nou zal ik dan eens naar je rug komen kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Uiteindelijk maakt de praktijk uit wat je aantrekkelijk vindt.![]()
Is mijn ervaring
Ik dacht dat je niet van haar hield.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zal ik dan eens naar je rug komen kijken![]()
![]()
ja dat kan ik toch hier vanaf mijn bureau niet zienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van haar hield.
Euh....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat kan ik toch hier vanaf mijn bureau niet zien![]()
en volgens jouw is de praktijk anders, dus dan maar de proef op de som nemen![]()
draai ik het omquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh....
Waarom willen mensen toch altijd iets van mij...![]()
ben ik saai?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een ongelofelijke rottige en saaie dag. Bah..
Nee, maar ik, en sjaggo, en stom, en zo.quote:
mijn supernicht collega blijkt nu the sound of music nmog nooit gezien te hebben. ja, die ene film met julie andrews, hoe heet ie ook al weer? ja de sound of music! nou, die heb ik nog nooit gzien. nog nooit gezien? zelfs ik heb die film gezien. dat valt wel weer tegen vanje dan. ben je toch weer neit echt die supernicht die ik dacht dat je was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik, en sjaggo, en stom, en zo.
Maak er dan zèlf wat van, wees creatief!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een ongelofelijke rottige en saaie dag. Bah..
die gaat vast voorgesteld worden aan een 21 jarige gitaristquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met die achttienjarige hetero gaat gebeuren dit weekend...
Hij zal er wel ééntje binnen gelokt hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
http://www.parool.nl/nieuws/2006/AUG/16/ams3.html Ja, Nederland is zo fucking tolerant...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
http://www.parool.nl/nieuws/2006/AUG/16/ams3.html Ja, Nederland is zo fucking tolerant...
Of eentje kwam hem tegen in het Vondelpark na zonsondergang toen hij daar liep te tippelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zal er wel ééntje binnen gelokt hebben.
Ik wist niet dar Marokkanen ook Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
Joh, Marokkanen, Antillianen, Chinezen, noem maar op, je mag ze geen buitenlanders noemen, dat is namelijk racisme en discriminatiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wist niet dar Marokkanen ook Nederlanders zijn.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg Nederland. En daar wonen ze toevallig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een oppervlakkige, bange idioten zijn jullie.
Dank je, dat is nou echt lief om te zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Heterogejank kan je beter mee leven?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat homogejank.
Dat jij nou zo dapper bent om met jouw kledingkeus over straat te gaan...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat men een dubbele nationaliteit heeft. Mijn zus heeft ook een dubbele nationaliteit (Amerikaans/Nederlands)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leg uit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn grote liefde heeft ook een dubbele nationaliteit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat men een dubbele nationaliteit heeft. Mijn zus heeft ook een dubbele nationaliteit (Amerikaans/Nederlands)
"Grote liefde"? *nieuwsgierig isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn grote liefde heeft ook een dubbele nationaliteit.. (Frans/Duits)
plop!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat jij nou zo dapper bent om met jouw kledingkeus over straat te gaan...
Gewoon, dat je ook maar wat roept om aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon, dat je ook maar wat roept om aandacht te krijgen.
Dat zuigt. Opnieuw dan mar he?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef samjustme het volgende:
Ik ben gezakt voor mijn theorie-examen![]()
Owh, da's minder... Hoeveel had je mis zeg maar?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef samjustme het volgende:
Ik ben gezakt voor mijn theorie-examen![]()
Ja helaas weer opnieuw maar ja ik heb het onderschat vandaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zuigt. Opnieuw dan mar he?
Meer dan gemiddeldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh, da's minder... Hoeveel had je mis zeg maar?
Het was mijn eerste keer dus ik hoop dat ik het volgende keer wel voor elkaar krijgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's minder... theoretisch dan.
Ik complementeer graag knappe mannenquote:
Ik ben absoluut niet foto-geniek. Zelfs niet op pasfoto's.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik complementeer graag knappe mannen![]()
Heb vandaag pasfoto's laten maken, vond dat ik best wel goed op stond
En?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:30 schreef TehRockstar het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/rozemaandag2006/P7242162?full=1
Jou avatar bewijst het tegendeel. Als ik niet in de kast zat dan zou ik het wel plaatsen. Maybe binnenkortquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet foto-geniek. Zelfs niet op pasfoto's.
Kasten zijn vervelend. Open die deur!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jou avatar bewijst het tegendeel. Als ik niet in de kast zat dan zou ik het wel plaatsen. Maybe binnenkort![]()
Alles op zijn tijd. Een aantal mensen zijn al van op de hoogtequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kasten zijn vervelend. Open die deur!
En ik wil toch een andere avatar.
Dat gaat best, hoor. Ik heb ook een tijd gehad dat ik het wel wist, maar verder niemand.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe kan je in de kast zitten terwijl je 't al weet enzo?
Ehm, omdat de rest van de wereld denkt dat je hetero bent?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe kan je in de kast zitten terwijl je 't al weet enzo?
Het is niet zo dat niemand van op de hoogte is. Maar ja ik moest het zelf zeker weten voordat ik het aan iemand zou vertellenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat best, hoor. Ik heb ook een tijd gehad dat ik het wel wist, maar verder niemand.
Idd hoewel ik de verhalen over trouwen en kinderen al echt zat ben om aan te horen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ehm, omdat de rest van de wereld denkt dat je hetero bent?
Bwahahaha... ja die hoor ik ook nog steeds. Maar de mensen die dat vragen zijn niet zo intelligent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd hoewel ik de verhalen over trouwen en kinderen al echt zat ben om aan te horen.
*gniffel*quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bwahahaha... ja die hoor ik ook nog steeds. Maar de mensen die dat vragen zijn niet zo intelligent.
Eh, toen ik daarachter kwam dat men mij zo zag, heb ik het hen maar verteld. En daarvoor hield ik het in het midden (en eerder ook voor mezelf). Waar ze 't vandaan haalden dat ik hetero ben weet ik nog steeds nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ehm, omdat de rest van de wereld denkt dat je hetero bent?
Ik vind het niet erg dat mensen denken dat ik hetero ben. Want ik had voorheen last van dat iedereen op school zich afvraagde of ik homo was en dat is knap vervelend als je zelf nog niet uit bent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bwahahaha... ja die hoor ik ook nog steeds. Maar de mensen die dat vragen zijn niet zo intelligent.
Oh.. "Je hebt nooit een vriendin, ben je homo ofzo?"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen denken dat ik hetero ben. Want ik had voorheen last van dat iedereen op school zich afvraagde of ik homo was en dat is knap vervelend als je zelf nog niet uit bent.
Dat zeg ik ook altijd, maar ik merk dat ik er soms toch nog wel zwaar aan til als mensen negatief doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef Sunjammer het volgende:
*headbang*
Mjah ach, wat anderen er van denken. I don't care anymore.
Heb wel wat anders aan m'n hoofd nu.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar ik merk dat ik er soms toch nog wel zwaar aan til als mensen negatief doen
Misschien kom jij wel uber-macho overquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, toen ik daarachter kwam dat men mij zo zag, heb ik het hen maar verteld. En daarvoor hield ik het in het midden (en eerder ook voor mezelf). Waar ze 't vandaan haalden dat ik hetero ben weet ik nog steeds niet
Nee recht voor je gezicht is de ober gay, je bent toch gay en dan zeg je dat je niet snapt waar ze het over hebben. En overigens sommigen denken dat mijn beste vriendin mijn vriendin is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. "Je hebt nooit een vriendin, ben je homo ofzo?"
Dat soort vragen?
Mja, I knowquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb wel wat anders aan m'n hoofd nu.
Maar nee, 't boeit me echt niet meer. Their loss.
Sam is meer afkorting van mijn echte naam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:57 schreef wonderer het volgende:
Waar kom je eigenlijk vandaan, Sam?
Uhm nee.. ik volg jouw voorbeeld nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mijn manier.
Oh, vandaar. Misschien moet je es met xman gaan praten, die is Marokkaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sam is meer afkorting van mijn echte naam.
Ben islamitisch opgevoed maar doe tegenwoordig vrij weinig mee
ooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh... I'll get you rrrrrrrrrrrrrabbit!quote:
Ik ben geen Marokkaan. En overigens ik heb geaccepteert dat ik homo ben, het is niet zo dat ik twijfel en ik heb dit jaar eindelijk aan een aantal mensen verteld dat ik homo ben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Misschien moet je es met xman gaan praten, die is Marokkaan
En ontzettend homoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Misschien moet je es met xman gaan praten, die is Marokkaan
't is geen IRC hier..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Sunjammer het volgende:
Dat zal ze leren!
*drinken inschenk*
Ik had gister vermonty Python ijsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore slaps Sunjammer around a bit with a large trout.
Que?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef wonderer het volgende:
Ik had gister vermonty Python ijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |