netjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Versch edoch wazigh...
maar met een beetje zoek en spit werk tref je wel foto's van BB_Koning aan hoor in S & Gquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die impicatie liet ik inderdaad even onuitgesproken.
Ik meen me te herinneren dat er op een foto van onze BB wel een smiley stond. maar dat was niet om zijn hoofd te verhullenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar met een beetje zoek en spit werk tref je wel foto's van BB_Koning aan hoor in S & G
helaasch wel zonder zijn aangezicht zichtbaar erop
kijk nog iemand meer wiens hoofd geen vergiet is en waar nog iets van kennis is achter geblevenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er op een foto van onze BB wel een smiley stond. maar dat was niet om zijn hoofd te verhullen.
om de prijs nog maar wat meer op te jagen, ik heb me er ook mee afgedroogdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Soms als je her en der de handdoeken uit plukt en ze geordend opgevouwen naar 1 kastje op de badkamer gaat verhuizen dan merk je ineens dat je voor minstens 3 kasjes aan handdoeken hebt
Iemand handdoeken nodig? Ik heb mezelf er mee afgedroogd
Sweet Dreams Vlarpquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:23 schreef Vlarp het volgende:
Een goede nachtrust voor iedereen hier, en daar
Wat denkt ie nouquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat
Nou zal ik dan het openingsbod maar eens zetten op 1 euro per stukquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
om de prijs nog maar wat meer op te jagen, ik heb me er ook mee afgedroogd![]()
1 euro gebodenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zal ik dan het openingsbod maar eens zetten op 1 euro per stuk![]()
Heb jij daar ook maar IETS over te zeggen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
1 euro geboden
1 euro verkocht
waar blijft de notaris met de hamer voor de 1e slag ???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij daar ook maar IETS over te zeggen?
Die krengen kosten echt wel meer dan 1,- p/st!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn handdoeken waarmee je een 60 jarige weduwe nog kunt bevruchten
Nee nee nee, 1,- is ECHT niet voldoende!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar blijft de notaris met de hamer voor de 1e slag ???
dat is meestal wel zo bij een veilingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik een prijs bied, moet ik dan ook echt betalen en die handdoeken ook nog hebben daarna?
ja tenzij de verkopende partij dit goed dus uit de veilig gaat terugtrekkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik een prijs bied, moet ik dan ook echt betalen en die handdoeken ook nog hebben daarna?
Waarom wíl je er iets tegen doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef samjustme het volgende:
Ik heb jullie raad nodig. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer vrouwelijke trekjes heb en dat probeer ik al een aantal jaren onder de controle te houden door mezelf te corrigeren. waar ik vooral last van heb zijn handbewegingen en dat ik soms te vrouwelijk zit, maar vooral van mijn handbewegingen.
ik vind het raar dat ik zo verander terwijl ik naar mijn idee dezelfde ben.Is dit normaal en heeft iemand een idee hoe het komt? En wat kan ik hiertegen doen?
Betalen: Ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen behoefte aan nieuwe gebruikte handdoeken, neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is meestal wel zo bij een veiling
wil je ze niet dan?
Ja, maar als ik ze gebruikt heb dan zakt de waarde weer en kan ik nooit winst krijgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Betalen: Ja.
Hebben: Hoeft nietVerkoop ik ze gewoon nog een keer.
Risico van het vak dat je er dan aan vast zit jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan nieuwe gebruikte handdoeken, nee, maar ik wil de prijs wel omhoog jagen.
ja kan je ze niet beter komend weekend b.v. op zondagochtend verkopen op Lowlandsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Betalen: Ja.
Hebben: Hoeft nietVerkoop ik ze gewoon nog een keer.
gewoon toe laten, waarom zou je je daar tegen verzetten, is vrouwelijk zijn slecht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef samjustme het volgende:
Ik heb jullie raad nodig. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer vrouwelijke trekjes heb en dat probeer ik al een aantal jaren onder de controle te houden door mezelf te corrigeren. waar ik vooral last van heb zijn handbewegingen en dat ik soms te vrouwelijk zit, maar vooral van mijn handbewegingen.
ik vind het raar dat ik zo verander terwijl ik naar mijn idee dezelfde ben.Is dit normaal en heeft iemand een idee hoe het komt? En wat kan ik hiertegen doen?
*LOL* Ik zie het mama zo doen jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja kan je ze niet beter komend weekend b.v. op zondagochtend verkopen op Lowlands
zo van mega grote schone handdoeken te koop
De negerin? Hoe uit zich die dan? Laat je een afrokapsel groeien ofzo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gewoon toe laten, waarom zou je je daar tegen verzetten, is vrouwelijk zijn slecht?
daar heb ik ook jaren mee geworsteld maar als je het gewoon accepteert geeft dat een hoop rust
zo heb ik ook jaren geworsteld met de negerin in me, alleen mijn omgeving heeft nog wel vaak moeite met haar
Voor afdrogen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zie ik haar die handdoeken weer voor hele ander dingen gebruiken![]()
![]()
jongen ik ben trots op jequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom wíl je er iets tegen doen?
Is het iets dat je aan het imiteren bent van homo vrienden? Dan ok, doe er iets aan.
Is het iets wat in jou zit en wat naar boven komt? Waarom dan veranderen? Boeiend.
vooral ook de omvang zelf ben ik eigenlijk een heel tenger mannetjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De negerin? Hoe uit zich die dan? Laat je een afrokapsel groeien ofzo?
wat ben jij vroegwijsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat je jezelf uiteindelijk niet eens kán veranderen. Je bent wie je bent, en als je dat onderdrukt help je er niemand mee. Het beste wat je kan doen is jezelf omarmen (dat hoeft niet letterlijk gedaan te worden, maar mag wel) en vrolijk verder leven in plaats van het wegduwen en helemaal krampachtig worden in alles wat je doet.
Schijt aan mensen en hun oordelen.
Ik wil het wel veranderenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jongen ik ben trots op je
liefs x
je moeder
Als je het nu al aan het worden bent, dan ben je gewoon een verwijfde nichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef samjustme het volgende:
ik snap dat sommigen het vinden maar Ik houd zelf helemaal niet van verwijfde homo's en ik wil het zelf niet worden vandaar.
ja maar verwijfde homo's is iets anders hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef samjustme het volgende:
ik snap dat sommigen het vinden maar Ik houd zelf helemaal niet van verwijfde homo's en ik wil het zelf niet worden vandaar.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Een nieuw bod voor de handdoeken!
¤2,-.
Je gaat hem je zangstem laten horen en hem laten merken dat het altijd nog vrouwelijker kan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
SamJustMe heb je msn?
Bij verwijfd denk ik toch echt aan make-up, geëpileerd en een beetje heel aandachtshoerigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar verwijfde homo's is iets anders hoor
ik ben ook vrouwelijk, maar kan ook heel mannelijk zijn, maar ik ben zeker niet verwijfd
Vodden!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn vodden! Maar wel vodden met ons goddelijke zweet en andere lichaamssappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |