Ja, ok, vieze oude mannen zijn stom.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet als het van een 53-jarige man komt.
[afbeelding]
Charrrrming.
En dan moet het maar mooi zijn?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
Het is een Rembrandt, hoor.
Nog erger zijn de Goldmembers van Gay.nl die je gaan stalken als je een keer langs geklikt hebtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iedereen die de woorden 'maat', 'vent'of 'kerel' in een zin gebruikt, verdient een langzame pijnlijke dood.
Nee hoor. Ik wil graag snooty zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan moet het maar mooi zijn?
quote:Rembrant durfde ook serieuze onderwerpen een menselijk tintje te geven. Hiernaast zie je hoe Ganymedes door de goden wordt ontvoerd. Het is een verhaal uit de Griekse mythologie (= verhalen over goden), dus eigenlijk een serieus onderwerp. Maar Rembrandt geeft hij het onderwerp toch iets heel menselijks. Het engelachtige jongetje is zo bang, dat hij een plas doet.
Wat toevallig, ik doe ook graag plassen.quote:
Daarom kies ik altijd de lekkerste uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog erger zijn de Goldmembers van Gay.nl die je gaan stalken als je een keer langs geklikt hebt![]()
Omdat ze ja dan aandacht geven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarom kies ik altijd de lekkerste uit.
Wie is ja en waarom moet ie aandacht krijgen?quote:
Meer cul dan tuur trouwens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een cultuur opeens!
"JE" verdomme..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie is ja en waarom moet ie aandacht krijgen?
Ik moet poepen, komt goed uit..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:21 schreef Dave het volgende:
Tikfout is broek uit.
Geen drukfouten maken!quote:
en leveren ze er nu ook online mannetjes bij om hem de trappen op te dragen ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb zojuist online met m'n creditcard een bank gekocht bij de Kwantum..
Uhuh, gratis thuisbezorgd. En het is zo'n elementenbank (3 delen), dus da's een peuleschilletje voor die mannetjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
en leveren ze er nu ook online mannetjes bij om hem de trappen op te dragen ?
dat van die elementen maakt het al een stuk gemakkelijkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uhuh, gratis thuisbezorgd. En het is zo'n elementenbank (3 delen), dus da's een peuleschilletje voor die mannetjes..
Wel frappant... ik kon in meubelzaken geen fijne bank vinden, ook al wilde ik best veel meer uitgeven dan deze bank uiteindelijk kost, en dan vind je 'm uiteindelijk bij Kwantum..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:26 schreef Stroekie het volgende:
dat van die elementen maakt het al een stuk gemakkelijker
Uhuh, maar hier gaf je bij de bestelling de verdieping op. En ergens in voorwaarden las ik dat ze 'm net zo ver dragen tot ze een 'obstakel' tegenkomen.quote:maar als er staat thuisbezorgd geld dat vaak voor afleveren aan de voordeur, en da's knap vervelend als je op etage 4 of zo woont en er geen lift in het gebouw zit
Sluitstuk, divan en middenstuk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef wonderer het volgende:
En welke elementen heb je nu? Een hoek, een divan en een middenstuk?
beesten zijn hetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:06 schreef Vlarp het volgende:
*Animal Cops Houston kijk*
Ik word echt zo pissig van mensen die hun beesten mishandelen![]()
Nu moet ik weer aan Hans Teeuwen denkenquote:
Kun je geen roomkaas in doenquote:
Brad had een tijdje terug een zak bugles gekocht en ik vroeg waar hij de roomkaas had gelaten. Hij keek me aan..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarom....
Nouja, Danish Chef dus.
Nou zo vreemd is die reaktie van Brad niet hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad had een tijdje terug een zak bugles gekocht en ik vroeg waar hij de roomkaas had gelaten. Hij keek me aan..Waarom een perfect chipje ruineren met roomkaas?
Nu is de roomkaas hier wel iets anders, geloof ik... Ricotta moet ik hebben, cottage cheese is niet te vreten.
Nee. Ze hebben hier rare kaas. Cheddar en white american zijn nog wel te eten. Provolone en Swiss niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben ze in Amerika ook lekkere oude kaas?
wist je dat ik helemaal geen hazelnootpasta of jam of andere zoetigheid in huis hebquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
Wist-je-dat je hazelnootpasta zo naar binnen kunt lepelen en dat je helemaal geen boterham nodig hebt?
Mijn moeder haalde wel eens een bakje verser kruidenkaas bij de kaasboer, nou, dan was het feest hoor, met de bugles!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zo vreemd is die reaktie van Brad niet hoor
want ook ik kende die combinatie niet tot aan de post van DennisMoore
Wat vreselijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben hier rare kaas. Cheddar en white american zijn nog wel te eten. Provolone en Swiss niet.
Bij Shaw's kun je wel Goudse krijgen, voor 10 dollar per 250 gram, maar dat gaat me een beetje ver. Een assortiment kaas zoals bij de AH in Nederland vind je hier niet en kaaswielen al helemaal niet.
Wij alleen pindakaas.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist je dat ik helemaal geen hazelnootpasta of jam of andere zoetigheid in huis heb
ik ben een hartig mens dus wel red onion pepper chutney en tomaten chutneyquote:
Not even Wenslydale?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
Chéése, Grommit.
Die telefilm met Jan Declair en die man die buschauffeur is?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
TVP
Zit ff een enorm absurde flm te kijken, gebaseerd op de gijzeling in de Rembrandtoren in Amsterdam.
Geweldig!
Ten tijde van de echte gijzeling zat ik in het gebouw ernaast op schoolquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
TVP
Zit ff een enorm absurde flm te kijken, gebaseerd op de gijzeling in de Rembrandtoren in Amsterdam.
Geweldig!
Waarom blijft-ie nou niet even stilstaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dpD-vQdTRmk
Doe mij zo'n klus-belgje..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Homo’s trakteren Tilburg op Bodars blote bast
Geil..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Waarom blijft-ie nou niet even stilstaan..
Dat is MMach. Volgens mij kan die jongen niet eens stilstaan, al zou ie het willen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom blijft-ie nou niet even stilstaan..
ja ja, en hij was gestopt met zijn actieve rol nadat hij tot priester gewijd wasquote:
is dat die belgische klusmeneer, wat een hunkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 2)
Een klusslaafje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
Handig knulletje.
Je hebt 'm even geprintscreend.quote:
Wie niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Nuvole het volgende:
Hij heeft wel ooit in S&G gepost
zo als?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
is hij ook zo?
Ik. Tenminste, niet met foto'squote:
zo te zien is hij wel zo handig en vaardig met klussenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
is hij ook zo?
maar wat niet is kan nog komen hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik. Tenminste, niet met foto's.
ow maar zo ben ik niet hoor integendeelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo te zien is hij wel zo handig en vaardig met klussen![]()
ja helaas ben ik ook behept met 2 linkerhanden en vraag ik voor klussen m'n broerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow maar zo ben ik niet hoor integendeel
daarom ben ik zo blij met mijn jongens
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wat niet is kan nog komen hoor![]()
Van wie hier zou je dan wél graag eens S&G-foto's willen zien?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik denk dat er niemand vrolijk word van S&G foto's van mijn zijde, inclusief ikzelf dus
.
ik voel een poll aankomen die zich een weg naar de oppevlakte baantquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van wie hier zou je dan wél graag eens S&G-foto's willen zien?.
Nou, niemand specifieks, hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van wie hier zou je dan wél graag eens S&G-foto's willen zien?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |