plaats van mjin familie.
Maar 2 biertje en 5 glazen wijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, hij had maar twee biertjes op en 5 glazen wijn. Wel vage discussies enzo, maar voor de rest vrij normaal. Trouwens wel een meuradem
.
Gefequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:24 schreef NanKing het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, weet alleen nog niet waar.
mini feestje, Diana en ik zijn 5 jaar samen![]()
Dankquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gefeli
ci
teerd.
(Zoals mijn tante dat altijd doet)
Tante Erik, wat een foute dragqueen naamquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dankje
wel
.
(zoals de tante Erik dat altijd doet)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef NanKing het volgende:
Wat een woordje vergeten al niet kan verzoorzaken.
Ik ken iemand trouwens die heeft een toffe dragnaam
Miss Lucked.
Drags zijn tofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Maar zo zijn er veel meer te bedenken. Miss Teak, Miss Gien, Miss Andrie (die is wel erg tof
![]()
![]()
, omdat Misandrie mannenhaat betekent
).
Zullen een gooi naar leiderschap doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, grote kans. Want wij zijn zo tof dat mensen ons ook tof vinden. Althans, wij elkaar
.
Ik funtcioneer niet goed in teamverbandquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zullen een gooi naar leiderschap doen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik funtcioneer niet goed. Maar je mag best mijn baas zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |