Ja, ok, vieze oude mannen zijn stom.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet als het van een 53-jarige man komt.
[afbeelding]
Charrrrming.
En dan moet het maar mooi zijn?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
Het is een Rembrandt, hoor.
Nog erger zijn de Goldmembers van Gay.nl die je gaan stalken als je een keer langs geklikt hebtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iedereen die de woorden 'maat', 'vent'of 'kerel' in een zin gebruikt, verdient een langzame pijnlijke dood.
Nee hoor. Ik wil graag snooty zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan moet het maar mooi zijn?
quote:Rembrant durfde ook serieuze onderwerpen een menselijk tintje te geven. Hiernaast zie je hoe Ganymedes door de goden wordt ontvoerd. Het is een verhaal uit de Griekse mythologie (= verhalen over goden), dus eigenlijk een serieus onderwerp. Maar Rembrandt geeft hij het onderwerp toch iets heel menselijks. Het engelachtige jongetje is zo bang, dat hij een plas doet.
Wat toevallig, ik doe ook graag plassen.quote:
Daarom kies ik altijd de lekkerste uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog erger zijn de Goldmembers van Gay.nl die je gaan stalken als je een keer langs geklikt hebt![]()
Omdat ze ja dan aandacht geven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarom kies ik altijd de lekkerste uit.
Wie is ja en waarom moet ie aandacht krijgen?quote:
Meer cul dan tuur trouwens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een cultuur opeens!
"JE" verdomme..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie is ja en waarom moet ie aandacht krijgen?
Ik moet poepen, komt goed uit..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:21 schreef Dave het volgende:
Tikfout is broek uit.
Geen drukfouten maken!quote:
en leveren ze er nu ook online mannetjes bij om hem de trappen op te dragen ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb zojuist online met m'n creditcard een bank gekocht bij de Kwantum..
Uhuh, gratis thuisbezorgd. En het is zo'n elementenbank (3 delen), dus da's een peuleschilletje voor die mannetjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
en leveren ze er nu ook online mannetjes bij om hem de trappen op te dragen ?
dat van die elementen maakt het al een stuk gemakkelijkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uhuh, gratis thuisbezorgd. En het is zo'n elementenbank (3 delen), dus da's een peuleschilletje voor die mannetjes..
Wel frappant... ik kon in meubelzaken geen fijne bank vinden, ook al wilde ik best veel meer uitgeven dan deze bank uiteindelijk kost, en dan vind je 'm uiteindelijk bij Kwantum..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:26 schreef Stroekie het volgende:
dat van die elementen maakt het al een stuk gemakkelijker
Uhuh, maar hier gaf je bij de bestelling de verdieping op. En ergens in voorwaarden las ik dat ze 'm net zo ver dragen tot ze een 'obstakel' tegenkomen.quote:maar als er staat thuisbezorgd geld dat vaak voor afleveren aan de voordeur, en da's knap vervelend als je op etage 4 of zo woont en er geen lift in het gebouw zit
Sluitstuk, divan en middenstuk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef wonderer het volgende:
En welke elementen heb je nu? Een hoek, een divan en een middenstuk?
beesten zijn hetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:06 schreef Vlarp het volgende:
*Animal Cops Houston kijk*
Ik word echt zo pissig van mensen die hun beesten mishandelen![]()
Nu moet ik weer aan Hans Teeuwen denkenquote:
Kun je geen roomkaas in doenquote:
Brad had een tijdje terug een zak bugles gekocht en ik vroeg waar hij de roomkaas had gelaten. Hij keek me aan..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarom....
Nouja, Danish Chef dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |