Rauwe andyvie dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, nou nee, ik zou mezelf nu niet heet noemen
Was inderdaad wel aardig, in London gezien vorig jaarquote:
Best goed best welquote:
Is dat een soort vrije versie van Idols?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best goed best welVanavond de finale van America's got talent.
SLAPEN! JIJ! NU!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet naar bed.
Zeg dat ik naar bed moet.
Yep. Er doen dansers mee en goochelaars en vanalles.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat een soort vrije versie van Idols?
[..]
SLAPEN! JIJ! NU!
Ik ga ook.
het mag duidelijk zijn dat onze zeer onderdanige Ang3l op een bevel beter reageert als op een een verzoekquote:
En was jij op dit tijdstip al uit, of nog steeds niet IN de veren ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het mag duidelijk zijn dat onze zeer onderdanige Ang3l op een bevel beter reageert als op een een verzoek
Ik sluit me aan bij Geniaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:42 schreef wonderer het volgende:
Was inderdaad wel aardig, in London gezien vorig jaar
en de kampeeruitrusting al bij elkaar verzameld ?quote:
ik moet zo naar istanboelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de kampeeruitrusting al bij elkaar verzameld ?
compleet klaar voor de strijd tegen de flevolandse klei![]()
fantastisch oord!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
He wat naar voor je dat ze jou naar zo'n eng oord toe sturen![]()
goede reis dan Ajuu![]()
je neemt toch wel die sokken van je mee in die vrolijke kleurenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:35 schreef ajuu het volgende:
maar ja wat neem je mee?
ja? hoor ik niet vaakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
want ik vind ik dus echt geweldig![]()
ik heb zelf geen sanalen dus dan schiet dat niet echt op, want het is jammer om zulke sokken te dragen in dichte schoenen. Want dat weet je alleen zelf welk een leuke sokken je aan hebt.quote:
ik wil bij de nooduitgang zitten. qua beenruimte dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb zelf geen sanalen dus dan schiet dat niet echt op, want het is jammer om zulke sokken te dragen in dichte schoenen. Want dat weet je alleen zelf welk een leuke sokken je aan hebt.
Hetzelfde geld voor de vrolijk gekleurde Peru sokken, waarin ook 5 tenen gevormd zijn zoals ook in een handschoen![]()
meid pleurt opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:10 schreef Sunjammer het volgende:
Daar krijg ik Pipi Langkous beelden bij.
En nee, dat is niet positief bedoeld.
jij!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*om me heen kijk*
Ik zie geen meid.
Nee de keuken is net gekit en wat tegels voor de badkamer gesneden en dan dadelijk kan ik gaan beginnen. Ik ga naar lowlands en neem mee:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de kampeeruitrusting al bij elkaar verzameld ?
compleet klaar voor de strijd tegen de flevolandse klei![]()
Een goed humeurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de keuken is net gekit en wat tegels voor de badkamer gesneden en dan dadelijk kan ik gaan beginnen. Ik ga naar lowlands en neem mee:
Slaapzak
Toilettas met inhoud
Zaklamp
Mijn fav onderbroek (moest van TRS)
Kaartje
Anders nog iets?
ja je vergeet de Volkskrant bijlage over Lowlands, in noodgevallen zelfs te gebruiken om het kampvuur te maken om op te warmenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de keuken is net gekit en wat tegels voor de badkamer gesneden en dan dadelijk kan ik gaan beginnen. Ik ga naar lowlands en neem mee:
Slaapzak
Toilettas met inhoud
Zaklamp
Kaartje
Anders nog iets?
ik ga naar istanboel en ik neem mee..............................................................................quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slaapzak
Toilettas met inhoud
Zaklamp
Kaartje
Anders nog iets?
ja de ajuu sokken dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ga naar istanboel en ik neem mee..............................................................................![]()
Dequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Monsieur Cannibale ding ding ding ding dong j'n'veux plus partir
Ding dong dong dong dong dong Monsieur Cannibale ding ding ding ding dong
J'n' veux plus partir bomb bomb bomb bomb
moguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |