Ik stokte al toen ik een pretigieuze nederlandse universiteit moest bedenken...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je vergeet regisseert.
En nee, zo iemand hebben we niet, hier.
Erasmus?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stokte al toen ik een pretigieuze nederlandse universiteit moest bedenken...
volgens mij heeft Vanitasvanitatumetomniava wel behoefte aan handdoeken nu zijn huisje niet geheel waterdicht blijkt te zijn.quote:
oooo ik zou hem nooit meer wassenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Iemand handdoeken nodig? Ik heb mezelf er mee afgedroogd
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je ze bij opbod verkopen
volgens mij heeft BB_Koning dan ook wel interesse
Omdat ik het campinggevoel zo gewend was moest ik er echt even bewust van worden dat er iets mis wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heeft Vanitasvanitatumetomniava wel behoefte aan handdoeken nu zijn huisje niet geheel waterdicht blijkt te zijn.
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:35 schreef samjustme het volgende:
Hoi hoi, weer een saaie dag achter de rug
was je dan niet heel snel vergeten na een nachtje in je eigen warme bedje ??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Omdat ik het campinggevoel zo gewend was moest ik er echt even bewust van worden dat er iets mis was
ja de zomer is echt voorbijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het koud.
Je had gedronken zeker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus. Gisteravond was ie leuker eigenlijk.
dat klinkt als onderbezetting, of heb je heel enthousiast tegen iedereen verteld dat je daar werkt en komen ze nu allemaal het restaurant uitproberenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:57 schreef pievdb het volgende:
ik ben moe, ben nog maar 3 weken aan't werken en sinds vorige week al 20 overuren.
hallo n00bquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:35 schreef samjustme het volgende:
Hoi hoi, weer een saaie dag achter de rug
ik wil ooit nog eens een verhaal schrijven met die titelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
Ecce homo.
Mja, dat helpt.quote:
quote:[19:24] De Hongaar says: ben jij dat? met die chick?
[19:24] JP says: lijk ik erop?
[19:25] De Hongaar says: ja, maa rjij hebt niet zo'n gay oording in je oor.
durft Jerre niet met jouw koerdiesloerie op stap ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen gaat mijn koerdiesloerdie mee naar Bruce voor een proeflesiets wat Jerre nooit gedurfd heeft
quote:
Op stap? We hebben het hier over 1 les in sportenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
durft Jerre niet met jouw koerdiesloerie op stap ?![]()
stap (de ~ (m.), ~pen)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op stap? We hebben het hier over 1 les in sporten
het is een leuk plaatjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik vind je schattig
D'r komt zeker geen foto vanquote:
Dat ligt er vast ook aan welk haar het is...quote:
Waarom heb ik het idee dat een foto van 't hoofd nog wel het laatste is wat we kunnen verwachten...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat ligt er vast ook aan welk haar het is...
tuurlijk laat hij die wel zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:41 schreef NathaN het volgende:
Maar laat-ie die ook zien, dat is de vraag...
Die impicatie liet ik inderdaad even onuitgesproken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:44 schreef Stroekie het volgende:
tuurlijk laat hij die wel zien
maar laat hij die hier, en aan ons zien, dat is de daadwerkelijke vraag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |