quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk hier maar eens
http://www.stichtingarabesk.nl/bizmachine.aspx?PageID=Moskeelijst
Bij de woenselse markt in de buurt, dacht ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef Stroekie het volgende:
@ Erik
waar staat die bovenste Moskee eigenlijk, want die heb ik nog nooit gezien
de onderste die staat vlak bij het PSV stadion want daar kom ik dagelijks langs op weg naar huis
Daar woon ik heul dichtbijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee ook een moskee he
heeft eindhoven eigenlijk een moskee?
Die bovenste staat vlakbij mijn werk, bij het Kastelenplein.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef Stroekie het volgende:
@ Erik
waar staat die bovenste Moskee eigenlijk, want die heb ik nog nooit gezien
de onderste die staat vlak bij het PSV stadion want daar kom ik dagelijks langs op weg naar huis
ik zou zelf nooit met mijn moeder op vakantie gaan. weet niet waarom. 1 dagje OK maar langer zoui ik me toch ongemakkelijk gaan voelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom zou een zoon niet met zijn moeder op vakantie gaan?
wat is dat raar aan?
snap de foto nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef Stroekie het volgende:
Oh en Ajuu
hier een foto van de moskee bij mij in Oss
[afbeelding]
Ik ga gewoon cruisen in de hamamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zou zelf nooit met mijn moeder op vakantie gaan. weet niet waarom. 1 dagje OK maar langer zoui ik me toch ongemakkelijk gaan voelen
ja sorry, had al iets info aan post toegevoegdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
snap de foto niet
kan je er iets meer over vertellen??? wat gebeurt er?
hee, ang3l, kijk je wel een beetje uit?quote:
watertorens zijn tofquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja sorry, had al iets info aan post toegevoegd
zit dus in een oude watertoren met een groen koperen dak, en en dus geen minaret
ten teken van integratie is bij aanvang van WK dit jaar ook de moskee getooid met oranje "versierselen". En blijkbaar is dat erg raar want daar hebben ze nog wel de landelijke pers mee gehaald
Ja is best een gaaf gezicht vanaf mijn balkon zie ik op 500 meter naar links dus de watertoren staan en 200 meter naar rechts een enorme kerktoren, helaas wel zonder puntquote:
ja gaybars genoegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Mijn collega is Turkse en die zei "Ach in istanbul is nicht aan de orde van de dag".
Ze komt zelf uit izmir en daar moet je idd wel opletten, maar istanbul heeft zelfs gaybarren en zo
de skyline van oss????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja is best een gaaf gezicht vanaf mijn balkon zie ik op 500 meter naar links dus de watertoren staan en 200 meter naar rechts een enorme kerktoren, helaas wel zonder punt
dus zowel moslims als christenen bepalen de skyline van Oss![]()
ja ik heb het ook niet verzonnen hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
de skyline van oss????????????????????????????????????????
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Een collega van mijn moeder was met zijn vriend naar Turkije gegaan, en toen hadden ze sjans met een kapper daar, gratis knipbeur. Maar vervolgens zaten ze onder de luizen.
mijn broek zakt er van afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik heb het ook niet verzonnen hoor
zo staat het beschreven in de brochure van de VVV![]()
Nou dus het is 1 van de 3?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef ajuu het volgende:
maar goed, tis wel veel prostitutiejongens, "beren" en trans-seksuelen
Oehquote:
ik zal het de dames in de osse winkel vanavond nog gaan vertellenquote:
dat zijn heel geen steunkousenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je onderbroek vloekt bij je kousen...
ja turkse mannen zijn sowieso vrij "beer" he. al dat haar. dus nietzo gek dat daar een scene is.quote:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja turkse mannen zijn sowieso vrij "beer" he. al dat haar. dus nietzo gek dat daar een scene is.
Ik vind haar niet eens een minpunt. (Ok, te veel misschien wel, maar over het algemeenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja turkse mannen zijn sowieso vrij "beer" he. al dat haar. dus nietzo gek dat daar een scene is.
inpakken vind ik niet zo erg, maar het kilometers ver er mee moeten sjouwen met die dingen da's wel the horror ja. En daar op de camping heb je door de regen van afgelopen dagen ook alleen maar last van een koffer met wieltjes omdat die telkens vollopen en verstopt raken met plakkende kleiquote:
Turske mannen kunnen hun trui uitrekken en daarna vaak nog een geheel natuurlijke trui onthullen, full body.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind haar niet eens een minpunt. (Ok, te veel misschien wel, maar over het algemeen).
nee ik zag je even huppelend in een zogenaamd "gay"hamam van de ene geslachtsziekte na de andere fladderen.quote:
vertel eens over de openingsscene van cachoroquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Turske mannen kunnen hun trui uitrekken en daarna vaak nog een geheel natuurlijke trui onthullen, full body.
Egnie, ik heb ontbetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel eens over de openingsscene van cachoro
is hier een beer-scene? in nederland bedoel ik?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Turske mannen kunnen hun trui uitrekken en daarna vaak nog een geheel natuurlijke trui onthullen, full body.
tuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
is hier een beer-scene? in nederland bedoel ik?
o ja adult babies.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tuurlijk
voor alles hebben wij een scene hier
zelfs een luier scene
je wil graag nog eens weten vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
o ja adult babies.
is de beer scene groot hier?
val je op beren?
ik stel een serieuze vraag he. in een ONZ topic weleswaar. maar toch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je wil graag nog eens weten van
ik zag 2 beren, broodje smeren oh het was een wonder
het was een wonder boven wonder
dat die beren smeren konden
hi hi hi
ha ha ha
ik stond erbij en ik keer er naa
tot zover deze oprisping vanuit een ver en duister verleden![]()
![]()
wat haren aan de voorkant is wel okayquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik stel een serieuze vraag he. in een ONZ topic weleswaar. maar toch.
val je op beren?
Uiteindelijk maakt de praktijk uit wat je aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat haren aan de voorkant is wel okay
maar ik lig niet graag met een chimpansee of zo in bed nee
o dat wil ik ook!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat haren aan de voorkant is wel okay
maar ik lig niet graag met een chimpansee of zo in bed nee
en een serieus antwoord. Ik vond dat mijn rug te begroeid was dus daar worden op dit moment IPL behandelingen op los gelaten.
IPL is een verbeterde versie van laser, en dus een blijvende vorm van ontharing
jij valt meer op otters?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Jak. Nee.
Het overkomtje vaak, hè, dat mensen te vroeg komen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Planning mensen planning!
"We zijn om 4u bij jou!"
Bellen ze om 15:15 op: We zijn onderweg, ben je klaar? We zijn e rover 15 min.
Nee, ik ben NIET klaar nee. Als je zegt 4u dan ben ik om half 4 niet klaar. Zo ben ik. Dan zit ik nog in boxershort zonder gel en met ongepoetste tanden aan mijn middageten.
quote:
nee het is niet pijnlijk, hoog uit een tintelend gevoel als je met die stempen in de buurt van m'n nek komenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:19 schreef ajuu het volgende:
o dat wil ik ook!
is dat pijnlijk?
is het duur? (ja ajuu)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |