Gisteren ook gefiets, in de stromende regenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:28 schreef CherryLips het volgende:
herfst
als het goed is wordt het tegen het einde van de week weer wat warmer. kan ik weer eens gaan fietsen
Morning matesquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hmm, ik denk dat ik het steppen maar even laat zitten vanavond. Ik heb last van mijn oor, ik krijg er af en toe steken in.![]()
Ik heb net een uurtje of wat met wat olie in mijn oor liggen slapen in de hoop dat ik mijn oor wat schoner krijg en de steken weggaan. Maar als het bijvoorbeeld bij een ontsteking elders vandaan komt, heeft dat ook weinig zin. Het is even afwachten dus en als er geen verbetering komt, toch maar even naar de dokter...
als je elke dag 200kcal extra opdoet, dus er een 2200 eet ...doe je der 1400kcal per week af. dat is 7000kcal per maand. dan val je zo een kilo per maand af. heel netjes ... maar ik had er in het begin het geduld niet voor. En door het sporten viel ik wel 2kilo per week af? (bleef niet duren hoor) Ik deed zo een 14.000 kcal extra aan sport. En dan vliegt het er gewoon af als je dik bent he. De dikker de meer energie je verbruikt. En later de gespierder de meere kcal je verbruikt. Dus tis een win-winquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ondanks het niet lekker in m'n vel zitten toch getraind vandaagWat sporten sommigen van jullie veel zeg eigenlijk! Respect hoor
Ik ben al blij als ik 200 kcal op een dag verbrand met sport, maar da's toch ook wel netjes?
![]()
Is wel een teken dat je wat te zwak bent. Neem je vitamines? iK NEEM ELKE DAG MULTI_VITS EN VIT c, soms nog wat kruidenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Maar heb jij dat ook gedaan en heeft het ook geholpen?![]()
Het is nu al een stuk minder trouwens, de olie heeft geholpen. Misschien vanavond nog even een behandelronde en dan zal het verder in orde moeten zijn...
Great going D.Rose!!!! :-) Keep up the good work. IK zal er nooit zijn denk ik. Ben namelijk niet meer tevreden te krijgen. gevaarlijk weet het, axoreaxia en boulimie loeren om de hoek. Weet het wel. Maar ik let wel op hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:30 schreef D.Rose het volgende:
Schema in de OP is weer aangepast
We zijn er bijna
Al weet ik nog niet of, wanneer mijn vooraf aangegeven doel van 82kg bereikt is, mijn buik strak genoeg is.
Mogelijk ga ik nog ff door naar 80kg
Dan heb ik niks gezegd. Zelf heb ik veel ervaring met sport en de bijkomende verzwakking. En ik weet dat je soms meer vatbaar bent voor ziekten. Ik heb bijna heel het weekend weer geslapen. Puur omdat het nodig is. Daarom zeker ook je vits pakken hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik neem mijn vitamines altijd, dus daar heb ik er niet te kort van. Het is gewoon een overschot aan oorsmeer, heeft niets met zwakte te maken. Daarom werkt die olie ook goed, omdat het daardoor makkelijker afgevoerd wordt.
Wat een rare vraag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:10 schreef Sannelie het volgende:
Hier weer mijn vraagje:
Weet iemand wat je bovenbeenomtrek is als je maat 36 hebt?
ik begreep dat jij ook met gewichten wilde gaan stoeien?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:04 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Great going D.Rose!!!! :-) Keep up the good work. IK zal er nooit zijn denk ik. Ben namelijk niet meer tevreden te krijgen. gevaarlijk weet het, axoreaxia en boulimie loeren om de hoek. Weet het wel. Maar ik let wel op hoor![]()
Heel juist. Maar ik zit nog beetje tussen twee vuren. Ik ben nog niet vergeten dat ik een dikzak eerste klas was. En wel om eerlijk te zijn ben ik bang dat ik het weer ga worden. Om die reden eet ik volgens mij nog niet genoeg. Als ik gewoon op mijn gewicht wil blijven en spier wil aankweken moet ik zo een 3600kcal per dag binnendoen. En volgens mij doe ik dat helemaal niet binnen. Ik zit een beetje met een onevenwichtigheid, ik wil nog beetje afvallen maar van de andere kant wil ik spier bijkomen. Alles is er bijna af. behalve buikje nog. maar ik geloof niet in pijn en zeker niet in crunchesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik begreep dat jij ook met gewichten wilde gaan stoeien?
Dan zul je toch wel weer aan willen komen lijkt me?
Speciaal voor je gezocht. Maar dat valt echt niet te vinden hoor. Taille - heup en zo dat wel. Maar over de omtrek van bovenbenen wordt echt niks gemeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:10 schreef Sannelie het volgende:
Hier weer mijn vraagje:
Weet iemand wat je bovenbeenomtrek is als je maat 36 hebt?
als je net zo fanatiek met gewichten gaat stoeien als je nu in het zwembad doet dan maakt vet volgens mij geen kans bij jou. Alles is dan al omgezet in spierenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:24 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Heel juist. Maar ik zit nog beetje tussen twee vuren. Ik ben nog niet vergeten dat ik een dikzak eerste klas was. En wel om eerlijk te zijn ben ik bang dat ik het weer ga worden. Om die reden eet ik volgens mij nog niet genoeg. Als ik gewoon op mijn gewicht wil blijven en spier wil aankweken moet ik zo een 3600kcal per dag binnendoen. En volgens mij doe ik dat helemaal niet binnen. Ik zit een beetje met een onevenwichtigheid, ik wil nog beetje afvallen maar van de andere kant wil ik spier bijkomen. Alles is er bijna af. behalve buikje nog. maar ik geloof niet in pijn en zeker niet in crunchesdoet zo een pijn. Maar uhm nee met gewichten werk ik niet, ik werk met water. Weerstand that is
... Ga alleen maar zwemmen. Fitness is niet echt voor mij. Zwemmen doe ik veel liever ... ben al wel 1 dag niet geweest (gisteren na 2 weken non-stop :p ). Volgens mij word ik te perfectionistisch, mja fuck it.
![]()
ik verbrand nu ook zo'n 550 calorieën per dag met dat gestep, maar ik durf mezelf niet te wegen uit angst voor een zware teleurstellingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vanavond weer bodyattack en pilates. Overdag doe ik het lekker rustig aan. Beetje TV kijken, huiswerk maken, huishoudelijke klusjes doen.
De lessen bodyattack zijn gelukkig wat beter verdeeld over de week dan de steplessen, die vrij vroeg in de week geplaatst zijn. Je verbrand zo'n 550 kCal op zo'n les. Als je dat 7 keer per week doet, zou je toch flink wat kilo's kwijt moeten raken zou je denken...
Dat is normaal zeker het geval, maar het toeval wil dat ik er aanleg voor hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:38 schreef wkraaij het volgende:
Enne, D. Rose jij gaat lekker goed! Maar (mooie) spieren krijgen duurt vaak wat langer als de tijd die het kost om gewicht te verliezen. Gewoon volhouden dus.
inderdaadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Netjes, schoot het bij mij maar zo op...![]()
Haha, ik eet echt geen 2200 kcal per dagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:58 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
als je elke dag 200kcal extra opdoet, dus er een 2200 eet ...doe je der 1400kcal per week af. dat is 7000kcal per maand. dan val je zo een kilo per maand af. heel netjes ... maar ik had er in het begin het geduld niet voor. En door het sporten viel ik wel 2kilo per week af? (bleef niet duren hoor) Ik deed zo een 14.000 kcal extra aan sport. En dan vliegt het er gewoon af als je dik bent he. De dikker de meer energie je verbruikt. En later de gespierder de meere kcal je verbruikt. Dus tis een win-winNu ben ik weer extreem opgefokked van de suikers van gisteren. Dus ik moet straks echt wel gaan... anders zal het er snel weer aanhangen denk ik.
![]()
Hoe train je de spieren van je rug dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Niet alleen cardio, je moet ook alle spieren trainen om alles strakker te trekken.
Ik doe dat in de sportschool. Daar heb je van die leuke apparaten waar je aan kunt gaan hangen. Ik weet niet hoe je dat zonder die apparaten kunt doen, eerlijk gezegd. Al zullen daar wel oefeningen voor zijn, neem ik aan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe train je de spieren van je rug dan?
Bedoel je met BS of BA? Want volgens mijn info verbrand je met BA als vrouw gemiddeld 693 kcal exclusief wat je na de les nog extra verbrandt (ca. 10-15%). Met BS gemiddeld 573.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vanavond weer bodyattack en pilates. Overdag doe ik het lekker rustig aan. Beetje TV kijken, huiswerk maken, huishoudelijke klusjes doen.
De lessen bodyattack zijn gelukkig wat beter verdeeld over de week dan de steplessen, die vrij vroeg in de week geplaatst zijn. Je verbrand zo'n 550 kCal op zo'n les. Als je dat 7 keer per week doet, zou je toch flink wat kilo's kwijt moeten raken zou je denken...
Ow, volgens de computer op de sportschool waar je invoert wat je hebt gedaan kost BA je 585 en BS 500nogwat. Ik heb een grof gemiddelde genomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Bedoel je met BS of BA? Want volgens mijn info verbrand je met BA als vrouw gemiddeld 693 kcal exclusief wat je na de les nog extra verbrandt (ca. 10-15%). Met BS gemiddeld 573.
Ik ken er een heleboel, maar om die nu allemaal uit te typen is niet handigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
. Ik weet niet hoe je dat zonder die apparaten kunt doen, eerlijk gezegd. Al zullen daar wel oefeningen voor zijn, neem ik aan.
1 of 2 kan toch wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ken er een heleboel, maar om die nu allemaal uit te typen is niet handig
Ik wil namelijk graag slankere benen en wilde weten hoe slank de benen dus zijn van iemand met een maatje 36...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat een rare vraag.
Ik heb maat 36, maar bij kleding maten wordt gekeken naar de borst, heup en taille omvang. Ik heb nog nooit mijn bovenbeen opgemeten.
nou, vooruitquote:
50 km tussen Antwerpen en Brussel, als je in de buurt bent laat maar is weten... ik weet alle leuke plekjes zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat is jullie prijs vandaag de dag, Guppyfriend?
Ik ga af en toe wel eens naar Antwerpen, maar het blijft een beetje te ver weg...
75kg voor 1.84cm? man dat is veel te weinig. ik ben nu 77kg voor 1.83 cm en ik ben bijna een skeletquote:[b]76,7kg zou wegen. Dat komt ongeveer overeen met mijn oorspronkelijke doel van 75kg
Trouwens wat anders leuks, ik lag straks even onder de zonnebank en keek eens naar mijn buik en als ik lig heeft het exact de vorm die ik wil als ik rechtop staMaar danook exact
Ik moet eigenlijk nog alleen mijn vet rond mijn middel wegwerken, de rest is normaal zeg maar, het steeks in elk geval niet meer uit!! Alleen waar vroeger mijn borstspieren nogal groot aanwezig waren zit nu nog wat vet maar dat gaat langzaam ook al weg
welkom in de club!!!quote:
Het duurt nog wel even voor ik er weer ben: ik heb ontslag genomen en ga weer studeren, dus dat betekent dat ik minder verdien dan eerst. Ik moet eerst kijken hoeveel ik naast mijn studie kan gaan werken en dan weer naar het uitzendbureau gaan. En als ik dan weer inkomsten heb kan ik weer gaan denken aan tripjes naar het buitenland...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
50 km tussen Antwerpen en Brussel, als je in de buurt bent laat maar is weten... ik weet alle leuke plekjes zijn... brussels > Antwerp btw
we spreken met zijn allen is af voor een duik!!! :-) ik ben dit weekend in A'damquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef CherryLips het volgende:
ooit he... ooit ga ik ook zwemmen.
Thnxquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
welkom in de club!!!en veel succes ;-) de enige raad die je moet volgen is DE MIJNE!!! grapje
![]()
vroeger zat ik op wedstrijdzwemmenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
we spreken met zijn allen is af voor een duik!!! :-) ik ben dit weekend in A'damen uhm...
ik zal er voor zorgen dat jullie niet verzuipen![]()
Oei, een nieuwe weegschaal. Nu maar hopen dat hij ongeveer hetzelfde aangeeft!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
ik wilde me wegen op de sportclub, was de weegschaal wegkapot... maar er zijn volgende week een nieuwe zijn. alleen ben ik dan op vakantie.
euh, gisteren nog 1.469 voor een liter Euro... de rest let ik nooit zo op, ik rij zelf Euroquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat is jullie prijs vandaag de dag, Guppyfriend?
onzin! Jij hebt getraint, spieren wegen ook watquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
75kg voor 1.84cm? man dat is veel te weinig. ik ben nu 77kg voor 1.83 cm en ik ben bijna een skeletmoet wel zeggen ben vrij gespierd... dus zou kunnen dat daar meer gewicht in zit
zwemmen is ideaal voor die vetresten weg te brandenvooral op je rug zwemmen, ideaal voor dat kleine buikje
![]()
Goed plan. Als jullie afspreken kom ik om jullie te motiveren, naast mij zijn jullie allemaal al heel slankquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
we spreken met zijn allen is af voor een duik!!! :-) ik ben dit weekend in A'damen uhm...
ik zal er voor zorgen dat jullie niet verzuipen![]()
ik overdrijf helemaal niet, ik wil zowieso naar de 75 toe. Mij zie je nog echt wel lopen hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef AcidBurner het volgende:
zwahiel gewoon niet overdrijven he... anorexia ligt op de loer...ik zeg dit omdat ik het soms ook al een beetje voel. en ja ik ben waarschijnlijk wel stukje gespierder als jij... maar ik vind toch dat 77.5kg voor mij exht het minimum is. Mijn vrienden zeggen het ook 'tis nu wel goed hoor' straks zien we je niet meer lopen.
Lijkt me echt heel leuk!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:43 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Goed plan. Als jullie afspreken kom ik om jullie te motiveren, naast mij zijn jullie allemaal al heel slank![]()
Ik ben het met je eens GuppyFriend. En GWS slaat zeker niet doorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
inderdaad, AB heeft gelijk (nu zeg ik overigens niet dat GWS ook echt doorslaat hoor). wanneer je dan stopt met je dieet, komt het allemaal net zo hard weer terug. je moet denk ik eens proberen om gewoon nog steeds 1800 kcal in te nemen, maar dan met andere producten?
Ik vind het niet zo gek eigenlijk. Stel dat je 2000 kcal eet en je gaat dan body attack doen, wat 693 kcal is, en je doet daarna nog bijv. balance (jij doet altijd twee dingen toch achter elkaar?) voor 265 kcal. Dan verbruik je na het sporten ook nog eens meer kcal dan normaal, je lichaam is nl. niet gelijk weer in rust. Dus eigenlijk heb je dan maar zo'n 1000 kcal over, wat 200 onder het minimum is wat je dagelijks nodig hebt. Ik vind het dus niet zo heel erg onlogisch klinken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gemiddeld meer dan 2000 kCal naar binnen werken en dan nog aankomen omdat ik te weinig eet? Dat lijkt me sterk...
Duh!! je vergeet te tellen dat je meer spier aankweekt en daarom dikker 'lijkt' is niet zo hoor. Als je nu op gewicht blijft en sport. Dan wil dit zeggen dat je vet wordt omgezet in spieren. En daarom krijgt jij het onterechte idee dat je dikker wordt. Dat zal het wel zijn. Ik sta al maanden op 77.5 kg, dat is normaal hoor... buikje verwijnt en biceps en rug worden zwaarder. Dus is eht verlies van vet en aankomen van spieren. Heel normaal dus. Ik snap je reactie wel. maar als je nu nog minder gaat eten en toch veel sport dan zal je je spieren opofferen. En dat is jammer!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De afgelopen maanden zat ik ietsje lager, 1800 kCal, inclusief sporten. Toen bleef ik dus op hetzelfde gewicht. Ik kwam niet meer aan, viel helaas ook niet af.
Mailtje sturen naar Troel Bxie. Zij zal je wel kunnen helpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef bxie het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen, ik blijf dat schermpje weer krijgen
Spin ze Guppy's friendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga zo mn nieuwe Spinning schoenen ophalen! die heb ik gewonnen tijdens onze Tour de Physique. dat was een wedstrijd bij ons op de club, dan moet je zo veel mogelijk uren meespinnen. en ik had 32 uur in 3 weken! superleuk
Je kunt best en spieren kweken en afvallen tegelijk. Zoals ik al heb gezegd krijg ik nog steeds alle voedingsstoffen binnen die ik nodig heb. Staar je toch niet zo blind op één enkel cijfertje in het grote geheel...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Duh!! je vergeet te tellen dat je meer spier aankweekt en daarom dikker 'lijkt' is niet zo hoor. Als je nu op gewicht blijft en sport. Dan wil dit zeggen dat je vet wordt omgezet in spieren. En daarom krijgt jij het onterechte idee dat je dikker wordt. Dat zal het wel zijn. Ik sta al maanden op 77.5 kg, dat is normaal hoor... buikje verwijnt en biceps en rug worden zwaarder. Dus is eht verlies van vet en aankomen van spieren. Heel normaal dus. Ik snap je reactie wel. maar als je nu nog minder gaat eten en toch veel sport dan zal je je spieren opofferen. En dat is jammer!![]()
Wel ik ga elke dag zwemmen. In het weekend 2x tot 3x. Elke keer een sessie van een 1 1/2 uur. Ik raad het iedereen aan. Zwemmen verbandt enorm veel kcals. is goed voor je uithouding en ademhaling. En je moet zelfs helemaal niet snel zijn. Traag zwemmen is het beste. Dat doe ik nu al 1.5 jaar. Als je echt wil weten hoe ik het gedaan heb .. dan kan ik je dat allemaal wel is vertellen in een mail of op MSN of zo. Maar als ik dat hier ga neerpennen dan ben ik nog wel even zoet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef bxie het volgende:
acid burner hoe ben jij zoveel afgevallen??
*heel-veel-respect-toont*
idd, jij bent de goede weg ingeslagen! GO GO MAEGHAN!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Maeghan het volgende:
Neem ff een stukje fruit dan of zo. Je moet wel wat binnenkrijgen.
heb schaaltje milde yoghurt op en ben even naar de wc geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Maeghan het volgende:
Neem ff een stukje fruit dan of zo. Je moet wel wat binnenkrijgen.
Zin in een wedstrijdje scriptieschrijven?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef CherryLips het volgende:
trouwens, als ik ga zwemmen, moet ik snel zwemmen. hetzelfde heb ik met fietsen; ik kan niet op een normaal, kalm tempo fietsen, ik moet altijd scheuren. zwemmen kan ik ook niet rustig doen, heb altijd het wedstrijdgevoel
Dan kom je maar is met mij zwemmenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef CherryLips het volgende:
trouwens, als ik ga zwemmen, moet ik snel zwemmen. hetzelfde heb ik met fietsen; ik kan niet op een normaal, kalm tempo fietsen, ik moet altijd scheuren. zwemmen kan ik ook niet rustig doen, heb altijd het wedstrijdgevoel
ik ben al een jaar met m'n individuele vertaalopdracht bezigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:30 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Zin in een wedstrijdje scriptieschrijven?![]()
![]()
20 seconden over 50 meter, dan red ik echt niet hoor. toen ik op m'n tiende op wedstrijdzwemmen zat deed ik 50 seconden over 50 meter. werd wel altijd 2e, dus erg slecht was het niet, maar dat lukt me nu echt niet meer. ik kon ook 30 meter onder water zwemmen, ik had mezelf zo getraind dat ik soms een minuut m'n adem in kon houden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:30 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Dan kom je maar is met mij zwemmenik beloof je dat ik je zal laten afzien
hehehe... maar effie to the point..als je vetcellen wil verbranden is het best van niet te snel te zwemmen. 20-30 sec per baan... Dan gebruikt je lichaam het vet als brandstof. Als je daarintegen snel zwemt dan zijn het de suikers en de eiwitten die worden opgebrandt. En hier wringt het schoentje...eiwitten worden gebruikt voor de opbouw van spieren. Dus als je op dieet bent en dan nog als een gek gaat zwemmen (snel) dan verbrandt je eigenlijk geen vet alleen spier en suikers. Ik zeg het maar he dames
Ik ben momenteel krachttraining aan het doen. Dus ik zwem wel alles uit mijn kast. 2X supersnel (37 sec 50m) dan 2X traag herhaal tot het zwart ziet voor je ogen
![]()
heb ik ook altijd met fietsen... daarom vind ik spinning ook zo lekker. kheb t trouwens ook een beetje met autorijdenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Veel te veel (verzadigd) vet, dat komt er bij mij niet meer in...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
iew, dat hoef ik echt niet in de middag! doe mij maar een gewone boterham met kaas!
heb jij even geluk, koken doe ik ook graag (hier simpel gerechtje)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:46 schreef Catbert het volgende:
Misschien niet helemaal een vraag voor hier, maar wat is nou voedsel dat wel vult (je in ieder geval een vol gevoel geeft) maar weinig calorieen bevat? Want ik sport behoorlijk veel (hockey, knap intensief dus) maar als ik gewoon normaal eet voor het hockeyen heb ik na de training echt een enorme honger.
Als je met putjes cellulites bedoeld. Dan heb ik slecht nieuws. Want bij mij verdwijnt het niet. het is zoals littekens he. De huid is gescheurd. Ik denk niet dat het ooit nog goed komt. Maar ik zou zo zeggen als je veel sport dan ga je binnen 1 maand wel al wat vordering zien. Als het cellulities is (ook bekend als zwangerschapsstriemen) dat gaat volgens mij niet zo gemakkelijk weg. Misshcien zijn er wel zalfjes voor of zo, maar als vent begin ik daar niet aan! Veel succes ladybird.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:19 schreef -ladybird- het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Helaas helaas ben ik ook een van die mensen die putjes in de benen heeft![]()
Ik ben nu 2 keer per weerk aan het sporten ( bootcamp en skaten) en ik vroeg mij af binnen welke tijd de putjes minder worden? Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik dacht dat dit gewoon altijd bleef omdat het erfelijk bepaald is, maar er is nog hoop dus![]()
Ik heb na vier weken elke dag steppen naar maar in ieder been 1 putje zitten, en die zijn pas goed zichtbaar als ik met m'n benen over elkaar zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Als je met putjes cellulites bedoeld. Dan heb ik slecht nieuws. Want bij mij verdwijnt het niet. het is zoals littekens he. De huid is gescheurd. Ik denk niet dat het ooit nog goed komt. Maar ik zou zo zeggen als je veel sport dan ga je binnen 1 maand wel al wat vordering zien. Als het cellulities is (ook bekend als zwangerschapsstriemen) dat gaat volgens mij niet zo gemakkelijk weg. Misshcien zijn er wel zalfjes voor of zo, maar als vent begin ik daar niet aan! Veel succes ladybird.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef CherryLips het volgende:
striea heb ik trouwens wel volop. geen idee hoe het weggaat. m'n hele kont zit onder, ik lijk wel een watermeloen. dat en de putjes zijn allemaal van de afgelopen zes maandenik zal eens kijken of vichy iets heeft tegen striea. Ik heb ook ergens iets tegen putjes liggen, ik zal het eens proberen morgen.
Toch wordt dat als oorzaak aangegeven, wellicht zijn er nog meer. Daarnaast is er geen smeerseltje of wat dan ook wat er tegen helpt. Volgens mijn arts dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:42 schreef Maeghan het volgende:
Tja, vitamine c tekort is niet erg waarschijnlijk denk ik. Bij mij zeker niet. Ik at vroeger zoveel fruit dat ik van m'n moeder minder moest gaan eten omdat het te duur werd.![]()
Ik bedoelde niet waarschijnlijk als in: het zal niet zo vaak om die reden voorkomen. Het lijkt me toch heel moeilijk om zo weinig vitamine C binnen te krijgen dat je er echt tekorten aan krijgt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Toch wordt dat als oorzaak aangegeven, wellicht zijn er nog meer. Daarnaast is er geen smeerseltje of wat dan ook wat er tegen helpt. Volgens mijn arts dan.
En toch is dat iets wat regelmatig schijnt te gebeuren!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:50 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet waarschijnlijk als in: het zal niet zo vaak om die reden voorkomen. Het lijkt me toch heel moeilijk om zo weinig vitamine C binnen te krijgen dat je er echt tekorten aan krijgt.
Dank je! Zitten zeker lekkere gerechten tussen. Punt is alleen dat ik niet zozeer op zoek ben naar gerechten, maar naar dingen die goed vullen (bonen is dus een goed idee kennelijk), want ik weet dus niet goed wat wel en niet vult, ik dacht nl. altijd dat eiwitten geen 'vol' gevoel gevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:19 schreef AcidBurner het volgende:
*gerechten*
meisjes, dames .... vergeten jullie niet dat als je veel sport, je spieren zich gaan ontwikkelen. En dat het maar lijkt dat je dikker wordt. Spier > vet he. VERGEET DIT AUB NIET! en uithongering is het domste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:25 schreef Quinazoline het volgende:
Vanmorgen op de weegschaal gestaan: 65,5 kilo. Ik ben dus een half kilootje zwaarder dan anderhalve week geleden. Ik denk dat ik toch te veel meer eet, dus dan maar weer minderen he. Het kan net zo goed komen door de tijd van de maand bedenken ik me net.
Ik zit dus momenteel al 2 maanden op hetzelfde gewicht, val niks meer af. Heeft iemand een idee hoe ik weer op gang kan komen?
3600kcal :-) ... maar dat moest je van mij niet weten zeker ;-)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoeveel kCal eet je per dag? Weet je dat ongeveer?
Maar wat is dan het verschil tussen crunches en sit-ups?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:14 schreef AcidBurner het volgende:
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
Als het menu wat jij in de vorige topic neerzette standaard voor jou is, dan krijg je zelfs nog minder binnen dan je mij aanraadde te eten...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:04 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
3600kcal :-) ... maar dat moest je van mij niet weten zeker ;-)
soms zelfs meer ... JE MOET ETEN! Goed eten is de sleutel tot gezond afvallen. En dat jullie elke 5 minuten op die weegschaal staan is niet zo goed voor de motivatie hoor![]()
Maar je loopt toch? Dat hielp bij mij heel erg. Nu ik ipv 2x de week lopen naar 1x maandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:25 schreef Quinazoline het volgende:
Wat zijn crunches?
En als het een klein buikje was, dan vond ik het nog niet zo erg...Maar dat is dus niet zo. Het zit helaas in de familie, dus ik denk dat het heel moeilijk wordt om er vanaf te gaan komen.
Trek, als je buikspieroefeningen doet, je navel in tot aan je ruggenwervels(bij wijze van spreken natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef Quinazoline het volgende:
Buikspieroefeningen zijn helemaal niet leuk. Ik kom amper overeind. Dus die moet ik voortaan maar ook gewoon iedere dag een paar doen, tot het beter gaat.
Hoe lang loop je ook alweer?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:48 schreef Quinazoline het volgende:
Ik hardloop ja, ongeveer twee keer in de week, maar daar werk ik het nog niet echt aan. Wel dat de vetrollen aan de zijkant van mijn buik verdwijnen, maar niet dat in het midden.
Nou, ik mag aannemen dat ze zichzelf verwijderd heeft, niet dat iemand anders dat doetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:59 schreef Quinazoline het volgende:
Met een snelle blik zie ik dat iig mini_rulez verdwenen is, en die was inderdaad zo'n 12 kilo kwijt, wat ik me herinner. Maar volgens mij is ze op vakantie ofzo, want ik heb haar al een hele tijd niet hier gezien, dus ze komt vast wel weer een keer updaten.
Dat gebeurt automatisch als je een tijdje niet ge-update hebt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, ik mag aannemen dat ze zichzelf verwijderd heeft, niet dat iemand anders dat doet
Precies, dat was bij mij laatst ook gebeurd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat gebeurt automatisch als je een tijdje niet ge-update hebt.
Dus alle mensen die er niet in staan zijn al een maand op hetzelfde gewicht, of aangekomen wat ze niet durven te vertellenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat gebeurt automatisch als je een tijdje niet ge-update hebt.
Of ze zijn op vakantiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus alle mensen die er niet in staan zijn al een maand op hetzelfde gewicht, of aangekomen wat ze niet durven te vertellen
ik ben hier nog geen maandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:05 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Precies, dat was bij mij laatst ook gebeurd.
Precies, vakantie is geen excuus natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op vakantie kun je ook internetten
hey wijsneus, het was één keerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef AcidBurner het volgende:
mmm...ik zou meer pasta en groenten eten ... minder ijsjes en nuggets cherrylips, anders kan je wel eens bedrogen uitkomen. en valt het wegen misschien tegen. Alhoewel je mag wel eten hoor!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hey wijsneus, het was één keer![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
goed. weegdag. niks afgevallen. olé. tijd voor chocola dus.
Hehequote:Op zondag 20 augustus 2006 03:39 schreef AcidBurner het volgende:
hier zijn we danomda tik hier eigenlijk wel graag ben
(in fiy topiv fzn) veel respect van mij
![]()
ik ben juist thyuis! kan iemand de weg naar mijn bed wijzen![]()
naaaaaaaaaaah party for life!!! <3 you all
wijsneus signing in and outzzzzzzzzzzz
Daar mag je zekder trots op zijn ja, ik zit nog steeds op hetzelfde als waar ik mee begon zo'n beetjequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga morgen! dus ik ben benieuwd of er iets bij gaat komen na een weekje Rome... maar goed, tot nu toe ben ik wel trots, van 75 naar 72.5
Hmm steppen is wel chill, je verbrandt veel meer kcals met minder moeite.. maar hierdoor heb ik een beetje het idee dat ik niet echt intensief train, wat ik dus wel heb als ik op de crosstrainer train.. En vraag voor de steppers hier, hoe houden jullie je evenwicht op dat ding of heb ik weer een mislukt apparaat zonder houvast? Ik behoud mn evenwicht nu maar steeds door me vast te houden aan een kastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh ik heb nu ook een stepapparaatMorgen even uittesten
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hmm steppen is wel chill, je verbrandt veel meer kcals met minder moeite.. maar hierdoor heb ik een beetje het idee dat ik niet echt intensief train, wat ik dus wel heb als ik op de crosstrainer train.. En vraag voor de steppers hier, hoe houden jullie je evenwicht op dat ding of heb ik weer een mislukt apparaat zonder houvast? Ik behoud mn evenwicht nu maar steeds door me vast te houden aan een kast
hoeveel kost zo'n stepding ? ben dus een beetje nieuw met dit allemaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:44 schreef Iksje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is mijn steppertje, gewoon rechte trappers...en als ik het middelzwaar zet donder ik er ook niet af
Vind het achteraf wel jammer dat ik geen 'swinger' heb genomen, maar alla, deze doet het ook goed, ik heb gisteren zelfs steppend de afwas gedaan![]()
tel mijn kilo's 's... Ik zit nu op 17 ~ 18 kg... in euhm... feitelijk 2 maanden en een beetje ik zit nu al bijna 3 weken op hetzelfde gewicht (ok ok dit weekende 1kg aangekomen, maar da's er ook wel weer af, dat is de balans kilo denk ik)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
whoa, 20 kilohoe heb je dat gedaan?
en mijn stepper kostte ongeveer ¤30 bij de Blokker. Kijkshop heeft ze ook wel denk ik.
uhm, is dat niet een beetje erg ongezond, zoveel afvallen in zo'n korte tijd? Aangeraden wordt om 500-1000 gram per week af te vallenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef zwahiel het volgende:
[..]
tel mijn kilo's 's... Ik zit nu op 17 ~ 18 kg... in euhm... feitelijk 2 maanden en een beetje ik zit nu al bijna 3 weken op hetzelfde gewicht
Ik heb er één van de Kijkshop, maar die heb ik kapot gesteptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
en mijn stepper kostte ongeveer ¤30 bij de Blokker. Kijkshop heeft ze ook wel denk ik.
het eenige wat ik deed was 3x per week joggen, in de ochtend cornflakes verder alleen crackers en appels en avond gewoon mee eten, niet teveel natuurlijk :p ik was erg verbaasd toen ik zag dat ik zoveel ben afgevallen! maar ik ga dr iig 1tje halen danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Wat vervelend voor je, je hield het voor de vakantie juist altijd zo goed vol! Maar goed, de kunst is juist om dan de draad weer op te pakken! Ik wil je best af en toe hier een schop onder je kont komen geven hoor.quote:
Regelmaat is idd erg belangrijk ja, maar je kunt het, dus het gaat je gewoon weer lukken nu! Succes!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:00 schreef Klein het volgende:
I'm back...![]()
Aan het begin van de zomervakantie ging het zo goed met me,
vandaar dat ik t forum eventjes heb verlaten...
Maar kan nu echt niet meer zonder een steuntje in de rug!
Ben de afgelopen weken zeker meerdere kilo's aangekomen door véél te veel
terrasjes/uit eten/lang weekend parijs.. etc..
Kan me nu een paar dagen netjes houden, maar ga dan direct de fout weer in.![]()
Gelukkig begint over twee weken mn studie en krijg ik dan weer wat regelmaat..
Gezond eten en sporten weer dus!
Maar wil nu alvast weer aanwennen niet tussendoor te snacken...
heb dus sterk wat van jullie wilskracht nodig en een trap onder mn (dikke) kont!!!
het is m'n streven om elke dag drie kwartier op de stepper te staan, maar dat lukt niet altijd. maandag moest ik ontzettend veel doen, gisteren moest ik 's ochtends weg en vandaag heb ik echt rugpijn, dus dat is al weer drie keer niet deze week. misschien, als m'n rug het weer doet, dat ik eht dan vanavond doe.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:41 schreef Quinazoline het volgende:
Hoihoi, hier ook nog even een reactie van mij. Weeg nog steeeeds 65 kilo, d'r gaat maar niks af. Komende week zal ik niet kunnen sporten omdat ik op vakantie ben (vriend wegbrengen naar stage). Daarna zal ik weer aan het studeren en sporten moeten.
Ik zit er over te denken om ook zo'n step ding te kopen. Ik ga nu namelijk regelmatig hardlopen, maar het slechte weer is toch wel een makkelijk smoesje om niet te gaan. Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n ding? En werkt het echt? Mijn bovenbenen mogen namelijk best wel wat smaller worden, en mijn buik ook. Ben nu wel braaf buikspieroefeningen aan het doen, maar die bovenbenen/heupen blijven erg stevig. Zo'n stepper is dan dus ideaal, toch? En hoevaak gaan jullie op dat ding staan? En hoe lang?
Veel vragen dus, maar ik heb geen zin om voor niks veel geld uit te gaan geven.
Oh, ik heb al van die ballon kuiten! Geen stepper voor mij dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb minder putjes in m'n bovenbenen (helemaal weggaan zullen ze niet) en ik heb behoorlijke kuiten gekregen.
Ik heb ook altijd al dikke kuiten gehad, maar van steppen wordt het niet erger. Ik denk dat je spieren op een gegeven moment wel uitgegroeid zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh, ik heb al van die ballon kuiten! Geen stepper voor mij dus.![]()
Mijn lichaamsbeweging beperkt zich tot op de fiets naar het station en elke avond minimaal een half uur wandelen.
Kan jij in 'gewone' laarzen? Mijn kuitomtrek is 39 (!) cm.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd al dikke kuiten gehad, maar van steppen wordt het niet erger. Ik denk dat je spieren op een gegeven moment wel uitgegroeid zijn![]()
Nee, mijne zijn nog dikker, zo'n 41/42 cm.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan jij in 'gewone' laarzen? Mijn kuitomtrek is 39 (!) cm.
Als je gaat sporten ga je vocht vasthouden he. Toen ik vanuit het niets 6 - 8 uur per week ging sporten kwam ik 3,5 kilo aan in een week!!! Maar langzaam ging die er ook weer af. Ongeveer een kilo vocht blijft er hangen. Als ik een week niet sport is ie eraf en zodra ik weer begin zit ie er weer bij. En als je spieren aanzet val je ook niet af he. (Ben dus ook geen gram afgevallen, maar pak wel op alle spiergroepen twee tot drie keer meer gewicht dan toen ik begon).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef CherryLips het volgende:
heb net 50 mintuen gestept, 5001 stappenen volgens dat ding dus 700 calorieën maar ik weet dus niet hoe exact dat is.
Maar ben een halve kilo aangekomen
maar tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, mijne zijn nog dikker, zo'n 41/42 cm.
[..]
Als je gaat sporten ga je vocht vasthouden he. Toen ik vanuit het niets 6 - 8 uur per week ging sporten kwam ik 3,5 kilo aan in een week!!! Maar langzaam ging die er ook weer af. Ongeveer een kilo vocht blijft er hangen. Als ik een week niet sport is ie eraf en zodra ik weer begin zit ie er weer bij. En als je spieren aanzet val je ook niet af he. (Ben dus ook geen gram afgevallen, maar pak wel op alle spiergroepen twee tot drie keer meer gewicht dan toen ik begon).
ik weet 't, ik woog me eerst in de twee weken, alleen dit weekend even vaker uit nieuwsgierigheidquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Cherrylips, je gewicht schommelt gedurende dag heel erg meestal. Je kunt je idd zoals Marloes al zegt beter minder vaak wegen ( 1 keer per dag of 1 keer in de week) maar meerdere keren op 1 dag heeft geen zin
schade is weer hersteldquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:14 schreef D.Rose het volgende:
Een paar dagen er tussenuit geweest en veel gegeten heeft gelukkig niet al teveel schade aangebracht.
Het lijkt erop dat ik (maar) 1 kilo aangekomen ben
Zo, daar mag je zeker trots op zijn jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef Elda het volgende:
o wat geweldig! ik had eerst maat 46/48...en nu maat 40 onderlijf en 38 bovenlijf..oeh yeah ben super blij en trots! Sorry moest het ff meldentruste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |