Dan kun je je zweet steken ten behoeve van de uitbreiding van mijn vadsig lichaam, door middel van belasting->studiefinanciering.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van mij mag je hoor
maar ik smeer het zo naar bed, morgen moet ik weer een nieuwe uitvoering geven aan de rol die hardwerkende burgerman heet![]()
Ja of ik kom die flessen wijn gewoon direct brengenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan kun je je zweet steken ten behoeve van de uitbreiding van mijn vadsig lichaam, door middel van belasting->studiefinanciering.
Dag rozenkransje van mequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:56 schreef pievdb het volgende:
goeiemorgen dames
en een warm welkom voor onze zuiderbuurquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:56 schreef pievdb het volgende:
goeiemorgen dames
Beroepshomo's?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:03 schreef pievdb het volgende:
hoe gaat het hier met mijn collega's?
Sweet Dreams Pieterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef pievdb het volgende:
slaapwel mensjes.
Hey Langkous, ik ben er nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:01 schreef Rood_schaap het volgende:
Saaie bedoeling hoor dat iedereen gaat slapen
'tuurlijk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:20 schreef wonderer het volgende:
Ik wel?
Ben jij je humeur?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben er ook nog. Met een hele vage kutbui als humeur
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben jij je humeur?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'tuurlijk!
Kun jij er wat aan doen dat je in 'n verkeerd lichaam geboren bent!
* vanitasvanitatumetomniava gaat ook het wol een bezoek brengen.
zo zo jij gaat midden in de nacht nog Rood_Schaap opzoekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava gaat ook het wol een bezoek brengen.
Ja en verwacht maar niet van mij dat het lukt om die saaiheid te verdrijven hoorquote:
ja dus niet achteraf gaan klagen dat ik slechte grappen maakquote:
en waar heb jij geen zin inquote:
nou dan maar even op de tanden bijten en stug doorzettenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik moet nog verven. Nog één muur en een trapgat.
Maar daarna is het gelukkig klaar en heb ik mijn geld verdiend.
Nee, dat is allemaal geen probleem gelukkig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan maar even op de tanden bijten en stug doorzetten
ennu dat trapgat moet je dan ook nog halsbrekende toeren uithalen op een ladder/huishoudtrapje om overal goed bij te kunnen ?
Heb je de save modes al eens geprobeerd ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Sunjammer het volgende:
*opstart problemen ondervind*
Dude...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je de save modes al eens geprobeerd ?
ja ik zit midden in de slechte grappen deze ochtend![]()
zo dat lijken wel ernstige opstartproblemen daar te zijnquote:
Kan me vergissen, maar "Dude" was toch een duidelijker reactie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:19 schreef Stroekie het volgende:
zo dat lijken wel ernstige opstartproblemen daar te zijn
want na anderhalf uur nog geen reaktie van Sunjammer
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Heerlijk zo'n vakantie.Wakker worden wannee je uit jezelf wakker wordt, dan zo'n 40 pagina's lezen (De Engelenmaker), langzaam opstaan, even de kapper bellen voor een afspraak morgen, beetje Fok opstarten, beetje ontbijt maken, dadelijk TMM in de stad ontmoeten, lunchen, shoppen, thuis komen in een gepoetst huis, heerlijk eten opeten, je favoriete collega op de koffie krijgen en darna samen gaan dansen (ze gaat een proefles meedoen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |