Mooi, dan is dat geregeld.quote:
en moet NanKing dan ook zo'n spannend pakje aan zoals die Sitah dat had/heeft bij Hans Klok ?quote:
dat drags best tof zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je het ook gelezen wat ik tikte?
Ja, je had assistente vervangen door baas, en daar vervolgens allerlei boze smileys onder gepost.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh jij wilt dus graag Hans Klok zijn met wapperende blonde manen en een overhemd dat open staat tot voorbij je navelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jij wilt dus graag Hans Klok zijn met wapperende blonde manen en een overhemd dat open staat tot voorbij je navel![]()
Het resultaat van mijn middag creatief. En ik begon gewoon wat te schetsen, steeds meer en toen kwam dit. Als ik het zo zie is het bijna een karikatuur van mijn moeder, onbedoeld, dat welquote:
Weet je aan wie ik moest denkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het resultaat van mijn middag creatief. En ik begon gewoon wat te schetsen, steeds meer en toen kwam dit. Als ik het zo zie is het bijna een karikatuur van mijn moeder, onbedoeld, dat wel.
Maar dat is mijn moeder dus!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Weet je aan wie ik moest denken![]()
![]()
.
Madonna
Ja, mijn echte naam is Lourdes, en inderdaad, ik ben een bedevaartsoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jouw mamma is Madonna?
Madonna is jouw Mamma?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, mijn echte naam is Lourdes, en inderdaad, ik ben een bedevaartsoord.
Dan moet het vanavond wel druk gewest zijn bij je, want volgens mij zijn alle postende mensen nu op bedevaart gegaan. Het was hier wel errug rustigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, mijn echte naam is Lourdes, en inderdaad, ik ben een bedevaartsoord.
Die dingen kunnen ook prima door de man gebruikt worden hoor. Ik heb nog wel een instructiefilmpje voor je.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
Speeltjes voor de homoseksuele vrouwen:
Waar de L-esbeaus allemaal wel niet mee aan de gang gaanJeweet!
18 inch double dildo.
Op drogisterij.nl 'Best verkocht'!
[afbeelding]
Of deze "Flexible Jelly Rubber Double Header" (doorzichtig en in meerdere kleuren!)
[afbeelding]
Er is meer voor de vrouw/Lesbeau op deze wereld dan voor de man.
T is Nie eerlijk zeg ik je![]()
Daar hoef je geen lesbeau voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
Speeltjes voor de homoseksuele vrouwen:
Waar de L-esbeaus allemaal wel niet mee aan de gang gaanJeweet!
18 inch double dildo.
Op drogisterij.nl 'Best verkocht'!
[afbeelding]
Of deze "Flexible Jelly Rubber Double Header" (doorzichtig en in meerdere kleuren!)
[afbeelding]
Er is meer voor de vrouw/Lesbeau op deze wereld dan voor de man.
T is Nie eerlijk zeg ik je![]()
De grootste (denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef wonderer het volgende:
Vraagje, als tommy's lepeltje lepeltje liggen, wie ligt er dan achter?
Ik moest bij je naam denken aan de tekenfilm Jimmy Neutron.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:47 schreef Jimbo het volgende:
ik kom ook even langs om te zeggen dat ik jullie lesbo's (en vooral de bi's (V)) adoreer , Ga zo door dames , vooral met het maken van video materiaal en andere ongein
huhuhuhquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar hoef je geen lesbeau voor te zijn hoor.
En wie zegt dat alle lesbo's zoiets in hun vagina willen? nou? nou?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
huhuhuherg leuk.
Je bedoelt zeker in me eigen achterwerk steken zeker?
En als dat mijn ding vooralsnog niet is? nou? nou?
![]()
Inderdaad, nou niet. Maar morgen ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wie zegt dat alle lesbo's zoiets in hun vagina willen? nou? nou?
Ik bedoelde dat een heteroseksuele vrouw er ook wel gebruik van kan maken,maar je mag het van mij ook in je achterwerk steken hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
huhuhuherg leuk.
Je bedoelt zeker in me eigen achterwerk steken zeker?
En als dat mijn ding vooralsnog niet is? nou? nou?
![]()
Ik zei toch ook er is meer aan speeltjes voor lesbeaus en (hetero) vrouwen ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat een heteroseksuele vrouw er ook wel gebruik van kan maken,maar je mag het van mij ook in je achterwerk steken hoor.
Oh je hebt nog gelijk ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik zei toch ook er is meer aan speeltjes voor lesbeaus en (hetero) vrouwen ?
(ik ga ff terruglezen)
Ouwehoeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef -Lotte- het volgende:
Wat doen we nu in dit topic? Ik heb ff zitten scrollen... maar snap er nog niet veel van
Wat wonderer zegt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef -Lotte- het volgende:
Wat doen we nu in dit topic? Ik heb ff zitten scrollen... maar snap er nog niet veel van
Ik snap 'm nu half het vertrek van...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef NanKing het volgende:
Erik, doe je msn eens aan.
Ik snapte je opmerking niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |