moet het nuttig, funcioneel, decoratief of vooral consumeerbaar zijn ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef Cybart het volgende:
weet er iemand nog een kado voor een housewarming???
nee niet in het vliegtuig, dan wordtik misselijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Een heule lekkere wijnmet bijpassende glazen
.
nouja, dat weet ik niet, moet er zaterdag naar 1, maar ik zou echt niet weten wat ik zou moeten halen....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet het nuttig, funcioneel, decoratief of vooral consumeerbaar zijn ?
dat dus jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Een heule lekkere wijnmet bijpassende glazen
.
Nou, vroeg...? Over 10 minuten is het middag. Wel een vroege middag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef ajuu het volgende:
en dat op de vroege (?) ochtend
nog plannen vandaag?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, vroeg...? Over 10 minuten is het middag. Wel een vroege middag.
Nee. heulemaal geen. En ik vind het heerlijkquote:
Nee da's volgend hjaar pas, met TMM en een collegaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ga naar istanboel en ik neem mee..............................................................................![]()
Die van mij of die van hem?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:36 schreef TehRockstar het volgende:
Niet je pipi en je billa vergeten.
Die heb ik (nog) niet! Toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je vergeet de Volkskrant bijlage over Lowlands, in noodgevallen zelfs te gebruiken om het kampvuur te maken om op te warmen![]()
Nee, maar waarom zou ik die voor mezelf moeten verzinnen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef Cybart het volgende:
weet er iemand nog een kado voor een housewarming???
Heb ik daar nu vanochtend in alle vroegte Gaston Starreveld voor lopen spelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) niet! Toch?
Gisteravond iig nog niet volgens mij
Talent. Doe er wat mee! Kampioenschappen 4 (of 5) op een rij! Schrijf je in! Win!quote:
En ik stond nog te twijfelen, zal ik de bel nu wel of niet indrukkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef Ang3l het volgende:
OwJa ik ben nog niet beneden geweest. Zit nog in m'n pyjamaatje
Die van jou.quote:
Ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die van jou.
Zijn pipi en billa zijn vast stom en lelijk.
TMM?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's volgend hjaar pas, met TMM en een collega
Ik ben mijn tas aan het inpakken. Dat is delicaat, secuur en nauwkeurig werk heur!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Talent. Doe er wat mee! Kampioenschappen 4 (of 5) op een rij! Schrijf je in! Win!
heerlijk!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. heulemaal geen. En ik vind het heerlijk.
Oh, ja, nou, dat is ook een manier om je talent te gebruikenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben mijn tas aan het inpakken. Dat is delicaat, secuur en nauwkeurig werk heur!
Aussiebum is zo idioot.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet wetenik heb niet met mijn röntgen-oogjes door z'n aussiebum heengekeken
TheaterMaMa = TMMquote:
Dat is z'n slaapboxershortquote:
Ik hoop mijn talenten dit weekend heel anders te kunnen bestedenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja, nou, dat is ook een manier om je talent te gebruiken.
Volgende keer maak ik een foto van z'n slaperige grafkoppie in die boxerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik geloof er niks van.
Woops.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef ajuu het volgende:
sh*t!![]()
mijn vliegtuig!!!! HEEEEEE!!!
WACHT EVEN!!!
ssssssssshhhhhhhhhhh**************************tttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
nee ook een moskee hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woops.
Dan maar op vakantie in R'dam. Verschilt niet veel van istanbul.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee ook een moskee he
heeft eindhoven eigenlijk een moskee?
ja meer dan 1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee ook een moskee he
heeft eindhoven eigenlijk een moskee?
komt iedereen hier uit eindhoven (en omstreken? )quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja meer dan 1
en 1 daarvan is best wel beroemd![]()
kijk hier maar eensquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
hoe ziet ie eruit? zo'n echte met minaretten en zo?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
hoe ziet ie eruit? zo'n echte met minaretten en zo?
waarom zou een zoon niet met zijn moeder op vakantie gaan?quote:
wij brabo's zijn gewoon aan het infiltrerenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
komt iedereen hier uit eindhoven (en omstreken? )
verkapt brabant topic.![]()
leven en laten leven hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij brabo's zijn gewoon aan het infiltreren![]()
ah OKquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn ze.
Als het rode uien zijn, is het russisch...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:54 schreef ajuu het volgende:
ah OK
die bovenste is meer russisch ordthodox lijkt het. of is het armeens? meer ui-vormige daken![]()
nou hett zijn toch ook rode uienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als het rode uien zijn, is het russisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |