Waarom blijft-ie nou niet even stilstaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dpD-vQdTRmk
Doe mij zo'n klus-belgje..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Homo’s trakteren Tilburg op Bodars blote bast
Geil..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Waarom blijft-ie nou niet even stilstaan..
Dat is MMach. Volgens mij kan die jongen niet eens stilstaan, al zou ie het willen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom blijft-ie nou niet even stilstaan..
ja ja, en hij was gestopt met zijn actieve rol nadat hij tot priester gewijd wasquote:
is dat die belgische klusmeneer, wat een hunkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 2)
Een klusslaafje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
Handig knulletje.
Je hebt 'm even geprintscreend.quote:
Wie niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Nuvole het volgende:
Hij heeft wel ooit in S&G gepost
zo als?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
is hij ook zo?
Ik. Tenminste, niet met foto'squote:
zo te zien is hij wel zo handig en vaardig met klussenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
is hij ook zo?
maar wat niet is kan nog komen hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik. Tenminste, niet met foto's.
ow maar zo ben ik niet hoor integendeelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo te zien is hij wel zo handig en vaardig met klussen![]()
ja helaas ben ik ook behept met 2 linkerhanden en vraag ik voor klussen m'n broerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow maar zo ben ik niet hoor integendeel
daarom ben ik zo blij met mijn jongens
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wat niet is kan nog komen hoor![]()
Van wie hier zou je dan wél graag eens S&G-foto's willen zien?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik denk dat er niemand vrolijk word van S&G foto's van mijn zijde, inclusief ikzelf dus
.
ik voel een poll aankomen die zich een weg naar de oppevlakte baantquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van wie hier zou je dan wél graag eens S&G-foto's willen zien?.
Nou, niemand specifieks, hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van wie hier zou je dan wél graag eens S&G-foto's willen zien?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |