Voor mij?quote:
en een navelpiercing en zo'n tatooquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij verwijfd denk ik toch echt aan make-up, geëpileerd en een beetje heel aandachtshoerig. Dat je een keer met je handen wappert, ja, nou, als dat al verwijfd is, dan is de hele mensheid verwijfd
. Echt, het valt allemaal wel mee, uiteindelijk, lijkt me.
wat ben jij toch een sympatieke man hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Niet voor jou Ang3l, nee ik ben aardig, ik zorg ervoor dat het kliekje van Vlarp geen moeite meer hoeft te doen.
Kliekje van Vlarp?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Niet voor jou Ang3l, nee ik ben aardig, ik zorg ervoor dat het kliekje van Vlarp geen moeite meer hoeft te doen.
Een picquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
He he
eindelijk een tegenbod
kan de verkoper er ook een pic van maken en plaatsen ?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit zijn vintage handoeken, met ons signatuur en dat van een aantal anonieme gebruikers
met een C ja, van picture!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een pic. Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Ach, het zal de wijn wel zijn, die met mijn gedachtes speelt.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
ach je weetwel, dezelfde moeite die ze namen toen ze Davidov benaderden
dat moet je niet zeggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]NAHJAAAAAAAAAA
Pup! Danny! ***! Mark! Eefje! Die zijn niet anoniem!
wat hebben er zich ook dames aan die handdoeken bloot gesteld ?????quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]NAHJAAAAAAAAAA
Pup! Danny! ***! Mark! Eefje! Die zijn niet anoniem!
nee eef is een verzamelnaam van een kwartetje toen, erwin, erik en frankquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrouwen in de handoeken? Nou, daar pas ik voor.
Daar weet ik anders niks meer vanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee eef is een verzamelnaam van een kwartetje toen, erwin, erik en frank
Liever naakt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een goed wasmachine, de visgeur is er uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Liever nietquote:
je wilt ze niet kwijt he die handdoeken of wel somsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een goed wasmachine, de visgeur is er uit
Al die polen kwamen daar hun garnaaltje laten zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je wilt ze niet kwijt he die handdoeken of wel soms
nee mensen met visgeur bedoelt hij die keer dat hij een hele boot met poolse garnalenpellers over de vloer had
Hé, ik heb samjustme hierheen verwezen en ik had het er net met hem over... (ja, ik heb zijn msn, nee, die krijgen jullie niet van mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en een navelpiercing en zo'n tatoo
mannelijkheid en vrouwelijkheid in een worsteling , op zoek naar de balans
gaat daar het hele leven niet om, zoeken naar die balans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |