-1 Voorspelbaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:55 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nee, sorry op jou val ik ook niet![]()
Krullen kunnen heel schattig zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het enige goeie van krullen is dat ze eraf kunnen.
Je lokt het zelf uit.. speciaal voor jou ingekoptquote:
Enkel en alléén op Ryan Phillippe!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Rood_schaap het volgende:
Krullen kunnen heel schattig zijn
Rode krullenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
True.. op m'n werk.. een jonge..quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Whehequote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ouderen, maar dat geeft niet..
ik moest lachenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nuecken?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Je lokt het zelf uit.. speciaal voor jou ingekopt![]()
Iddquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
True.. op m'n werk.. een jonge..*smelt* Hij rookt alleen
.
Ik heb een klein beetje krullen.. en rood haarquote:
Ik vind het wel opwindend mits de rooklucht/smaak niet te erg isquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
IddToen ik stopte met roken kwam ik er achter hoe ranzig het is om met iemand te zoenen die wel rookt
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zolang 't geen 20 jaar verschil wordt..
Ik rook nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
IddToen ik stopte met roken kwam ik er achter hoe ranzig het is om met iemand te zoenen die wel rookt
Het kan erger...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje krullen.. en rood haar![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje krullen.. en rood haar![]()
Volgens mij heb je ooit wel eens een foto gezien van mij waarop ik langer haar hadquote:
er mist nog iets aan dit lijstje hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava steekt een sigaartje op en luistert Arvo Pärt. Voor nu, quality time.
Nou, hooguit iets langer dan je het nu hebt. Of ik heb het verdrongenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ooit wel eens een foto gezien van mij waarop ik langer haar hadWhat was i thinking
-1 voorspelbaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, hooguit iets langer dan je het nu hebt. Of ik heb het verdrongen
ik heb helaas geen droge rode wijn in huis :-/quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er mist nog iets aan dit lijstje hoor![]()
Ik vond het destijd ook niet slecht staan..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
-1 voorspelbaar![]()
Maar je hebt wel gelijk![]()
daar moet toch best een mouw aan te passen zijn, maar dat lukt me vandaag niet meer hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ik heb helaas geen droge rode wijn in huis :-/
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar moet toch best een mouw aan te passen zijn, maar dat lukt me vandaag niet meer hoor![]()
maar ik heb in je vakantie wel weer 100 nieuwe flessen besteld![]()
maar dat is dan inclusief 48 flessen port
nou nee hoorquote:
Trustequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Iedereen een goede nacht gewenst!
Nu ja, ik ben ook 'n beetje hypocriet. 'k Heb iets van 1 1/2 fust opgedronken in 10 dagenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou nee hoor
da's zelfs voor mij te veel hoor
daar gaat een groot gedeelte van door naar familie, vrienden en collega's
want ik mag van mezelf alleen maar in het weekend alcohol hoor![]()
slaap lekker Vlarpquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Iedereen een goede nacht gewenst!
ja maar die principes mag je ook best laten varen tijdens de vakantie hoor, dan ben ik ook minder streng voor mezelfquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben ook 'n beetje hypocriet. 'k Heb iets van 1 1/2 fust opgedronken in 10 dagen
Neee, tijdens het varen wordt er niet gedronken!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die principes mag je ook best laten varen tijdens de vakantie hoor,
nou moe, begin jij nu ook al mijn woorden op een goudschaaltje te wegenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neee, tijdens het varen wordt er niet gedronken!
van mij mag je hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik denk niet da'k vanavond nog 'n filmpje ga kijken ofzo, misschien wat te laat voor dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |