heerlijk zo'n vakantie, opstaan, naar een werkgesprek, naar de schouwburg om voor Ang3l's collega een kaartje te halen, ang3l ontmoeten in de stad, eten halen wat ik moet koken voor Ang3l vanavond, Ang3l's huis poetsen, heerlijk....O+quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Heerlijk zo'n vakantie.Wakker worden wannee je uit jezelf wakker wordt, dan zo'n 40 pagina's lezen (De Engelenmaker), langzaam opstaan, even de kapper bellen voor een afspraak morgen, beetje Fok opstarten, beetje ontbijt maken, dadelijk TMM in de stad ontmoeten, lunchen, shoppen, thuis komen in een gepoetst huis, heerlijk eten opeten, je favoriete collega op de koffie krijgen en darna samen gaan dansen (ze gaat een proefles meedoen).
schade aan je spullen, of alleen een paar plassen op de vloer ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik kwam er vanochtend achter dat mijn huis een beetje lekt.
[afbeelding]
Rebelle et soumisequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Heerlijk zo'n vakantie.Wakker worden wannee je uit jezelf wakker wordt, dan zo'n 40 pagina's lezen (De Engelenmaker), langzaam opstaan, even de kapper bellen voor een afspraak morgen, beetje Fok opstarten, beetje ontbijt maken, dadelijk TMM in de stad ontmoeten, lunchen, shoppen, thuis komen in een gepoetst huis, heerlijk eten opeten, je favoriete collega op de koffie krijgen en darna samen gaan dansen (ze gaat een proefles meedoen).
Schade weet ik nog niet; er is wel wat spatwater op een van m'n computers gekomen, maar da's een oud dinkje die ik amper gebruik en het stond dus ook uit. En ook een voorraad printerpapier plakt nu aan elkaar. Verder niks dus :-)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schade aan je spullen, of alleen een paar plassen op de vloer ?
oh daar is dus nog wel overheen te komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Schade weet ik nog niet; er is wel wat spatwater op een van m'n computers gekomen, maar da's een oud dinkje die ik amper gebruik en het stond dus ook uit. En ook een voorraad printerpapier plakt nu aan elkaar. Verder niks dus :-)
hoiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hè wat jammer nu, nu heb ik Ajuu alweer gemist![]()
Hoi hij's weer terug gekomenquote:
Pappa&mamma zorgen ervoor. Ik huur het van hen, dus 't zal wel goedkomenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh daar is dus nog wel overheen te komen
en is je huisbaas nu al druk doende om een dakdekker te regelen, want ja komende week komt er nog veel meer nattigheid uit de hemel vallen
ja want het bezoek wil zondag natuurlijk wel droog kunnen zittenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Pappa&mamma zorgen ervoor. Ik huur het van hen, dus 't zal wel goedkomen
niet over mijn dingetje graagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi hij's weer terug gekomen![]()
ja ik zag zo'n rood dingetje staan, van dat je niet meer op Fok was ingelogd
maar hij is nu weer blauw ten teken dat je wel actief bent op Fokquote:
waar is mijn dingetje eigenlijk? war is ie dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hij is nu weer blauw ten teken dat je wel actief bent op Fok
en voor de rest zal ik je dingetje met rust laten hoor![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
je plusje is blauw anders is het een rood minnetje
Ik heb een overhemd gekohtquote:
Nee het is zo'n geruiten brokeback mountain geval.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook een das die je daarop kan gaan dragen???
Krijg je Jake of Heath er ook bijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het is zo'n geruiten brokeback mountain geval.
Oh echt zo'n houthakkershirt van flanell??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het is zo'n geruiten brokeback mountain geval.
Jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijg je Jake of Heath er ook bij?
Gezellig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jadie hangt nu in de kast. Met het kaartje er nog aan/
quote:
Dit is toch een heel net exemplaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets maar dna getailleerd en mooier en zo
Da's kut wakker worden...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:02 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een handtekening van Hugh Laurie! Oh nee, alleen maar gedroomd
getailleerd met DNA?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets maar dna getailleerd en mooier en zo
en hij hangt op een knaapjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef ajuu het volgende:
ja jake zit in de kast, met kaartje eraan![]()
Het was wel raar, hij schreef vanalles op de voorkant en hij tekende met House...quote:
Ja, dna uit ganaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
getailleerd met DNA?de dna van jake?
Da's best een leuk boek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef wonderer het volgende:
Het was wel raar, hij schreef vanalles op de voorkant en hij tekende met House...
Maar achBest grappig verder. Vanavond beginnen in The Gunseller
Ik heb zo het idee dat je gelijk hebt, jaquote:
Dat laatste is wel waardeverhogendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Soms als je her en der de handdoeken uit plukt en ze geordend opgevouwen naar 1 kastje op de badkamer gaat verhuizen dan merk je ineens dat je voor minstens 3 kasjes aan handdoeken hebt
Iemand handdoeken nodig? Ik heb mezelf er mee afgedroogd
Zijn ze gewassen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Soms als je her en der de handdoeken uit plukt en ze geordend opgevouwen naar 1 kastje op de badkamer gaat verhuizen dan merk je ineens dat je voor minstens 3 kasjes aan handdoeken hebt
Hoe bedoel je Nederlands equivalent?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zo het idee dat je gelijk hebt, ja
Ik zat me trouwens pas ngo af te vragen wat de Nederlandse equivalent van Stephen Fry was... geen flauw idee.
ga je ze bij opbod verkopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Wil je dat dan?quote:
Een Nderlandse homo die aan een prestigieuze universiteit heeft gestudeerd, boeken schrijft, in films en series speelt, ubergrappig is en goed QI kan presenterenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Nederlands equivalent?
Je vergeet regisseert.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef wonderer het volgende:
Een Nderlandse homo die aan een prestigieuze universiteit heeft gestudeerd, boeken schrijft, in films en series speelt, ubergrappig is en goed QI kan presenteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |