abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 16:41:42 #1
18653 crew  D.
pi_40798357
Voor wie is 'Slank de herfst in', ookwel bekend als 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub deel 113 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

maandag 14 augustus 2006 @ 16:59:16 #2
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_40799098
En hier weer verder
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:07:43 #3
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40799486
Hmm, ik denk dat ik het steppen maar even laat zitten vanavond. Ik heb last van mijn oor, ik krijg er af en toe steken in.

Ik heb net een uurtje of wat met wat olie in mijn oor liggen slapen in de hoop dat ik mijn oor wat schoner krijg en de steken weggaan. Maar als het bijvoorbeeld bij een ontsteking elders vandaan komt, heeft dat ook weinig zin. Het is even afwachten dus en als er geen verbetering komt, toch maar even naar de dokter...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40801965
herfst

als het goed is wordt het tegen het einde van de week weer wat warmer. kan ik weer eens gaan fietsen
Tap tap tap
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 22:21:13 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_40810403
blough, ik ben ook helemaal al in het herfstgevoel, gatsie wat een weer zeg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 22:30:48 #6
18653 crew  D.
pi_40810861
Schema in de OP is weer aangepast

We zijn er bijna

Al weet ik nog niet of, wanneer mijn vooraf aangegeven doel van 82kg bereikt is, mijn buik strak genoeg is.
Mogelijk ga ik nog ff door naar 80kg
pi_40812316
Ondanks het niet lekker in m'n vel zitten toch getraind vandaag Wat sporten sommigen van jullie veel zeg eigenlijk! Respect hoor Ik ben al blij als ik 200 kcal op een dag verbrand met sport, maar da's toch ook wel netjes?
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:19:35 #8
18653 crew  D.
pi_40820989
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:28 schreef CherryLips het volgende:
herfst

als het goed is wordt het tegen het einde van de week weer wat warmer. kan ik weer eens gaan fietsen
Gisteren ook gefiets, in de stromende regen

pi_40821244
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hmm, ik denk dat ik het steppen maar even laat zitten vanavond. Ik heb last van mijn oor, ik krijg er af en toe steken in.

Ik heb net een uurtje of wat met wat olie in mijn oor liggen slapen in de hoop dat ik mijn oor wat schoner krijg en de steken weggaan. Maar als het bijvoorbeeld bij een ontsteking elders vandaan komt, heeft dat ook weinig zin. Het is even afwachten dus en als er geen verbetering komt, toch maar even naar de dokter...
Morning mates

ik had ook is ontsteking op mijn oor... zat ik in het zwembad zo met mijn hoofd heen en weer te schudden om het water eruit te krijgen, komt er zo een lief dametje naar me. Heb je oorpijn? ik zeg zo uhuh ja. ze heeft me de raad gegeven om een tube CALENDULA zalf te gaan halen. Ze zei dat dat wel zou helpen.

ik heb gisteren de grootste vreetkick ever gehad. Chips, nootjes, M&m's, alles wat ik kon vinden. En ik kon niet stoppen. Deze morgen met bang hart op weegschaal. Duidt ie nog styeeds 77.5 kg aan. Dus wil het zeggen dat ik weer onder de 77 gedoken was. (heb me heel de week niet gewogen) en dat is te weinig. Lichaam verdraagt het niet dat ik onder de 77 ga. Dan beginnen de vreetkicks steeds opnieuw. Maar geen probleem hoor... ik brand het er wel af. Zo zwemmen
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:55:31 #10
12913 GreatWhiteSilence
pi_40821296
Maar heb jij dat ook gedaan en heeft het ook geholpen?

Het is nu al een stuk minder trouwens, de olie heeft geholpen. Misschien vanavond nog even een behandelronde en dan zal het verder in orde moeten zijn...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:58:44 #11
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40821327
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ondanks het niet lekker in m'n vel zitten toch getraind vandaag Wat sporten sommigen van jullie veel zeg eigenlijk! Respect hoor Ik ben al blij als ik 200 kcal op een dag verbrand met sport, maar da's toch ook wel netjes?
als je elke dag 200kcal extra opdoet, dus er een 2200 eet ...doe je der 1400kcal per week af. dat is 7000kcal per maand. dan val je zo een kilo per maand af. heel netjes ... maar ik had er in het begin het geduld niet voor. En door het sporten viel ik wel 2kilo per week af? (bleef niet duren hoor) Ik deed zo een 14.000 kcal extra aan sport. En dan vliegt het er gewoon af als je dik bent he. De dikker de meer energie je verbruikt. En later de gespierder de meere kcal je verbruikt. Dus tis een win-win Nu ben ik weer extreem opgefokked van de suikers van gisteren. Dus ik moet straks echt wel gaan... anders zal het er snel weer aanhangen denk ik.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:00:28 #12
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40821353
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Maar heb jij dat ook gedaan en heeft het ook geholpen?

Het is nu al een stuk minder trouwens, de olie heeft geholpen. Misschien vanavond nog even een behandelronde en dan zal het verder in orde moeten zijn...
Is wel een teken dat je wat te zwak bent. Neem je vitamines? iK NEEM ELKE DAG MULTI_VITS EN VIT c, soms nog wat kruiden Je hebt het nbodig hoor. want als er hier eentje veel sport ben jij het wel hoor GWS Verzorg je goed! Ik heb hier wel een tube liggen ja en het werkte.

NU heb ik altijd oorstokjes bij voor na het zwemmen. Bij mij was het ontstoken van de chloor of de bacterieën die er inzitten. Ja tis viesweet het wel... daarom neem ik geen risico's meer;
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:03:57 #13
12913 GreatWhiteSilence
pi_40821382
Ik neem mijn vitamines altijd, dus daar heb ik er niet te kort van. Het is gewoon een overschot aan oorsmeer, heeft niets met zwakte te maken. Daarom werkt die olie ook goed, omdat het daardoor makkelijker afgevoerd wordt.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:04:15 #14
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40821386
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:30 schreef D.Rose het volgende:
Schema in de OP is weer aangepast

We zijn er bijna

Al weet ik nog niet of, wanneer mijn vooraf aangegeven doel van 82kg bereikt is, mijn buik strak genoeg is.
Mogelijk ga ik nog ff door naar 80kg
Great going D.Rose!!!! :-) Keep up the good work. IK zal er nooit zijn denk ik. Ben namelijk niet meer tevreden te krijgen. gevaarlijk weet het, axoreaxia en boulimie loeren om de hoek. Weet het wel. Maar ik let wel op hoor
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:06:53 #15
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40821417
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik neem mijn vitamines altijd, dus daar heb ik er niet te kort van. Het is gewoon een overschot aan oorsmeer, heeft niets met zwakte te maken. Daarom werkt die olie ook goed, omdat het daardoor makkelijker afgevoerd wordt.
Dan heb ik niks gezegd. Zelf heb ik veel ervaring met sport en de bijkomende verzwakking. En ik weet dat je soms meer vatbaar bent voor ziekten. Ik heb bijna heel het weekend weer geslapen. Puur omdat het nodig is. Daarom zeker ook je vits pakken he Maar ik denk echt wel dat jij hier het meeste sport doet van allemaal ... Dat is wel ACE!
pi_40821455
Hier weer mijn vraagje:
Weet iemand wat je bovenbeenomtrek is als je maat 36 hebt?
pi_40821499
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:10 schreef Sannelie het volgende:
Hier weer mijn vraagje:
Wat een rare vraag.
Ik heb maat 36, maar bij kleding maten wordt gekeken naar de borst, heup en taille omvang. Ik heb nog nooit mijn bovenbeen opgemeten.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:17:30 #18
12913 GreatWhiteSilence
pi_40821536
Vanavond weer bodyattack en pilates. Overdag doe ik het lekker rustig aan. Beetje TV kijken, huiswerk maken, huishoudelijke klusjes doen.

De lessen bodyattack zijn gelukkig wat beter verdeeld over de week dan de steplessen, die vrij vroeg in de week geplaatst zijn. Je verbrand zo'n 550 kCal op zo'n les. Als je dat 7 keer per week doet, zou je toch flink wat kilo's kwijt moeten raken zou je denken...
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:19:13 #19
18653 crew  D.
pi_40821557
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:04 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Great going D.Rose!!!! :-) Keep up the good work. IK zal er nooit zijn denk ik. Ben namelijk niet meer tevreden te krijgen. gevaarlijk weet het, axoreaxia en boulimie loeren om de hoek. Weet het wel. Maar ik let wel op hoor
ik begreep dat jij ook met gewichten wilde gaan stoeien?
Dan zul je toch wel weer aan willen komen lijkt me?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:24:15 #20
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40821611
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:19 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ik begreep dat jij ook met gewichten wilde gaan stoeien?
Dan zul je toch wel weer aan willen komen lijkt me?
Heel juist. Maar ik zit nog beetje tussen twee vuren. Ik ben nog niet vergeten dat ik een dikzak eerste klas was. En wel om eerlijk te zijn ben ik bang dat ik het weer ga worden. Om die reden eet ik volgens mij nog niet genoeg. Als ik gewoon op mijn gewicht wil blijven en spier wil aankweken moet ik zo een 3600kcal per dag binnendoen. En volgens mij doe ik dat helemaal niet binnen. Ik zit een beetje met een onevenwichtigheid, ik wil nog beetje afvallen maar van de andere kant wil ik spier bijkomen. Alles is er bijna af. behalve buikje nog. maar ik geloof niet in pijn en zeker niet in crunches doet zo een pijn. Maar uhm nee met gewichten werk ik niet, ik werk met water. Weerstand that is ... Ga alleen maar zwemmen. Fitness is niet echt voor mij. Zwemmen doe ik veel liever ... ben al wel 1 dag niet geweest (gisteren na 2 weken non-stop :p ). Volgens mij word ik te perfectionistisch, mja fuck it.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:25:53 #21
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40821628
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:10 schreef Sannelie het volgende:
Hier weer mijn vraagje:
Speciaal voor je gezocht. Maar dat valt echt niet te vinden hoor. Taille - heup en zo dat wel. Maar over de omtrek van bovenbenen wordt echt niks gemeld.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:33:08 #22
18653 crew  D.
pi_40821734
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:24 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Heel juist. Maar ik zit nog beetje tussen twee vuren. Ik ben nog niet vergeten dat ik een dikzak eerste klas was. En wel om eerlijk te zijn ben ik bang dat ik het weer ga worden. Om die reden eet ik volgens mij nog niet genoeg. Als ik gewoon op mijn gewicht wil blijven en spier wil aankweken moet ik zo een 3600kcal per dag binnendoen. En volgens mij doe ik dat helemaal niet binnen. Ik zit een beetje met een onevenwichtigheid, ik wil nog beetje afvallen maar van de andere kant wil ik spier bijkomen. Alles is er bijna af. behalve buikje nog. maar ik geloof niet in pijn en zeker niet in crunches doet zo een pijn. Maar uhm nee met gewichten werk ik niet, ik werk met water. Weerstand that is ... Ga alleen maar zwemmen. Fitness is niet echt voor mij. Zwemmen doe ik veel liever ... ben al wel 1 dag niet geweest (gisteren na 2 weken non-stop :p ). Volgens mij word ik te perfectionistisch, mja fuck it.
als je net zo fanatiek met gewichten gaat stoeien als je nu in het zwembad doet dan maakt vet volgens mij geen kans bij jou. Alles is dan al omgezet in spieren
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:42:11 #23
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40821873
hehehe nu ook wel hoor ben alleen leniger dan iemand die gaat fitnessen.. mijn spieren zijn langer he..fitness maakt spieren kort... daarom zie je die gasten soms ook is in het zwembad + als ik die tanken van de fitness zie komen ... dan zet ik mijn joker in dan wordt het lekker chasen.. geef ik ze 2 baantjes voorsprong en dan is zien hoe lang het duurt vooraleer ik ze te pakken heb ... meestal binnen de 6 baantjes (als hij wat conditie heeft) ik ga nu D. Rose ... je compliment geeft me energie om te gaan zwemmen!!! thx. you all have a nice day now
pi_40822217
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vanavond weer bodyattack en pilates. Overdag doe ik het lekker rustig aan. Beetje TV kijken, huiswerk maken, huishoudelijke klusjes doen.

De lessen bodyattack zijn gelukkig wat beter verdeeld over de week dan de steplessen, die vrij vroeg in de week geplaatst zijn. Je verbrand zo'n 550 kCal op zo'n les. Als je dat 7 keer per week doet, zou je toch flink wat kilo's kwijt moeten raken zou je denken...
ik verbrand nu ook zo'n 550 calorieën per dag met dat gestep, maar ik durf mezelf niet te wegen uit angst voor een zware teleurstelling
wel heb ik het idee dat de paar putjes die ik in m'n bovenbenen had zijn gereduceerd tot op ieder bovenbeen één amar dat kan ook wishful thinking zijn. En m'n linkerbeen is nu gespierder dan rechts.
Tap tap tap
pi_40822953
Zow, hier ben ik ook weer.
Ondanks dat ik al 2 dagen afhaal chinees eet, (over van de verjaardag van zondag) gaan wel weer langzaam de goede richting op.
M'n beweging haal ik nu uit thuis-klusjes zoals de tuin doen (gister 2 uur bezig mee geweest) en het huis poetsen enzo. Ik durf nog niet te gaan fietsen of zwemmen, ik ben bang dat ik de ontsteking in mijn knie dan erger maak. Als het goes is moet het begin volgende week zo verminderd zijn dat ik weer van alles kan doen. Dan zijn ook de medicijnen op.

Maar vanochtend was de weegschaal weer vriendelijk voor me. Ik heb er een paar dagen niet op gedurfd omdat ik woensdag opeens 2 kilo zwaarder was. Maar ik ben nu al weer bijna die 2 liter vocht kwijt.

Enne, D. Rose jij gaat lekker goed! Maar (mooie) spieren krijgen duurt vaak wat langer als de tijd die het kost om gewicht te verliezen. Gewoon volhouden dus.

Acidburner ik zou me nu niet meer zo druk maken over het eten, als je zo fanatiek bezig ben als jij. Gewoon zorgen dat je allemaal goede, gezonde dingen eet. Het afvallen zal nu ook niet meer zo snel gaan. Maar ik weet het, dit is makkelijker gezegd dan gedaan

Cherrylips mooi om te horen dat die putjes verdwijen. Ik moet er zelf ook vanaf
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:58:14 #26
18653 crew  D.
pi_40823372
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:38 schreef wkraaij het volgende:

Enne, D. Rose jij gaat lekker goed! Maar (mooie) spieren krijgen duurt vaak wat langer als de tijd die het kost om gewicht te verliezen. Gewoon volhouden dus.
Dat is normaal zeker het geval, maar het toeval wil dat ik er aanleg voor heb
Tenminste, voor het begin. Heb afgelopen 10 jaar 2x zo'n 3 maanden aan fitness gedaan en zie bij mezelf toch vrij snel resultaat.
Net als bij het afvallen nu, zo blijkt
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:28:56 #27
18653 crew  D.
pi_40824151
ik was het eigenlijk niet van plan om voortijds foto's te posten maar eigenlijk pas als ik klaar was, maar heb 'tussendoor' foto's gemaakt waarbij het verschil al erg duidelijk is dat ik er toch al best trots op mag zijn, dus nu durf ik het wel aan
voor-foto
-url-
na 3 weken-foto
-url-

Oja, op beide foto's sta ik gewoon 'adem uit', ik wilde niets verbloemen door adem in te houden. Om diezelfde reden weeg ik me s'avonds, wanneer ik altijd zwaarder ben dan s'morgens

[ Bericht 19% gewijzigd door D. op 16-08-2006 12:55:37 ]
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:45:09 #28
12913 GreatWhiteSilence
pi_40824568
Netjes, schoot het bij mij maar zo op...
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:49:59 #29
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40826303
* zwahiel is blij!

Ik heb vannacht gemidnight snackt, 2 koekjes en wat zoute stengels (gelukkig niet zoveel) omdat ik niet kon slapen, ging om 5 uur naar bed en stond zojuist weer op...

Trek mijn broek aan, denk heej die riem gaat wel makkelijk zeg, is dat echt 't zelfde gaatje als gisteren? Snel ff wegen... Ik ben door mijn tweede psychologische barriere gebroken! Ik loer op de weegschaal en wat staat daar 79,6 kg

Nu weet ik wel dat het "morgen" is en dat ik dan lichter ben, maar ik ga 't vandaag rustig aan doen, en lekker veel water drinken en veel proberen te bewegen. Ik kan helaas niet gaan sporten omdat ze nog steeds debiele openingstijden hanteren (9 - 12 en 17 - 22) en ik bijna altijd tijdens die tijden moet werken, juist als ze dicht zijn heb ik vrij :|

Maar 79,6 kg
(ik had serieus niet gedacht dat ik nog 's op dat gewicht kwam!)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_40826463
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Netjes, schoot het bij mij maar zo op...
inderdaad ik ben zoals op de eerste foto, minus het haar
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:57:44 #31
18653 crew  D.
pi_40826546
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

...minus het haar
pi_40827959
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:58 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

als je elke dag 200kcal extra opdoet, dus er een 2200 eet ...doe je der 1400kcal per week af. dat is 7000kcal per maand. dan val je zo een kilo per maand af. heel netjes ... maar ik had er in het begin het geduld niet voor. En door het sporten viel ik wel 2kilo per week af? (bleef niet duren hoor) Ik deed zo een 14.000 kcal extra aan sport. En dan vliegt het er gewoon af als je dik bent he. De dikker de meer energie je verbruikt. En later de gespierder de meere kcal je verbruikt. Dus tis een win-win Nu ben ik weer extreem opgefokked van de suikers van gisteren. Dus ik moet straks echt wel gaan... anders zal het er snel weer aanhangen denk ik.
Haha, ik eet echt geen 2200 kcal per dag Ik zit denk ik aan de 1200-1400 op een dag, normaal wel iets meer als ik naar school ga, maar dan sta ik ook wel 4/5 uur eerder op. Een kilo per maand is voor mij genoeg, aangezien ik nu al super tevreden ben met mijn lichaam.. Nog 1 à 2 kilo eraf en dat gewicht blijven houden, dan ben ik blij
pi_40832516
Na het zien van mijn vakantie foto's moet ik toch echt wat gaan afvallen. Op zich valt het nog mee. Mijn armen en benen zijn vrij ok, de voorkant van mijn bovenlichaam ook wel alleen heb ik onderaan mijn buik een laag wat wat minder strak is en mijn rug is echt te dik. Echt van die love handles net boven mijn riem. Maar ja hoe train je die weg. Zeker alleen maar cardio?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:19:23 #34
12913 GreatWhiteSilence
pi_40832580
Niet alleen cardio, je moet ook alle spieren trainen om alles strakker te trekken.
pi_40832736
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Niet alleen cardio, je moet ook alle spieren trainen om alles strakker te trekken.
Hoe train je de spieren van je rug dan?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:34:53 #36
12913 GreatWhiteSilence
pi_40833068
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:24 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Hoe train je de spieren van je rug dan?
Ik doe dat in de sportschool. Daar heb je van die leuke apparaten waar je aan kunt gaan hangen. Ik weet niet hoe je dat zonder die apparaten kunt doen, eerlijk gezegd. Al zullen daar wel oefeningen voor zijn, neem ik aan.
pi_40833099
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

Bedoel je met BS of BA? Want volgens mijn info verbrand je met BA als vrouw gemiddeld 693 kcal exclusief wat je na de les nog extra verbrandt (ca. 10-15%). Met BS gemiddeld 573.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:43:02 #38
12913 GreatWhiteSilence
pi_40833397
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Bedoel je met BS of BA? Want volgens mijn info verbrand je met BA als vrouw gemiddeld 693 kcal exclusief wat je na de les nog extra verbrandt (ca. 10-15%). Met BS gemiddeld 573.
Ow, volgens de computer op de sportschool waar je invoert wat je hebt gedaan kost BA je 585 en BS 500nogwat. Ik heb een grof gemiddelde genomen.

Als het nog meer is als dat, begrijp ik niet dat de kilo's er bij mij niet vanaf vliegen...
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:55:21 #39
18653 crew  D.
pi_40833925
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
. Ik weet niet hoe je dat zonder die apparaten kunt doen, eerlijk gezegd. Al zullen daar wel oefeningen voor zijn, neem ik aan.
Ik ken er een heleboel, maar om die nu allemaal uit te typen is niet handig
pi_40833982
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik ken er een heleboel, maar om die nu allemaal uit te typen is niet handig
1 of 2 kan toch wel.
pi_40834446
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wat een rare vraag.
Ik heb maat 36, maar bij kleding maten wordt gekeken naar de borst, heup en taille omvang. Ik heb nog nooit mijn bovenbeen opgemeten.
Ik wil namelijk graag slankere benen en wilde weten hoe slank de benen dus zijn van iemand met een maatje 36...
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:11:44 #42
18653 crew  D.
pi_40834478
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:56 schreef Stansfield het volgende:

[..]

1 of 2 kan toch wel.
nou, vooruit

- als je op handen en knieen zit je been naar achter strekken en kleine rondjes draaien met je been
- staand 1 voet een stap naar voren zetten en dan langzaam door het voorste been zakken (ook goed voor de beenspieren )
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:33:01 #43
12913 GreatWhiteSilence
pi_40843875
Zo, net terug van een uurtje bodyattack en een uurtje pilates. Het leuke is dat na een les als bodyattack pilates een cooldown is.

Morgenochtend wakker worden met een lesje bodystep.
pi_40856894
ik word 's morgens altijd wakker met een lesje 'shit is het nu weer werkendag'

some people have all the luck ;-) rest van de week neem ik wel vakantie ... heb er geen zin in!!!

btw GOEDEMORGEN :p
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 08:09:40 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_40857182
Goedemorgen

*zoekt Spinning-kleertje bij elkaar*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_40858219
maak me nu niet te jaloers ik moet hier nog een hele dag werken alvorens ik kan gaan zwemmen ben weer wat bijgekomen.. .maar dat is goed ... want mijn armspieren waren een beetje afgenomen... ik sport teveel denk ik .. spieren zijn zichzelf aan het opvreten :\ dus veel eten maar, wat een luxe probleem he
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 09:32:28 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_40858238
ik zal je niet jaloers maken door te vertellen dat ik na het spinning ook gewoon nog van 14.00 tot 22.00 moet werken
zo beter ? *ook wel zin in zwemmen heeft*
pi_40860745
nu voel ik me al stukken beter phoewee.. mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat voor werk je doet?

dan kom je gewoon naar het stedelijk zwembad van Evere he! tis die jongen met zijn rode badmuts dat is AcidBurner die gek die als een mafkees aan het zwemmen is ... dat is um
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 11:50:53 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_40862016
hahaha, ik ben weer terug van Spinning en mn toetsenbord doet raar... denk dat ik er maar eens nieuwe batterijen in moet doen...

ik werk trouwens bij een tankstation van Shell (waar je trouwens niet moet tanken, want we zijn rete-duur). maar dat doe ik parttime hoor, ik studeer ook nog.

ennuh, Evere? waar is dat...? België? mijn topografie is niet meer wat t geweest is
pi_40863019
Belgium - Brussels - Evere. dicht bij het HQ van de NATO
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:25:05 #51
12913 GreatWhiteSilence
pi_40863137
Wat is jullie prijs vandaag de dag, Guppyfriend?

Ik ga af en toe wel eens naar Antwerpen, maar het blijft een beetje te ver weg...
pi_40863524
ik heb een bepaalde spijkerbroek vandaag voor het eerst in bijna 2 maanden weer aan, en ik kan nou niet echt bepaald zeggen dat hij beter zit maatje 38, heb hem vorig jaar oktober gekocht, toen was hij iets te groot en kon ik hem bijna van m'n kont omlaag trekken, en in de afgelopen paar maanden is hij steeds meer als een legging gaan zitten maar echt veel verbetering merk ik niet. Jammer Nou durf ik me helemaal niet te wegen.
Oja, weer gestept, 560 calorieën, ruim 4000 stappen Het zou wel leuk zijn dat ik, behalve het verdwijnen van wat putjes, ook resultaat zag met die stomme broek of op de weegschaal, maar ik heb gewoon geen geduld.
Tap tap tap
pi_40863633
tvp, w8 op mijn acount
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:51:54 #54
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40863974
Zoals beloofd, ik heb geen scanner hier liggen en foto's maken van de bonnetjes werkt ook niet echt denderend.

Ik ben alleen het allereerste bonnetje kwijt Daarop weeg ik nog 97 kg, maar de andere geven ook een goed beeld van mijn afvalrace

(ik kreeg het niet goed in Fok, dus ik heb maar screenshots gemaakt van de getypte bonnen)

Korte samenvatting:

van 97 kg naar 79,8 kg gegaan, bonnetjes vanaf 93,2kg

Van 19,9% naar 14,5% vet gegaan.
Van 18,6kg vet naar 11,6kg vet gegaan.
Energie behoefte gedaald van 2106kcal per dag naar 1926kcal.

Leuk om te zien dat op het laatste bonnetje aangegeven wordt dat ik op 11% zou zitten als ik 76,7kg zou wegen. Dat komt ongeveer overeen met mijn oorspronkelijke doel van 75kg

Trouwens wat anders leuks, ik lag straks even onder de zonnebank en keek eens naar mijn buik en als ik lig heeft het exact de vorm die ik wil als ik rechtop sta Maar danook exact
Ik moet eigenlijk nog alleen mijn vet rond mijn middel wegwerken, de rest is normaal zeg maar, het steeks in elk geval niet meer uit!! Alleen waar vroeger mijn borstspieren nogal groot aanwezig waren zit nu nog wat vet maar dat gaat langzaam ook al weg
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_40864026
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

Ik ga af en toe wel eens naar Antwerpen, maar het blijft een beetje te ver weg...
50 km tussen Antwerpen en Brussel, als je in de buurt bent laat maar is weten... ik weet alle leuke plekjes zijn ... brussels > Antwerp btw
pi_40864118
quote:
[b]76,7kg zou wegen. Dat komt ongeveer overeen met mijn oorspronkelijke doel van 75kg

Trouwens wat anders leuks, ik lag straks even onder de zonnebank en keek eens naar mijn buik en als ik lig heeft het exact de vorm die ik wil als ik rechtop sta Maar danook exact
Ik moet eigenlijk nog alleen mijn vet rond mijn middel wegwerken, de rest is normaal zeg maar, het steeks in elk geval niet meer uit!! Alleen waar vroeger mijn borstspieren nogal groot aanwezig waren zit nu nog wat vet maar dat gaat langzaam ook al weg
75kg voor 1.84cm? man dat is veel te weinig. ik ben nu 77kg voor 1.83 cm en ik ben bijna een skelet moet wel zeggen ben vrij gespierd... dus zou kunnen dat daar meer gewicht in zit

zwemmen is ideaal voor die vetresten weg te branden vooral op je rug zwemmen, ideaal voor dat kleine buikje
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:57:03 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_40864155
Accounts geupdated!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40864176
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:40 schreef bxie het volgende:
tvp, w8 op mijn acount
welkom in de club!!! en veel succes ;-) de enige raad die je moet volgen is DE MIJNE!!! grapje
pi_40864198
ooit he... ooit ga ik ook zwemmen.
Tap tap tap
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:10:19 #60
12913 GreatWhiteSilence
pi_40864623
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

50 km tussen Antwerpen en Brussel, als je in de buurt bent laat maar is weten... ik weet alle leuke plekjes zijn ... brussels > Antwerp btw
Het duurt nog wel even voor ik er weer ben: ik heb ontslag genomen en ga weer studeren, dus dat betekent dat ik minder verdien dan eerst. Ik moet eerst kijken hoeveel ik naast mijn studie kan gaan werken en dan weer naar het uitzendbureau gaan. En als ik dan weer inkomsten heb kan ik weer gaan denken aan tripjes naar het buitenland...

Ik wil ook zulke leuke uitdraaien als die van jouw, zwahiel. Dan heb ik tenminste een onafhankelijke mening over mijn vetpercentage...
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 13:12:10 #61
155227 crew  Guppy
dus
pi_40864695
ik wilde me wegen op de sportclub, was de weegschaal weg kapot... maar er zijn volgende week een nieuwe zijn. alleen ben ik dan op vakantie.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:12:47 #62
12913 GreatWhiteSilence
pi_40864722
Mijn vriend weegt 73 kilo bij 1m92. En dat was nog minder.
pi_40864993
daar kan echt wel geen grammetje vet (spier) aanhangen dan ...
pi_40865028
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef CherryLips het volgende:
ooit he... ooit ga ik ook zwemmen.
we spreken met zijn allen is af voor een duik!!! :-) ik ben dit weekend in A'dam en uhm...
ik zal er voor zorgen dat jullie niet verzuipen
pi_40865268
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

welkom in de club!!! en veel succes ;-) de enige raad die je moet volgen is DE MIJNE!!! grapje
Thnx ik doe op dit moment het vreselijke soepdieet, dag 2

ik probeer in te loggen maar het lukt niet echt..helluppp
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:32:29 #66
12913 GreatWhiteSilence
pi_40865384
Ik ben zondag in ieder geval niet beschikbaar, dan moet ik wielrenners van de straat afschrapen en verbinden...
pi_40865533
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

we spreken met zijn allen is af voor een duik!!! :-) ik ben dit weekend in A'dam en uhm...
vroeger zat ik op wedstrijdzwemmen ik was zo sportief maar toen brak ik m'n sleutelbeen en een vinger en toen lag ik een paar maanden eruit en ben ik gestopt omdat ik jazz dance wilde doen. heeft ook niet lang geduurd.
Tap tap tap
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:40:18 #68
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_40865640
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
ik wilde me wegen op de sportclub, was de weegschaal weg kapot... maar er zijn volgende week een nieuwe zijn. alleen ben ik dan op vakantie.
Oei, een nieuwe weegschaal. Nu maar hopen dat hij ongeveer hetzelfde aangeeft!
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 13:40:24 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_40865648
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
euh, gisteren nog 1.469 voor een liter Euro... de rest let ik nooit zo op, ik rij zelf Euro kzal zo eens kijken. kmoet er om 14.00 uur zijn, dus ik ga rennen!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:57:52 #70
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40866259
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

75kg voor 1.84cm? man dat is veel te weinig. ik ben nu 77kg voor 1.83 cm en ik ben bijna een skelet moet wel zeggen ben vrij gespierd... dus zou kunnen dat daar meer gewicht in zit

zwemmen is ideaal voor die vetresten weg te branden vooral op je rug zwemmen, ideaal voor dat kleine buikje
onzin! Jij hebt getraint, spieren wegen ook wat Ik heb niet getraint de laatste tijd (lees jaar). Ik zit nu op 79,7 en als ik dan die 2 kg moet geloven zou daarin al het verschil in liggen Dat is dus niet zo. Elk lichaam is anders hé. Ik wil persoonlijk zelfs nog wel naar de 70kg, maar dat vind ik nogal extreem. Ik denk wel dat ik op de 75 ga proberen te zitten. Gewicht boeit me eigenlijk niet zoveel, maar percentages des te meer. Vooral de vet massa en het vetpercentage...

En cm's! Die vind ik belangrijk en het feit of mijn buik over mijn broek heen hangt (nu nog steeds 'n beetje aan de voorkant, achter + zijkanten niet meer!)...
pi_40866578
zwahiel gewoon niet overdrijven he... anorexia ligt op de loer...ik zeg dit omdat ik het soms ook al een beetje voel. en ja ik ben waarschijnlijk wel stukje gespierder als jij... maar ik vind toch dat 77.5kg voor mij exht het minimum is. Mijn vrienden zeggen het ook 'tis nu wel goed hoor' straks zien we je niet meer lopen.
pi_40867942
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Goed plan. Als jullie afspreken kom ik om jullie te motiveren, naast mij zijn jullie allemaal al heel slank
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:02:35 #73
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40868686
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef AcidBurner het volgende:
zwahiel gewoon niet overdrijven he... anorexia ligt op de loer...ik zeg dit omdat ik het soms ook al een beetje voel. en ja ik ben waarschijnlijk wel stukje gespierder als jij... maar ik vind toch dat 77.5kg voor mij exht het minimum is. Mijn vrienden zeggen het ook 'tis nu wel goed hoor' straks zien we je niet meer lopen.
ik overdrijf helemaal niet, ik wil zowieso naar de 75 toe. Mij zie je nog echt wel lopen hoor
Ik waai nog niet weg en krijg ook niet dat soort opmerkingen. Ik hoor alleen dat ik erg bleek ben omdat ik continue vet aan het verbranden ben zie ik nogal bleek in mijn gezicht (alleen in mijn gezicht trouwens)

Ik wil ook balans kilo's hebben, dat wil zeggen dat je 1 of 2 kg aan kan komen zonder het zichbaar te zien. En daarin tegen, mijn tweelingbroertje weeg nu 75 hij woog eerst 67 kg en was niet super dun hoor... Wel weinig vet dat wel, maar nog niet echt botje building en ribben tellen. Zoals ik al zei is het afhankelijk per lichaam. Aangezien ie mijn tweeling broertje is weet ik wel hoever ik kan gaan qua gewicht en hoe het er dan uit ziet

En naar de 70 kg is utopie hoor, dat haal ik helemaal niet! Dat kan ook helemaal niet volgens mij, al moet ik zeggen ik let nu onbewust ontzettend op mijn voeding en dat deed ik eerst totaal niet, ik at alleen wat ik lekker vond. Dat doe ik nu dus niet meer.

Ik ga straks (over 2,5 week) voor een half jaar naar het buitenland en dan wil ik gewoon in dat half jaar tussen de 70 en 75 kg gaan zitten, qua basis gewicht. Ik ga er weer trainen en mijn spieren weer een beetje ontwikkelen, dus ik zal wel zwaarder worden, maar het basis gewicht moet ergens tussen de 70 en 75 blijven. Dus geen tientalle kilo's aan vet meer!

Anorexia is nog ver weg bij mij hoor, ik kan zo elk moment weer gaan vreten als een idioot, ik voel me net een alcoholist. Je weet een drankje en het is afgelopen. Dat is bij mij ook zo, een zak chips en het gaat mis voor mijn gevoel... Echt nog geen anorexia... Maak je niet druk
Het enige waar ik last van heb zijn ongrijpbare doelen, maar die heb ik voor mezelf nodig om ergens naar toe te leven wat ik niet echt ga halen, maar ik heb wel wat om naar toe te leven...
pi_40869133
ik versta wat je wil zeggen. Mijn excuses dat ik zo snel tot conclusies kom. Maar ik weet uit ervaring dat ik er wel mee moet oppassen. zo ben ik dan ... 10 jaar niks doen om dan er helemaal in te vliegen. Ik geef het niet meer af ... vind het heel mooi wat je allemaal doet!! echt wel
pi_40869184
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:43 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Goed plan. Als jullie afspreken kom ik om jullie te motiveren, naast mij zijn jullie allemaal al heel slank
Lijkt me echt heel leuk!!! ik heb er wel zin in!! Als jullie eens in Antwerpen of Brussel landen, laat het me weten ... dan leid ik jullie wel eens rond ;-) brussel ken ik nu wel... antwerpen heb ik lang gewoond (als student) , maar ben er al jaren niet meer geweest.
pi_40893827
Goodmorning !!! :- )

Slept like a baby, now its time to work
  donderdag 17 augustus 2006 @ 06:45:40 #77
12913 GreatWhiteSilence
pi_40893857
Woei, ik was vanmorgen 62,6
Kennelijk at ik gewoon nog veel te veel, kennelijk is 1800 kCal mét sporten gewoon op onderhoudsniveau...
pi_40894252
GWS, pas je aub beetje op. Een normale vrouw heeft op een dag zonder sport te doen toch wel 2000kcal nodig hoor. En als ik zo lees hoeveel jij wel niet naar de fitness gaat. Dan heb je dat toch zeker nodig hoor. Ik heb gisteren zo hard afgezien. Was gaan zwemmen. Compleet leeg. Ben amper thuisgeraakt. Dan heb ik 2 moten kabeljauw met puree en tomaten en sla opgegeten. Het deed echt zoveel deugd!!! Ik had het nodig. Daarom geloof ik niet in uithongering. het zal er alleen maar voor zorgen dat je lichaam in winterslaap gaat. De minder kcal je het geeft de minder het zal verbranden, de minder snel jij zal afvallen. mja dat weet je tuurlijk allemaal al lang. Ik wil gewoon maar zeggen PAS OP MET ONDERVOEDING!!!! zeker als je veel sport doet

have a nice day

klein voorbeeldje :

neem nu dat je per dag 500kcal aan sport verbrandt
Je hebt er zowiezo 2000kcal nodig (+500kcal) om stabiel te blijven, maar ok neem 1800kcal dus kom je der eigenlijk 700 kcal te kort. 700kcalX10dagen = 1 kilo

dus door dit te doen val je per 10 dagen 1 kilo vet af. 100 gr per dag. daarom duurt het even. maar dat is normaal afvallen dat doe je niet op weken of maanden, of je doet het wel en dan ben je héél ongezond bezig. Vriend van me is zo 30 kilo verloren op nog geen 1/2 jaar zonder sport met pure ondervoeding. Hij was zo trots.. Raad is wat hij nu terug weegt? 1/2 jaartje later zit hij terug op de 100kg. Nog nooit zo vatsig geweest.

[ Bericht 19% gewijzigd door AcidBurner op 17-08-2006 08:15:46 ]
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 08:15:06 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_40894286
inderdaad, AB heeft gelijk (nu zeg ik overigens niet dat GWS ook echt doorslaat hoor). wanneer je dan stopt met je dieet, komt het allemaal net zo hard weer terug. je moet denk ik eens proberen om gewoon nog steeds 1800 kcal in te nemen, maar dan met andere producten?
pi_40894302
Ik zou nog veel meer moeten eten. Ik spreek hier gewoon uit persoonlijke ervaring he. Als ik gezond eet en genoeg dan vliegen ze der ook nog af hoor. Alleen ik moet niet lullen, ik wil niet meer afvallen, ik wil bij bij bij. Ik zie het aan mezelf. Als ik een weekje wat minder eet maar dan wel sport zoals ik gewoon ben (1.5uur per dag) dan zie je die spieren zichzelf opeten. En dat is toch ook wel jammer he.
pi_40894320
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
inderdaad, AB heeft gelijk (nu zeg ik overigens niet dat GWS ook echt doorslaat hoor). wanneer je dan stopt met je dieet, komt het allemaal net zo hard weer terug. je moet denk ik eens proberen om gewoon nog steeds 1800 kcal in te nemen, maar dan met andere producten?
Ik ben het met je eens GuppyFriend. En GWS slaat zeker niet door ik wou gewoon mijn goed hart nog is laten zien komt misshcien verkeerd over, waarvoor mijn excuses dan ! Ze is een van de meest gemotiveerde mensen die hier post dus DIK VET RESPECT GWS! ... ik zou alleen niet willen dat je je ziek maakt, want nu hebben jullie nog wel wat vetreserves om het voedingstekort tegen te gaan. Maar als dat op is, dan wordt het een ongezonde levenswijze. Toch dik vet respect van mij voor jullie allemaal! Keep up the good work
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:25:02 #82
12913 GreatWhiteSilence
pi_40894362
Ik kan, na twee maanden mijn voeding nauwkeurig bij te houden, niets anders concluderen dat ik aan 1800 kCal (met sporten) voldoende heb om op gewicht te blijven. En dat jij compleet leeg bent na het zwemmen wil niet zeggen dat ik dat ben. Integendeel, na twee uur zwaar sporten kan ik er, vreemd genoeg, bij wijze van spreken met gemak nog een uur achteraan plakken.

Het verbaast me nu niet meer dat ik aangekomen ben, aangezien ik uitging van die 2000 kCal per dag. Als dat voor mij teveel is, betekend dat gewoon dat het ergens opgeslagen wordt en dat betekent aankomen.

Ik krijg wel evengoed alle voedingstoffen binnen die ik kennelijk nodig heb. Al vraag ik me af in hoeverre de standaardmaten voor voedingsstoffen kloppen als mijn kCal behoefte kennelijk ook lager is dan standaard. Het blijven natuurlijk gemiddelden en kennelijk trek ik in ieder geval het gemiddelde qua kCal behoefte naar beneden...
pi_40894420
hehehe GWS, de reden dat ik compleet leeg ben is omdat ik NIET meer kan rekenen op vetreserves. Dat is het verschil. Vroeger zwom ik 3 uren non-stop (laag tempo) en dat was geen enkel probleem. De reserves werden gebruikt. Nu kan dat niet meer.

Ik denk dat je bent bijgekomen omdat je te weinig eet, maar dat is mijn persoonlijke mening. Je lichaam is niet gek, het past zich aan. De minder voeding jij het geeft de meer reserves (vet) het zal proberen aan te maken.

Dat is de reden. Ik zou gewoon niet willen dat je je in de vernieling sport. Maar als jij je goed voelt met 1800kcal per dag, dan is dat geen probleem. het zijn zoals je zegt gemiddelden he. 1800 is nog doenbaar hoor. Je zal dan op kleine week 1 kilo kwijt zijn. Ook niet te vergeten dat de slanker je wordt, de langer het zal duren.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:38:46 #84
12913 GreatWhiteSilence
pi_40894540
Gemiddeld meer dan 2000 kCal naar binnen werken en dan nog aankomen omdat ik te weinig eet? Dat lijkt me sterk...
pi_40894648
raar he, maar ik denk dat jou dagelijkse behoefte meer iets van een 2500kcal moet zijn.
ligt eraan hoe actief je in het dagelijkse leven bent natuurlijk. Tuurlijk ik kan er naast zitten hoor. Ik zou zeggen probeer het maar op de manier die jou het beste ligt. veel succes GWS, en zie dit aub niet als kritiek meer als 'goede raad'.
pi_40897062
ik heb weer zo zwaar gezondigd gister maar één dagje per week mag ik toch wel ranzig vet eten toch? ik heb al twee weken geen patat op maar gister heb ik dus pannekoeken met nutella op en twee chocoladesoesjes mijn god, ik barstte uit m'n voegen... ik ga nu even voor straf heel lang steppen. of niet.
Tap tap tap
pi_40897310
Ik heb tijdens het afvallen op 1200 kcal gezeten en daarna op 1500-1800 om op gewicht te blijven een jaar lang (toen werd ik zwanger) dat was toch echt genoeg. Alleen als ik ging hardlopen nam ik boterhammen met iets meer kcal dan normaal. Terugrekenend zat ik de jaren daarvoor rond de 2000 per dag en toen kwam ik dus aan. Het kan best dat GWS hetzelfde heeft. Ik voelde me toch niet ongezond ofzo. Juist gezond zelfs.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40897603
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gemiddeld meer dan 2000 kCal naar binnen werken en dan nog aankomen omdat ik te weinig eet? Dat lijkt me sterk...
Ik vind het niet zo gek eigenlijk. Stel dat je 2000 kcal eet en je gaat dan body attack doen, wat 693 kcal is, en je doet daarna nog bijv. balance (jij doet altijd twee dingen toch achter elkaar?) voor 265 kcal. Dan verbruik je na het sporten ook nog eens meer kcal dan normaal, je lichaam is nl. niet gelijk weer in rust. Dus eigenlijk heb je dan maar zo'n 1000 kcal over, wat 200 onder het minimum is wat je dagelijks nodig hebt. Ik vind het dus niet zo heel erg onlogisch klinken.

En, misschien vind je dit stom klinken, maar mss. moet je eens kijken of het ook scheelt wat je eet, dus afgezien van kcal, of je van bepaalde producten sneller of minder snel afvalt. Groene thee staat erom bekend dat het helpt bij het afvallen. Zelf merk ik bijv. dat ik niet afval als ik zuivelproducten gebruik. Ik weet niet waarom, maar ik denk zelf gewoon dat ieder lichaam anders reageert op bepaalde dingen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:12:12 #89
12913 GreatWhiteSilence
pi_40898085
Wat ik bij die 2000 kCal ben vergeten te vermelden is dat ik op dat moment niet(of nauwelijks) aan lichaamsbeweging deed, of iig veel minder. In die periode ben ik dus aangekomen. Niet extreem snel, maar toch 6 kilo in een jaar tijd ofzo.

De afgelopen maanden zat ik ietsje lager, 1800 kCal, inclusief sporten. Toen bleef ik dus op hetzelfde gewicht. Ik kwam niet meer aan, viel helaas ook niet af.

Nu eet ik nog minder en nu val ik dan eindelijk af. Nog meer sporten lijkt me een beetje onhaalbaar/ongezond... Ik doe niet vaak twee lessen achter elkaar trouwens, en ik doe bijvoorbeeld ook niet eerst BA en dan BS. Alleen wanneer het qua tijd uitkomt en de lessen op elkaar aansluiten, BA/Pilates of BS/BB bijvoorbeeld.
pi_40898172
ik woog vorig jaar in december ofzo 62 kilo, ik weeg nu 58 maar het lukt me niet om nog meer af te vallen, soms staat er voor 1 dag 57 op en niet langer dan 1 dag.
Ik sport niet echt enzo......ik werk in de horeca en doe mn best om het drankje(s) na het werk te laten staan en mijn grootste fout verbeter ik: ik zet mn wekker om te ontbijten.
Ik moet 52 gaan wegen vanmezelf dus nog 6 kilo.......
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 11:17:29 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_40898218
ik ga zo mn nieuwe Spinning schoenen ophalen! die heb ik gewonnen tijdens onze Tour de Physique. dat was een wedstrijd bij ons op de club, dan moet je zo veel mogelijk uren meespinnen. en ik had 32 uur in 3 weken! superleuk
pi_40898236
Ik kan nog steeds niet inloggen, ik blijf dat schermpje weer krijgen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:24:06 #93
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40898424
Ik ben zojuist ff op de weegschaal gestaan (jaja ik ga elke dag, ik weet ' t) en ik zat op 79 rond

Woei! Nu maar hopen dat het zo blijft! Ik ben weer blij!
pi_40898655
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

De afgelopen maanden zat ik ietsje lager, 1800 kCal, inclusief sporten. Toen bleef ik dus op hetzelfde gewicht. Ik kwam niet meer aan, viel helaas ook niet af.
Duh!! je vergeet te tellen dat je meer spier aankweekt en daarom dikker 'lijkt' is niet zo hoor. Als je nu op gewicht blijft en sport. Dan wil dit zeggen dat je vet wordt omgezet in spieren. En daarom krijgt jij het onterechte idee dat je dikker wordt. Dat zal het wel zijn. Ik sta al maanden op 77.5 kg, dat is normaal hoor... buikje verwijnt en biceps en rug worden zwaarder. Dus is eht verlies van vet en aankomen van spieren. Heel normaal dus. Ik snap je reactie wel. maar als je nu nog minder gaat eten en toch veel sport dan zal je je spieren opofferen. En dat is jammer!
pi_40898689
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef bxie het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen, ik blijf dat schermpje weer krijgen
Mailtje sturen naar Troel Bxie. Zij zal je wel kunnen helpen
pi_40898722
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga zo mn nieuwe Spinning schoenen ophalen! die heb ik gewonnen tijdens onze Tour de Physique. dat was een wedstrijd bij ons op de club, dan moet je zo veel mogelijk uren meespinnen. en ik had 32 uur in 3 weken! superleuk
Spin ze Guppy's friend
pi_40898948
GWS: oh ok, dan viel dat gewoon meer op denk ik, als je schreef dat je twee lessen achter elkaar deed

Tja, ik sta ook al maanden op hetzelfde gewicht. Toen ik begon met sporten begon ik fanatiek, zes uur per week, en ik kwam in eerste instantie zelfs 3.5 kilo aan! Je gaat meer vocht vasthouden als je sport en je zet spieren aan, en dat is wel duidelijk merkbaar. Hoewel ik met de centimeter ook nergens vooruitgang merk, merk ik toch steeds meer spieren op. Van de week zat ik met m'n armen over elkaar en ik vond m'n bovenarmen (stiekem eigenlijk onaangenaam) hard (ik ben gewend aan mn puddingarmen). Ook toen ik van de week m'n benen stond uit te schudden na het sporten drilde het lang zo erg niet als normaal, alleen op m'n dijen, ipv over de hele lengte... Dus blijkbaar verandert er wel wat. Ook kan ik nu bij bodybalance dus wel dat doorzakken vanuit plankpositie, zonder knieen op de grond en zonder gelijk tegen de vloer te klappen en ik kan -weliswaar op knieen- ook de triceps pushups bij pump volhouden nu, daar kon ik er eerst geen een van.

Ik denk dat dat toch ook dingen zijn waar je op moet letten en niet alleen het gewicht. Voor zover ik heb begrepen is het zelfs normaal en gezond om de eerste periode van sporten niet af te vallen en moet dat na een tijdje vanzelf gaan gebeuren. Nu weet ik natuurlijk niet hoe lang je al sport en hoe vaak, maar ja. Ik ben er zelf ook ongeduldig mee hoor, maar ergens zegt mijn verstand ook wel dat het nooit goed kan zijn om bijv. 1600 kcal te eten en er dan 900 af te sporten (normaalgesproken als ik lijnde deed ik dat met 1600 à 1800 kcal - nu tel ik niet, geen zin in, maar het zal de ene dag zoiets zijn en de andere dag weer rond de 2100 of zo, en als ik sport eet ik vanzelf meer).

Ik denk inderdaad dat je op moet passen dat je geen spieren kwijt raakt als je nu nog minder eet. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je verder niets aan je lichaam merkt qua vorm of kracht, je sport toch best veel.

Maar zoalsik al zei, het is wel frustrerend. Ik hebnu gewoon het hele 'afvallen' maar uit m'n hoofd gezet en houd het bij 'gezonder leven' en 'sterker worden' als doelen, anders blijf ik gefrustreerd op die weegschaal staan.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:44:18 #98
12913 GreatWhiteSilence
pi_40899004
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Duh!! je vergeet te tellen dat je meer spier aankweekt en daarom dikker 'lijkt' is niet zo hoor. Als je nu op gewicht blijft en sport. Dan wil dit zeggen dat je vet wordt omgezet in spieren. En daarom krijgt jij het onterechte idee dat je dikker wordt. Dat zal het wel zijn. Ik sta al maanden op 77.5 kg, dat is normaal hoor... buikje verwijnt en biceps en rug worden zwaarder. Dus is eht verlies van vet en aankomen van spieren. Heel normaal dus. Ik snap je reactie wel. maar als je nu nog minder gaat eten en toch veel sport dan zal je je spieren opofferen. En dat is jammer!
Je kunt best en spieren kweken en afvallen tegelijk. Zoals ik al heb gezegd krijg ik nog steeds alle voedingsstoffen binnen die ik nodig heb. Staar je toch niet zo blind op één enkel cijfertje in het grote geheel...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:44:44 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_40899018
Internet lag eruit vannacht/vanochtend. Problemen zijn inmiddels opgelost!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40899322
kut, iets te hard gestept net, ruim 2500 stappen in een half uurtje.ben een beetje misselijk nu
Tap tap tap
pi_40899431
Ik vind steppen zo irritant om tussendoor te doen. Ik ben altijd langer bezig met douchen dan met het steppen zelf... Als ik het doe, dan als ik terugkom van de sportschool, dan stink ik toch al =P
pi_40899460
goed drinken en eten ...cherrylips... zal wel helpen
pi_40899479
acid burner hoe ben jij zoveel afgevallen??

*heel-veel-respect-toont*
pi_40899481
ja, heb een halve liter water gedronken, heb alleen absoluut geen zin in eten
Tap tap tap
pi_40899952
Neem ff een stukje fruit dan of zo. Je moet wel wat binnenkrijgen.
pi_40899976
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef bxie het volgende:
acid burner hoe ben jij zoveel afgevallen??

*heel-veel-respect-toont*
Wel ik ga elke dag zwemmen. In het weekend 2x tot 3x. Elke keer een sessie van een 1 1/2 uur. Ik raad het iedereen aan. Zwemmen verbandt enorm veel kcals. is goed voor je uithouding en ademhaling. En je moet zelfs helemaal niet snel zijn. Traag zwemmen is het beste. Dat doe ik nu al 1.5 jaar. Als je echt wil weten hoe ik het gedaan heb .. dan kan ik je dat allemaal wel is vertellen in een mail of op MSN of zo. Maar als ik dat hier ga neerpennen dan ben ik nog wel even zoet.

Ik heb een paar weken geleden mijn relaas is opgeschreven (iemand die Iksje of Ilske of zo heet) wou het wel eens weten... want haar vriend moest ook wat afvallen. Ik heb 4 pagina's tekst opgeschreven... maar ik denk dat het haar wat bang gemaakt heeft of absoluut niet boeide. Ik ben wel heel enthousiast en ik vond het toppie dat ze mijn verhaaltje wou horen..Maar heb het wat te lang gemaakt denk ik ... was helemaal niet de bedoeling hoor... ik vertel gewoon graag ... ik ben echt gefascineerd door sport en mijn lichaam. je zou me eens moeten zien heheheh ...Mja wel jammer want heb er sindsdien niks meer van gehoord. Ook hier niet. Vind ik wel vrij zwak gedrag van haar maar ja you live you learn huh

groetjes
pi_40900177
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Maeghan het volgende:
idd, jij bent de goede weg ingeslagen! GO GO MAEGHAN!!!
pi_40900298
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Maeghan het volgende:
heb schaaltje milde yoghurt op en ben even naar de wc geweest
Tap tap tap
pi_40900357
trouwens, als ik ga zwemmen, moet ik snel zwemmen. hetzelfde heb ik met fietsen; ik kan niet op een normaal, kalm tempo fietsen, ik moet altijd scheuren. zwemmen kan ik ook niet rustig doen, heb altijd het wedstrijdgevoel
Tap tap tap
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:24:52 #110
12913 GreatWhiteSilence
pi_40900535
Ik heb dat wedstrijdgevoel ook wel een klein beetje, maar laat me er niet verder door aansporen als de persoon met wie ik wedijver geen idee heeft dat ik dat doe.
pi_40900727
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef CherryLips het volgende:
trouwens, als ik ga zwemmen, moet ik snel zwemmen. hetzelfde heb ik met fietsen; ik kan niet op een normaal, kalm tempo fietsen, ik moet altijd scheuren. zwemmen kan ik ook niet rustig doen, heb altijd het wedstrijdgevoel
Zin in een wedstrijdje scriptieschrijven?

pi_40900738
quote:
Dan kom je maar is met mij zwemmen ik beloof je dat ik je zal laten afzien hehehe... maar effie to the point..als je vetcellen wil verbranden is het best van niet te snel te zwemmen. 20-30 sec per baan... Dan gebruikt je lichaam het vet als brandstof. Als je daarintegen snel zwemt dan zijn het de suikers en de eiwitten die worden opgebrandt. En hier wringt het schoentje...eiwitten worden gebruikt voor de opbouw van spieren. Dus als je op dieet bent en dan nog als een gek gaat zwemmen (snel) dan verbrandt je eigenlijk geen vet alleen spier en suikers. Ik zeg het maar he dames Ik ben momenteel krachttraining aan het doen. Dus ik zwem wel alles uit mijn kast. 2X supersnel (37 sec 50m) dan 2X traag herhaal tot het zwart ziet voor je ogen
pi_40901306
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:30 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Zin in een wedstrijdje scriptieschrijven?

ik ben al een jaar met m'n individuele vertaalopdracht bezig
Tap tap tap
pi_40901384
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:30 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Dan kom je maar is met mij zwemmen ik beloof je dat ik je zal laten afzien hehehe... maar effie to the point..als je vetcellen wil verbranden is het best van niet te snel te zwemmen. 20-30 sec per baan... Dan gebruikt je lichaam het vet als brandstof. Als je daarintegen snel zwemt dan zijn het de suikers en de eiwitten die worden opgebrandt. En hier wringt het schoentje...eiwitten worden gebruikt voor de opbouw van spieren. Dus als je op dieet bent en dan nog als een gek gaat zwemmen (snel) dan verbrandt je eigenlijk geen vet alleen spier en suikers. Ik zeg het maar he dames Ik ben momenteel krachttraining aan het doen. Dus ik zwem wel alles uit mijn kast. 2X supersnel (37 sec 50m) dan 2X traag herhaal tot het zwart ziet voor je ogen
20 seconden over 50 meter, dan red ik echt niet hoor. toen ik op m'n tiende op wedstrijdzwemmen zat deed ik 50 seconden over 50 meter. werd wel altijd 2e, dus erg slecht was het niet, maar dat lukt me nu echt niet meer. ik kon ook 30 meter onder water zwemmen, ik had mezelf zo getraind dat ik soms een minuut m'n adem in kon houden.
denk niet dat me dat nu nog lukt heb al een jaar niet gezwommen.
Tap tap tap
pi_40901685
ik doe nu 34-37 sec op 50m (crawl) ... maar als je ziet dat de professionals ... dan al bijna 75m hebben gedaan ... dan hebben we nog veel werk he ik was vroeger ook semi-pro maar toen ik begon te puberen ben ik ermee gestopt. je kent dat wel trainer die zegt : ok jongens vandaag 4km zo en 2 km zo... wel dan deed ik het niet meer zo graag ..nu dikke spijt van nu... want ik heb wel degelijk talent. mja ben nu 29 jaar dus nu moet ik ook niet meer aan topprestaties denken ...maar je ziet het al verdomme goed hoor... vooral mijn borstkast, rug en biceps. heb ook al aders lopen op biceps hehehe
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 13:52:44 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_40903232
quote:
heb ik ook altijd met fietsen... daarom vind ik spinning ook zo lekker. kheb t trouwens ook een beetje met autorijden misschien daarom ook maar goed dat ik een oud bakkie heb

anyway, ik heb mn nieuwe spinningschoenen! dr moeten alleen nog SPD adapters onder, maar die komen nog binnen. en ach, van t weekend nog twee keer spinnen en dan een weekje op vakantie!!! eindelijk, ben er echt aan toe!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:10:04 #117
12913 GreatWhiteSilence
pi_40903633
Heb je trouwens per se spinningschoenen nodig om te spinnen of kan het ook met normale sportschoenen?
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 14:17:05 #118
155227 crew  Guppy
dus
pi_40903828
nee hoor, het kan ook met normale schoenen. ik heb t altijd gewoon met mn aerobic schoenen gedaan. ging ook prima, maar dankzij die wedstrijd heb ik toen een compleet nieuw spinning tenue gewonnen. dus ja, nu zie ik er heel erg prof uit

die heb ik nu
pi_40903958
MOOOOOOOOIIIIIIIIIII!!!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:46:15 #120
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_40904530
Misschien niet helemaal een vraag voor hier, maar wat is nou voedsel dat wel vult (je in ieder geval een vol gevoel geeft) maar weinig calorieen bevat? Want ik sport behoorlijk veel (hockey, knap intensief dus) maar als ik gewoon normaal eet voor het hockeyen heb ik na de training echt een enorme honger.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:50:38 #121
12913 GreatWhiteSilence
pi_40904652
Hmm, wat dacht je van witte bonen in tomatensaus? Dat neem ik altijd als middagmaal. Ongeveer 80 kCal per 100 gram en boordevol eiwitten die lekker vullen?
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 14:57:19 #122
155227 crew  Guppy
dus
pi_40904782
iew, dat hoef ik echt niet in de middag! doe mij maar een gewone boterham met kaas!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:06:45 #123
12913 GreatWhiteSilence
pi_40905003
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
iew, dat hoef ik echt niet in de middag! doe mij maar een gewone boterham met kaas!
Veel te veel (verzadigd) vet, dat komt er bij mij niet meer in...
pi_40905305
Hoi allemaal!

Helaas helaas ben ik ook een van die mensen die putjes in de benen heeft
Ik ben nu 2 keer per weerk aan het sporten ( bootcamp en skaten) en ik vroeg mij af binnen welke tijd de putjes minder worden? Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik dacht dat dit gewoon altijd bleef omdat het erfelijk bepaald is, maar er is nog hoop dus
Wie is daar?
pi_40905329
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:46 schreef Catbert het volgende:
Misschien niet helemaal een vraag voor hier, maar wat is nou voedsel dat wel vult (je in ieder geval een vol gevoel geeft) maar weinig calorieen bevat? Want ik sport behoorlijk veel (hockey, knap intensief dus) maar als ik gewoon normaal eet voor het hockeyen heb ik na de training echt een enorme honger.
heb jij even geluk, koken doe ik ook graag (hier simpel gerechtje)

Tonijn met pasta en pesto

Tonijn in eigen nat of in olijfolie is altijd dankbaar. Door de olijfolie hoef je eigenlijk niet echt een ander sausje te verzinnen, TENZIJ pesto (ofwel in een potje “rode pesto” (Delhaize) ofwel zoals hierna beschreven “groene pesto”). Zowel bij pasta (lauwwarm of koud) als bij een gemengde sla is tonijn een overheerlijk ingrediënt.

Als je voor de gemengde sla kiest kan je het geheel verrijken met blokjes feta - of schijfjes mozarella kaas.

In het andere geval combineer je de tonijn met allerlei groentjes vb maïskorreltjes, fijngesneden paprika, pijpajuintjes, fijne boontjes of erwtjes, fijngesneden courgette, gehalveerde kerstomaatjes.

Ik kies voor de tonijn in eigen nat (drie doosjes) en de combinatie met allerlei groenten (zie supra).

We wassen de fijne boontjes, nemen een kookpot met een flink stuk bakboter en stoven de boontjes op een matig vuurtje gaar. Vervolgens snijden we de pijpajuintjes, de courgette en de paprika’s (nadat we ze gewassen en gekuist hebben) in zeer kleine stukjes, we halveren de kerstomaatjes en gieten de maiskorrels af.

Vervolgens zetten we een pot water op een groot vuur, zodra het water kookt doen we overvloedig grof zeezout bij en koken onze pasta (tagliatelli). Ciraca 12 minuten.

Ondertussen maken we onze Pesto.

Pesto alla Genovese maak je makkelijk zelf

Pesto is echt wel het uithangbord van de Genovese keuken. Alle ingrediënten die je ervoor gebruikt worden geproduceerd in de streek van Genua, behalve de pecorinokaas die uit Sardinië komt. Ik weet wel dat je tegenwoordig in de winkelrekken tientallen potjes met pesto vindt, maar je kan hem eigenlijk net zo goed zelf maken. De geur is veel intenser en de smaak is onvergelijkbaar. Je maakt de pesto het best in een vijzel met stamper. Heb je die niet, dan kan je een keukenmachine gebruiken maar let er op dat je niet te lang na mekaar mengt zodat het geheel niet te veel opwarmt. Je gebruikt het best geen metalen voorwerpen bij de bereiding van pesto.
Wat heb je nu nodig voor deze onovertroffen saus? Een flinke bos basilicum - 2 teentjes knoflook - 1 lepel pijnboompitten - 50 gr geraspte parmezaan - 50 gr gemalen pecorinokaas - olijfolie extra vergine - grof zout.
Je roostert eerst de pijnboompitten in een pan zonder vetstof of in de oven. Dan doe je de basilicum samen met de knoflook, de pijnboompitten en het zout in de vijzel en je stampt alles fijn. Het zout zorgt ervoor dat dit sneller gebeurt. Je doet er dan beetje bij beetje de 2 soorten kaas bij en stampt dit tot alles zeer fijn is. Nu voeg je er geleidelijk olijfolie aan toe tot je een smeuïge saus bekomt. En klaar is de pesto!
Gebruik je de pesto bij een of andere pasta, dan voeg je op het einde van de kooktijd enkele lepels kookvocht van de pasta bij de pesto.
WE MENGEN ALLES.

Buon appetito!
pi_40905369
Super lekker en niet vet! en je moet heel veel pasta eten (bruine) of rijst. ook kip is heel dankbaar
pi_40905442
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:19 schreef -ladybird- het volgende:
Hoi allemaal!

Helaas helaas ben ik ook een van die mensen die putjes in de benen heeft
Ik ben nu 2 keer per weerk aan het sporten ( bootcamp en skaten) en ik vroeg mij af binnen welke tijd de putjes minder worden? Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik dacht dat dit gewoon altijd bleef omdat het erfelijk bepaald is, maar er is nog hoop dus
Als je met putjes cellulites bedoeld. Dan heb ik slecht nieuws. Want bij mij verdwijnt het niet. het is zoals littekens he. De huid is gescheurd. Ik denk niet dat het ooit nog goed komt. Maar ik zou zo zeggen als je veel sport dan ga je binnen 1 maand wel al wat vordering zien. Als het cellulities is (ook bekend als zwangerschapsstriemen) dat gaat volgens mij niet zo gemakkelijk weg. Misshcien zijn er wel zalfjes voor of zo, maar als vent begin ik daar niet aan! Veel succes ladybird.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:30:02 #128
12913 GreatWhiteSilence
pi_40905594
Cellulitis /= striae

Ik heb er zelf geen last van, dus weet helaas niet hoe het op te lossen valt.
pi_40905714
Cellulitis wordt wel minder als je veel beweegt, omdat je doorbloeding verbetert. Ook genoeg drinken is belangrijk. Het masseren van de probleemgebieden helpt. En hoewel men zegt dat crèmes niet werken, volgens mij hielp Dove firming shower gel best wel =P

Ik had megaveel putjes (zeg eigenlijk maar gerust maankraters) en op zich ziet het er al veel beter uit nu. Het is niet weg, maar het is wel gladder en het is allemaal veel minder diep.

Ik ga in september beginnen met RPM, en ik hoorde dat je dan of een speciaal broekje moet hebben of een gelzadeldekje. Kun je dat gewoon overal kopen, zijn er verschillende soorten zadeldekjes, en is het duur?
pi_40905900
Cellulitis is niet hetzelfde als striae. Cellulitis zijn vetophopingen onder de huid waardoor er kuiltjes en putjes in de huid ontstaan. Door inderdaad veel te drinken en de probleemgebieden te trainen kan je er (grotendeels) vanaf komen. Ik heb trouwens nog nooit gehoord van een man met cellulitis, da's toch een vrouwenkwaaltje
Striae zien er uit als littekens en ontstaan als je huid zich binnen korte tijd uitrekt of juist strakker wordt, ook wel bekend als zwangerschapsstriemen inderdaad.. Volgens mij gaan deze nooit helemaal weg, maar er zijn geloof ik wel crèmes waardoor de striae minder opvalt.
pi_40905998
Vrouwen hebben over het algemeen een slechtere doorbloeding en ook standaard meer vet op bovenbenen, billen en heupen. Daarom hebben ze het sneller. In principe kan het bij iedereen en overal. Ik heb het zelf bijv ook op m'n kuiten.
pi_40906004
Dan heb ik striae. Aan mijn buik en onderarmen ... en die armen zijn wel gespierd nu. maar de 'putjes' zijn er nog steeds. sorry voor mijn beperkte uitleg maar ik ben er niet zo bekend mee! gaan jullie nu allemaal mijn gerechtje maken deze avond?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:59:11 #133
12913 GreatWhiteSilence
pi_40906285
Nee, vegetariër. Hier staat rode kool op het menu...
pi_40906714
mmmm lekker voor mij dan een lekker worstje erbij?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:08:09 #135
12913 GreatWhiteSilence
pi_40908202
Ook niet, appelmoes erbij...
pi_40908261
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Als je met putjes cellulites bedoeld. Dan heb ik slecht nieuws. Want bij mij verdwijnt het niet. het is zoals littekens he. De huid is gescheurd. Ik denk niet dat het ooit nog goed komt. Maar ik zou zo zeggen als je veel sport dan ga je binnen 1 maand wel al wat vordering zien. Als het cellulities is (ook bekend als zwangerschapsstriemen) dat gaat volgens mij niet zo gemakkelijk weg. Misshcien zijn er wel zalfjes voor of zo, maar als vent begin ik daar niet aan! Veel succes ladybird.
Ik heb na vier weken elke dag steppen naar maar in ieder been 1 putje zitten, en die zijn pas goed zichtbaar als ik met m'n benen over elkaar zit.
Tap tap tap
pi_40908312
striea heb ik trouwens wel volop. geen idee hoe het weggaat. m'n hele kont zit onder, ik lijk wel een watermeloen. dat en de putjes zijn allemaal van de afgelopen zes maanden ik zal eens kijken of vichy iets heeft tegen striea. Ik heb ook ergens iets tegen putjes liggen, ik zal het eens proberen morgen.
Tap tap tap
pi_40908405
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef CherryLips het volgende:
striea heb ik trouwens wel volop. geen idee hoe het weggaat. m'n hele kont zit onder, ik lijk wel een watermeloen. dat en de putjes zijn allemaal van de afgelopen zes maanden ik zal eens kijken of vichy iets heeft tegen striea. Ik heb ook ergens iets tegen putjes liggen, ik zal het eens proberen morgen.

Tja, ik heb het over m'n hele lijf (echt dus, van kuiten tot armen), ik ben net een zebra. Al sinds m'n dertiende of zo. Maar ik heb nog niets gevonden wat werkt, alleen op een gegeven moment wordt het wit en valt het minder op, maar dat is dan ook alles. Als je iets vindt wat werkt moet je 't even zeggen iig.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:16:21 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_40908433
Striae kan optreden bij een tekort aan Vitamine C.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40908551
dat klinkt charmanter dan de uitleg dat m'n kont zo snel is gegroeid dat de huid het niet bij kon benen.
Tap tap tap
pi_40908615
hehehehe als jullie iets vinden laat het hier dan weten aub. i'm one of the ladies now you know
pi_40909116
Tja, vitamine c tekort is niet erg waarschijnlijk denk ik. Bij mij zeker niet. Ik at vroeger zoveel fruit dat ik van m'n moeder minder moest gaan eten omdat het te duur werd.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:48:13 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_40909244
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:42 schreef Maeghan het volgende:
Tja, vitamine c tekort is niet erg waarschijnlijk denk ik. Bij mij zeker niet. Ik at vroeger zoveel fruit dat ik van m'n moeder minder moest gaan eten omdat het te duur werd.
Toch wordt dat als oorzaak aangegeven, wellicht zijn er nog meer. Daarnaast is er geen smeerseltje of wat dan ook wat er tegen helpt. Volgens mijn arts dan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:48:48 #144
12913 GreatWhiteSilence
pi_40909267
Ik heb alleen wat striae op mijn benen, die nauwelijks opvallen, omdat ik zo bleek ben door het stelselmatig ontwijken van de zon...
pi_40909309
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Toch wordt dat als oorzaak aangegeven, wellicht zijn er nog meer. Daarnaast is er geen smeerseltje of wat dan ook wat er tegen helpt. Volgens mijn arts dan.
Ik bedoelde niet waarschijnlijk als in: het zal niet zo vaak om die reden voorkomen. Het lijkt me toch heel moeilijk om zo weinig vitamine C binnen te krijgen dat je er echt tekorten aan krijgt.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:52:37 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_40909379
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:50 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet waarschijnlijk als in: het zal niet zo vaak om die reden voorkomen. Het lijkt me toch heel moeilijk om zo weinig vitamine C binnen te krijgen dat je er echt tekorten aan krijgt.
En toch is dat iets wat regelmatig schijnt te gebeuren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40909600
Zijn dat mensen die zelfs de sla van de hamburger afhalen of zo?

Ik vind het knap iig als iemand het voor elkaar krijgt.
pi_40909738
ik neem ook elke morgen mijn vits!

zo mijn werkdag zit er eindelijk op!!111

nu si effie volle bak gaan zwemmen, donderdag is mijn fav. dag want dan is het open tot 21.00 \o/

woohoooo!! out of my way, pool here i come!
pi_40910039
Hoi (tvp)!
Morgenochtend weer eens wegen (na 1,5 week, ben heel erg benieuwd).
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:22:07 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_40911690
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:19 schreef AcidBurner het volgende:
*gerechten*
Dank je! Zitten zeker lekkere gerechten tussen. Punt is alleen dat ik niet zozeer op zoek ben naar gerechten, maar naar dingen die goed vullen (bonen is dus een goed idee kennelijk), want ik weet dus niet goed wat wel en niet vult, ik dacht nl. altijd dat eiwitten geen 'vol' gevoel geven Ingredienten dus Ik flans zelf wel wat in mekaar, freestyle cooking Maar je suggesties waren wel erg nuttig!

Ik ben niet echt te zwaar (83kg bij 1m83 en ik ben redelijk gespierd) alleen ik heb een beetje een bierpens waar ik af wil En geen bier drinken is helaas geen optie
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_40916931
Zo, net weer een half uur hardgelopen. De afgelopen tijd heb ik zo ongeveer om de dag gesport, wat best een prestatie is voor mijn doen. Maar het voelt goed, dus ik ben heeeeeeel benieuwd naar de weegschaal.
Mijn ouders hebben trouwens een weegschaal gekocht met vetpercentagemeter erbij. Hoeveel zou mooi zijn voor een vrouw van 21? En hoe betrouwbaar is wat dat ding aangeeft? Ik was op die weegschaal ook zo'n 2 kilo zwaarder dan ik op mijn eigen weegschaal ben, maar vetpercentage heb ik nog nooit gemeten dus ik ben wel even benieuwd.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:05:16 #152
12913 GreatWhiteSilence
pi_40927727
Ik begin het eindelijk een beetje te merken in mijn broeken dat ik afgevallen ben. Ze zitten ietsje ruimer, eindelijk schot in de zaak.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:08:22 #153
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40927734
Morning! GWS dat is ace! ben heel blij voor je keep up the good work! laatst dag van de week ... and then we party! ik gisteren iggen vloeken. het was veel te druk in zwembad. Ik denk dat ik best maar is zwijg over de voordelen van zwemmen have a nice day.

ivm met broeken : binnekort zal je niet meer lachen GWS , dan mag je een hele nieuwe garderobe aanschaffen ik heb 15 jeansbroeken kunnen weggooien.

[ Bericht 22% gewijzigd door AcidBurner op 18-08-2006 07:26:57 ]
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:16:31 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_40927771
goedemorgen!!! gisteren lekker een heel stuk gewandeld, en vandaag een dagje naar Groningen! even niet sporten, maar goed, van t weekend haal ik t wel weer in
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:27:53 #155
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40927799
Groningen mooie stad? ik ga straks of morgen naar A'dam, vriend van me verjaart en hij wil een uitstapje doen

* AcidBurner is going to work last day

[ Bericht 22% gewijzigd door AcidBurner op 18-08-2006 08:22:47 ]
pi_40928555
ik ga ook niet steppen vandaag, ga zo een dagje naar Haarlem

OV
Tap tap tap
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:13:35 #157
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40928807
bah ben ik dan de enigste die vandaag gaat sporten...ach ja no pain no gain
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:15:23 #158
12913 GreatWhiteSilence
pi_40928837
Ik denk het wel want ik heb ook een pauzedag. Ik ga bij mijn zus eten en ik heb nog meer dingen te doen vandaag, dus ik heb geen tijd om te sporten.
pi_40928986
Vanmorgen op de weegschaal gestaan: 65,5 kilo. Ik ben dus een half kilootje zwaarder dan anderhalve week geleden. Ik denk dat ik toch te veel meer eet, dus dan maar weer minderen he. Het kan net zo goed komen door de tijd van de maand bedenken ik me net.

Ik zit dus momenteel al 2 maanden op hetzelfde gewicht, val niks meer af. Heeft iemand een idee hoe ik weer op gang kan komen?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:32:08 #160
12913 GreatWhiteSilence
pi_40929072
Hoeveel kCal eet je per dag? Weet je dat ongeveer?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:00:30 #161
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40929621
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:25 schreef Quinazoline het volgende:
Vanmorgen op de weegschaal gestaan: 65,5 kilo. Ik ben dus een half kilootje zwaarder dan anderhalve week geleden. Ik denk dat ik toch te veel meer eet, dus dan maar weer minderen he. Het kan net zo goed komen door de tijd van de maand bedenken ik me net.

Ik zit dus momenteel al 2 maanden op hetzelfde gewicht, val niks meer af. Heeft iemand een idee hoe ik weer op gang kan komen?
meisjes, dames .... vergeten jullie niet dat als je veel sport, je spieren zich gaan ontwikkelen. En dat het maar lijkt dat je dikker wordt. Spier > vet he. VERGEET DIT AUB NIET! en uithongering is het domste wat je kan doen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:04:19 #162
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40929690
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoeveel kCal eet je per dag? Weet je dat ongeveer?
3600kcal :-) ... maar dat moest je van mij niet weten zeker ;-)

soms zelfs meer ... JE MOET ETEN! Goed eten is de sleutel tot gezond afvallen. En dat jullie elke 5 minuten op die weegschaal staan is niet zo goed voor de motivatie hoor
pi_40929759
Uithongering zal het echt niet worden. Ik eet meestal 's ochtends muesli met yoghurt, 's middags een paar boterhammen met beleg en 's avonds gewoon normaal avondeten (en daar eet ik eigenlijk te veel van). Vaak tussendoor dan nog wat fruit of ontbijtkoek of iets dergelijks. Maar het avondeten is echt een grote maaltijd vaak dus dat kan echt wat minder zonder dat ik te weinig ga eten. Hoeveel Kcal het ongeveer is weet ik niet precies, maar de keren dat ik het invoerde kwam ik op 1600 ofzo denk ik.

Ik merk ook wel dat ik echt strakker wordt (bijna geen vetrollen meer aan de zijkant) maar het zou natuurlijk ook wel leuk zijn als ik dichter bij mijn streefgewicht ga komen. En als die verdomde buik er nou eens af zou gaan, maar die is zo verschikkelijk hardnekkig..

En het wegen was 1,5 week geleden, dus iedere 5 minuten er op staan valt ook wel mee .
pi_40929810
Ik had trouwens volgens die electronische weegschaal een vetpercentage van 29,8% en ik zie net dat het voor vrouwen van mijn leeftijd ideaal 25% zou moeten zijn. Zit ik aardig in de buurt dus.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:23:11 #165
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40930085
Goed bezig Q'tje!!! Ik heb het idee dat iedereen hier wel goed bezig is. 1600kcal is echt wel het minimum. zo zou je normaal toch wel een heel deel moeten afvallen.
Buikje, ja dat kan ik ... wel sit-ups doen en crunches he. Maar daar hou ik me niet mee bezig. Ik vind het wel iets hebben een klein buikje dat herrinnert me aan eeen tijd dat ik nog een zwaargewicht was ...
pi_40930129
Wat zijn crunches?

En als het een klein buikje was, dan vond ik het nog niet zo erg...Maar dat is dus niet zo. Het zit helaas in de familie, dus ik denk dat het heel moeilijk wordt om er vanaf te gaan komen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:14:37 #167
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40931365
Indien jullie het goed vinden, reageer ik hier komende tijd ook af en toe.

begon een zwemband te krijgen, en ben dus na tien jaar in-actief eindelijk weer gaan voetballen. Ik wil proberen om mijn gewicht weer op 79 kilo te krijgen, dan heb ik een BMI van exact 20.(lengte 1.96 m)

Mijn uitgangspunt was 86.8 kilo voordat ik ging voetballen. Nu ben ik 3 weken verder en door veel water drinken en natuurlijk het vele bewegen al een aantal kilo's kwijt.
Vind dit een leuk topic, omdat je hier goed kunt vergelijken hoe anderen het doen en welke resultaten men behaalt door welke inspanningen.

Ik heb momenteel werkelijk geen idee hoeveel calorien ik binnen krijg, en weet ook niet goed hoe ik dat moet berekenen.

Nou ja, i'll keep you posted
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:23:19 #169
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40931475
Welkom filmfocus,

ik raad het je ten sterkste af om alles en nog wat te zitten tellen. Het moet leuk blijven toch
maar hier enkele links voor je :

http://users.skynet.be/snoopy/tabel.htm

http://www.calorietabel.nl/

als ik goed lees, je bent 1.93cm? en je wil 73 kilo gaan wegen... dat is te weinig vriend... ik ben 1.83 en ik weeg er nu 77.5kgDus ik zou het niet te extreem drijven

en niet vergeten GOED EN GEZOND ETEN!! good luck.

[ Bericht 20% gewijzigd door AcidBurner op 18-08-2006 13:39:17 ]
pi_40931555
quote:
Maar wat is dan het verschil tussen crunches en sit-ups?

* Quinazoline legt een matje neer en gaat aan de slag..
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:27:53 #171
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40931598
Q'ke je hebt wel moeilijke vragen ik denk dat er geen verschil is... maar ik ben een noob als het gaat over fitness... niet mijn ding.

* AcidBurner haalt alvast een liter water voor Q.

Veel succes Q!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:33:23 #172
12913 GreatWhiteSilence
pi_40931766
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:04 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

3600kcal :-) ... maar dat moest je van mij niet weten zeker ;-)

soms zelfs meer ... JE MOET ETEN! Goed eten is de sleutel tot gezond afvallen. En dat jullie elke 5 minuten op die weegschaal staan is niet zo goed voor de motivatie hoor
Als het menu wat jij in de vorige topic neerzette standaard voor jou is, dan krijg je zelfs nog minder binnen dan je mij aanraadde te eten...
pi_40932195
Buikspieroefeningen zijn helemaal niet leuk. Ik kom amper overeind . Dus die moet ik voortaan maar ook gewoon iedere dag een paar doen, tot het beter gaat.
pi_40932222
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:25 schreef Quinazoline het volgende:
Wat zijn crunches?

En als het een klein buikje was, dan vond ik het nog niet zo erg...Maar dat is dus niet zo. Het zit helaas in de familie, dus ik denk dat het heel moeilijk wordt om er vanaf te gaan komen.
Maar je loopt toch? Dat hielp bij mij heel erg. Nu ik ipv 2x de week lopen naar 1x maand gegaan ben, merk je dat heel goed aan mijn buik. Die is terug wat flubberiger dan begin juli. (ik ben in gewicht wel ongeveer gelijk gebleven)
pi_40932293
Ik hardloop ja, ongeveer twee keer in de week, maar daar werk ik het nog niet echt aan. Wel dat de vetrollen aan de zijkant van mijn buik verdwijnen, maar niet dat in het midden.
pi_40932351
ow, en ik denk dat crunches de nieuwe versie zijn van de sit-ups. Aan het begin van de middelbare school moest je helemaal omhoog komen, kin tegen de knieën zeg maar. Tegen het einde van mijn middelbare schoolcarrière was het zoals op de site die hierboven gelinkt word: omhoog komen met de schouders. Crunches zijn beter voor je rug, minder belastend, en net zo effectief (ehm, dat laatste volgens mij). Crunches lijken ook op wat je doet met zo'n abcoachapparaat.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:50:39 #177
12913 GreatWhiteSilence
pi_40932357
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef Quinazoline het volgende:
Buikspieroefeningen zijn helemaal niet leuk. Ik kom amper overeind . Dus die moet ik voortaan maar ook gewoon iedere dag een paar doen, tot het beter gaat.
Trek, als je buikspieroefeningen doet, je navel in tot aan je ruggenwervels(bij wijze van spreken natuurlijk ) en doe dan die crunches.

Je gaat dan ademen met een ribademhaling. Adem in door je neus(als je omlaag gaat), adem uit door je mond(als je omhoog komt).

Ik weet niet of je pilates doet, maar dit maakt de oefeningen veel effectiever, werd daar gezegd.
pi_40932373
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:48 schreef Quinazoline het volgende:
Ik hardloop ja, ongeveer twee keer in de week, maar daar werk ik het nog niet echt aan. Wel dat de vetrollen aan de zijkant van mijn buik verdwijnen, maar niet dat in het midden.
Hoe lang loop je ook alweer?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:51:05 #179
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40932374
Jeej ik zit nog steeds op 97 en een beetje

Alleen nog steeds niet kunnen trainen en dat wil ik zo graaaaaaag...
pi_40932414
is het niet zo dat een strakke buik wordt bepaald door de diagonale buikspieren(die waarmee je je torso draait) en dat je die kan trainen met een hele simpele oefening?

voorbeeld:
neem een stok van ongeveer jouw eigen lengte en een krukje waarop je kan zitten met je knieen in een hoek van 90 graden.

ze je voeten plat op de grond, recht je rug en leg de stok over je schouder, en je armen over de stok. beweeg je armen nu dusdanig, dat je ene hand recht voor je uit wijst, en je andere hand recht achteruit wijst(of zover als je komt) beweeg nu terug zodat je andere hand voor je uit wijst en blijf dit herhalen.

als je dit 5 a 10 minuten per dag doet, zouden die spieren strakken moeten worden en fungeren ze als een soort van natuurlijk korset. en houden ze je ingewanden waar ze moeten zijn. schijn je een strakke buik van te krijgen.
pi_40932432
hoii allemaal
Ik laat nog even wat van me horen voor ik op vakantie ga naar Luxemburg.
Het wordt een vrij actieve vakantie (als het weer ook mee zit) en ik heb er best wel zin in.
Nu maar hopen dat mijn knie het overleeft. Ik ben gestopt met de medicatie omdat de bijwerkingen me te ernstig werden. 'k was al 11 dagen ongesteld en mijn mond zat vol met aften.
Maar we zullen voornamelijk wandelen op de vakantie en dat gaat wel goed met mijn knie. Kracht zetten zoals fietsen doet voornamelijk zeer.
Na de vakantie ga ik weer verder met goed opletten op mijn eetschema en mijn beweegschema, dat is er de afgelopen dagen toch een beetje ingeschoten, ook omdat ik zo enorm sacho was.

Iedereen veel succes met sporten en op het eten letten!
pi_40932559
Ik ben nu denk ik zo'n 3 maanden aan het hardlopen, niet altijd even fanatiek en de laatste tijd pas wat langer periodes (nu een 30 min. per keer) maar vrijwel altijd minstens 1 keer per week.

Die oefening met die stok en dat krukje ga ik ook eens proberen denk ik. En dat intrekken van mn navel ook.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:57:06 #183
18653 crew  D.
pi_40932585
Zijn er mensen uit de OP? Of is iemand heel veel aangekomen?
Volgens mij was het totaalgewicht dat 'we' afgevallen waren nl. hoger
pi_40932681
Met een snelle blik zie ik dat iig mini_rulez verdwenen is, en die was inderdaad zo'n 12 kilo kwijt, wat ik me herinner. Maar volgens mij is ze op vakantie ofzo, want ik heb haar al een hele tijd niet hier gezien, dus ze komt vast wel weer een keer updaten .
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:01:19 #185
18653 crew  D.
pi_40932738
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:59 schreef Quinazoline het volgende:
Met een snelle blik zie ik dat iig mini_rulez verdwenen is, en die was inderdaad zo'n 12 kilo kwijt, wat ik me herinner. Maar volgens mij is ze op vakantie ofzo, want ik heb haar al een hele tijd niet hier gezien, dus ze komt vast wel weer een keer updaten .
Nou, ik mag aannemen dat ze zichzelf verwijderd heeft, niet dat iemand anders dat doet
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:03:54 #186
12913 GreatWhiteSilence
pi_40932825
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:01 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Nou, ik mag aannemen dat ze zichzelf verwijderd heeft, niet dat iemand anders dat doet
Dat gebeurt automatisch als je een tijdje niet ge-update hebt.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:04:51 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_40932856
Als je een maand niet geupdated hebt verdwijnt je regeltje uit het lijstje, zodra je weer update zit je er weer in. Accounts worden niet verwijderd
Mocht je er nou zelf uitwillen, dan is een mailtje genoeg, dan kan gewoon de datum in de database veranderd worden zodat het lijkt alsof je meer dan een maand niet geupdated hebt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40932875
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Precies, dat was bij mij laatst ook gebeurd.

* Quinazoline gaat even met een bezemsteel op een krukje zitten .
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:08:17 #189
18653 crew  D.
pi_40932968
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dus alle mensen die er niet in staan zijn al een maand op hetzelfde gewicht, of aangekomen wat ze niet durven te vertellen
pi_40932984
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dus alle mensen die er niet in staan zijn al een maand op hetzelfde gewicht, of aangekomen wat ze niet durven te vertellen
Of ze zijn op vakantie .
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:09:26 #191
18653 crew  D.
pi_40933006
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:05 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Precies, dat was bij mij laatst ook gebeurd.
ik ben hier nog geen maand

ik wilde hier trouwens ook maar een maand bezig zijn, maar het lijkt erop dat ik het net niet ga halen
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:10:25 #192
18653 crew  D.
pi_40933035
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Of ze zijn op vakantie .
op vakantie kun je ook internetten

vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:30:59 #193
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40933741
wel ik ben weg hier...mijn dag zit erop...allemaal een leuk weekend!

* AcidBurner goes swimming, catch me if you can (you cant dont even have to try;))

toedels!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:31:12 #194
12913 GreatWhiteSilence
pi_40933747
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:10 schreef D.Rose het volgende:

[..]

op vakantie kun je ook internetten

Precies, vakantie is geen excuus natuurlijk...
Meldplicht, net zoals de zwangeren in ouders die uitgerekend zijn...
pi_40934872
Maar als je nou langer dan een maand op hetzelfde gewicht blijft, hoe kan je dan updaten?
pi_40935286
Gewoon hetzelfde gewicht nog een keer invoeren.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:27:59 #197
12913 GreatWhiteSilence
pi_40935349
Desnoods met een verschil van een ons.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:39:31 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_40935614
Je kan gewoon hetzelfde gewicht invullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40935834
waar kan je het gewicht invullen dan? heb ik iets gemist?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:54:51 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_40936011
filmfocus, mail even naar het emailadres uit de OP, dan stuur ik je de inloggegevens.

Je kan dan inloggen en dan kan je daar een regeltje maken, wat je dan terugvindt in de OP (dat lijstje)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40938150
Oh ok thanx, wist ik niet
pi_40946938
ooh morgen is weegdag en ik heb vandaag te veel gegeten en niet gestept wel een half uurtje gefietst, dat is tenminste iets, en de hele dag gelopen ontbeten met een schaaltje milde yoghurt want ik had haast, tussen de middag 6 kip nuggets en zo'n bakje fruit & yoghurt, tussendoor een klein sundea-ijsje en 's avonds bij king arthur een maaltijd salade met kip, paprika, komkommer en perzik. Ik zit nog vol. Hoewel het niet een en al vette hap was (behalve die nuggets dan...) heb ik wel het idee dat ik te veel gegeten heb. ik heb het gevoel alsof ik drie dagen niet hoef te eten.
Tap tap tap
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:33:15 #203
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40963234
mmm...ik zou meer pasta en groenten eten ... minder ijsjes en nuggets cherrylips, anders kan je wel eens bedrogen uitkomen. en valt het wegen misschien tegen. Alhoewel je mag wel eten hoor!

Ik heb me juist gewogen, 76.5 kg waar normaal 77.5kg moet staan. Ach het bedriegt soms hoor, want gisteren beetje stevig ingevlogen (drank) en veel naar toilet gemoeten. Dus dat is vooral vochtverlies...ben nu al aan het bijtanken met water. Was wel een knalhard festival Ministryyyyyy!!!! Ga zo meteen wat zwemmen verwacht er geen mirakels van vandaag...koppie is duf straks weer uitgaan, het leven kan hard zijn, leuk weekend allemaal.
  Moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:33:37 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_40963243
net terug van spinning, en de weegschaal is nog steeds kapot daar... en ik was nog wel zo benieuwd. nu ga ik t zo toch maar thuis proberen, maar die weegschaal klopt voor geen meter denk ik. maar goed, even voor een indicatie dan maar...

oh, Groningen was trouwens heel leuk!!! mooie stad, alleen ook een beetje nat, maar goed, dat is nederland he. ik heb alleen wel een zak Vlaamse Frieten gegeten, maar ze waren ook zooo verleidelijk! en ach, ik had ook al 3 weken geen patat meer gehad!
pi_40963808
Oke, ik moet er echt weer aan geloven, borsten dikker geworden, vrij nieuwe broek die nog maar amper dichtgaat, ronder gezicht THAT'S IT! Het moet eraf! 6 kilo! Geen idee hoeveel ik nu weeg en ik weeg ook liever niet (deprimerend) maar het zou eigenlijk wel moeten.
Moet nu iig nog ontbijten (vakantieritme he) en dadelijk even naar de stad. Doe het eerst maar even zonder steppen, heb het laatst 1 keer gedaan en daarna ook niet meer dus die motivatie is er even niet
pi_40963812
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef AcidBurner het volgende:
mmm...ik zou meer pasta en groenten eten ... minder ijsjes en nuggets cherrylips, anders kan je wel eens bedrogen uitkomen. en valt het wegen misschien tegen. Alhoewel je mag wel eten hoor!
hey wijsneus, het was één keer
Tap tap tap
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:04:50 #207
12913 GreatWhiteSilence
pi_40963990
Ik heb net lekker tortilla's gegeten. Al prop ik de volgende keer alle groenten in één wrap, ik had de grootte van die dingen een beetje onderschat...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:29:23 #208
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40972058
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

hey wijsneus, het was één keer
was maar grapje hoor
pi_40972097
Vandaag tot nu toe 3 boterhammen gegeten en 1 vikingbroodje van de markt. Dadelijk avondeten en verder niks maar.
Ohja, ook 2 kiwi's gehad.

Verder heb ik Molkosan gekocht, schijnt goed te zijn voor je darmflora.
pi_40972118
Moet wel even zeggen dat ik dus pas om half 12 opstond
pi_40974537
goed. weegdag. niks afgevallen. olé. tijd voor chocola dus.
Tap tap tap
pi_40981472
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
goed. weegdag. niks afgevallen. olé. tijd voor chocola dus.

pi_40984089
Oeh ik heb nu ook een stepapparaat Morgen even uittesten
  zondag 20 augustus 2006 @ 03:39:47 #214
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40989017

hier zijn we dan omda tik hier eigenlijk wel graag ben (in fiy topiv fzn) veel respect van mij
ik ben juist thyuis! kan iemand de weg naar mijn bed wijzen

naaaaaaaaaaah party for life!!! <3 you all

wijsneus signing in and outzzzzzzzzzzz
  zondag 20 augustus 2006 @ 03:56:39 #215
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40989257
78.0kg :\

pls dont kill me
  zondag 20 augustus 2006 @ 06:54:53 #216
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40990213
AcidBurner, zwemman. Ik sluit me bij die mening van je aan. Eerst het dikkertje van de klas en nu aandacht...

Toch neem ik die aandacht wel 'n beetje Nu eerst slapen net verjaardag gehad van mij en mijn broertje, erg gezellig! Net met mijn ma alles opgeruimt, mijn pa zal wel verrast zijn straks en mijn broertje ook Wel weer wat bier gedronken en gisteren ook al icm wat cocktails e.d. Toch gaat elke dag die riem gemakkelijker en losser zitten. Ik ben benieuwd, mijn batterijen zijn leeg dus ik ga me morgen wegen hier thuis. 's Kijken wat 't wordt...
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:34:34 #217
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40992559
* AcidBurner doet een oogje open, auw auw auw hoofdpijn

kan iemand verklaren hoe ik 2,5 kg ben kwijtgeraakt in 7 uren? heb me deze nacht gewogen precies ... 78 kg, ik weeg me nu ... 75.5kg O_o hoe doe je dat???? hehehe

goedemorgen trouwens

Zwahiel you the man
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 11:38:45 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_40992656
je moet je niet elke paar uur wegen joh dat weet je toch wel
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:42:38 #219
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40992747
ja weet ik, maar omdat ik hier deze nacht mijn gewicht had gepost wou ik het nu ook nog wel eens weten... raar he 2.5 kg eraf op een paar uur slapen. ben dit weekend nog niet gaan zwemmen, alleen maar gedronken... en ben veel te veel massa kwijt zo dadelijk toch is zwemmen ;D dat gaat pijn doen
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 11:46:47 #220
155227 crew  Guppy
dus
pi_40992828
je verliest tijdens het slapen ook een boel vocht! ik neem voor het gemak even aan dat je ook nog eerst naar de wc geweest bent. moet je nagaan wat je lichaam in gewicht kan schommelen
pi_40993696
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:39 schreef AcidBurner het volgende:

hier zijn we dan omda tik hier eigenlijk wel graag ben (in fiy topiv fzn) veel respect van mij
ik ben juist thyuis! kan iemand de weg naar mijn bed wijzen

naaaaaaaaaaah party for life!!! <3 you all

wijsneus signing in and outzzzzzzzzzzz
Hehe hier het bewijs dat je nooit in dronken toestand op het forum moet posten
pi_40994213
Zo, ik kom hier ook weer even kijken.

Meteen even ge-update. Ongeveer 1 kilo aangekomen in een maand vakantie, niet slecht hè?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_40997093
Hallo

Ik ben weer terug van een geweldige vakantie

Ik heb in 3 weken tijd 2 keer mijn bord leeggegeten in de VS, omg, wat zijn die porties daar groot zeg . Maar heb wel veel gezonds gegeten, zoals bij de Taco Bell, de Japanner en de laatste 4 dagen zaten we in een huisje, dus konden we zelf koken

Ik woog net 55,2 kg, dus denk dat ik morgenochtend als ik uit bed kom ongeveer op het gewicht zit waarmee ik weg ben gegaan, dus dat vind ik prima En dan kan ik vanaf nu weer lekker sporten en gezond doen om slank de herfst in te gaan
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 22:18:53 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_41012763
ik ga morgen! dus ik ben benieuwd of er iets bij gaat komen na een weekje Rome... maar goed, tot nu toe ben ik wel trots, van 75 naar 72.5
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 22:21:01 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_41012840
mn, ik wil updaten maar mn wachtwoord doet t niet of zo?
pi_41015195
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga morgen! dus ik ben benieuwd of er iets bij gaat komen na een weekje Rome... maar goed, tot nu toe ben ik wel trots, van 75 naar 72.5
Daar mag je zekder trots op zijn ja, ik zit nog steeds op hetzelfde als waar ik mee begon zo'n beetje

Fijne vakantie!
pi_41015319
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh ik heb nu ook een stepapparaat Morgen even uittesten
Hmm steppen is wel chill, je verbrandt veel meer kcals met minder moeite.. maar hierdoor heb ik een beetje het idee dat ik niet echt intensief train, wat ik dus wel heb als ik op de crosstrainer train.. En vraag voor de steppers hier, hoe houden jullie je evenwicht op dat ding of heb ik weer een mislukt apparaat zonder houvast? Ik behoud mn evenwicht nu maar steeds door me vast te houden aan een kast
pi_41015497
bij mijn stepper zitten twee rubberen 'touwen' die je in je handen houdt, die werken dan als een soort houvast en je traint je armspieren ook een beetje maar uiteindelijk went het, ik kan nu ook steppen zonder die dingen.
Tap tap tap
pi_41015525
ik dacht eigenlijk dat een stepper meer was om spieren op te bouwen dan om af te vallen (word toch meestal aangeraden om er ook cardio bij te doen?)
pi_41015963
Je kan de stepper zwaarder en lichter zetten. Licht is cardio en zwaar voor spieren.

Ik blijf gewoon staan op dat ding, zonder houvast of zo. Geen moeite mee.
pi_41016070
je moet alleen niet even achterom willen kijken
Tap tap tap
  maandag 21 augustus 2006 @ 07:08:32 #232
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41020748
hehehe Goedemorgen!!! Niet veel te vertellen, alleen dat ik gisteren heel veel gegeten heb. het was nodig! Festivals maken hongerig Ben gisteren ook 2X gaan zwemmen en ik zat er echt volledig doorheen. Needed it. Bulk Bulk Bulk.

- 1l karnemelk
- Groentenschotel met tonijn en pasta
- Bruine boterhammen met kaas en salami(4)
- Stoofvlees met rode kool en gebakken aardappelen
- Zakje Chips :\
- 2X Leo koek

en nu douchen en werken!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door AcidBurner op 21-08-2006 07:34:59 ]
pi_41021144
hmm, ik woog gisteren na het eten 55,2 kg, en had gehoopt dat ik dan vanochtend gewoon weer op me oude gewicht van voor de vakantie zat, maar zit nog steeds op 55,2 kg Naja, dan maar flink aan de slag om slank de herfst in te gaan
pi_41021235
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Hmm steppen is wel chill, je verbrandt veel meer kcals met minder moeite.. maar hierdoor heb ik een beetje het idee dat ik niet echt intensief train, wat ik dus wel heb als ik op de crosstrainer train.. En vraag voor de steppers hier, hoe houden jullie je evenwicht op dat ding of heb ik weer een mislukt apparaat zonder houvast? Ik behoud mn evenwicht nu maar steeds door me vast te houden aan een kast

Dit is mijn steppertje, gewoon rechte trappers...en als ik het middelzwaar zet donder ik er ook niet af
Vind het achteraf wel jammer dat ik geen 'swinger' heb genomen, maar alla, deze doet het ook goed, ik heb gisteren zelfs steppend de afwas gedaan
pi_41025185
ik zit nu al twee uur te vertalen en ik moet over een uur naar het dorp, dus geen tijd voor steppen vandaag
Tap tap tap
pi_41052070
Wat is het rustig in dit topic zeg, iedereen met vakantie ofzo?

Ik heb echt zo'n zin om te sporten, maar kan donderdag pas weer en vanaf dan wil ik echt regelmatig gaan sporten, gewoon in me agenda zetten wanneer ik ga sporten, anders weet ik het wel en zit ik toch weer de hele avond achter de pc. En ik wil meer cardio gaan doen ipv krachttraining/fitness, want heb echt geen conditie en om die buik weg te krijgen zal ik toch meer vet moeten gaan verbranden. En wil eigenlijk ook wel op zoek naar een sportmaatje om mee naar de sportschool te gaan, is toch wel wat gezelliger, maar heb geen idee waar ik die vind En ik zit er ook aan te denken om een andere sport te gaan doen ernaast, zoals iets in het zwembad ( aquajoggen ofzo) Maar daar ben ik nog niet helemaal over uit ( kost natuurlijk ook wel weer allemaal geld enzo)

Qua eten gaat het goed, veel groenten en fruit en weinig ongezonde tussendoortjes meer. Ontbijten doe ik af en toe, maar de lunch sla ik nooit meer over zoals eerst

Ik heb de info in me tabel maar aangepast, begin maar opnieuw, dus startgewicht 55,2 kg ( zoals het nu is) en dan naar 48 kg toe als het kan, maar eerst maar es in de buurt van de 50 proberen te komen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 07:49:56 #237
12913 GreatWhiteSilence
pi_41052191
Deventer is een beetje te ver weg voor mij, helaas.

Vanmorgen stond er 62,2 op de weegschaal. Ben ik nu eindelijk van die vervloekte 64 af?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:24:14 #238
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41052465
ik ben al sinds vrijdag slecht bezig elke avond een zakje chips ach ja... ik sport het er wel weer af. de boog kan niet altijd gespannen staan he

en een goedemorgen aan allen !
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:25:03 #239
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41052472
hey Sylvana!

jullie mogen altijd is komen zwemmen in brussel (evere), dan zorg ik daarna voor de hapjes en drankjes
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:29:56 #240
18653 crew  D.
pi_41052521
ik blijf een beetje hangen

Heb wel afgelopen zondag vlaai en bier, en toastjes gehad, dus mogelijk ben ik me daar nog van aan het herstellen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:33:28 #241
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41052547
ik heb beetje overdreven, vrijdag naar een festival geweest, amper gegeten (die estival brol moet ik niet) dan zaterdag gaan zwemmen, 's avonds weer uitgeweest, tonnen drank (verjaardag vriend) dan slapen ... zondag 2X gaan zwemmen. en toen was ik zoooooooooo leeg. heb een slaatje gegeten. maar dat was duidelijk onvoldoende. 's avonds zwaar in de chips gevlogen. en sindsdien doe ik niks anders als eten. mja ik moet niet zagen ... ik ben al maanden onder mijn normale gewicht. dus ja + ik zwem het er wel af. chips en zo krijgt bij mij geen kans
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:04:23 #242
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_41071168
Ik ben gisteren wezen sporten, ff kort maar heerlijk en krachtig. eerst 6 minuten steppen, hard programma en daarna 12 pieken rijden op de fiets

Daarna zonnebank en ff een korte sauna Helemaal weer 't mannetje daarna Vooral na die laatste twee dingen

Daarna nog even op de weegschaal gestaan, dit weekende heeft me wel een kg gekost, dat vind ik niet zo fijn, máár mijn doel is wel dichterbij! ik zit nu op 12% vet, mijn originele doel was 11% en dat is nu bijna zover!

Toch ben ik pas tevreden als ik mijn borstkas normaal heb. Vroeger heb ik veel getraind en toen ik stopte zijn de borstspieren ingekrompen en deels vervangen voor vet. Dat is dus mijn grootste hekelpunt aan mijn lichaam. Pas als dat weg is ben ik tevreden. Tot zolang niet dus.
pi_41071785
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:44 schreef Iksje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dit is mijn steppertje, gewoon rechte trappers...en als ik het middelzwaar zet donder ik er ook niet af
Vind het achteraf wel jammer dat ik geen 'swinger' heb genomen, maar alla, deze doet het ook goed, ik heb gisteren zelfs steppend de afwas gedaan
hoeveel kost zo'n stepding ? ben dus een beetje nieuw met dit allemaal maar ben vorig jaar ongeveer begonnen met een soort van dieet en ben van 85 kilo naar 65-62 kilo gegaan (ja de eene keer is het 65 en dan weer 62 :p) maar mijn streefgewicht is ongeveer 55 kilo en wil dus wat kilotjes kwijt en ik hoorde dat steppen een goeie oplossing was voor mn drukke/luie leventje dus!
hoeveel kost dat ding? hoelang moet je gemiddeld per dag/week steppen? is het ergens op internet verkrijgbaar?

Bvd!
.mwep
pi_41071831
whoa, 20 kilo hoe heb je dat gedaan?

en mijn stepper kostte ongeveer ¤30 bij de Blokker. Kijkshop heeft ze ook wel denk ik.
Tap tap tap
pi_41072130
Die van mij ws 15 euro bij de Lidl Steppen gaat goed trouwens, kan mn evenwicht nu wel bewaren hoor
Vandaag flink gezondigd bij de Mac (mini milkshake, mcchicken, frietjes) dus s avonds maar wat brood gegeten. Zo even flink sporten om de overbodige calorietjes er weer uit te zweten en dan komt het weer goed !
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:05:33 #246
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_41073611
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:

en mijn stepper kostte ongeveer ¤30 bij de Blokker. Kijkshop heeft ze ook wel denk ik.
tel mijn kilo's 's... Ik zit nu op 17 ~ 18 kg... in euhm... feitelijk 2 maanden en een beetje ik zit nu al bijna 3 weken op hetzelfde gewicht (ok ok dit weekende 1kg aangekomen, maar da's er ook wel weer af, dat is de balans kilo denk ik)

Hier ook met een dieet en nu enorm letten op wat ik eet en wat ik doe En dat lukt dus al 3 weken zo
pi_41073759
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef zwahiel het volgende:

[..]

tel mijn kilo's 's... Ik zit nu op 17 ~ 18 kg... in euhm... feitelijk 2 maanden en een beetje ik zit nu al bijna 3 weken op hetzelfde gewicht
uhm, is dat niet een beetje erg ongezond, zoveel afvallen in zo'n korte tijd? Aangeraden wordt om 500-1000 gram per week af te vallen
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:46:38 #248
18653 crew  D.
pi_41075055
quote:

Ik heb er één van de Kijkshop, maar die heb ik kapot gestept
pi_41075148
quote:

het eenige wat ik deed was 3x per week joggen, in de ochtend cornflakes verder alleen crackers en appels en avond gewoon mee eten, niet teveel natuurlijk :p ik was erg verbaasd toen ik zag dat ik zoveel ben afgevallen! maar ik ga dr iig 1tje halen dan
.mwep
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:00:56 #250
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_41087763
I'm back...

Aan het begin van de zomervakantie ging het zo goed met me,
vandaar dat ik t forum eventjes heb verlaten...
Maar kan nu echt niet meer zonder een steuntje in de rug!
Ben de afgelopen weken zeker meerdere kilo's aangekomen door véél te veel
terrasjes/uit eten/lang weekend parijs.. etc..
Kan me nu een paar dagen netjes houden, maar ga dan direct de fout weer in.

Gelukkig begint over twee weken mn studie en krijg ik dan weer wat regelmaat..
Gezond eten en sporten weer dus!
Maar wil nu alvast weer aanwennen niet tussendoor te snacken...
heb dus sterk wat van jullie wilskracht nodig en een trap onder mn (dikke) kont!!!
pi_41091634
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:00 schreef Klein het volgende:
I'm back...
Wat vervelend voor je, je hield het voor de vakantie juist altijd zo goed vol! Maar goed, de kunst is juist om dan de draad weer op te pakken! Ik wil je best af en toe hier een schop onder je kont komen geven hoor.

Bij mij gaat het eigenlijk wel goed, ik let er niet meer zo op maar ik blijf bijna vanzelf op gewicht. Een kilootje hoger dan mijn laagste, maar daar kan ik op zich wel mee leven. Het lijkt wel of mijn lichaam dit gewicht wil vasthouden.
Uiteindelijk wil ik nog wel een paar kilootjes kwijt, maar ik wilde eerst eens kijken hoe het zou gaan om op gewicht te blijven als ik weer normaal ging eten (incl. vakantie en etentjes). Tot nu toe gaat het dus prima, maar ik denk dat ik als mijn studie weer begint toch weer een paar weekjes ertegenaan ga.

Welke studie ga je trouwens doen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_41093581
hey, ehm...tsja ik ben hier pas ik weet niet hoe alles werkt hier maar ehm..kan ik ook meedoen? of hoe moet dat?ik ben 1.80 en ik was 91 en nu 82.. misschien is dit een extra zetje in de rug om door te gaan
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:23:31 #253
12913 GreatWhiteSilence
pi_41093864
Welkom Elda

Stuur een mailtje naar Troel, het adres staat in de eerste post van deze topic. Dan krijg je een mail met je gebruikersnaam en paswoord. Dan ga je naar het adres wat vermeldt staat in dezelfde post vul je een aantal gegevens in zoals lengte, begingewicht, huidige gewicht.

Verder post je hier wat je successen zijn en je valkuilen. We bejubelen je succes en proberen je te helpen met je valkuilen.
pi_41093933
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:00 schreef Klein het volgende:
I'm back...

Aan het begin van de zomervakantie ging het zo goed met me,
vandaar dat ik t forum eventjes heb verlaten...
Maar kan nu echt niet meer zonder een steuntje in de rug!
Ben de afgelopen weken zeker meerdere kilo's aangekomen door véél te veel
terrasjes/uit eten/lang weekend parijs.. etc..
Kan me nu een paar dagen netjes houden, maar ga dan direct de fout weer in.

Gelukkig begint over twee weken mn studie en krijg ik dan weer wat regelmaat..
Gezond eten en sporten weer dus!
Maar wil nu alvast weer aanwennen niet tussendoor te snacken...
heb dus sterk wat van jullie wilskracht nodig en een trap onder mn (dikke) kont!!!
Regelmaat is idd erg belangrijk ja, maar je kunt het, dus het gaat je gewoon weer lukken nu! Succes!
pi_41122075
Hoihoi, hier ook nog even een reactie van mij. Weeg nog steeeeds 65 kilo, d'r gaat maar niks af. Komende week zal ik niet kunnen sporten omdat ik op vakantie ben (vriend wegbrengen naar stage). Daarna zal ik weer aan het studeren en sporten moeten.

Ik zit er over te denken om ook zo'n step ding te kopen. Ik ga nu namelijk regelmatig hardlopen, maar het slechte weer is toch wel een makkelijk smoesje om niet te gaan. Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n ding? En werkt het echt? Mijn bovenbenen mogen namelijk best wel wat smaller worden, en mijn buik ook. Ben nu wel braaf buikspieroefeningen aan het doen, maar die bovenbenen/heupen blijven erg stevig. Zo'n stepper is dan dus ideaal, toch? En hoevaak gaan jullie op dat ding staan? En hoe lang?
Veel vragen dus, maar ik heb geen zin om voor niks veel geld uit te gaan geven.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:48:20 #256
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_41122257
Het is toch altijd fijn om de stok achter de deur te hebben en hier verantwoording afleggen..
Naja verantwoording, meer naar mezelf toe dan, haha
Maar t is 20x moeilijker hier neer te zetten dat je weer gezondigd hebt, dan het bij jezelf weer goed te praten..

Ik heb me de afgelopen dagen weer netjes gedragen.
Moet mezelf er wel weer toezetten 2 liter water te drinken op een dag.
Normaal gesproken als ik bezig ben met werk/studie gaat dat makkelijk,
maar als je een dag niets doet vergeet je dat nogal snel..

Ben nu ook wat ziekjes, dus mijn plannen om te gaan hardlopen vandaag gaan nog even niet door.
Verschrikkelijke nacht gehad met keelpijn/koorts etc...doe dus nog even rustig aan!

Maar ben blij dat ik weer zo makkelijk geaccepteerd word , ben toch eigenlijk een zwakkeling..

Mini: Ik ben net klaar met hbo Journalistiek en ga (hoop! ) nu in 1 1/2 jaar mn uni bachelor communicatie en informatiewetenschappen te halen. Weet nog niet of ik mn Master er ook nog achteraan doe. Maar woon nu sinds kort in Groningen... Komen hier toch ook mensen vandaan? Nog goedkope tips voor sporten?
pi_41122372
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:41 schreef Quinazoline het volgende:
Hoihoi, hier ook nog even een reactie van mij. Weeg nog steeeeds 65 kilo, d'r gaat maar niks af. Komende week zal ik niet kunnen sporten omdat ik op vakantie ben (vriend wegbrengen naar stage). Daarna zal ik weer aan het studeren en sporten moeten.

Ik zit er over te denken om ook zo'n step ding te kopen. Ik ga nu namelijk regelmatig hardlopen, maar het slechte weer is toch wel een makkelijk smoesje om niet te gaan. Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n ding? En werkt het echt? Mijn bovenbenen mogen namelijk best wel wat smaller worden, en mijn buik ook. Ben nu wel braaf buikspieroefeningen aan het doen, maar die bovenbenen/heupen blijven erg stevig. Zo'n stepper is dan dus ideaal, toch? En hoevaak gaan jullie op dat ding staan? En hoe lang?
Veel vragen dus, maar ik heb geen zin om voor niks veel geld uit te gaan geven.
het is m'n streven om elke dag drie kwartier op de stepper te staan, maar dat lukt niet altijd. maandag moest ik ontzettend veel doen, gisteren moest ik 's ochtends weg en vandaag heb ik echt rugpijn, dus dat is al weer drie keer niet deze week. misschien, als m'n rug het weer doet, dat ik eht dan vanavond doe.
ik heb minder putjes in m'n bovenbenen (helemaal weggaan zullen ze niet) en ik heb behoorlijke kuiten gekregen. m'n moeder zei gister dat ik smaller was geworden, vooral in m'n gezicht, en vriendinnen zeiden het gister ook, en ik ben maar 1 kilo afgevallen maar m'n benen zijn behoorlijk gespierd nu en m'n bovenbenen zijn wat smaller, m'n kuiten wat breder
Tap tap tap
pi_41122410
oja, gister een saucijsje, een ijsje (snicker-smaak ) en kip-saté op in een restaurant. er zat ook een kleine side salad en wat friet bij maar ik had genoeg aan de kip saté
Tap tap tap
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:12:08 #259
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41122964
Tip! Ik heb een mooie nieuwe site gevonden: http://www.traineo.com
Erg simpel systeem en er staan veel interessante artikelen op!
pi_41126430
Ik ben in ongeveer 2 jaar tijd +-15 kilo afgevallen (gezonder eten en niet zoveel emotionele stress meer) en ik heb nu dus ook een kleinere kledingmaat!
Eergister zeiden Oprah en haar trainer Bob Green in de Oprah Winfrey show dat je per 4 kilo een andere kledingmaat hebt. Zelf ben ik "maar" 2 kledingmaten gedaald zeg maar...
Ligt dat aan mijn postuur? (vrouwelijke heupen) Weet iemand dit?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:07:46 #261
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41126527
Ik denk niet dat dat voor iedereen opgaat. Ik ben een keer 7,5 kilo verloren (door een heftige voedselvergiftiging) en ben toen slechts 1 maat terug gegaan, van 38 naar 36. Al denk ik ook wel dat er een grens is
pi_41126673
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik heb minder putjes in m'n bovenbenen (helemaal weggaan zullen ze niet) en ik heb behoorlijke kuiten gekregen.
Oh, ik heb al van die ballon kuiten! Geen stepper voor mij dus.
Mijn lichaamsbeweging beperkt zich tot op de fiets naar het station en elke avond minimaal een half uur wandelen.
pi_41126806
ik denk ook dat dat per persoon verschilt. Sommigen zeggen 4, anderen 5, anderen 6...
zelf ben ik +-10 kg kwijt, en qua maat is er niet zo veel veranderd. Bovenaan 1 maat ofzo, in jeansmaten 2.
Ow ja, en in een glimp Dr Phill (:') ) kwam een vrouw vertellen dat ze nog steeds hetzelfde woog, maar wel kleinere maten droeg dan het jaar ervoor. (Hij organiseert blijkbaar jaarlijks een supportuitzending voor dikkere mensen?) Dus sport helpt ook heel erg om een kleinere maat te krijgen.
pi_41127011
Zo, ik ben weer in me eigen huis, dus vanaf nu kan ik weer sporten en zelf bepalen wat ik eet, oftewel, weer lekker gezond eten en niet zoveel fastfood als bij me ouders. En als me studie over 2 weken weer begint loop ik iedere dag een uur ( 4x 15 minuten) heb ik weer wat meer regelmaat en ben ik meer in beweging dan in de vakantie als ik de hele tijd achter de pc zit, dus ik heb er vertrouwen in dat het afvallen dan wat beter zal gaan
pi_41127488
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

Oh, ik heb al van die ballon kuiten! Geen stepper voor mij dus.
Mijn lichaamsbeweging beperkt zich tot op de fiets naar het station en elke avond minimaal een half uur wandelen.
Ik heb ook altijd al dikke kuiten gehad, maar van steppen wordt het niet erger. Ik denk dat je spieren op een gegeven moment wel uitgegroeid zijn
pi_41160292
wat is t hier rustig
ik was gister op zoek naar een nieuwe spijkerbroek en ik zag ineens in de spiegel dat ik behoorlijk gespierde kutien heb nu. echt charmant is het niet, maar ach.
oh en ik heb blijkbaar maat 38 in broeken bij de H&M, maar bij de shirts is maat 42 nog te klein. vaag.
Tap tap tap
pi_41162616
het is idd erg rustig hier ja

ik ga vanavond om 8 uur lekker een uurtje sporten, eindelijk bijna een maand niet meer gedaan

en ik heb 15000 punten, dus krijg ook nog een cadeautje daar, ben benieuwd
pi_41162749
heb net 50 mintuen gestept, 5001 stappen en volgens dat ding dus 700 calorieën maar ik weet dus niet hoe exact dat is.
Maar ben een halve kilo aangekomen
Tap tap tap
pi_41162763
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:39 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd al dikke kuiten gehad, maar van steppen wordt het niet erger. Ik denk dat je spieren op een gegeven moment wel uitgegroeid zijn
Kan jij in 'gewone' laarzen? Mijn kuitomtrek is 39 (!) cm.
pi_41163686
Ik pas niet in gewone laarzen (41cm, als ik rechtsta)... halfhoge pas ik heel soms.
Ben met het lijnen 1cm kwijtgeraakt, ook al step ik en liep ik. (moet ik nodig weer oppakken )
pi_41164291
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef computergirl het volgende:

[..]

Kan jij in 'gewone' laarzen? Mijn kuitomtrek is 39 (!) cm.
Nee, mijne zijn nog dikker, zo'n 41/42 cm.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef CherryLips het volgende:
heb net 50 mintuen gestept, 5001 stappen en volgens dat ding dus 700 calorieën maar ik weet dus niet hoe exact dat is.
Maar ben een halve kilo aangekomen
Als je gaat sporten ga je vocht vasthouden he. Toen ik vanuit het niets 6 - 8 uur per week ging sporten kwam ik 3,5 kilo aan in een week!!! Maar langzaam ging die er ook weer af. Ongeveer een kilo vocht blijft er hangen. Als ik een week niet sport is ie eraf en zodra ik weer begin zit ie er weer bij. En als je spieren aanzet val je ook niet af he. (Ben dus ook geen gram afgevallen, maar pak wel op alle spiergroepen twee tot drie keer meer gewicht dan toen ik begon).

[ Bericht 58% gewijzigd door Maeghan op 25-08-2006 14:32:39 ]
pi_41165543
net lekker gewandelt met de hond, had eerst geen zin, was pokkeweer. straks lekker het huis schoonmaken hopelijk verbrand ik daar ook wat calorien mee
pi_41185560
poeh..vandaag beetje fout gegeten 4 vega bepao broodjes, en stukje luikse wafel als avondeten en vanmiddag kwark met walnoten en vanochtend all bran... maarja morgen weer met een frisse start beginnen
pi_41185610
ik zou vanadag gaan sporten, maar ben niet geweest omdat ik geen zin had om door de stromende regen en owneer te feitsen. Volgende week een niewue kans dus. Met eten gaat het wel goed Op het pak tuc's na dat ik vandaag op heb gegeten
pi_41185639
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nee, mijne zijn nog dikker, zo'n 41/42 cm.
[..]

Als je gaat sporten ga je vocht vasthouden he. Toen ik vanuit het niets 6 - 8 uur per week ging sporten kwam ik 3,5 kilo aan in een week!!! Maar langzaam ging die er ook weer af. Ongeveer een kilo vocht blijft er hangen. Als ik een week niet sport is ie eraf en zodra ik weer begin zit ie er weer bij. En als je spieren aanzet val je ook niet af he. (Ben dus ook geen gram afgevallen, maar pak wel op alle spiergroepen twee tot drie keer meer gewicht dan toen ik begon).
maar toch weegschaal staat gelijk aan gelijk resultaat en ik lijk af te vallen op m'n benen, niet op m'n kont en middel
Tap tap tap
pi_41195263
Ik heb nou wel een hele goeie stok achter de deur om af te vallen

Ik heb net me kledingkast uitgemest en opgeruimd en pas nog maar 1 (spijker)broek

En heb geen geld om nieuwe broeken te kopen, dus ik moet wel afvallen om weer een beetje in me broeken te kunnen passen
pi_41198219
Ik heb toevallig vandaag naar laarzen gezocht, en bij Cinderella, en bij Schuurmans schoenen hebben ze laarzen met een extra grote schachtwijdte...

die pasten mij wel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41198686
bij mij zijn laarzen altijd te wijd misschien dat daar dankzij het steppen eens verandering in komt, kan ik ook eens gewone laarzen aan. erop kunnen lopen is een 2e
Tap tap tap
pi_41205595
zow, ik ben weer terug van vakantie!
Ik heb ongelofelijke spierpijn in mijn benen van het vele wandelen.
Bergje op, bergje af, ga je na een paar dagen wel goed voelen.
Ik heb enorm goed gegeten, veel brood en een stevige avondmaaltijd elke dag. En toen ik thuis kwam was de weegschaal aardig, ik was heel netjes 0.8 kilo afgevallen!
Nu ben ik weer op het gewicht waar ik op was toen ik begon met de medicijnen voor mij knie.
Dus dat is mooi.
Mijn knie doet niet meer zeer, ik heb er eigenlijk geen last meer van gehad.

En voor de komende week heb ik al dinsdag en donderdag een uurtje zwemmen gepland met mijn schoonzuster.
  Moderator zondag 27 augustus 2006 @ 00:14:31 #280
18653 crew  D.
pi_41211065
Een paar dagen er tussenuit geweest en veel gegeten heeft gelukkig niet al teveel schade aangebracht.
Het lijkt erop dat ik (maar) 1 kilo aangekomen ben
pi_41211093
vanochtend woog ik 60,1 ofzo, heb twee brownies en 3 kleine wraps op schiet niet echt op dus
Tap tap tap
pi_41211184
ik heb gekeken voor andere sporten dan sportschool, en wilde gaan aquajoggen of aquarobic ofzo, maar das 40 euro voor 10 weken en met aquajoggen moet je dan ook nog een zogenaamde wetbelt huren/kopen ( 25 euro huren per 10 weken, 45 euro kopen), en das toch wel weer erg veel om naast de sportschool te doen. Maar wil sportschoolabo ook niet opzeggen Dus denk dak dat toch voorlopig nog maar niet ga doen, ook al lijkt het me wel erg leuk
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:33:45 #283
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_41218180
Ik zit me hier al 24 uur dood te schamen dat ik na 3 dagen alweer de fout in ben gegaan...
Maar gelukkig ben ik zo te zien niet de enige!

Ik heb me de hele week netjes gehouden, vrijdag zelfs extra netjes.
Moest de hele dag werken en zou s avonds met mn vriend naar een hotel gaan.
Had dus nog niet zoveel gegeten toen ik daar aankwam en zou alleen een tosti
nemen.. Daar kwamen dus een paar happen van zijn hamburger bij en belachelijk veel borrelhapjes
Aaaaaaaaaaaaargh, kan mezelf wel een klap verkopen!
Dan gaat het zo ontzettend goed en als ik dan even de fout inga vreet ik mezelf direct maar helemaal vol.

Heb me gister extra extra netjes gehouden om te compenseren en heb met mezelf afgesproken iig
de aankomende twee weken niet! te zondigen...
  zondag 27 augustus 2006 @ 15:09:43 #284
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_41223953
Waarom weet ik niet, maar het gaat GOED, erg goed!

Ik stond vanmorgen op de schaal en ik zit op 78,2 kg

Aandacht te over ineens van iedereen Ik voel me heerlijk, ben klaar om nog wat meer af te vallen op een geleidelijke manier. Vanmorgen in de sportschool even met mijn trainer erover gehad. Aangezien ik over 2 weken naar Chili ga voor een half jaar. Om mijn borst goed te krijgen en het spek daar weg te krijgen raadde hij mij bankdrukken aan. Samen met opdrukken. Max 3x per week en het liefst 2x per week. Dat ga ik dus ook doen

Ik eet bijna geen tussendoortjes meer, ik drink weer lekker veel per dan, eet gezonder dan voorheen. Ontbijt waar het kan (ik moet veel 's nachts werken dus dan is het meer brunchen .
Complimenten blijven komen! Zelfs bij de sportschool waar mijn trainer 4 weken op vakantie was geweest.

Nu 19kg totaal afgevallen, ik ben er blij mee
pi_41226297
pfff, gisteren op de 60,1, 's avonds 60,5, vanochtend op de 61. ik snap er echt geen reet meer van.
Tap tap tap
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:55:20 #286
57434 Marloes
Digital Love
pi_41229427
Je moet je ook niet zo vaak wegen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_41229536
Cherrylips, je gewicht schommelt gedurende dag heel erg meestal. Je kunt je idd zoals Marloes al zegt beter minder vaak wegen ( 1 keer per dag of 1 keer in de week) maar meerdere keren op 1 dag heeft geen zin

Zwahiel, zo gaat inderdaad erg goed met jou zeg Wat ga je in Chili doen? Heel veel succes en plezier daar dan
pi_41229540
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef Marloes het volgende:
Je moet je ook niet zo vaak wegen
ik was nieuwsgierig
Tap tap tap
pi_41229570
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Cherrylips, je gewicht schommelt gedurende dag heel erg meestal. Je kunt je idd zoals Marloes al zegt beter minder vaak wegen ( 1 keer per dag of 1 keer in de week) maar meerdere keren op 1 dag heeft geen zin
ik weet 't, ik woog me eerst in de twee weken, alleen dit weekend even vaker uit nieuwsgierigheid
Tap tap tap
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:19:14 #290
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_41235829
Ik ga stage lopen in Chili een half jaartje, over twee weken vertrek ik. Ik heb vandaag nog snel advies ingewonnen bij mijn trainer. Dus na Chili kom ik nog dunner terug, ik hoop dan bijna al mijn vet verbrand te hebben en toch als basis gewicht op de 70 kg (dus zonder spieren e.d.) te zitten

Ik zit nu op 13,2% vet op dit moment en weeg nu 78,2 kg Vorige week zat ik nog op 12% maar dat was valsspel want ik kwam net uit de sauna Maar ik ben wel 10% gedaald in vetpercentage

En aandacht genoeg ineens CherryLips ik weet hoe dat is, mijn weegschaal is kapot En ik wil me ook wegen meer dan 1x per week
pi_41237685
ik denk dat ik een digitale weegschaal ga halen. ik zit nu steeds te kijken waar dat pijltje nu precies ophoudt: 'is dat de 61 of zit ie op de 60,5?'
Tap tap tap
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:50:24 #292
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41247771
ik ben 2 kilo bijgekomen... but i dont give a fuck fooooooooooooooooooooooood rules!!!!!!

have a nice day ;-)
pi_41251475
zowwww ik heb al een uurtje stevig gewandeld in de regen!
Hopelijk wordt het vanmiddag wat droger dan kan ik naar mijn schoonouders fietsen want die krijgen nog wat van me en dan heb ik gelijk weer een uur gefietst.

En ik heb me voorgenomen om me nog maar 1 keer per week te gaan wegen... dan zie ik hopelijk meer effect en het is niet zo frustrerend.

Gisteren lekker gebarbequed en gewoon alles gegeten. Maar niet mijn buik bomvol. Moet kunnen vind ik.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:13:16 #294
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_41252153
1 x per week wegen is een heel goed idee..
anders raak je toch alleen maar gefrustreerd van een halve kilo de ene dag erbij,
terwijl je de dag erna weer een kilo minder weegt!

Ik heb me heel netjes het weekend verder doorgeworsteld..
Helemaal niet gezondigd en gelukkig begint de week nu weer,
altijd makkelijker dan het weekend! Alleen ook minder leuk...
pi_41253993
Ik ga Talpa bellen! Of ze de live-uitzending van Big Brother willen verzetten naar de dinsdag Want op maandagavond is er bodypump en op dinsdagavond niet
pi_41254087
Nou ik val dus echt geen gram meer af, maar ik denk dat dat komt doordat ik nu vrij veel sport en spieren kweek. Ik blijf steeds hangen rond de 67 kilo. Misschien dat er nog wat in mn gewicht gaat veranderen nu de studie weer begint, ben benieuwd.
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 13:22:46 #297
18653 crew  D.
pi_41254127
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:14 schreef D.Rose het volgende:
Een paar dagen er tussenuit geweest en veel gegeten heeft gelukkig niet al teveel schade aangebracht.
Het lijkt erop dat ik (maar) 1 kilo aangekomen ben
schade is weer hersteld
pi_41254161
Dat is snel
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 13:25:31 #299
18653 crew  D.
pi_41254217
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat is snel
2 dagen schade, 2 dagen herstellen

nu die laatste paar kilo's nog ff
pi_41274789
o wat geweldig! ik had eerst maat 46/48...en nu maat 40 onderlijf en 38 bovenlijf..oeh yeah ben super blij en trots! Sorry moest het ff melden truste
pi_41274855
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef Elda het volgende:
o wat geweldig! ik had eerst maat 46/48...en nu maat 40 onderlijf en 38 bovenlijf..oeh yeah ben super blij en trots! Sorry moest het ff melden truste
Zo, daar mag je zeker trots op zijn ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')