Of voor mensen die vandaag vrij zijn. Waar ik dus niet bij hoor...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor
in b.v. Wellington in Nieuw Zeeland![]()
Okay dan mental support voor alle werkendenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Of voor mensen die vandaag vrij zijn. Waar ik dus niet bij hoor...
Join the club!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:18 schreef NathaN het volgende:
Mja, ik doelde dus vrij specifiek op mijn situatie in een retorische vraag, maar dat geeft niet. Het is veel erger dat ik nog nagenoeg een hele werkdag te gaan heb.
Gelukkig geen secret handshake en dat soort dingen, want dan zou ik afhaken...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:36 schreef NathaN het volgende:
There's a club?
een clubje om bij aan te hakenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:48 schreef NathaN het volgende:
Het is een haakclubje?
Dan haak ik af hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:56 schreef Sunjammer het volgende:
Club voor Liefhebbers van Bloempottenschilderen? Het zogenaamde CLB?
is dit dan niet een nog toepasselijker topic voor die opmerkingquote:
Ik ken de soundtrack noch de film.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef NathaN het volgende:
*Met soundtrack van Star Trek Nemesis op de schtergrond werk*
(Een van de weinige goeie dingen aan de film)
En nu staat de soundtrack van Sleepy Hollow aan. Danny Elfman (icm Tim Burton en Johnny Depp) rocks!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ken de soundtrack noch de film.
Ik zit hier te 'prutsen' met de soundtrack van de DaVinci Code.
Waarom zou je rekening houden met je collega?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:39 schreef NathaN het volgende:
Mijn collega vond het minder. Dan maar Nina Simone.
Ik ook hoor. Ik heb gewoon een koptelefoon op. Iedereen draait hier z'n/haar eigen muziek...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:22 schreef NathaN het volgende:
Omdat ik wel aardig ben?
Nee, jij roept nooit dingen om aandacht te krijgen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:54 schreef TehRockstar het volgende:
Hee piemol.
Waarom zit je tussen haakjes? Claustrofobietherapie?quote:
Waarom onthoud je dat soort dingen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, jij roept nooit dingen om aandacht te krijgen...
Dat heet geheugen en is één van de fundamenten voor intelligentie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:03 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom onthoud je dat soort dingen?
Ik ben wél intelligent.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat heet geheugen en is één van de fundamenten voor intelligentie.
Dat hoef je niet altijd te verstoppen hoorquote:
Ik heb ook nooit gezegd dat je dat niet was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben wél intelligent.
Impliceer ik het, of lees je het er zelf in? Zelfs al zou ik het impliceren, dan nog ben jij het die het er in leest. Twijfel je aan je eigen intelligentie dat je meteen tot die conclusie komt en je meteen verdedigt?quote:
Ik ben veel te dom om zo diepgravend te zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Impliceer ik het, of lees je het er zelf in? Zelfs al zou ik het impliceren, dan nog ben jij het die het er in leest. Twijfel je aan je eigen intelligentie dat je meteen tot die conclusie komt en je meteen verdedigt?
Kijk, dat zijn antwoorden waar we wat mee kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben veel te dom om zo diepgravend te zijn.
Daar moet wel wat meer voor gebeuren, toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het weer tijd voor het zoveelste "relletje"?
Ach, maar van het een komt het ander, en voor dat iedereen het weet wordt er van alle kanten met modder over en weer gegooid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar moet wel wat meer voor gebeuren, toch?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, maar van het een komt het ander, en voor dat iedereen het weet wordt er van alle kanten met modder over en weer gegooid.
Je hebt niet in de kip geprikt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, Kip Siam schijnt een lichtgebonden saus te hebben....Ik denk dat ik een foutje heb gemaakt, want mijn vork kan er rechtop in blijven staan
Nee, de kipblokjes van de AH zijn tegenwoordig zo enorm groot dat je halve kipfilets op je bord hebt liggenquote:
Dat schijnt niet alleen zo te zijn, dat is bij mij ook altijd het geval.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, Kip Siam schijnt een lichtgebonden saus te hebben....Ik denk dat ik een foutje heb gemaakt, want mijn vork kan er rechtop in blijven staan
En je kan je blokjes zelf op maat makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:29 schreef NathaN het volgende:
Ik heb die kipblokjes nooit gesnapt. Een hele kipfilet en scherp mes zijn goedkoper...
Andyvie, da's een uitnodiging, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:30 schreef Twoflower het volgende:
Dat schijnt niet alleen zo te zijn, dat is bij mij ook altijd het geval.
En in leuke vormpjes als je een beetje handig bent...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En je kan je blokjes zelf op maat maken.
Het kost me verdomme twintig minuten om alle vet en harde stukjes van de kipfilets af te prutsen. Dan heb ik liever kipblokjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:29 schreef NathaN het volgende:
Ik heb die kipblokjes nooit gesnapt. Een hele kipfilet en scherp mes zijn goedkoper...
Je slacht ook eerst zelf nog de kip? Of is Amerikaanse kipfilet zo slecht?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
Het kost me verdomme twintig minuten om alle vet en harde stukjes van de kipfilets af te prutsen. Dan heb ik liever kipblokjes
Weekend is nooit te vroeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef pievdb het volgende:
juist, ja, eindelijk weekend
geen uur te vroeg!
Met een goed mes is dat toch geen probleem?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kost me verdomme twintig minuten om alle vet en harde stukjes van de kipfilets af te prutsen. Dan heb ik liever kipblokjes
De kip is hier zo slechtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je slacht ook eerst zelf nog de kip? Of is Amerikaanse kipfilet zo slecht?
LBquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dr zit me toch een nicht in Big Brother
Rik uit Den Bosch......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |