nou zoals ik zei, hier in de buurt dus niet (centrum van Den Haag). ook bij de kaasboer in de markthof niet..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:30 schreef Reza-impreza het volgende:
Is i.d.d. heel lekker , vrouwen zijn hier meestal gek op , volgens mij in elke supermarkt /kaaswinkel te krijgen
Ik heb altijd alpenkruiden, erg lekker in Bugles.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
erg lekker in bugles ja
Eerst had ik altijd zo'n ham&nogwat smaak, maar die is nergens meer verkrijgbaar. Alleen nog naturel en alpenkruiden ofzoiets
die is dus áltijd opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:04 schreef Gesloten het volgende:
Bij de Jumbo hebben we naturel, tomaat/ham en alpenkruiden.
Een fantasienaam voor de kruidenmix die ze gebruikenquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:21 schreef bloatedface het volgende:
Wat ik me al al geruime tijd afvraag... wat zijn "Alpenkruiden"? Zoek maar 'ns op Internet... niets zinnigs over te vinden...![]()
Maar zijn fabriekanten dan niet verplicht precies te melden wat er in het product zit?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een fantasienaam voor de kruidenmix die ze gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |