Meer dan gemiddeldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh, da's minder... Hoeveel had je mis zeg maar?
Het was mijn eerste keer dus ik hoop dat ik het volgende keer wel voor elkaar krijgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's minder... theoretisch dan.
Ik complementeer graag knappe mannenquote:
Ik ben absoluut niet foto-geniek. Zelfs niet op pasfoto's.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik complementeer graag knappe mannen![]()
Heb vandaag pasfoto's laten maken, vond dat ik best wel goed op stond
En?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:30 schreef TehRockstar het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/rozemaandag2006/P7242162?full=1
Jou avatar bewijst het tegendeel. Als ik niet in de kast zat dan zou ik het wel plaatsen. Maybe binnenkortquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet foto-geniek. Zelfs niet op pasfoto's.
Kasten zijn vervelend. Open die deur!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jou avatar bewijst het tegendeel. Als ik niet in de kast zat dan zou ik het wel plaatsen. Maybe binnenkort![]()
Alles op zijn tijd. Een aantal mensen zijn al van op de hoogtequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kasten zijn vervelend. Open die deur!
En ik wil toch een andere avatar.
Dat gaat best, hoor. Ik heb ook een tijd gehad dat ik het wel wist, maar verder niemand.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe kan je in de kast zitten terwijl je 't al weet enzo?
Ehm, omdat de rest van de wereld denkt dat je hetero bent?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe kan je in de kast zitten terwijl je 't al weet enzo?
Het is niet zo dat niemand van op de hoogte is. Maar ja ik moest het zelf zeker weten voordat ik het aan iemand zou vertellenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat best, hoor. Ik heb ook een tijd gehad dat ik het wel wist, maar verder niemand.
Idd hoewel ik de verhalen over trouwen en kinderen al echt zat ben om aan te horen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ehm, omdat de rest van de wereld denkt dat je hetero bent?
Bwahahaha... ja die hoor ik ook nog steeds. Maar de mensen die dat vragen zijn niet zo intelligent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd hoewel ik de verhalen over trouwen en kinderen al echt zat ben om aan te horen.
*gniffel*quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bwahahaha... ja die hoor ik ook nog steeds. Maar de mensen die dat vragen zijn niet zo intelligent.
Eh, toen ik daarachter kwam dat men mij zo zag, heb ik het hen maar verteld. En daarvoor hield ik het in het midden (en eerder ook voor mezelf). Waar ze 't vandaan haalden dat ik hetero ben weet ik nog steeds nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ehm, omdat de rest van de wereld denkt dat je hetero bent?
Ik vind het niet erg dat mensen denken dat ik hetero ben. Want ik had voorheen last van dat iedereen op school zich afvraagde of ik homo was en dat is knap vervelend als je zelf nog niet uit bent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bwahahaha... ja die hoor ik ook nog steeds. Maar de mensen die dat vragen zijn niet zo intelligent.
Oh.. "Je hebt nooit een vriendin, ben je homo ofzo?"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen denken dat ik hetero ben. Want ik had voorheen last van dat iedereen op school zich afvraagde of ik homo was en dat is knap vervelend als je zelf nog niet uit bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |